Jesper Joki

Jesper Joki

Jesper Joki är mäklare på Fastighetsbyrån Tidaholm

Jesper Joki har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Jesper Joki har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Joki har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

76 omdömen om Jesper Joki

Josefine O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm
Hentorp

Jesper är en engagerad och professionell mäklare som hjälpte mig att sälja lägenheten. Alltid tillmötesgående och gav bra återkoppling under hela processen. Är mycket nöjd!

Johanna D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm
Hentorp

Mäklaren Jesper Joki har från början till slut varit professionell, hjälpsam och kunnig. Mäklaren hade svar på mina frågor och var snabb med att kolla upp kompletterande info kring bostaden enligt önskemål. Jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen.

Lena Maria Elisabet S
Dimbo

Jesper har ett fantastiskt bemötande, god kännedom om marknaden och är trygg i sin arbetsprocess. Jag fick ett fint intryck av Jesper från start och han har verkligen levererat. Mycket bra på återkoppling och engagemang under hela processen. Kan verkligen rekommendera Jesper till andra.

Tim G
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Köpte hus utav Jesper och är supernöjda med köpet och hela upplevelsen. Bra kontakt genom hela köpet och alltid tillgänglig, snabb på att svara på frågor vi hade och alltid tillmötesgående. Trevlig, proffsig och mycket kunnig.

Moa B
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Jesper är väldigt engagerad , proffsig och alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda med husköpet genom Jesper

Ljubica T
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Jesper är en trevlig person mycket kunnig mäklare . Det var let att kommunicera med honom . Han får 10 poäng av 10

Per Johann Axel B

Engagemang, lyhörd och viljan att göra det bästa för kunden märks väldigt väl i Jespers arbete. Till det lägger vi till att han även finns som ett bollplank i de frågor som dyker upp. Vill starkt rekommendera Jesper Joki som val av mäklare.

Kristina Margareta B

Engagemang och energi på topp leder till bra affärer! Vi är jättenöjda med Jesper!

Anders L
Folkabo / Valstad

Bra bemötande, trevlig på alla sätt. Kunnig, blev positivt överraskad av första besöket och det har försatt vid följande möten. Har bara positivt att säga om Jesper

Mats N
Centrum

En mycket bra personlighet har denne mäklare. Ödmjuk samt mycket professionell mäklare samt person. Hade jag haft en firma som mäklare hade jag anställt honom direkt .