Ida Juhlin

Ida Juhlin

Ida Juhlin är mäklare på Fastighetsbyrån Torsby

Ida Juhlin har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Ida Juhlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.8. Ida Juhlin har haft 13 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 20 Läs vad Ida Juhlin

• Höljes
    2022-04-22 Verifierad kund
    Jeg er meget fornøyd med Ida Juhlin som megler.
    Hun fremstår som en dyktig og ryddig person som passer godt til sin stilling som megler.
    Jeg har hatt tett kontakt med Ida i hele prosessen med salget av Transportvegen 10 og vil anbefale henne på det sterkeste!
    Hej Liv! Tusen tack för dina fina ord, de värmer verkligen. Extra kul att du som norrman känner dig nöjd med vårt arbete, eftersom det skiljer sig en hel del mellan Sverige och Norge vad det gäller förmedling av fastigheter. Återigen vill jag tacka för förtroendet att sälja ert fina fritidshus i Höljes! Ida Juhlin
    2022-04-21 Verifierad kund
    Ida Juhlin har varit en jätte trevlig mäklare och alltid svarat tillbaka och gett god information när vi har haft frågor. Proffsig visning och dialog hela vägen.
    Hej Madeleine, tack för din fina Reco! Kul att läsa att du upplevt god kommunikation eftersom det är oerhört viktigt i vårt arbete för att allt ska kännas tryggt hela vägen. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem! MVH Ida Ida Juhlin
    2022-04-15 Verifierad kund
    Ida var mycket professionell både under visningen och på kontraktsmötet. Bara + från oss.
    Heja Ida ;)
    Hej Lars Erik, tusen tack för dina fina ord! Hoppas hela familjen kommer trivas bra i ert nya boende. MVH Ida Ida Juhlin
    2022-04-13 Verifierad kund
    Allt var och blev perfekt 👍 bra service proffsigt och snyggt skött.
    Hej Erik! Tack för din fina Reco, det glädjer mig att läsa. Återigen vill jag tacka för förtroendet att sälja ert fina hus! MVH Ida Ida Juhlin
    • Sysslebäck
    2022-03-27 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevligt och tydligt.
    Hej Janneke, tack för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus! MVH Ida Ida Juhlin
    • Sysslebäck
    2022-03-23 Verifierad kund
    Jag upplevde ett mycket trevligt bemötande. Och de förväntningar jag hade var mycket bra. Jag Kunde följa utvecklingen bra tack vare den feedback som Ida hela tiden uppdaterade och meddelade mig.
    Hej Lars-Olov! Tack för de fina orden. Kul att läsa att du upplevt att du kunde följa processen, kommunikationen är oerhört viktig och något vi jobbar aktivt med för att ni som säljare ska känna er delaktiga och trygga genom hela försäljningsprocessen. Återigen vill jag tacka för förtroendet, det har varit ett nöje att sälja er fastighet i Sysslebäck. Ida Juhlin
    • Östmark
    2022-03-14 Verifierad kund
    blev bemött på ett bra sätt, profsig på det hon gjorde vilket gjorde mej trygg
    Hej Christina! Tack för din fina Reco, det värmer att läsa. Återigen vill jag tack för förtroendet och önska dig lycka till i ditt nya boende. Ida Juhlin
    2022-02-23 Verifierad kund
    Bra bemötande. Lugn och hjälpsam. Trevlig person.
    Hej Todor! Tack för din fina ord, de värmer. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem. Ida Juhlin
    2022-02-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Ida var snäll och hjälpsam hela tiden. Det var inte svårt att få tag i henne.
    Hej Kristina, tack för din fina Reco. Extra kul att läsa att du tycker att det var lätt att få tag i oss, ibland kan det upplevas som svårt eftersom vi går på många möten. Men tack vare att vi är många och någon alltid finns tillgänglig på kontoret brukar det inte vara några problem. Gratulerar till köpet av er fina villa, hoppas ni kommer trivas! Ida Juhlin
    2022-02-21 Verifierad kund
    Trevlig och Professionell, hjälpsam
    Hej Hanna, tack för din fina Reco! Vill återigen tacka för förtroendet att få sälja er fina villa. Ida Juhlin