Emelie Larsson
Registrerad mäklare sedan 2017-01-27
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 58 Läs vad Emelie Larsson

• Dorthy N sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-07-19

Hantverkarbacken
    Sålt en bostadsrätt. Emelie var väldigt professionell och duktig. Satt ett bra utgångspris som jag som säljare blev nöjd med.
    Hon gick sedan hem på mammaledighet och fick istället Niklas och även han är jättebra. Supernöjd med allt. Läs mer
  • Susanna J sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-12

Sålt en bostadsrätt.
    Hon var trevlig och hade ett lugnt förhållningssätt.
    Hon berättade det jag behövde veta och ställde frågan om jag tänkte på något mer.
    Talade också om att jag kunde återkomma om det var ngt jag skulle komma på senare.
    Hon hade även ett trevligt bemötande i sms konversationerna.
    Ingav även hopp om att min lägenhet förmodligen skulle bli såld inom den närmaste tiden. Läs mer
  • Mikaela A
    Mikaela A köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-10

Centralt
    Jag köpte min första lägenhet. Är jättenöjd med mäklaren som hjälpte till mycket, var väldigt trevlig och var snabb på att svara på mina frågor. Läs mer
  • Carolina E köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-10

Hantverkarbacken
    Trygg, lyhörd och mycket trevlig! Läs mer
  • Jan L köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-04-25

Har köpt bostadsrätt i Sandviken. Läs mer
  • Ida G
    Ida G sålde sitt hus med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-04-10

Seestaden
    Snabbt och smidigt, Emelie är en proffsig och tydlig mäklare! Läs mer
  • Jan J sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-26

Centralt
    Jag sålde en bostadsrätt på Hyttgatan 10, ett attraktivt läge, där lägenheter i samma hus gått bra att sälja med bra budgivning. De som jag kollat.
    Ett bra första möte, när vi skrev kontraktet. Här skulle det vara bra med mera information om bla. svårighet att sälja lägenheten.
    Enligt mig, bara pratade om hur "Lätt" det vara att sälja i detta hus. Och att en budgivning var given och att priset inte behövdes sättas för högt.
    Vad jag menar är att jag fick en förhoppning av att det var mycket lätt att sälja och att det redan var folk som letade lägenhet i huset. Jag hade höga förväntningar om ett bra intresse.
    Det visade sig senare att det var svårt och vid ett tillfälle fick jag ett bud som jag inte tog. Då fick jag till svar att:
    Kopia av ett mail från Emelie:
    Hej!
    Tyvärr så är det ju så att utgångspriset bör accepteras av dig som säljare då det annars räknas som ett lockpris. Känner du att 795 000kr är för lågt så är min rekommendation att vi höjer till 825 000kr och lägger ut till visningshelgen istället.

Samtidigt som du får ha i åtanke att det bara finns 1 spekulant i dagsläget som har 795 000kr som maxbud och tyvärr är det ju marknaden som styr. Men det är ju som sagt du som säljare som bestämmer så återkom med hur du vill göra.

I andra stycket, funderade jag vem som skrev kontrakt med vem??? Jag uppfattade det som att jag borde ta budet.

Detta skulle vi kanske ha pratat om vid kontraktsskrivningen, så vi inte senare missförstår varandra.

I övrigt under hela säljprocessen var det inga problem, vi hade en bra mailkontakt hela tiden.
    Lösning till slut blev mycket bra för min del.
    Ett stor tack för all hjälp med min försäljning av lägenheten.

MVH/Jan Johansson Läs mer
  • Pontus B sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-24

Centralt
    Snabbt, smidigt, enkelt. Rakt på sak och inga konstigheter Läs mer
  • Sara P sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-06

Såld bostadsrätt. Allt har gått bra och smidigt. Läs mer
  • Peter B
    Peter B sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-02

Örta
    Solde en bostadsrätt.
    Mötes efter mina önskemål.
    Förväntningarna uppfylldes.
    Allt gick elegant till.
    Är nöjd med firmans insats.
    Kan rekommendera dem framöver med.

Emelie var en bra mäklare att ha och göra med. Tacksam för det. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg