Emma Hedin
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 128 Läs vad Emma Hedin

• Magnus L köpte sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-04

Seestaden
    Köpt ett radhus,fantastiskt bemötande och en smidig affär Läs mer
  • Anna-lena L sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-12-14

Seestaden
    Sålt ett radhus i Sandviken. Emma är väldigt trevlig och kunnig inom sitt område. Inte för på men visar stort intresse för sitt jobb. Enkel att samarbeta med.
    Affären gick väldigt fort, såldes innan visning.
    Jag är väldigt nöjd med Emma och kan rekommendera Emma. Läs mer
  • Ulrika K sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-11-01

Årsunda
    Vi har sålt hus i Årsunda och Emma har varit fantastisk med bra bemötande och tillgänglighet. Engagerad och proffsig mäklare! Läs mer
  • Inger S sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-10-04

Västanbyn
    Gamla högbov 5

Proffessionellt bemötande med återkopplingar löpande. Glatt och trevligt sätt. Bra lyhördhet, svarar sakligt på frågor. Ger goda tips och råd!

Anlitar henne gärna alla dagar i veckan och kan definitivt rekommenderas Läs mer
  • Ingolf K köpte sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-09-04

Seljansö kulle
    Glad diplomatisk hjälpsam kunnig tålmodig Läs mer
  • Stig Bertil A sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-08-26

Barrsätra
    Professionell i bemötande och kunnighet. Läs mer
  • Leif Ingvar A sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-07-16

Vallhov
    Radhus

Engagerad. Bra på att informera när det hände något nytt.

Hade nog inte några förväntningar mer än att det skulle vara snabbt och enkelt. Är väl inte helt klart men hittills har det motsvarat förväntningarna mer än väl.

Bra, skulle välja Emma igen om jag skulle sälja ett hus/radhus. Läs mer
  • Jill Annika A sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-26

Storsjön
    Emma hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Hon tog sig den tid som behövdes och motsvarade våra förväntningar. Läs mer
  • Mathilda P köpte sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-14

Stensätra
    Vi har köpt en villa och är väldigt nöjd med Emma som mäklare då hon har varit lätt att nå, omtänksam, trevlig och verkligen duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Liselott B sålde sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-12

Åshammar
    Jag har sålt ett kedjehus och fick då rådgivning och professionellt stöd i säljprocessen.
    De förväntningar jag hade infriades.
    Det visade sig att Emma hade gjort en god bedömning av möjligheterna att lyckas med försäljningen.
    Jag är helt tillfreds med både resultat och bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg