Mäklare Gävleborg Sandviken Fastighetsbyrån Sandviken Sanne Jäderberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 163 kunder tycker om Sanne Jäderberg

• Bertil F sålde sin bostad med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Trevligt och väl genomfört !
    Trevligt och väl genomfört !
    Trevligt och väl genomfört ! Läs mer
  • Anna A köpte sin bostad med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt
    Bra bemötande

Ingen åsikt Läs mer
  • Lotta L köpte sin bostad med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi köpte en bostadsrätt. Hon var kunnig och informativ. Proffessionellt bemötande. Läs mer
  • Kim Ö sålde sin bostad med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Superbra kontakt! En bra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Leif R
    Leif R sålde sin bostad med hjälp av Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    sålt lägenhet bemött på ett mycket b ra sätt förväntningarna mer än väl infriade o hon överträffade alla såna finns inte bättre betyg att få. Läs mer
  • Chatarina B skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sanne är alltid glad, pigg och hjälpsam. Hon är tydlig i sitt sätt att prata och diskuera och allt trevlig.
    hon levde upp till mina förväntingar med försäljning av en lägenhet.
    och nu när jag letar nya lägenhet att köpa är hon också allt pålitlig, trevligt och hjälpsam.
    Hon är super bra! Läs mer
  • Felicia E skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag sålde ÄNTLIGEN min lägenhet i augusti 2018 efter att den varit ute för försäljning sen i maj 2018. Jag bytte mäklare till Sanne i början på Augusti och det var det bästa jag kunde göra. Jag hade och har bara hört gott om henne från vänner och bekanta som också gjort sina försäljningar via henne. Sanne är engagerad, trevlig, sprider positiv energi, är tydlig & verkar vara en fantastisk kvinna över lag. Jag är så NÖJD med hur försäljningen av min lägenhet gick till. Det var enkelt & smidigt! ♥️ Läs mer
  • Stefan L skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sanne har på ett utmärkt sätt känt av aktuell marknad och på ett skickligt sätt manövrerat mellan olika kunder och vid rätt tidpunkter. Alltid enligt det regelverk som Fastighetsbyrån har att följa. Läs mer
  • Rajesh R skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    It was nice experience since beginning. Läs mer
  • Joseph H skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Väldigt proffsig hjälp! Är väldigt glad att Sanne skötte min bostadsaffär. Det gick snabbt och smidigt för både mig som köpare och för personen som sålde. / Joseph Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg