Olivia Rustas

Olivia Rustas

Olivia Rustas är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Olivia Rustas har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Olivia Rustas har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.7. Olivia Rustas har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

45 omdömen om Olivia Rustas

Anna Gunnel J
Sålde sitt hus med hjälp av Olivia Rustas en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Bra information och saklig,lugn Mycket nöjda

Wilma H
Åmot

Bra bemötande vid visning och stöd genom processen. Duktig och förstående vid frågor ocu alltid glad och positiv. Bra genomgång av kontrakt och bra uppföljningar under processen. Kände oss trygga med både Olivias kompetens och bemötande.

Gun N
Åmot

Mycket bra kommunikation med mäklaren. Smidigt och lätt att ha kontakt. Lyssnade på mina önskemål. Lugn och trygg.

Jennie A
Barrsätra

Olivia är mån om sina kunder. Har ett positivt bemötande, är lyhörd och återkopplar snabbt på frågor.

Eva I
Västanbyn

Vi har redan svarar en gång men ok. Hon är kunnig, serviceminded, lugn o trevlig m a o är vi nöjda med henne!

Rune I
Västanbyn

Vi tycker det har fungerat bra med Olivia. Hon är lugn, saklig, noggrann, påläst och trevlig. Vi är m a o nöjda.

Per G

Lugn och sansad och kunnig. Helt ok. Bra

Emil F
Jädraås

Väldigt bra Lugnt och fint Vi hade inga förväntningar men hon förklarade allt väldigt bra

Jenny R
Jädraås

Olivia har bemött oss professionellt och med glädje genom hela köpet. Hon var lyssnande och fanns till hands för frågor när som helst. Kommer absolut rekommendera Olivia som mäklare för andra säljare/köpare!

Hanoy S
Svibacka

Trevligt, hjälpa sam, lyhörd o jätte snäll