Emelie Lindmark är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Emelie Lindmark har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Emelie Lindmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Emelie Lindmark har haft 28 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 18 Läs vad Emelie Lindmark

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Anderstorp
    2022-09-24 Verifierad kund
    Jättebra bemötande!
    Överlag väldigt nöjd.
    Tack Emil. Jag önskar dig all lycka till med ditt nya boende😊 Emelie Lindmark
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Medlefors
    2022-09-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och utmärkt kommunikation runt hur försäljningen framskrider. Vi nådde fram till en försäljning trots vikande marknad, när det.mesta pekar nedåt. Marknaden pekar fortfarande ner. Tack för positivt bemötande!!
    Tack själva för ett gott samarbete. Jag önskar er all lycka till i framtiden. Allt gott! / Emelie Lindmark Emelie Lindmark
    • Medlefors
    2022-09-18 Verifierad kund
    Emelie var lyhörd och respektfull i bemötandet.
    Hon gav oss snabb och korrekt återkoppling och lotsade oss genom säljprocessen på ett bra sätt.
    Tack Bodil. Jag önskar er stort lycka till i framtiden och hoppas att ni får en fin tid tillsammans med barn och barnbarn som ni önskar 🙏 Emelie Lindmark
    • Getberget
    2022-06-20 Verifierad kund
    Emelie har haft ett väldigt professionellt och bra bemötande och har gjort mer än jag förväntat mig för att alla bitar skulle falla på plats och dessutom i rätt tid.

Om jag någon gång framöver ska sälja min bostad eller köpa en ny skulle jag gärna ha Emelie som mäklare igen.
    Tack snälla Malin. Jag hoppas att du ska trivas i lägenheten och jag ser fram emot att träffa dig igen i en ny försäljningen i framtiden:) Emelie Lindmark
    • Skelleftehamn
    2022-06-15 Verifierad kund
    Emelie är genuint omtänksam, lika inkännande som hon är professionell. Hon har stått stabil genom hela försäljningsprocessen, peppat oss men inte pushat på för hårt. Alltid funnits tillgänglig för att svara på frågor om både stort och smått, gett oss goda råd på vägen fram mot att affären gick i lås. Vi är mycket nöjda - skickar ett stort tack till Emelie! :)
    Tack för ett otroligt gott samarbete. Ni har varit fantastiska. Jag önskar er allt gott framöver! Med vänliga hälsningar Emelie Lindmark Emelie Lindmark
    • Mobacken
    2022-04-14 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och också personligt bemötande! Hon uppfyllde helt våra förväntningar,att vi skulle få huset sålt. Hon har hela tiden upppträtt proffsigt och vi kan till fullo rekommendera Emelie!
    Tack för ditt omdöme. Ni har varit helt fantastiska att samarbeta med, så tack för det. Stort lycka till i framtiden med allt vad det innebär 😊 Emelie Lindmark
    • Skelleftehamn
    2022-04-01 Verifierad kund
    Trevlig och enkel att prata med, svarade på frågor och tog reda på de hon inte kunde svara på direkt. Mycket bra!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindmark en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Anderstorp
    2022-03-13 Verifierad kund
    Lyhörd, pålitlig och flexibel. Hela försäljningsprocess skett smidigt tack till Emelies kompetens.
    Tack själv för ett gott samarbete. Jag önskar dig och din familj allt gott i framtiden och stort lycka till med allt 😊 Emelie Lindmark
    • Norrböle
    2022-02-15 Verifierad kund
    Ett otroligt bra bemötande med en blandning av förståelse, anpassning och tålamod i en snårig köp-process (från eget håll). Har inte nog med goda ord att säga om Emelie!
    Tack snälla för ditt fina omdöme. Jag önskar dig lycka till i framtiden med allt vad det innebär och hoppas att du ska trivas bra i ditt nya boende. :) Emelie Lindmark
    • Norrböle
    2022-02-11 Verifierad kund
    Bra bemötande, har varit stöttande och sympatisk när det varit jobbigt.

Hade förväntat oss en smidigare process, men det har inget med mäklaren att göra. Hade inte förväntat mig ett så stort engagemang från mäklaren.

Har inget negativt att säga.
    Tack Anna för ditt fina omdöme, men framförallt Tack för att ni har varit så otroligt lätta att samarbeta med.
    Jag önskar er lycka till med flytten och jag hoppas att ni ska trivas bra i en ny stad och med ett nytt boende.