Emelie Lindmark

Emelie Lindmark

Emelie Lindmark är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Emelie Lindmark har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Emelie Lindmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Emelie Lindmark har haft 2 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2021-08

Läs vad 3 Läs vad Emelie Lindmark

• sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Byske
    2021-09-14
    Vår fastighetsförsäljning tog en helt annan väg, en positiv sådan sedan Emelie Lindmark tog över som tredje mäklare. Jag tror också att köparen uppfattade hennes kontakt med oss som positiv. Jag har också delgivit henne mitt omdöme muntligen. Jag kan verkligen rekommendera henne i sitt förvärv som fastighetsmäklare!

Hans Wennerkull
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-09-09
    En väldigt duktig och snäll mäklare som tog sin tid att hjälpa oss med tillträdesdagen trotts att hon hade semester den dagen.
    Tack snälla 🙏🏽☺️ Och lycka till med allt i det nya huset ☺️ Emelie Lindmark
    2021-09-06
    Ett super bra första intryck av mäklare. Första gången vi köpt hus. Och allting gick väldigt smidigt med henne. :)
    Mycket nöjda.
    Tack så mycket, Det var så roligt att få hjälpa er ☺️🙏🏽 Emelie Lindmark