Emma Hedin
Registrerad mäklare sedan 2012-05-02
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 137 Läs vad Emma Hedin

• Eva H köpte sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-07-02

Årsunda
    Proffsigt bemött genom hela fastighetsaffäreb Läs mer
  • Emmelie H köpte sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-07-02

Gästrike Hammarby
    Emma är både kunnig och trevlig med bra koll på objekten. En mäklare som gör det där lilla extra för sina kunder. Läs mer
  • Karl-erik L sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-06

Jäderfors
    Sålt Kärråsvägen 10 och Kärråsvägen 12!
    Ordning och reda, pålitlig Läs mer
  • Jörgen L sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-03

Årsunda
    Hon var jättetrevlig
    Jobbade hårt för att sälja huset
    Men priset jag fick var en besvikelse Läs mer
  • Susanne J köpte sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-07

Kungsfors
    Köpt en sommarstuga, tycker väl att allt borde vart igång eller provats åtminstone... För kylskåpet paj vattnet funkar inte... Så att börja med problem tar lätt bort glädjen... Nu har jag fått lite betalt av den gulliga mäklaren... Men det är tiden å jobben å de extra pengarna som jag får lägga ut som inte är kul... Läs mer
  • Hans Torsten Reinhold P sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-04-25

- Sålt villa
    - Mycket bra bemött
    - Förväntningar och verklighet stämde bra
    - Allt har fungerat som jag hoppades att det skulle göra Läs mer
  • Sorin Dan I sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-04-02

Örta
    Målet var att sälja villan och den blev såld. Visserligen 95 000 kr mindre än utropspriset, men kanske mäklaren la sig lite högt. I alla fall, villan är såld och vi är nöjda. Kommer mäklaren att hjälpa till med deklarationen blir det säkert maxbetyg på mäklaren. Läs mer
  • Syrene Madelene F sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-29

Sålt ett hus.
    Kan verkligen rekomendera Emma Hedin, vilken proffsig mäklare, har hjälpt oss på alla tänkbara sätt. Jag bor inte själv i Sandviken där huset finns, men Emma hjälpte verkligen till med allt.
    Är verkligen nöjd och tacksam. Läs mer
  • Ina Carina Birgitta R sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-28

Jäderfors
    Sålde ett hus. Fick ett mycket proffsigt bemötande och hjälp. Hon överträffade mina förväntningar och gav ett stort förtroende. Är så nöjd som man kan vara. Läs mer
  • Magnus L köpte sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-04

Seestaden
    Köpt ett radhus,fantastiskt bemötande och en smidig affär Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg