Victor Khamo
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-01 - 2019-12

Läs vad 32 Läs vad Victor Khamo

• Simon S sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-01-19

Norrmalm
    Engagerad och seriös i sitt arbete. Blev en väldigt smidig affär vilket underlättade väldigt mycket för mig. Ärlig och kan sin grej. Läs mer
  • Ismail L köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-01-14

Trängen
    Viktor var till stor hjälp när vi köpte vår lägenhet. Direkt vid visningen fick vi ett varmt välkomnande och han var mycket proffsig och tillförlitlig. Även inför köpet var det inga konstigheter då han noga med både oss säljaren gick igenom alla avtal. Så allt gick snabbt och smidigt av en mycket duktig mäklare Läs mer
  • Sofia Ingrid Maria H
    Sofia Ingrid Maria H skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-01-11

Mycket engagerad, driven och trevlig mäklare! Tacksam över all proffshjälp vi har fått från start till mål. Rekommenderar starkt!🌟 Läs mer
  • Johan P sålde sitt hus med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-01-11

Vi fick ett trevligt bemötande av en professionell mäklare. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Mycket nöjda! Läs mer
  • Richard D köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-26

Frostaliden
    Victor sålde en lägenhet till oss. Han stod för ett grymt proffesionellt jobb och en grym service. Stort tålamod för alla fråga frågor och trygg vägledning genom hela köpprocessen. Läs mer
  • Frida L köpte sitt hus med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-05

Skultorp
    Vi köpte ett hus av Victor Khamo och är mycket nöjda! Extremt proffsig och med rak kommunikation. Vi kan rekommendera starkt! Läs mer
  • Abida Parveen R köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-05

Ryd
    Utmärkt det gick jättebra vi är nöjd och glad Läs mer
  • Ali R sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-01

Skultorp
    sålt lägenhet.

Victor gav en tydlig bild på hur hela processen skulle gå till. Tydlig plan och struktur, duktig mäklare som håller dig informerad alltid.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Dmytro V sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-11-19

Trängen
    Allt är OK, förutom ett enda moment - Victor misslyckades med att stava mitt namn rätt första gången. Dessutom hade han gjort ett utmärkt jobb med försäljning. Läs mer
  • Lidia V sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-11-18

Trängen
    Hade nyligen såld min lägenhet på Norrmalm i Skövde. Fick träffa Victor som värderade bostadsrätt och varit min coatch under hela försäljningen. Visade sig mycket kompetent, proffsigt och angagerade. Görde en bra affär vilken motsvarar alla mina förväntningar som säljare. Jag ger Victor ett högt betyg som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Frans Jonsson