Maria Andersson

Maria Andersson

Maria Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Torsby

Maria Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2011-03. Maria Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 267 omdömen med ett betyg på 4.7. Maria Andersson har haft 35 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

267 omdömen om Maria Andersson

Magnus P
Likenäs

Professionellt men ända personligt bemötande.

Svar från Maria Andersson

Tack Magnus för ett fint omdöme! Så roligt att ni hittade ert fritidshus i Klarälvdalen. Jag hoppas och tror att ni ska trivas! Allt gott! MVH Maria

Helga M
Letafors

Samarbetet med Maria Andersson och Fastighetsbyrån Torsby fortskred mycket smidigt vi blev informerade om varje steg och stöttades med frågor. Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår fastighet.

Svar från Maria Andersson

Tusen tack för era fina ord! Jag är jätteglad att ha fått chansen att hjälpa er med försäljningen, för andra gången dessutom ;) Tack än en gång för ett gott samarbete och förtroendet. MVH Maria

Martin J
Branäs

Världsklass! Snabb, effektiv och serviceminded.

Svar från Maria Andersson

Wow! Tack Martin, bättre betyg kan man ju inte få! Va roligt att höra att ni är nöjda så här långt. Jag både tror och hoppas att ni ska trivas med er nya fina stuga i Branäs! Allt gott tills vi ses vid tillträdet. MVH Maria

Olga B
Bograngen

Maria är proffsig och hjälpsam Hon överträffade förväntningarna vi hade på mäklare. Extra plus att hon har så bra lokalkännedom Kjell/Olga

Svar från Maria Andersson

Tusen tusen tack för fina ord! Roligt att höra att ni är nöjda och att jag överträffat era förväntningar. Det är många fördelar med att vara från området och jag delar gärna med mig av mina guldkorn ;) Allt gott och tack igen! MVH Maria

Kjell L

Birgit B
Bograngen

hun har været en fantastisk hjælp da vi skulle sælge vores bostad. Hun har ordnet alt på bedste vis og vi kan anbefale Maria Andersson på det varmeste.

Svar från Maria Andersson

Tack Birgit! Jag är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen. Så roligt att höra att ni är nöjda och att ni rekommenderar mig. Tack tack! MVH Maria

Lennart S
Åsteby

Alltid pigg, glad och tillmötesgående. Svarar eller återkopplar när man ringer. Tydlig med informationen. Känns som ”våran” mäklare.

Svar från Maria Andersson

Men va glad jag blir Lennart, stort tack! Efter tre affärer tillsammans, som alla gått smidigt på alla sätt, så känns ni som "mina" trogna kunder också ;) Tack igen! MVH Maria

Stefan K
Åsteby

Maria är väldigt trevlig och smidigt att ha med att göra. Samtidigt saklig så man får något gjort på möten. Våran affär gick väldigt smidig! Rekommenderas

Svar från Maria Andersson

Tack det samma Stefan! En smidig affär för alla parter, detta blev jättebra det! Tack för förtroendet! MVH Maria

Levi S
Klarälvdalen

Maria har gjort sitt jobb perfekt. Hon var alltid trevligt och hjälpsamt. Jag är supernöjd helt enkelt

Svar från Maria Andersson

Tack så mycket Levi och jag kan bara säga det samma om er. Ett perfekt samarbete helt enkelt! Tack!

Jürgen V
Bada

Maria är väldigt trevlig, väldigt artig och hjälpsam.😊 Jag kan rekommendera henne som fastighetsmäklare.

Svar från Maria Andersson

Tack Jürgen för ditt fina betyg och rekommendation. Det är viktigt att man som utländsk köpare får bra hjälp och förståelse för hur det funkar att köpa hus i Sverige så jag är glad att jag lyckats förmedla detta. Grattis än en gång till ett fin affär och välkommen till Bada;) MVH Maria