Victor Khamo

Victor Khamo

Victor Khamo är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Victor Khamo har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 78 omdömen sedan 2019-03-01. Victor Khamo har haft 54 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 78 Läs vad Victor Khamo

• Seriös, engagerad, driven och väldigt duktig på sitt jobb. Sålt en bostadsrätt åt mig.
    Jonas K sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-10-18
    • 77.0 m²
    • Havstena
    2020-10-18
  • Har sålt min lägenhet samt köpt radhus via samma mäklare. Han levde upp till dem förväntningar som vi hade och lite till :)
    Ramiz B sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-10-16
    • 69.0 m²
    • Norrmalm
    2020-10-16
  • Har köpt bostadsrätt och fått hjälp och ett mycket gott kundbemötande av Victor. Rekommenderas!
    Martin W köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-10-14
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • Annero
    2020-10-14
  • Köpte en villa där Victor höll i försäljningen. Varmt och vänligt bemött från första stund, han hade svar, eller fixade svar, på allt vi ville veta.
    Viktor C köpte sitt hus med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-10-07
    • 170.0 m²
    • Timmersdala
    2020-10-07
  • Vi sålde en lägenhet med Viktor. Försäljningen gick väldigt smidigt . Viktor jobbade på att hitta flera intresserade och lyckades hitta rätt köpare innan vi ens hann lägga ut objektet på hemnet. Viktor var tillgänglig jämt och skötte kommunikation mellan oss och köparen väldigt bra. Vi är väldigt nöjda med Viktor och rekommenderar honom starkt.
    David G sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-10-06
    • 86.0 m²
    • Norrmalm
    2020-10-06
  • Vi kontaktade Fastighetsbyrån då vi funderade på att sälja vår bostadsrätt. Vi blev väl bemötta av Victor och hans kollega som gjorde ett hembesök för att värdera bostaden. Informationen vi fick var väldigt tydlig, bra strukturerad och professionell. Även fast vi var mitt i en pandemi, och dessutom under semestern, så fick vi en trygg och positiv känsla från Victors sida att det inte skulle vara några problem att sälja med det utgångspriset som lägenheten var värd. Victor tog sig verkligen tiden till både oss och varje enskild kund som visade intresse för lägenheten. Vi blev uppdaterade vid minsta förändring, före/efter visning osv. Något som jag som säljare uppskattade väldigt mycket. Vi är mycket nöjda med Victor och Fastighetsbyrån.
    Signe B sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-10-04
    • 70.0 m²
    • Skultorp
    2020-10-04
  • Vi köpte vårt hus med Victor som mäklare. Victor var hela tiden väldigt tillmötesgående, uppmärksam och lättillgänglig. Han verkade påläst om huset och kunde på ett tydligt sätt svara på alla frågor om köpprocessen. Victor kändes trygg och kunnig hela vägen igenom vårt husköp.
    Anna I köpte sitt hus med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-09-30
    • 101.0 m²
    • Skultorp
    2020-09-30
  • Mycket trevlig och duktig mäklare som bemöter en precis där man vill bli bemött. Professionell och ser alltid potentialen i en bra affär. Tack!
    Lenny K sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-09-25
    • 77.5 m²
    • Ryd
    2020-09-25
  • Köpte min första lägenhet, var orolig för allt strul och om jag skulle missa nått. Men transaktionen gick väldigt smidigt och utan problem. Victor var både trevligt och tillmötesgående, han hade också bra koll på läget allmänt.
    Johan B köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-09-20
    • 2:a
    • 53.5 m²
    • Trängen
    2020-09-20
  • Victor är driven, proffsig och lätt att ha att göra med. Han har varit flexibel och varit lyhörd för mina önskemål samtidigt som han kommit med goda råd. Supernöjd med slutpriset och Victors arbete, rekommenderar varmt!
    Nicole G sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-09-19
    • 1:a