Victor Khamo

Victor Khamo

Victor Khamo är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Victor Khamo har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Victor Khamo har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 294 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Khamo har haft 79 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 294 Läs vad Victor Khamo

• Vasastaden
    2022-08-04 Verifierad kund
    Jeg hadde en veldig positiv opplevelse som førstegangs kjøper av bolig. Victor mekleren var en av hovedgrunnene til at dette ble en god erfaring.
    Vi ble tatt veldig godt imot, det føltes naturlig og tillitsfullt. Vi hadde ikke store forventninger, så det kom som en positiv overraskelse å møte en mekler som var imøtekommende og positiv til oss.
    Mekleren traff langt over forventninger, og jeg vil bare gi han en 10/10 på alle måter i forhold til kjøpet!
    Anbefales sterkt.

Anders Kransberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Hasslum
    2022-08-01 Verifierad kund
    Svarade på de frågor som vi hade gällande bostaden.
    2022-07-30 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och vill att det ska bli bra
    • Vasastaden
    2022-07-22 Verifierad kund
    Driven och engagerad mäklare som går in helhjärtat för affären. Under alla faser under min försäljning har Victor varit lyhörd och tillgänglig. Han var noga med att återkoppla till mig och hålla en nära kontakt.

Victor överträffade mina redan högt ställda förväntningar.
    2022-07-22 Verifierad kund
    En driven och mogen mäklare. Inte för puschig utan var lugn och trygg med allt!
    2022-07-21 Verifierad kund
    Victor är en proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera. Hela processen gick smidigt och han överträffade mina förväntningar!
    • Frostaliden
    2022-07-18 Verifierad kund
    Överträffade mina högt ställda förväntningar!
  • Mattias W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-07-17 Verifierad kund
    Victor överlevererade på min lägenhet. Han är en professionell och välkommunicerande mäklare som gjorde ett grymt jobb av försäljningen på min lägenhet. Hela vägen var han väldigt tydlig och snabb, samt att jag fick ett väldigt trevligt och peppande bemötande av honom. Mina förväntningar som jag hade överträffades och försäljningsprocessen var väldigt enkel och smidig. Det känns som att Victor alltid går den extra milen vilket var väldigt tydligt och skönt.

Jag vill starkt rekommendera Victor som mäklare. Det är en proffsig mäklare av högsta rang och du kommer bli mer än nöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Ryd
    2022-07-14 Verifierad kund
    Trevlig,korrekt,,tillmötesgående ,ambìös och jag fick bra information.Jag kan rekomdera honom till mina vänner och bekanta som vill sälja något objekt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Hentorp
    2022-07-08 Verifierad kund
    Upplevs ha lite för mycket att göra och tar tid innan han återkommer om man ringer upp. Övrigt riktigt bra och förtroendeingivande