Emelie Lindmark

Emelie Lindmark

Emelie Lindmark är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Emelie Lindmark har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Emelie Lindmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Lindmark har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

47 omdömen om Emelie Lindmark

Sedan starten hos Reco 2021
Eva Margaretha S
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Sjungande Dalen

Proffsigt bemötande. Enkel kommunikation.

Robert G
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Jättetrevligt bemötande av Emelie att hon dessutom bjöd på kaffe och godis gjorde inte saken sämre. Uppfyllde alla förväntningar med råge, förklarade bra och tydligt. Fem av fem stjärnor.

Carl L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Sjungande Dalen

Bra kontakt med hon och trevligt bemötande.

Amanda L
Sörböle

Bra proffsigt bemötande! Kunde svara på alla frågor och kom ihåg överenskommelser om att skicka extra bilder och information!

Albin M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Sörböle

En framåt, lyhörd och målfokuserad mäklare som överträffade alla mina förväntningar. Rekommenderas starkt!

Natanael S
Tuböle

Mycket Duktig kunnig och trevlig person.

Svar från Emelie Lindmark

Tack Natanael för ett fint omdöme. Jag hoppas att ni ska trivas bra i er nya bostad. Ta hand om er! Med vänliga hälsningar Emelie Lindmark

Sandra H
Burträsk

Emelie är en mycket bra mäklare. Hon har mycket kunskap och ordnar allt åt dig. Vårt hus såldes under en Rekord -tid för ett bra pris. Jag skulle rekommanderar Emelie med andra människor som vill sälja sitt hus.

Birgitta F
Tuböle

En mkt sympatisk person. Jag fick intrycket att hennes mål är att göra både säljare och köpare nöjda med affären. Och jag är nöjd hoppas köparna också är det

Svar från Emelie Lindmark

Tack Birgitta för ditt fina omdöme och tack för att jag fick hjälpa dig att förmedla din bostad. Jag hoppas att det kommer gå bra med flytten till ny ort. Ta hand om dig! /Med vänliga hälsningar Emelie Lindmark

Åsa A
Byske

Har inget negativt att säga. Väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig mäklare, lätt att ha kontakt med. Fick även hjälp av henne utöver vad som frågats efter och fick ett nummer till en väldigt hjälpsam besiktningsman som kunde gå igenom besiktningsprotokollet för att vi skulle känna oss trygga med det. Hon hörde även av sig och frågade om vi ville ha en extra visning som inte var utsatt på sidan, innan och istället för andra visningen som vi skulle gå på. Mäklaren har varit bra under hela processen från visning till kontraktskrivning.

Svar från Emelie Lindmark

Tack Åsa! Det känns roligt att jag fick möjligheten att få hjälpa er att finna er nya bostad. Nu önskar jag er lycka till framöver med flytt och erat nya boende! Allt gott.

Eva R
Norrböle

Bemötandet var jättebra, tydlig och seriös. Väl påläst och insatt i området. Vi hade höga förväntningar och vi tyckte att hon uppfyllde dom. Bra mäklare som vi klickade bra med.

Svar från Emelie Lindmark

Hej Eva, Tack så mycket för fint omdöme och tack för att jag fick hjälpa er att förmedla er bostad. Jag hoppas att ni trivs bra med erat nya boende. Ta hand om er. Med vänliga hälsningar Emelie Lindmark