Läs vad 223 Läs vad Sanne Jäderberg

• 2020-12-09
    Fastighetsbyrån är väldigt professionell. Sanne har sålt min lägenhet i en svår marknadssituation. Hon anpassade dig till dituationen. Hon har tagit varje motgång utan att ge upp - det är jag väldigt tacksam för.
    Ann-mari S
    • 74.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-11-20
    Duktig och trevlig mäklare, har enbart köpt genom Sanne, men kommer framöver även låta henne få sälja min bostadsrätt.
    Max G
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-10-30
    Världens bästa mäklaren 🌸 alltid trevligt och fint bemötande 🌸 väldigt professionellt 👌
    Jag rekommenderar henne till alla mina vänner 💐

Vi såld lägenhet och köpt ett radhus 🏡
    Ikhlas M
    Ikhlas M
    • 4:a
    • 78.0 m²
  • 2020-10-30
    Hej ! Sanne Jäderberg Är väldigt duktig och hjälpsam och Hakon har jätte fin bemötande. Hon är bäst. Hälsning, Rafid
    Rafid K
    • 4:a
    • 78.0 m²
  • 2020-10-02
    Sålde en 1:a i Sandviken med Sanne . Jag upplevde en väldigt dålig återkoppling och engagemang från mäklarens sida. Svår att få tag i . Kändes inte som hon gjorde sitt yttersta för mitt bästa som säljare.
    Eric L
    • 1:a
    • 38.0 m²
    • Centralt
    Hejsan Eric, vad tråkigt att din upplevelse var så. Hoppas det känns okej efter tillträdet och hör gärna av dig annars med frågor eller funderingar.
    Sanne Jäderberg

Sanne Jäderberg

Visa svar
  • 2020-07-24
    Köpt en bostadsrätt 3rum.
    Bemötandet var utmärkt.
    Mina förväntningar uppfylldes helt, fins inget att klaga på.
    Hela affären flöt på utan problem tack vare mäklarens stora engagemang.
    Håkan F
    Håkan F
    • 73.5 m²
    • Centrum
  • 2020-07-23
    Sålt min bostad och fått jättebra hjälp från mäklaren Sanne, stort tack!
    Anna J
    • 1:a
    • 41.0 m²
    • Barrsätra
  • 2020-06-13
    Bra bemötande allt blev så bra med köp av lägenhet. Vi trivs här på Promenaden ha det så bra trevlig sommar ⚘🌹
    Yvonne L
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Centrum
  • 2020-06-12
    Enkelt och lätt. Hon hjälpte mig förklara förloppet och svarade på alla frågor!
    Pierre W
    • 61.5 m²
    • Hantverkarbacken
  • 2020-05-04
    Vi har sålt vår lägenhet i en speciell tid (Coronatider)
    Sanne har alltid varit väldigt närvarande i just vår situation vilket betyder mycket! Hon är alltid trevlig och väldigt hjälpande.
    Vi är super nöjda med Sanne som vår mäklare medan vi sålde vår lägenhet.
    Mikaela S
    Mikaela S
    • 61.5 m²
    • Hantverkarbacken

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte