Synnöve Jemt
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 134 kunder tycker om Synnöve Jemt

• Johan R sålde sin bostad med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt radhus blev mycket bra bemött Läs mer
  • Emily H köpte sin bostad med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag köpte min första bostadsrätt, och Synnöve var märklaren som höll i försäljningen.
    Under hela processen var hon tillmötesgående, tillgänglig i mycket hög utsträckning och alltid glad, positiv och trevlig. Väl insatt och kunnig, och bra på att förklara saker för mig på ett sätt som jag förstod.

Efter försäljningen var färdig var hon fortsatt involverad och tillgänglig för frågor. Jag kände mig trygg och väl omhändertagen under hela processen.

Jag är jättenöjd, helt enkelt! Läs mer
  • Kristina N sålde sin bostad med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag sålde en två rum och kök, bostadsrätt i Sandviken.
    Då jag aldrig gått via mäklare tidigare så var Synnöve ett fantastiskt stöd, då jag sålde ensam. Var så rädd att jag skulle stå helt rådvill igenom alla papper och turer. Men hon har lotsat mig igenom hela försäljningen på ett väldigt bra , och lätt förståeligt sätt. Jag kände mig helt trygg med henne. Så min upplevelse av mäklare är toppen, tack vare Synnöve Jemt Läs mer
  • Liselotte Å köpte sin bostad med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag köpte min lägenhet på Smedsgatan i Sandviken. Synnöve var tydlig och påläst i sitt uppdrag. Jag är mycket nöjd med henne som mäklare./Lotta Läs mer
  • Per E skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Mycket kompetent och väldigt trevlig. Skötte allting på
    ett proffsigt sätt. Jag är helt nöjd! Läs mer
  • Johan E skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Bra, trevlig och noggrann mäklare. Pratade alldeles för mycket dock. Sista mötet med slutliga kontraktskrivningen genomfördes med en annan mäklare utan förvarning som däremot var en dålig mäklare, tyst, arg och lite otrevlig. Läs mer
  • Berit F skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Mycket trevligt bemötande. Seriös, noggrann, trevlig, glad,
    mycket kompetent.
    Vi är jättenöjda med Synnöve!! Läs mer
  • Inger K skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi träffade mest Emelie Larsson. Men hon hade ett jättebra bemötande o var kunnig. Läs mer
  • Jonas H skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Mycket bra upplevelse av Sanne Jäderberg. Snygg mäklare som är hängiven sitt yrke. Mycket hjälpsam och duktig Läs mer
  • Jan E
    Jan E skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Mycket kompetent, trevligt bemötande ...noggrann.
    Allt fungerade väl! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken