Ida Juhlin

Ida Juhlin

Ida Juhlin är mäklare på Fastighetsbyrån Torsby

Ida Juhlin har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Ida Juhlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.8. Ida Juhlin har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

55 omdömen om Ida Juhlin

Mustafa M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Juhlin en del av Fastighetsbyrån Torsby
Branäs

Väldigt professionellt bemötande av kunden .

Niclas H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Juhlin en del av Fastighetsbyrån Torsby
Branäs

Allt bra hanterat! Jag är nöjd med affären och handläggningen.

Sofia O
Centrala Torsby

Effektiv, kunnig och väldigt trevlig

Svar från Ida Juhlin

Hej Sofia, tack för dina fina ord det värmer att läsa. Med vänliga hälsningar Ida

Gunnel S
Klarälvdalen

Ida Juhlin har genom hela ”resan”från början till slut varit behjälplig med allt och snabbt gett svar på frågor och funderingar dessutom har hon med sin trevliga personlighet skapat stor tilltro. Högsta betyg till Ida !

Svar från Ida Juhlin

Hej Gunnel och tusen tack för din fina Reco! Extra kul att ni känner stor tilltro då det är oerhört viktigt i en bostadsaffär. Med vänliga hälsningar Ida

Eva H
Centrala Torsby

Trevligt bemötande och bra information. Allt har flutit på snabbt och smidigt.

Svar från Ida Juhlin

Hej, tack för de fina orden. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hus! Med vänliga hälsningar Ida

Eleonor L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Juhlin en del av Fastighetsbyrån Torsby
Branäs

Att bedöma enskilda medarbetare ser vi som ett intrång i den personliga integriteten. Vår samlade upplevelse av Fastighetsbyrån i Torsby är att samtliga medarbetare vi kommit i kontakt med har skött sina uppdrag med trevligt sätt, god vilja och bra återkoppling. Vi känner gott förtroende för byrån och dess personal efter de två gånger vi både har sålt och köpt hus i Branäs . Vänligen Eleonor Lundberg

Svar från Ida Juhlin

Hej Eleonor! Tack för din fina Reco, vi blir glada att läsa att ni känner gott förtroende för oss och är nöjda med vårt arbete. Återigen vill vi tacka för förtroendet och att vi fått varit med vid era fastighetsköp och försäljningar i Branäs. Önskar er en fin höst!

Lena B
Kyrkonäs

Ida var sjuk men fick bra hjälp av hennes ersättare Åsa. Mvh Lena Berg

Svar från Ida Juhlin

Hej Lena, tack för din fina Reco. Tyvärr var jag sjukskriven under perioden du köpte ditt hus, men mina kollegor är grymma så är övertygad om att du fick bra hjälp. Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus. Önskar dig en fin höst!

Henrik L
Rinn

Mycket bra bemötande, trevlig, saklig och tydlig . Mina önskemål har tillfullo uppfylts vad gäller köpare och köpeskilling. Ida gör enligt mig ett mycket bra jobb och önskar henne lika till ifortsättningen

Svar från Ida Juhlin

Hej Henrik! Tack för de fina orden, det värmer att höra. Det har varit kul att hjälpa er med försäljningen, med engagerade säljare och ett gott samarbete blir det alltid en bra affär. Önskar er en fin höst! MVH Ida

Gunnar F
Ambjörby

Toppentjej 5 points. Hoppas hon blir kvar !

Svar från Ida Juhlin

Hej, tusen tack för din fina Reco Gunnar. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hem i Ambjörby. MVH Ida

Stig G
Branäs

Hon verkade ha koll på området.

Svar från Ida Juhlin

Hej, tack för din fina Reco Stig. Hoppas ni kommer trivas bra i er fina stuga i Branäs. MVH Ida