Maria Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Torsby

Maria Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2011-03. Maria Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 176 omdömen med ett betyg på 4.6. Maria Andersson har haft 13 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 176 Läs vad Maria Andersson

• Klarälvdalen
    2022-05-20 Verifierad kund
    Maria har varit till stor hjälp i processen med försäljningen av vårt fritidshus i Sverige. Hon har svarat snabbt på alla våra frågor.
    Vi rekommenderar starkt henne och teamet till andra köpare/säljare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    2022-05-15 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Maria och hon uppfyllde alla våra förväntningar, toppbetyg!
    Tack va roligt att höra Martin! Grattis till ett fint köp i Branäs, jag tror och hoppas att ni kommer stortrivas! MVH Maria Maria Andersson
    2022-05-06 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Maria som mäklare när vi sålde vår stuga i Branäs.
    Snabbt och smidigt gick affären och vi kände stort förtroende under processen.
    Kan varmt rekommendera Maria.
    Anette och Patric Conrad
    Tusen tack Anette och Patric! Det är roligt att göra snabba och smidiga affärer när man har nöjda kunder, både köpare och säljare. Tack för rekommendationen! MVH Maria Maria Andersson
  • sålde en tomt med hjälp av Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    • Långberget
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra, forventninger at tomten ble solt til riktig pris.
    Tack Terje, va roligt att höra att du är nöjd med både förväntningar och priset!
    Hela försäljningsprocessen har ju skett på distans så då är det fint att få ett kvitto på att rutiner funkar och att affären går smidigt. MVH Maria
  • köpte en tomt med hjälp av Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    • Långberget
    2022-05-04 Verifierad kund
    1, Bra
    2, Trevlig och det var hon
    3, Smärtfritt
    Tack Ulf för RECO. Med tanke på att affären gjorts på distans är det toppen att höra att allt gått smärtfritt och att jag upplevts som trevlig ;) Ser fram emot att få komma och kika på fastigheten när du är klar med bygget! MVH Maria Maria Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Andersson en del av Fastighetsbyrån Torsby
    • Sörmark
    2022-04-23 Verifierad kund
    We are very satisfied. Good communication, correct and thoughtful. A very good person and she helped us trough the whole proces on a distance. We live in the Netherlands.
    Thanks a lot Hans, it is nice to hear that you are satisfied even if the process has been on distance. So nice that you are moving here, you are so welcome! BR Maria Maria Andersson
    • Sörmark
    2022-04-22 Verifierad kund
    En snabb, proffsig och trygg försäljning av min fastighet. Allt över min förväntan var likadant när jag köpte huset av samma mäklare ❤️
    Tack så mycket Monica, va roligt att höra att du är nöjd! Tack för att jag fick hjälpa dig två gånger dessutom! MVH Maria Maria Andersson
    • Centrala Torsby
    2022-04-21 Verifierad kund
    Marias bemötande är alltid med ett leende på läpparna. Trevlig, glad och hon vet hur man säljer hus, ”proffsigt”.
    Ger goda råd och tips för att lyckas till 100 % och du som säljare är verkligen satt i centrum av det hela.
    Enkel att diskutera och bolla med.
    Mycket nöjd med mitt val av mäklare.
    Ett stort tack Emil, ett bättre omdöme kunde jag inte få! Nu blev leendet ännu större ;)
    Tusen tack för att jag fick hjälpa dig med denna trevliga försäljning - en mer samarbetsvillig säljare är svår att hitta! MVH Maria
    2022-04-05 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande mot både säljaren och köparen samt en synnerligen snabb och smidig affär till ett bra slutpris.
    Tack för ditt fina omdöme Martin! Roligt att läsa att du upplevt affären som smidig och bra genomförd för er båda parter! Tack för att jag fick chansen att hjälpa er. Ha en fin påsk! MVH Maria Maria Andersson
    • Sysslebäck
    2022-03-25 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande! Snabb på att återkoppla! Försäljningen av vårt fritidshus gick mycket smidigt med Maria!
    Hej Alexandra! Tack så mycket för ditt RECO, va roligt att höra att du är nöjd med både bemötande och återkoppling. Tack för möjligheten att få hjälpa till. Allt gott! MVH Maria Maria Andersson