Victor Khamo

Victor Khamo

Victor Khamo är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Victor Khamo har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Victor Khamo har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 161 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Khamo har haft 74 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 161 Läs vad Victor Khamo

• sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Hentorp
    2021-08-02
    Fantastiskt duktig mäklare som verkligen har kunden i fokus! Professionellt bemötande, flexibel, snabb att återkoppa och väldigt serviceminded. Kommer utan tvekan att anlita Victor igen om det blir aktuellt med försäljning!
    2021-07-26
    Väldigt bra ! 2 Han gjorde verkligen sitt jobb, bemötande med sitt kunnande.3 kunde sitt jobb med sitt bemötande, verkligen vänlig. Tack !
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Hentorp
    2021-07-20
    Proffsig, serviceminded och tillmötesgående
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Norrmalm
    2021-07-06
    Fick ett väldigt professionellt bemötande av Victor där han på ett enkelt sätt gick igenom hur allt fungerar. Mina förväntningar innan var höga och han uppfyllde dem med råge. Snabb på att återkoppla och kan verkligen rekommendera honom!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Västermalm
    2021-07-04
    Trevligt bemötande. Ordnade visning på förhand mha kollega. Förtroendeingivande!
    2021-07-03
    Victor har agerat mycket professionellt och effektivt och vi har varit mer än nöjda med hans arbete i och med försäljning av våran bostad. Jag kan varmt rekommendera Victor som mäklare om man vill ha en mäklare som kommer göra allt för att alla parter ska bli nöjda.
    • Lunden
    2021-07-02
    Victor bemötte oss jättebra och levde definitivt upp till våra förväntningar. Av alla mäklare vi har stött på i Skövde så är det flera som är duktiga men det är 2 st som vi tycker är riktigt bra, Victor Khamo och Jesper Ahllund. Bra jobbat!!!!
    • Östermalm
    2021-07-02
    - Proffisionellt bemötande
    - God tillgänglighet
    - Trevlig

Sammanfattning: Uppskattar att Victor Khamo var mäklaren som hjälpte oss att förmedla vår största affär i livet.
    2021-06-27
    Viktor är en underbar person han är en sann glädjespridare
    Vi uppskattar information och rådgivning du har delat med oss!!
    Tack för allt.
    Mvh Janet Lazar
    • Ekängen
    2021-06-27
    Social, Närvarande och Kunnig är tre ord som jag tycker beskriver victor