Emma Hedin

Emma Hedin

Emma Hedin är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Emma Hedin har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Emma Hedin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 156 omdömen med ett betyg på 4.7. Emma Hedin har haft 34 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 156 Läs vad Emma Hedin

• Östanbyn
    2021-06-23
    Lyhörd samt ett trevligt och professionellt bemötande
  • Daniel H
    köpte sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-08
    Köpte ett parhus i Sandviken. Allt gick väldigt smidigt och vi fick ett trevligt bemötande av Emma. Mina förväntningar var att affären skulle gå snabbt och smärtfritt, vilket Emma såg till. Vi är mycket nöjda.
    • Seestaden
    2021-06-07
    Hej
    Köpte ett hus med oklart med bygglov om en altan
    Jag har av mäklaren och säljaren fått uppfattningen att det skulle lösa sig
    Drygt en vecka efter min inflyttning kommer ett meddelande från byggnadsnämnden att den skall rivas
    Min sammanfattning är att jag är mycket besviken
    • Österfärnebo
    2021-06-06
    Trevlig, hjälpsam, förtroendeingivande
    Personlig.
    Köpt vinterbonad sommarstuga.
    Jag var orolig för budgivningen eftersom det var första gången jag köpte hus.
    Emma hjälpte till med allt. Toppen!
    • Hantverkarbacken
    2021-05-20
    Köpt radhus med Emma som mäklare och blev väldigt trevligt bemött. Emma är lugn och saklig, inte alls hetsig som många mäklare kan vara. Vi känner oss väl bemötta och omhändertagna av henne!
    2021-05-20
    During the contract signing she explained everything very well.
    2021-05-19
    Emma sålde vårat radhus. Hon är glad, trevlig och alltid lätt att nå, svarar alltid snabbt på våra frågor. Hon lyssnade på oss och levde upp till alla våra förväntningar.
    Högsta möjliga betyg.
    • Storvik
    2021-05-14
    Sålt villa som ombud till en äldra släkting. Mycket bra bemötande med både vänlighet och bra information i de olika stegen. Kontinuerlig information och vägledning under hela försäljningsprocessen, lyhörd och snabba svar när det fanns frågor. En väldigt bra process från första kontakt till avslutande försäljning och överlämnande av nycklarna.
    • Storvik
    2021-05-10
    Vi köpte vårt första hus och har under hela processen fått bra hjälp av Emma med alla funderingar och frågor. Visning skedde lugnt och tryggt i pandemitider. Upplevelsen toppas såklart av att vi inte bara hittat och köpt ett hus, vi har också hittat hem.
    • Hedgrind
    2021-04-12
    Emma är glad och har en positiv inställning till allt som händer. Hon är professionell, pålitlig och återkommer snabbt med besked på de frågor som uppstår. I synnerhet snabb feedback efter genomförda visningar uppskattade vi mycket. Att hon var tillgänglig, även på ”obekväma tider”, satte vi också stort värde på.