Fastighetsbyrån Munkedal

Fastighetsbyrån Munkedal

Välkommen till Fastighetsbyrån & Munkedal!

Vi på Fastighetsbyrån öppnade vårt kontor här i Munkedal år 2006 och är idag marknadsledande här i området. Vi har bra lokalkännedom och jobbar alltid för att erbjuda den allra bästa mäklartjänsten, dels genom den personliga dialogen, men också genom väl utvecklade digitala tjänster för att göra resan så trygg och smidig som möjligt. Allt vi gör skall vara med dig som kund i fokus.

Funderar du på att sälja eller köpa i Munkedals kommun så skall du höra av dig direkt. Låt oss vägleda och hjälpa dig inför, under och efter resan.

Varmt välkommen att kontakta oss.

199 omdömen om Fastighetsbyrån Munkedal

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    • Foss
    2023-01-18 Verifierad kund
    Hej
    Peter är professionell, noggrann och lugn i sitt arbete som mäklare.
    Jag rekommenderar Peter vid försäljning eller vid husköp.
    / Gunnar V
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2022-12-20 Verifierad kund
    En mycket bra mäklare med mycket stor kunskap
    2022-12-18 Verifierad kund
    Peter viste høy grad av profesjonalitet, var vennlig, ærlig og lydhør
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2022-11-26 Verifierad kund
    Kanonbra mäklare! Hjälpsam, tydlig och mycket vänlig. Snabb med att informera mig om senaste händelserna. Bara plus.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Peter Bjurström er vennlig og proffesionell, han er servicminded og trygg, jeg fölet at han har utfört sin jobb til min fulle tilfredshet
    2022-11-01 Verifierad kund
    Stor ros! Vi tycker Peter är en mycket trevlig, påläst, lyhörd och tydlig mäklare. Lätt att komma i kontakt med och därför har vi även anlitat honom för försäljning av vårt hus.
    • Dingle/bärfendal
    2022-10-30 Verifierad kund
    Jjag rekommenderar Johan - Han är kunnig, effektiv och alltid hjälpsam!
    • Centralt
    2022-10-14 Verifierad kund
    Professionell, flexibel och trevlig.
  • Tomas Y
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2022-10-01 Verifierad kund
    Peter är mycket tillmötesgående, lugn och sansad. Peter gjorde ett mycket bra intryck från första mötet till kontraktsskrivningen. Vi är över förväntad nöjd med Peters insats och rekommenderar honom varmt.
    2022-10-01 Verifierad kund
    Peter går igenom alla moment metodiskt och pedagogiskt. Jag är mycket nöjd med hans bemötande i alla steg.
    • Hällevadsholm
    2022-09-03 Verifierad kund
    Bemötandet var fantastiskt.
    Han uppdaterar snabbt under försäljningen och han var lätt att få tag i vid frågor och liknande.
    Vi är mycket nöjda med Johan som mäklare och kommer absolut att vända oss till honom om det blir fler tillfällen!!
    Nöjdare kan vi inte bli! Tack!!
    2022-07-04 Verifierad kund
    Johan är alltid tillmötesgående och trevlig. Han svarar alltid snabbt på både telefon och mail och har alltid svar på alla frågor.

Vi har fått jättebra intryck av honom och skulle vi sälja vår bostad skulle vi ge uppdraget till Johan på Fastighetsbyrån i Munkedal utan att tvecka.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Peter är förtroendeingivande, kunnig och noggrann. Han har ett fint bemötande och tar sig tid för sina kunder. Vi är tacksamma för all hjälp vi fått i samband med försäljningen och skulle definitivt anlita honom igen.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Ett suveränt bemötande från början till slut. Peter är proffsig på alla sätt och vis vilket visar sig genom att han är mycket väl påläst, lätt att få kontakt med, noga med att samtliga inblandade parter får korrekt information och han kan dessutom kombinera detta med ett lättsamt sätt och glimt i ögat.
    Fem välförtjänta stjärnor.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Johan är en alldeles utmärkt mäklaren. Noggrann och omsorgsfull. Johan lever upp till våra förväntningar.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och hjälpsamt bemötande. Flexibel och mycket hjälpsam. Vi är väldigt nöjda!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Johan är otroligt kompetent, ödmjuk, lyhörd och engagerad mäklare. Han är kunnig, saklig och på endast några veckor skedde möte, planering, bilder, visning, försäljning och kontraktsskrivning. Jag kände mig trygg och väl informerad hela tiden. Johan är i särklass bästa mäklare i Munkedal och rekommenderas starkt.
    Säljare på Bergsviksvägen 10
    2022-05-10 Verifierad kund
    Trevlig! Lättsam, tog sig tid så man kände sig prioriterad. Noggrann.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Peter var väldigt trevlig och bemötte oss väldigt bra i både telefon, mail och i verkligheten. Våra förväntningar av honom var väldigt positivt. Påskrivandet av kontraktet på huset kändes de jättebra, bra förklarat när vi undrade nått och var väldigt noggrann. 100% jättenöjd över Peter som mäklare.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemött.
    Vi hade förväntningar att få så mycket som möjligt för vår fastighet.
    Han fixade det med bravur.
    En toppen mäklare.
    2022-04-26 Verifierad kund
    Johan har varit exceptionellt proffsig och ovanligt informativ. Han har verkligen säkerställt att alla förutsättningar varit tydliga under hela processen. Jag är mer än nöjd!
    2022-04-25 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande på alla sätt. Kunnig och snabb i kommunikation mellan mig och säljaren. Som förstagångsköpare av hus så vill jag ge Johan Söreklint och Fastighetsbyrån i Munkedal ett toppbetyg på alla punkter.
    2022-04-17 Verifierad kund
    Mycket trevligt, lugnt bemötande. Kunnigt och objektivt i sakfrågor. Ger tips och förslag om möjliga åtgärder. Skönmålar inte. Rutinerad och hjälper till med det praktiska så att man känner sig trygg.
    2022-04-15 Verifierad kund
    Fantastiskt lyhörd och kunnig. Otroligt pedagogisk men även social.

Inger förtroende och trygghet.

Mina Bästa rekommendationer för er som vill anlita en suverän mäklare!
    2022-04-07 Verifierad kund
    Väldigt nöjda med Johan. Snabb respons och bra bemötande.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Johan was very helpful from start to finish. He always responded quickly and was happy to answer any questions we had.
    2022-04-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och levde upp till de förväntningar jag hade,
    2022-03-21 Verifierad kund
    Riktigt bra mäklare! Inga konstigheter, bra information och väldigt trevlig.
    2022-03-21 Verifierad kund
    Mitt första bostadsköp. Johan var kanonbra och tydlig med vad som hände hela tiden. Johan hjälpte mig hela tiden från första kontakt till signat kontrakt. Väldigt professionell! Rekommenderas starkt.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Så proffsig är Peter! lugn och trygg och tydlig med va jag som säljare behöver göra och vilka steg som kommer. Lätt att få svar på frågor och tillgänglig när man behöver återkoppling.
    Rekommenderar verkligen att välja Peter och fastighetsbyrån.
    2022-03-10 Verifierad kund
    Väldigt lugn, trygg och påläst mäklare. Aldrig några bekymmer med något. Fick den infon jag behövde, när jag behövde den. Samt väldigt behjälplig om det var några oklarheter!
    2022-03-07 Verifierad kund
    Lugn och trygg, noga med att informera och återkoppla när man har frågor eller funderingar.
    Min andra gång jag köper/säljer med fastighetsbyrån Munkedal och dom är toppen. Kommer rekommendera dom vidare.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Har både köpt och sålt med Johan och jag kunde inte vara nöjdare.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Johan var otroligt hjälpsam och tillgänglig genom hela processen.
    2022-02-14 Verifierad kund
    Snabb respons och proffsig från första kontakten och genom hela processen.
    2022-02-13 Verifierad kund
    Ärlig, informativ och enkel att ha att göra med.
  • sålde en tomt med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2022-02-06 Verifierad kund
    Lätt sammanfattning om 10 är högst så är det 10 som gäller.
    2022-01-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Kunnig i sin roll som mäklare
    2022-01-12 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande! Svarar snabbt och professionellt på frågor och ser till att affären går smidigt.
    2022-01-11 Verifierad kund
    Väl förberedd med rätt information och det han inte visste under visningen tog han snabbt reda på.
    Vi var jättenöjda av visningen och hela försäljningen.
    2022-01-11 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Våra förväntningar var att det skulle gå smidigt.
    Vilket det verkligen gjorde.
    Vi har fått ett kunnigt och perfekt bemötande
    och mkt bra råd hur vi skulle gå till väga
    Leif & Birgitta
  • Gert Joacim R
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Munkedal
    • Håby
    2022-01-03 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och kunnig.
    Kan varmt rekommenderas
    • Håby
    2022-01-03 Verifierad kund
    Fantastiskt proffsigt,vänligt och hjälpsamt bemötande på alla punkter!
    Sååå nöjd! Kan inte bli bättre!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-12-30 Verifierad kund
    Gott bemötande
    Kunnig
    Förklarar bra
    Bra genomgång med säljarens ombud
    2021-12-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Han är kunnig
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    Hjälpsam
    2021-12-27 Verifierad kund
    Kände att jag kunde ställa ALLA frågor till mäklaren utan att känna mig dum.
    2021-11-05 Verifierad kund
    Peter är som en mäklare skall vara
    2021-11-05 Verifierad kund
    Snabba och konkreta svar. Hjälpsam och kunnig. Han överträffade mina förväntningar.
    Mycket bra mäklare 5+ i betyg
    2021-11-04 Verifierad kund
    jag tycker att han gjorde ett bra jobb
    2021-11-03 Verifierad kund
    Peter ingav förtroende och agerade på ett utmärkt sätt både gentemot säljaren och köparen. Han höll oss underrättade genom hela försäljningen. Vi är mycket nöjda och hade gärna anlitat honom igen.