Synnöve Jemt
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 137 kunder tycker om Synnöve Jemt

• Lena B köpte sin bostad med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-12-28

Bättre mäklare får man leta efter .toppenbetyg från mig Läs mer
  • Lisbeth L
    Lisbeth L sålde sin bostad med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-12-21

Har just sålt min tredje bostad och varje gång genom Synnöve!. Har även köpt tre lgh. Också genom Synnöve!
    Otroligt proffsigt och väldigt trevligt bemött av henne.
    Kommer absolut att anlita hemn om det blir aktuellt att köpa eller sälja bostäder i framtiden! Läs mer
  • Jonas O sålde sin bostad med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-12-18

Sålt en bostadsrätt 128.5 kvadrat efter drygt två veckor.

Mycket trevlig, lyhörd och professionell mäklare.

Förväntningarna var en snabb och smidig affär vilket uppfylldes av mäklaren till 100%.

Supernöjd med upplevelsen. Mäklaren rekommenderas starkt till andra säljare. Läs mer
  • Johan R sålde sin bostad med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-11-27

Sålt radhus blev mycket bra bemött Läs mer
  • Emily H köpte sin bostad med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-11-25

Jag köpte min första bostadsrätt, och Synnöve var märklaren som höll i försäljningen.
    Under hela processen var hon tillmötesgående, tillgänglig i mycket hög utsträckning och alltid glad, positiv och trevlig. Väl insatt och kunnig, och bra på att förklara saker för mig på ett sätt som jag förstod.

Efter försäljningen var färdig var hon fortsatt involverad och tillgänglig för frågor. Jag kände mig trygg och väl omhändertagen under hela processen.

Jag är jättenöjd, helt enkelt! Läs mer
  • Kristina N sålde sin bostad med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-11-21

Jag sålde en två rum och kök, bostadsrätt i Sandviken.
    Då jag aldrig gått via mäklare tidigare så var Synnöve ett fantastiskt stöd, då jag sålde ensam. Var så rädd att jag skulle stå helt rådvill igenom alla papper och turer. Men hon har lotsat mig igenom hela försäljningen på ett väldigt bra , och lätt förståeligt sätt. Jag kände mig helt trygg med henne. Så min upplevelse av mäklare är toppen, tack vare Synnöve Jemt Läs mer
  • Liselotte Å köpte sin bostad med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-10-31

Jag köpte min lägenhet på Smedsgatan i Sandviken. Synnöve var tydlig och påläst i sitt uppdrag. Jag är mycket nöjd med henne som mäklare./Lotta Läs mer
  • Per E skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2017-07-10

Mycket kompetent och väldigt trevlig. Skötte allting på
    ett proffsigt sätt. Jag är helt nöjd! Läs mer
  • Johan E skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2017-07-08

Bra, trevlig och noggrann mäklare. Pratade alldeles för mycket dock. Sista mötet med slutliga kontraktskrivningen genomfördes med en annan mäklare utan förvarning som däremot var en dålig mäklare, tyst, arg och lite otrevlig. Läs mer
  • Berit F skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2017-07-07

Mycket trevligt bemötande. Seriös, noggrann, trevlig, glad,
    mycket kompetent.
    Vi är jättenöjda med Synnöve!! Läs mer