Läs vad 63 Läs vad Emelie Larsson

• 2020-12-14
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Tycker det har fungerat oerhört bra. Mäklaren har svarat på alla mina funderingar, funnits tillgänglig ständigt & snabbt, besitter stor kunskap, vänlig, hjälpande och serviceminded! 10/10 på alla sätt och vis! Skulle varmt rekommendera henne vidare.
    Elin L
    • Hantverkarbacken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-12-13
    Sålt en bostadsrätt.
    Jättefint och behagligt bemötande och med äkta engagemang.
    Överträffade mina förväntningar; Verkligen mycket kompetent mäklare med hög personlig mognad.
    Rekommenderas varmt!
    Linnea R
    • 63.0 m²
    • Storvik
  • 2020-12-07
    Jag har köpt en BRF-lägenhet. Jag fick ett trevligt och proffsigt bemötande. Jag fick snabb återkoppling av Emelie och affären blev också snabbt och smidigt genomförd.
    Kerstin S
    • 59.5 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-11-07
    Emelie var genom hela processen engagerad och samtidigt skapade hon en trygghet och trovärdighet med sitt lugna sätt att hantera kundmöten. Jag är mer än nöjd över min lägenhetsförsäljning.
    Magnus L
    • 1:a
    • 37.4 m²
  • 2020-11-04
    Jag sålde min fastighet på Hantverkarbacken och valde Emelie som mäklare, efter att träffat ett par mäklare från olika byråer.

Jag upplevde Emelie som en lugn och trevlig person som inte försökte linda negativa saker eller över sälja sig själv eller min lägenhet, vilket tilltalade mig då jag föredrar raka rör och ärlighet. Om det dök upp problem så tog hon tag i dom head on och fixade och informerade. Det hon sa att hon skulle fixa/kolla upp och höra av sig under t.ex dagen så gjorde hon det.

Samtidigt som min försäljning gjorde jag även ett förvärv av en fastighet och kontakten mellan Emelie och mäklaren (samma byrå) som sålde tyckte jag var bra, då båda var informerade om statusen i bägge processerna.

Jag är nöjd med henne som mäklare och har redan rekommenderat henne till en nära vän som ev. kommer sälja i framtiden.
    Patrik N
    Patrik N
  • 2019-07-19
    Sålt en bostadsrätt. Emelie var väldigt professionell och duktig. Satt ett bra utgångspris som jag som säljare blev nöjd med.
    Hon gick sedan hem på mammaledighet och fick istället Niklas och även han är jättebra. Supernöjd med allt.
    Dorthy N
    • 69.0 m²
  • 2019-06-12
    Sålt en bostadsrätt.
    Hon var trevlig och hade ett lugnt förhållningssätt.
    Hon berättade det jag behövde veta och ställde frågan om jag tänkte på något mer.
    Talade också om att jag kunde återkomma om det var ngt jag skulle komma på senare.
    Hon hade även ett trevligt bemötande i sms konversationerna.
    Ingav även hopp om att min lägenhet förmodligen skulle bli såld inom den närmaste tiden.
    Susanna J
    • 71.0 m²
  • 2019-06-10
    Jag köpte min första lägenhet. Är jättenöjd med mäklaren som hjälpte till mycket, var väldigt trevlig och var snabb på att svara på mina frågor.
    Mikaela A
    Mikaela A
    • 1:a
    • 36.5 m²
  • 2019-06-10
    Trygg, lyhörd och mycket trevlig!
    Carolina E
    • 75.0 m²
  • 2019-04-25
    Har köpt bostadsrätt i Sandviken.
    Jan L
    • Hantverkarbacken

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte