Maria Andersson

Maria Andersson

Maria Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Torsby

Maria Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2011-03. Maria Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 259 omdömen med ett betyg på 4.7. Maria Andersson har haft 37 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

259 omdömen om Maria Andersson

Sedan starten hos Reco 2016
Levi S
Klarälvdalen

Maria har gjort sitt jobb perfekt. Hon var alltid trevligt och hjälpsamt. Jag är supernöjd helt enkelt

Svar från Maria Andersson

Tack så mycket Levi och jag kan bara säga det samma om er. Ett perfekt samarbete helt enkelt! Tack!

Jürgen V
Bada

Maria är väldigt trevlig, väldigt artig och hjälpsam.😊 Jag kan rekommendera henne som fastighetsmäklare.

Svar från Maria Andersson

Tack Jürgen för ditt fina betyg och rekommendation. Det är viktigt att man som utländsk köpare får bra hjälp och förståelse för hur det funkar att köpa hus i Sverige så jag är glad att jag lyckats förmedla detta. Grattis än en gång till ett fin affär och välkommen till Bada;) MVH Maria

Daniel V
Bada

Maria gav oss mycket goda råd och var mycket stödjande. Vi är mycket nöjda. Mycket trevlig kontakt 😊, allt gick väldigt bra, jag kan varmt rekommendera det👍.

Svar från Maria Andersson

Tack Daniel! Va roligt att höra att ni är nöjda med min hjälp. Jag förstår att det kan vara utmanande och svårt att veta hur en fastighetsaffär går till i Sverige så jag är glad att höra att ni fått råd och gott stöd från mig. Vi ses under sommaren igen! MVH Maria

Mats F
Sysslebäck

Jag tycker att en sådan här förfrågan om ett omdöme om en person känns mycket olustig. Jag försäkrar att om vi känt oss missnöjda med hennes arbete så hade vi meddelat henne det. Hon har inte fått några klagomål från oss.

Svar från Maria Andersson

Hej Mats, Att lämna en rekommendation är såklart inget tvång men är bra och användbara för andra eventuella köpare och säljare som kanske väljer mellan olika mäklare etc. Tack ändå för att ni lämnade omdömet och tack för ett bra samarbete och smidig försäljning! MVH Maria

Svitlana N
Sysslebäck

Proffsigt, allt var på högsta nivå!

Svar från Maria Andersson

Tusen tack, va glad jag blir! Jag hoppas och tror att ni ska trivas i Sysslebäck! MVH Maria

Tage R
Branäs

Hei😊. Etter å ha kontaktet Åsa, så fikk vi Maria som megler. Etter kontakter, møte med henne i stugan, skjønte vi at dette var en dam som var proff i sin jobb👍. Maria er en dyktig megler, svarer raskt hvis det var spørsmål om noe. Rolig og besvarer på en flott måte. Her har Fastighetsbyrån i Torsby en god megler😃. Takk for all hjelp🌸

Svar från Maria Andersson

Tack så jättemycket Tage för ditt fina betyg! Jag blir så glad över allt du skriver! Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er och tusen tack för ert tålamod och samarbete. MVH Maria

Mari Lene G
Branäs

Maria er en meget dyktig dame, som absolutt innfridde våre forventninger . Hun ga oss god informasjon hele vegen og var flink til å forklare oss ting. Vi hadde ingen erfaring med salg av hytte, og vi kunne ikke hatt en bedre megler enn Maria! Hun var også tilgjengelig på både sms, Mail og mobil, så vi fikk alltid svar av henne.

Svar från Maria Andersson

Tusen tack Mari Lene & Tage! Jag är så glad att höra att ni är nöjda med mig och de förväntningar ni haft. I en tuffare marknad är det viktigt som mäklare att ha en bra och kontinuerlig dialog med både säljare och spekulanter. Tack för ett gott samarbete och för att jag fick möjligheten att hjälpa er! MVH Maria

Ali A
Kollsberg

Allt var bra tack och det var trevligt tack

Svar från Maria Andersson

Tack Ali för fint RECO! Jag tror och hoppas att du kommer att trivas på Kollsberg. MVH Maria

Magnus H
Kollsberg

Bra bemötande, enkel att prata med. Krånglar inte till det i onödan. Skötte försäljningen mycket bra.

Svar från Maria Andersson

Tackar Magnus för fint betyg! Med ett gott samarbete kan inte försäljningen gå annat än bra! Tack för förtroendet!

Ric V
Bjurberget

Maria hjälpte mig väldigt mycket med köpet av mitt vackra röda hus i skogen. Hennes personliga uppmärksamhet på detaljer rekommenderas starkt!

Svar från Maria Andersson

Hej Ric! Tack för att du tog dig tid att svara på enkäten och tack för ditt fina betyg! Jag är så glad att du är nöjd med köpet och min hjälp. Jag tror och hoppas att ni kommer att få många fina minnen från ert nya hus. MVH Maria