Victor Khamo
Registrerad mäklare sedan 2019-02-21
Aktiv på Reco.se sedan 2019-03-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 54 Läs vad Victor Khamo

• Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-07-05

2:a
    Trängen
    Jag har låtit Victor sälja min 2:a i centrala Skövde.

Tog in två olika mäklarfirmor för att känna av olika sälj-tänk och driv.
    Victor klev in med öppna ögon, kom med idéer och förslag som kändes givna och passande lägenheten. Hade tydlig säljplan med vision om "ett vinnande koncept", något som gick i lås.

Vi kom överens om mäklararvode där det fanns en "procent-trappa" som kunde ge extra driv till Victor, något som jag tyckte kändes bra, aldrig fel med en extra morot.

Jag överlät en nyckel och Victor fick husera visningar som passade hans schema. Mina förväntningar var att han skulle hitta en köpare till rätt pris och sköta allt som rör försäljningen av lägenheten, vilket han gjort och gör.

Jag är väldigt nöjd över jobbet Victor gjort och hoppas han känner min uppskattning med försäljningen av min lägenhet trots corona-tider och semesterperiod.

En mäklare med sådant driv och engagemang kommer få många fastigheter sålda. Läs mer
  • Alireza N köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-07-03

Hentorp
    He os very nice person :), We received the help we needed.. Läs mer
  • Clas G sålde sitt hus med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-06-24

Mariesjö
    Fick förtroende för Victor från första början och det höll i sig hela tiden. Han var noga med att ringa/ meddela oss vad som hände vid försäljningen av vår villa. Vi kände att vi kunde ta kontakt med honom på enkelt sätt. En mäklare som är trevlig, ärlig och som jag skulle rekommendera till andra. Läs mer
  • Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-06-17

2:a
    Norrmalm
    Victor sålde min lägenhet i Skövde. Han är mycket trevlig och hjälpsam. Allt gick väldigt snabbt och smidigt, bättre än förväntat. Läs mer
  • Mikael W
    Mikael W sålde sitt hus med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-06-01

Dälderna
    Victor är kunnig, inger ett stort förtroende, respekt för uppgifterna och sina kunder - såväl säljare som köpare. Med Victor är man trygg som kund och han levererar på den höga nivå som vi förväntade oss i alla avseenden. Vi sålde vårt radhus till ett pris som är bättre än våra förväntningar under pågående Corona-pandemi. Personligt, trevligt, professionellt bemötande rakt igenom hela processen. Vi, min fru och jag, rekommenderar Vitor som mäklare "alla da´r i veckan"!!! Läs mer
  • ELIANA L skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-04-26

Mycket bra bemötande vid köpet av lägenhet , lyhörd,hjälpsam. han var flexibelt med visningen. Kändes väldigt bra och trygg att gå genom processen med honom . Våran  varmaste rekommendationer lämnas härmed. Läs mer
  • Gert F sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-04-22

Hentorp
    Victor Khamo har hjälpt mig att sälja min insatslägenhet på Vallsängen. Eftersom jag är lite till åren, så har Khamo fått sköta det hela. Det har han gjort helt suveränt och jag är jättenöjd ! Läs mer
  • Simon J köpte sitt hus med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-04-21

Skultorp
    Köpt radhus.
    Glad och positiv. Förtroendeingivande.
    En väldigt bra och trygg upplevelse! Läs mer
  • Jennifer J
    Jennifer J köpte sitt hus med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-04-21

Skultorp
    Vi köpte ett radgus och Victor var helt fantastisk från början till slut! Väldigt bra bemötande och vi kunde inte vara mer nöjda! Stort tack för allt Victor! /Jennifer Johansson Läs mer
  • Örjan F sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-04-20

Ryd
    Trevlig och professionell. Gjorde ett snabbt och gediget jobb för att få vårt bostadsrättsradhus i Skövde sålt. Vi kan varmt rekommendera Victor Khamo till kommande kunder.
    Bästa hälsningar Ingrid Andersson och Örjan Fraenki. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde