Sanne Jäderberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 210 Läs vad Sanne Jäderberg

• Dzenana H sålde sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-30

Centrum
    Har sålt bostadsrätt och är nöjd med bemöttande. Läs mer
  • Akram S köpte sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-20

Centrum
    Jag har köpt en lägenhet i Sandviken.

Sanne har varit duktigt mäklare. Läs mer
  • Stig O sålde sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-15

Sålt en bostadsrätt. Trevligt och proffsigt bemötande. Mycket nöjd Läs mer
  • Kjell W sålde sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-13

Hantverkarbacken
    Vi är super nöjda med sanne Jäderberg. Läs mer
  • Ardeshir D sålde sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-08

Centrum
    Sålde min lägenhet på gävlevägen.
    Sanne är en mäklare man kan verkligen lita på! Alltid glad, lyssnar och ger bra råd.
    Ca 2 veckor så var lägenheten såld!
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Lena N sålde sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-03

Centrum
    Jag har bara positivt att säga! Trevlig och professionell. Jag kan varmt rekommendera Sanne. Att sälja sin lägenhet av mäklare istället för att sälja den privat är verkligen något som underlättar och är verkligen värt det! Läs mer
  • Thomas K
    Thomas K sålde sitt hus med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-02

Norrsätra
    Har sålt radhus.
    Sanne var väldigt proffsig, jag fick bra information.
    Förväntningarna var ett bra bemötande och att få information och allt infriades.
    Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Rebecca G sålde sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-02

Centrum
    Sålde min bostadsrätt genom Sanne. Varit i kontakt med många mäklare genom både försäljning och köp av bostad. Sanne är otroligt proffsig och tillgänglig. Svarar/ återkopplar direkt och är snabb i kommunikation. Ni kan inte få en bättre mäklare! Läs mer
  • Kenneth S sålde sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-22

Södra Björksätra
    Jag har sålt en lägenhet. Min bild av Sanne är att hon är pålitlig, engagerad och kunnig på det hon gör. Läs mer
  • Iris V sålde sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-22

Centrum
    Har sålt en bostadsrätt.Proffsigt bemötande. Förväntade mig få den såld när jag ville och det gick snabbt och smidigt med bra kontakt genom hela försäljningsprocessen.Anlitar gärna igen om jag skulle behöva ha hjälp. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg