Fastighetsbyrån Munkedal

Fastighetsbyrån Munkedal

Välkommen till Munkedal! Här hittar du ett levande samhälle med närhet till både natur, fjordarna och närliggande orter. Kommunikationerna är utmärkta här och du tar dig till Göteborg på en timme och till Oslo på två.

Vi på Fastighetsbyrån öppnade vårt kontor år 2006 och är marknadsledande här i området. Vi har bra lokalkännedom och jobbar alltid för att erbjuda den allra bästa mäklartjänsten. Vi är personliga, lyhörda och sätter alltid dig som kund först.

Funderar du på att byta bostad och är intresserad av Munkedal? Då är du varmt välkommen att kontakta oss.

Läs vad 162 kunder tycker om Fastighetsbyrån Munkedal 2

• sålde sitt hus med hjälp av Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2022-01-13
    Trevligt bemötande
    Kunnig i sin roll som mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2022-01-12
    Mycket trevligt bemötande! Svarar snabbt och professionellt på frågor och ser till att affären går smidigt.
    2022-01-11
    Väl förberedd med rätt information och det han inte visste under visningen tog han snabbt reda på.
    Vi var jättenöjda av visningen och hela försäljningen.
    2022-01-11
    Bra bemötande
    Våra förväntningar var att det skulle gå smidigt.
    Vilket det verkligen gjorde.
    Vi har fått ett kunnigt och perfekt bemötande
    och mkt bra råd hur vi skulle gå till väga
    Leif & Birgitta
  • Gert Joacim R
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    • Håby
    2022-01-03
    Proffsigt bemötande och kunnig.
    Kan varmt rekommenderas
    • Håby
    2022-01-03
    Fantastiskt proffsigt,vänligt och hjälpsamt bemötande på alla punkter!
    Sååå nöjd! Kan inte bli bättre!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-12-30
    Gott bemötande
    Kunnig
    Förklarar bra
    Bra genomgång med säljarens ombud
    2021-12-29
    Trevligt bemötande
    Han är kunnig
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    Hjälpsam
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-12-27
    Kände att jag kunde ställa ALLA frågor till mäklaren utan att känna mig dum.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-11-05
    Peter är som en mäklare skall vara
    2021-11-05
    Snabba och konkreta svar. Hjälpsam och kunnig. Han överträffade mina förväntningar.
    Mycket bra mäklare 5+ i betyg
    • Dingle
    2021-11-04
    jag tycker att han gjorde ett bra jobb
    2021-11-03
    Peter ingav förtroende och agerade på ett utmärkt sätt både gentemot säljaren och köparen. Han höll oss underrättade genom hela försäljningen. Vi är mycket nöjda och hade gärna anlitat honom igen.
    2021-10-08
    Seriös och noggrann. Är mån om att både säljare och köpare skall känna sig nöjda och trygga med affären.
    • Hällevadsholm
    2021-09-14
    Johan var saklig, kunnig, tillmötesgående och letade snabbt upp information när vi hade frågor om sådant som inte stod med i den tryckta informationen. Även att han vid tillfälle ringde kommunen för att ta reda på information som vi sökte.
    Jag har stor erfarenhet av bostadsköp/ försäljning tidigare i Stockholm och Göteborg men jag har sällan erfarit att mäklaren noggrant förklarat och tydliggjort information vid kontraktsskrivningen både för säljare och köpare på det sättet Johan gjorde, kändes mycket bra!
    Vänliga hälsningar David
    2021-09-08
    Jag blev väldigt bra bemött,mina förväntningar var att mäklaren lyssnade och tipsade mig i affären vilket skedde på ett mycket bra sätt. Om jag ska sälja igen kommer jag absolut anlita Johan.
    2021-08-31
    Peter har guidat oss igenom hela processen på ett jättebra sätt. Tydlig, trevlig och kompetent!
    2021-08-30
    Peter er en hyggelig og flink eiendomsmegler.
    Han har oversikt på hva som er mulig å få i markedet og hva man evt. bør gjøre med huset før man selger.
    Han skaper raskt tillitt.
    Han gir raske tilbakemeldinger.
    Vi er veldig godt fornøyd med å bruke han som eiendomsmegler og anbefaler andre å bruke han.
    mvh Gunnar Risnes
    2021-08-24
    Veldig fornøyd med Peter som megler. Har håndtert salg og oppfølgning på en strålende måte.
    2021-08-08
    Väl insatt i objektet som såldes, hade svar på alla frågor vi kom med stora som små.
    Tillgänglig precis hela tiden.
    Super bra bemötande rakt igenom.
    2021-08-07
    På kort tid har Peter sålt fyra fastigheter åt oss. Några med avancerade juridiska problem. Peter är otroligt kunnig, påläst, lugn och trygg. Han missar inte en enda detalj. Är alltid väl förberedd. Finns alltid till hands (t.o.m. under sin semester). Han är inte bara en fantastisk mäklare utan även en fantastisk, empatisk och trevlig människa!
    2021-08-05
    En fantastisk mäklare. Har sålt 4 fastigheter för mej. Kunnig och ärlig. Bara positivt att säga.
    2021-08-03
    Mycket tillmötesgående och trevlig.

Positiv.

Han gjorde ett bra jobb och uppfyllde
    mina krav.
    2021-08-02
    Trevlig, lättsam och engagerad.
    Härlig kille helt enkelt!
    2021-08-02
    Peter är som person alltid korrekt både i tal, skrift såväl som uppträdande och klädsel. (En mycket bra representant för sin kår.)
    Som yrkesman är Peter något försiktig och har utrymme och bör våga ta ut svängarna mera.
    Han bör kommunicera mera direkt eller via telefon för att skapa personliga och sociala relationer framförallt med äldre personer.
    2021-07-29
    Alltid trevligt bemötande och mycket lyhörd vid frågor och önskningar. Alltid snabb återkoppling. Hjälpsam och informativ. Vi är mycket nöjda och ger Johan våra bästa rekommendationer!!
    2021-07-22
    Fastighetsmäklare Johan gav redan vid första kontakt en positiv och tillmötesgående utstrålning. Den positiva känsla fortgick sedan under hela tiden som försäljningen fortlöpte.
    Johan presenterade från start om proceduren kring en försäljning och vad vi som säljare hade kunde förvänta oss.
    Rekommenderar Johan Söreklint i hans profession som Fastighetsmäklare.
    2021-07-20
    Trevligt bemötande och kändes trygg i mitt val av mäklare. Bra genomgång av försäljningsprocessen.
    2021-07-19
    Har ingen lust att skriva en hel ”uppsats”
    Jag är nöjd 😄 Det får räcka
    2021-06-27
    Mycket hjälpsam och guidande genom de olika stegen. Väldigt trevlig och lätt att prata med
  • Alexander G
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-06-24
    Faglig dyktig med lokal kunnskap om Bohuslan. Engasjert og pålitelig.
    2021-06-22
    Allt har varit kanon. Peter har hjälpt oss med en snabb om smidig affär. Han har hjälpt oss att förstå alla olika delar i bostadsköpet.
    2021-06-18
    Mycket bra bemötande
    Snabba svar på frågor, återkom omgående med svar som behövde verifieras
    • Hällevadsholm
    2021-06-14
    fungerade bra.:-)objektet stämmer bra med beskrivningen i annonsen .
    2021-06-10
    Jag blev väl bemött tyckte att allt gick smidigt.
    2021-06-09
    Bra information redan från innan visning, bra info vid visningen och snabb återkoppling om vi hade frågor under processen. Mäklare med god lokal kunskap vilket är ett stort plus. Hade gärna anlitat honom om jag själv skulle sälja.
    2021-06-09
    Köpt en fastighet som Johan skötte försäljningen för.
    Mycket väl bemötta och tar redo på info man vill veta och återkoppla snabbt.
    Aldrig varit i kontakt med mäklare tidigare men det var över förväntan.
    Hjälpsam och mån om att kunderna skall vara nöjda på både sälj och köpsidan.
    2021-05-24
    Köpte fastighet och upplevde att Johan var mycket lyhörd, ärlig och pålitlig i kontakten och mån om alla parter.
    2021-05-24
    Jag köpte fritidshus och blev väl bemött i alla delar. Det var korrekt skött och mäklaren var tillgänglig för frågor som rörde även kringliggande frågeställningar.
    Kan varmt rekommendera för kommande uppdrag.
    / Peter
    2021-05-15
    Hej. Köpte ett underbart fritidshus och fick så mycket bra information av Johan. Jag kände mig välinformerade av köpet. Mycket mycket kunnig mäklare som jag rekommenderar starkt.
    2021-05-04
    Sålt fritidshus. Vi har hållits väl uppdaterade under hela processen och kommunikationen har löpt på mycket smidigt.
  • skrev om Johan Söreklint en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-04-14
    Tack Johan,
    För ett mycket kunnigt bemötande med köp av mitt dröm fritidshus.

Tack igen.
    Jeanette
    2021-04-12
    Köpte ett hus i Bohuslän som Peter mäklare för. Han var mycket proffsig, lugn, förtroendeingivande och hjälpsam. Kan varmt rekommendera honom!
    2021-04-10
    Mycket bra bemött. Hjälpsam och proffsig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Bjurström en del av Fastighetsbyrån Munkedal
    2021-03-31
    Jag har fått hjälp med att sälja mitt radhus av en rar, trevlig och duktig mäklare och jag är mycket nöjd
    Första gången jag sålde ensam, men jag fick all hjälp jag behövde.
    Så detta är en var och är en trevlig upplevelse, mycket nöjd.
    2021-02-24
    Köpt: villa 1960-tal, 130 kvadratmeter + källare

Peter Bjurström bemötte oss väl och gav korrekta svar på mina frågor. Han har god kännedom om fastigheter, lokala förhållanden och lagstiftning. Vi handleddes lugnt och effektivt genom kontraktsskrivning och överlåtelse.
    2021-01-27
    Tack Johan för ett professionellt och vänligt bemötande vid försäljningen av huset.
    Kan varmt rekommendera Johan.
    Mvh Lennart
    2020-12-21
    Vi har köpt ett litet hus i skogen.
    Trevligt bemötande.
    Vid köp var mäklaren lösningsinriktad. Mycket bra!
    2020-12-08
    Trevlig, noggrann, tydlig och pedagogisk. Köpt hus, från början till slut har Peter varit uppriktig och visat genomgående mycket bra service, helnöjd.
    2020-11-29
    Sålt hus. Blev lika bra som jag trodde efter första samtalet! Smidigt och stressfritt.