Mäklare Gävleborg Sandviken Fastighetsbyrån Sandviken Sanne Jäderberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 179 Läs vad Sanne Jäderberg

• Lehna N sålde sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-15

Storvik
    Proffsig med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • William C köpte sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-06

Södra Björksätra
    Sanne Jäderberg är en trevlig person. Hon bemöter alltid sina kunder med en välkomnande leende. Läs mer
  • Alexander L köpte sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-03

Centralt
    Jag har köpt en lägenhet! Sanne var väldigt profisonell! Hon var jättetydlig med vad som gällde & frågade ofta om jag som köpare hade några funderingar som jag behövde ha svar på. Väldigt trevlig var hon också! Läs mer
  • Caroline Å sålde sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-05-31

Centralt
    Sanne hjälpte mig att sälja min bostadsrätt med ett varmt och personligt bemötande där jag kunde känna mig trygg i att Sanne fanns där för att besvara alla mina frågor och funderingar och kunde på ett proffsigt sätt stötta mig både i min försäljning men även besvara frågor i sökandet efter min nya bostad. Läs mer
  • Bengt B köpte sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-05-29

Köp av lägenhet
    Allt fungerade perfekt förutom
    missförstånd Ang slutstädningen
    Vi trodde att någon skulle höra av sig för slutbesiktning men så blev det inte
    Nu var städningen bra så det var ok ändå
    Annars var allt bra
    //Bengt Läs mer
  • Eva H köpte sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-05-24

Centralt
    Jag har köpt bostadsrätt. På visningen uppträdde hon professionellt och hennes bemötande var verkligen oklanderligt. Hon besvarade alla frågor vi hade på visningen. Efter visningen fanns hon tillgänglig både via telefon och SMS och svarade på frågor, vilket jag uppskattade stort.
    Hon gick lugnt igenom köpeavtalet så att alla parter blev medvetna om vad som gällde. Läs mer
  • Mikael S sålde sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-05-15

Centralt
    Sanne hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och jag blev hela tiden bemött med ett glatt humör och ett professionellt arbete. Hela processen genomfördes på ett snabbt och problemfritt sätt, precis som jag hade önskat på förhand Läs mer
  • Charlotta M
    Charlotta M köpte sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Köpt lägenhet.
    Sanne var öppen, glad och proffsig.
    Förväntade mig att Sanne skulle leda oss genom affären, vilket hon gjort på ett utmärkt sätt.
    Rekommenderar Sanne starkt som mäklare! Läs mer
  • Nicole S köpte sitt hus med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Seestaden
    Sanne har en utstrålning av värme och som köpare kände jag mig trygg. Hon är proffsig och ser till både köparens och säljarens intressen. Läs mer
  • Mikael M köpte sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Centralt
    Köpt en lägenhet, bra och positivt bemötande. Kunnig mäklare som visste vad hon gjorde Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg