Fastighetsbyrån Munkedal

Fastighetsbyrån Munkedal

Välkommen till Munkedal! Här hittar du ett levande samhälle med närhet till både natur, fjordarna och närliggande orter. Kommunikationerna är utmärkta här och du tar dig till Göteborg på en timme och till Oslo på två.

Vi på Fastighetsbyrån öppnade vårt kontor år 2006 och är marknadsledande här i området. Vi har bra lokalkännedom och jobbar alltid för att erbjuda den allra bästa mäklartjänsten. Vi är personliga, lyhörda och sätter alltid dig som kund först.

Funderar du på att byta bostad och är intresserad av Munkedal? Då är du varmt välkommen att kontakta oss.

Läs vad 123 kunder tycker om Fastighetsbyrån Munkedal 2

• köpte sitt hus med hjälp av Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    • Munkedal
    2021-05-15
    Hej. Köpte ett underbart fritidshus och fick så mycket bra information av Johan. Jag kände mig välinformerade av köpet. Mycket mycket kunnig mäklare som jag rekommenderar starkt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-05-04
    Sålt fritidshus. Vi har hållits väl uppdaterade under hela processen och kommunikationen har löpt på mycket smidigt.
  • skrev om Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-04-14
    Tack Johan,
    För ett mycket kunnigt bemötande med köp av mitt dröm fritidshus.

Tack igen.
    Jeanette
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-04-12
    Köpte ett hus i Bohuslän som Peter mäklare för. Han var mycket proffsig, lugn, förtroendeingivande och hjälpsam. Kan varmt rekommendera honom!
    2021-04-10
    Mycket bra bemött. Hjälpsam och proffsig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    • Lilla Foss
    2021-03-31
    Jag har fått hjälp med att sälja mitt radhus av en rar, trevlig och duktig mäklare och jag är mycket nöjd
    Första gången jag sålde ensam, men jag fick all hjälp jag behövde.
    Så detta är en var och är en trevlig upplevelse, mycket nöjd.
    2021-02-24
    Köpt: villa 1960-tal, 130 kvadratmeter + källare

Peter Bjurström bemötte oss väl och gav korrekta svar på mina frågor. Han har god kännedom om fastigheter, lokala förhållanden och lagstiftning. Vi handleddes lugnt och effektivt genom kontraktsskrivning och överlåtelse.
    2021-01-27
    Tack Johan för ett professionellt och vänligt bemötande vid försäljningen av huset.
    Kan varmt rekommendera Johan.
    Mvh Lennart
    2020-12-21
    Vi har köpt ett litet hus i skogen.
    Trevligt bemötande.
    Vid köp var mäklaren lösningsinriktad. Mycket bra!
    2020-12-08
    Trevlig, noggrann, tydlig och pedagogisk. Köpt hus, från början till slut har Peter varit uppriktig och visat genomgående mycket bra service, helnöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2020-11-29
    Sålt hus. Blev lika bra som jag trodde efter första samtalet! Smidigt och stressfritt.
    2020-11-18
    Köpte fritidshus. Tryggt och välkomnande bemötande. Tydlig med information och verkade angelägen att se till både oss köpares och säljarens intressen.
    2020-11-13
    Vi har precis sålt vår villa, med hjälp av Peter. Peter har sedan dag ett varit otroligt proffsig, och vi är väldigt nöjda. Rekommenderar absolut Peter, till alla som behöver hjälp med sin husaffär.
    2020-11-13
    Hej! Vi sålde våran villa genom Peter och är super nöjda😀. Peter ingav ett professionellt intryck från start till slut. Rekommenderar absolut Peter till andra som är i sälj eller köp tankar👍😀.
    2020-11-06
    Sålde ett hus. Trots ett motsträvigt ex så visade Peter stort tålamod och förklarade på ett bra sätt vad som gällde för mitt ex.
    Visade även stor förståelse för min situation.
    Värdesätter hans lugn, saklighet och framför allt hans ärlighet.
    2020-11-06
    Hej,

Vi har både köpt fastighet och sålt bostadsrätt.
    Vi har blivit väldigt väl omhändertagna.
    Förväntningarna var högt ställda och de har uppfyllts.
    Allting har fungerar väldigt bra.
  • köpte en tomt med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2020-10-20
    Inga konstigheter, lätt att nå via sms. En bra mäklare helt enkelt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2020-07-15
    Noggrann, tydlig, förtroendeingivande, trevlig. Sålt och köpt bostad. Helnöjda med Peter och Johan på Fastighetsbyrån i Munkedal.
    2020-05-16
    Jag har köpt en mysigt liten villa och blev bemött av Peter Bjurström på en väldigt bra, noggrann, lugn, hjärtlig, tydlig sätt. Han tog all tid och såg till att både parter fick och förstod alla detaljer som köpet innebär. Han är utmärkt tycker jag med något så viktig som ett köp av ett hus . Allt gick perfekt till. Det var bättre än vad jag förväntade mig.
    2020-05-06
    Jag har sålt en bostad och köpt en annan av samma mäklare. Mycket nöjd vid försäljningen och kände bra stöd i processen. Däremot inte så nöjd som köpare eftersom kontakten var mkt sporadisk och jag inte upplevde något stöd i frågor som dök upp längs vägen då köpet genomfördes och tillträdet ägde rum. Så sammantaget ett ok betyg men det enbart pga bra stöd under försäljningen.
    Trevlig och kunnig mäklaren Peter Bjurström
    Sålt en bostadsrätt
    Mycket trevligt bemött vid alla möten.
    Alla förväntningarna med Peter uppfylldes med det bästa av alla betyg.
    Fick alltid snabb återkoppling.
    2020-05-06
    Köpte villa med Peter som mäklare. Peter har genom hela processen gett ett bra bemötande och varit tydlig, hjälpsam, påläst. Som köpare kändes det tryggt och skulle vi sälja i framtiden kommer vi utan tvekan anlita Peter som vår mäklare.
    2020-05-04
    Köpte hus i Dingle, Munkedals kommun i december månad.

Peter upplevde jag som engagerad och kunnig.
    Proffsig och hjälpsam!

En duktig mäklare helt enkelt 😁
    2020-04-25
    Sålt.hus, gick över förväntan bra. Bra proffsigt bemötande.
    Noggrann genomgång vid försäljning av mäklaren.
    2020-02-06
    Proffsigt, lugnt och goda råd på vägen!
    2020-01-31
    Jag har köpt lägenhet och sålt ett hus med hjälp av Peter. Har kännt mig väll bemött och omhändertagen av Peter. Duktig och lugn.
  • Hans H
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2019-12-29
    Vi har sålt vår villa
    På ett proffsigt uppträdande
    Stora förväntningar eftersom vi inte sålt någon fastighet tidigare. Mäklaren levde upp till våra förväntningar på ett utmärkt sätt.
    Proffsig,trevlig, kunnig,
    • Dingle
    2019-12-14
    Köpt hus via peter, riktigt proffsigt bemötande, kan starkt rekommendera Peter !
    2019-12-13
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Snabb service och bra tillgänglighet. Försäljningen av vårt hus gick smidigt och jag kände mig trygg under hela processen. Med vänlig hälsning Erika Johansson
    2019-12-10
    Vi har sålt vår villa. Peter är mycket trevlig och proffsig. Ev kunde han ha förberett sig lite mer och frågat mer om huset. Annars helt suveränt.
    2019-12-08
    Peter är en trevlig och proffsig mäklare. Otroligt smidig affär. Grymt nöjd!
    2019-11-12
    Vi har både köpt villa och sålt genom Peter.
    Han är otroligt engagerad och duktig. Alltid vänlig och har ett gott bemötande.
    Jag är otroligt glad över att det är just Peter som varit vår mäklare.
    2019-11-11
    Har köpt ett fritidshus.
    Fint läge vid vattnet.
    2019-11-11
    Peter är trevligt och har ett gott bemötande. Vi köpte en villa i Munkedal och Peter kändes väl påläst på området och samhället.
    Vi är mycket nöjda!
    2019-09-25
    God og profesjonell. Behandlet kjøpet raskt.
    2019-09-17
    Vi har nyligen sålt vår fritidsstuga. Har fått ett mycket bra bemötande av mäklaren. Han har varit mycket kunnig och insatt i allt som hör till en fastighetsaffär. Snabb respons och återkoppling till de frågor vi haft vilket gjort att det blivit en smidig försäljning. En förtroendeingivande mäklare som vi varmt kan rekommendera!
    2019-08-30
    Köpt och sålt villa. Trevlig och noggrann mäklare som ger bra intryck och agerar proffsigt.
    2019-07-29
    Peter är ett proffs! Lugn och stabil i alla lägen. Ställer upp när man behöver hjälp. Jag har både sålt och köpt på samma gång nu och rekommenderar honom varmt.
    2019-07-21
    Jag har sålt min villa som min man Christer och jag byggde 1972-1973.
    Min man avled augusti 2016, sedan dess har jag bott själv.
    Eftersom jag tidigare varit i kontakt med Peter Bjurström, så var det självklart även nu.
    Jag har känt mig trygg med Peter och blivit jättebra bemött.
    Jag kommer att rekommendera Peter till vänner.
    Mina två barn har känt detsamma.
    2019-06-17
    Köpte en bostadsrätt.
    Bemötande är a och o när man möter människor i olika sammanhang och Peter var underbar i sitt bemötande. Man känner sig uppskattad och inte bara som kund.
    De förväntningar jag hade var att detta skall gå smidigt och inga oseriösa bud. Allt detta levde Peter upp till, mycket proffsigt.
    Skulle jag sälja och köpa något annat vill jag bara ha Peter. Rekommenderar alla mina vänner att göra likadant .
    2019-04-18
    Sålt ett sutteränghus.
    Ett lugnt och tryggt bemötande, en kille med "fötterna på jorden".
    I stort sett uppfyllde han dom förväntningar jag hade på en mäklare.

Ett possitivt sammarbete under hela tiden för uppdraget.
    2019-04-03
    skriver nu trettio tecken så att jag inte får fler påminnelser från er!
    2019-02-15
    Använt Peter för både köp och försäljning! Alltid ett riktigt bra bemötande och fin hjälp genom hela affären.
    • Gårvik
    2019-02-14
    Bra kille på alla sätt, men det har jag redan skrivit. Skicka inte fler sådana här tack!!
    • Hällevadsholm
    2019-01-27
    Kjöpt bostad på Vassändan Hällevadsholm
    Mäklaren var mycket trevlig ved visning och videre ved sjölve
    salget/kjöpet.
    Alt var efter förventningen bortsett från städningen av bostaden.
    Har bara god ord och si om Peter Bjurström som mäklare.
    • Hedekas
    2018-12-29
    Jag och min man har köpt en sommarstuga. Vi har fått mycket bra bemötande av mäklaren Peter. Han levde verkligen upp till våra förväntningar.
    2018-12-14
    proffsigt och trevligt, kan varmt rekommendera peter till alla
    • Munkedal
    2018-12-13
    Super bra support ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • Frans B
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2018-12-03
    Vi sålde en året-runt fastighet I Munkedals Kommun och valet föll på Peter Bjurström efter goda rekommendationer på nätet.
    Peter gav ett mycket proffisionellt och emabelt intryck från första kontakten och så fortsatte det genom hela uppdraget.
    Så vi kan på det varmaste rekommendera Peter Bjurström