Maria Andersson

Maria Andersson

Maria Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Torsby

Maria Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2011-03. Maria Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 255 omdömen med ett betyg på 4.7. Maria Andersson har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

255 omdömen om Maria Andersson

Svitlana N
Sysslebäck

Proffsigt, allt var på högsta nivå!

Tage R
Branäs

Hei😊. Etter å ha kontaktet Åsa, så fikk vi Maria som megler. Etter kontakter, møte med henne i stugan, skjønte vi at dette var en dam som var proff i sin jobb👍. Maria er en dyktig megler, svarer raskt hvis det var spørsmål om noe. Rolig og besvarer på en flott måte. Her har Fastighetsbyrån i Torsby en god megler😃. Takk for all hjelp🌸

Svar från Maria Andersson

Tack så jättemycket Tage för ditt fina betyg! Jag blir så glad över allt du skriver! Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er och tusen tack för ert tålamod och samarbete. MVH Maria

Mari Lene G
Branäs

Maria er en meget dyktig dame, som absolutt innfridde våre forventninger . Hun ga oss god informasjon hele vegen og var flink til å forklare oss ting. Vi hadde ingen erfaring med salg av hytte, og vi kunne ikke hatt en bedre megler enn Maria! Hun var også tilgjengelig på både sms, Mail og mobil, så vi fikk alltid svar av henne.

Svar från Maria Andersson

Tusen tack Mari Lene & Tage! Jag är så glad att höra att ni är nöjda med mig och de förväntningar ni haft. I en tuffare marknad är det viktigt som mäklare att ha en bra och kontinuerlig dialog med både säljare och spekulanter. Tack för ett gott samarbete och för att jag fick möjligheten att hjälpa er! MVH Maria

Ali A
Kollsberg

Allt var bra tack och det var trevligt tack

Svar från Maria Andersson

Tack Ali för fint RECO! Jag tror och hoppas att du kommer att trivas på Kollsberg. MVH Maria

Magnus H
Kollsberg

Bra bemötande, enkel att prata med. Krånglar inte till det i onödan. Skötte försäljningen mycket bra.

Svar från Maria Andersson

Tackar Magnus för fint betyg! Med ett gott samarbete kan inte försäljningen gå annat än bra! Tack för förtroendet!

Ric V
Bjurberget

Maria hjälpte mig väldigt mycket med köpet av mitt vackra röda hus i skogen. Hennes personliga uppmärksamhet på detaljer rekommenderas starkt!

Svar från Maria Andersson

Hej Ric! Tack för att du tog dig tid att svara på enkäten och tack för ditt fina betyg! Jag är så glad att du är nöjd med köpet och min hjälp. Jag tror och hoppas att ni kommer att få många fina minnen från ert nya hus. MVH Maria

Dan J
Bjurberget

Trevlig, kunnig, mycket bra bemötande, bra lokakännedom.

Svar från Maria Andersson

Tack så mycket Dan. Jag är så tacksam för vårt goda samarbete och all hjälp både jag och kunder fått av er! MVH Maria

Joori H
Önnerud

En mycket trevlig och kunnig mäklare som utförde sitt uppdrag helt perfekt!

Svar från Maria Andersson

Tack så mycket Joori för ett fint omdöme, det bästa betyget man kan få! Jag tackar även er för all hjälp och ett gott samarbete! MVH Maria

Emma L
Sysslebäck

Väldigt proffsig! Kunnig och supertrevlig! Klart bästa mäklarn!

Svar från Maria Andersson

Tusen tusen tack Emma för dina fina ord! Det blir ju så roligt och enkelt att sköte en försäljning när man har säljare som gör det lilla extra själva ;) Tack igen för möjligheten att hjälpa er och grattis till en fin försäljning och köp av ny bostad! Kram Maria

Lars Johan N
Ambjörby

Maria Andersson har vært profesjonell i sin opptreden overfor meg.

Svar från Maria Andersson

Tack Lars Johan för RECO! Jag tackar för förtroendet och hoppas du haft en fin jul och nyår i Portugal! MVH Maria