Synnöve Jemt
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 150 Läs vad Synnöve Jemt

• Frida Q köpte sin lägenhet med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-08-15

Centralt
    Väldigt nöjd med all hjälp kring köpet av min nya lägenhet! Läs mer
  • Per Å köpte sin lägenhet med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-08-08

Har köpt lägenhet.
    Professionellt och ett bra bemötande. Läs mer
  • Stefan L sålde sin lägenhet med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-07-04

Centralt
    Sålt en bostadsrätt på högbovägen.
    Blev jätte bra bemött av mäklaren.
    Mina förväntningar var att få bra hjälp och smidig försäljning, och dom förväntningarna uppfyllde mäklaren mycket väl.
    Trevligt bemötande bra förklarat hur allt går till och framför allt snabb o smidig försäljning ett stort plus,!!!
    Tack
    Stefan Läs mer
  • Pernilla F sålde sin lägenhet med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-07

Centralt
    Har sålt en lägenhet med hjälp av Synnöve.
    Hade höga förväntningar i och med Fastighetsbyråns utmärkta rykte.
    Synnöve har under hela processen varit glad, lyhörd, lättsam och lätt att ha kontakt med. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Johannes K köpte sin lägenhet med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-05-13

Centralt
    Hon har varit väldigt trevlig och löst de kag behövt hjälpt med! Läs mer
  • Karin F köpte sin lägenhet med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-05-06

Centralt
    Personligt bemötande, saklig, pålitlig. Läs mer
  • Martina W köpte sin lägenhet med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-04-10

Centralt
    Köpt en etta och det är ett av de bästa bemötandet jag fått någonsin. Väldigt trevlig och tillmötesgående för mig som köpare. Läs mer
  • Karolina H sålde sin lägenhet med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-27

Centralt
    sålt en 1a i sandviken. blev bemött väldigt glad och positivt och förståelse. jag hade inga förväntningar alls för jag viste inte om jag skulle sälja eller hyra ut men va sugen o se hur mycket lägenheten va värd. me när jag hade bestämt mig så då levde hon upp till mina förväntningar. De va att få de så smidigt som möjligt i en lugn takt för jag har mycket i skolan så jag skulle hinna med. Men de blev snabbare än va vi trodde och de blev sålt efter någon dag ute på hemmet utan budgivning o allt och Synnöve va alltid positiv och förklara för mig och tyckte jag gjorde rätt val som sålde den inna budgivning o de kommer jag aldrig veta för hade aldrig en budgivning de hade varit roligt o se hur mycket man hade fått men man hade ju oxå kunnat fått mindre men Synnöve sa att tjej som var intresserad o makt ett bud inna budgivningen var en bra tjej som älskade lägenheten o j´när jag bestämde mig att hon skulle få den o när vi träffades så kändes de väldigt bra. hon var perfekt för min lägenhet o jag kände igen mig i henne när jag skulle köpa lägenhet så de va bara kul. fast de gick snabbtt så ha Synnöve ändå tagit sig tid till mig o förklarat både öga mot öga o i telefon och på sms så jag ska känna mig lugn o förstår allt i denna snabba situation så jag är nöjd med henne. tråkigt att hon ska gå på mamma ledighet när jag ska deklarera nästa år för hade velat haft henne hjälp på o kämna samma trygghet o glädje med kul för henne som ska få barn o sen kommer jag nog få en Anna som är minst lika glad hoppas jag ;) Läs mer
  • Bo N sålde sin lägenhet med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-23

Centralt
    Vi har sålt en bostadsrätt på 3 rum i Sandviken.
    Hon är jättetrevlig och proffsig.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    En bra försäljning ochett gott bemötande. Läs mer
  • Elise T
    Elise T köpte sin lägenhet med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-22

Centralt
    Vi har köpt en lägenhet med hjälp av Synnöve. Mycket trevlig och artig i kontakten. Hon är en bekväm mäklare och var beredd att ge lite extra service som uppskattades. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg