Anders Arosenius

Anders Arosenius

Anders Arosenius är mäklare på Fastighetsbyrån Vara

Anders Arosenius har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Anders Arosenius har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.6. Anders Arosenius har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, social och målinriktad mäklare med stort driv. Jag har även god lokalkännedom då jag är född och uppväxt på i området. Plus att jag tycker att det är så kul att hjälpa människor att hitta deras drömboende!

Vad gör du helst på fritiden?
Då ägnar jag mig åt skidåkning eller umgås med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Som jag bor i dag. I ett timrat mangårdshus på landet med många fina, välbevarade detaljer och stor uppvuxen trädgård.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har varit på nobelmiddagen!

175 omdömen om Anders Arosenius

Monica P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
Vara

Jag rekommenderar gärna Anders som mäklare, han är seriös, lyhörd och håller oss som kund hela tiden uppdaterad.

Georg P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
Vara

Ordningsam, hjälpsam. mycket engagerad och positiv. Rekommenderas verkligen!

Anders R
Arentorp Med Omnejd

Hjälpsam kunnig och trevligt bemötande kan varmt rekommendera honom

Helen F
Helås Med Omnejd

Trevligt bemötande, kommunikativ och tillmötesgående vad gäller tider för visning med mera.

Anders A
Helås Med Omnejd

Korrekt och saklig. Informativ.

Marianne L
Helås Med Omnejd

Trevligt bemötande, Lyssnar, handlingskraftig, snabb, vänlig, kunnig, korrekt Helt enkelt bra!

Lars A
Tråvad

Anders har gjort ett mycket bra jobb ang försäljning av min fastighet. Hållit mej informerad under hela processen från start till mål. Har stort förtroende till Anders.

Åke C
Främmestad Med Omnejd

Ett. mycket bra bemötande Anders gjorde vad vi hade tänkt oss och ordnade även en extra visning av huset, eftersom min fru blev sjuk på ordinarie visningshus Vi upplevde att han är en mycket bra och trevlig och kompetent mäklare

Eva W
Främmestad Med Omnejd

Är mycket nöjd med Anders Arosenius som mäklare, blev rekommenderad att ta hjälp av honom. Seriös, kunnig, saklig och vänlig precis som en mäklare skall vara. Hittills har allt varit nästintill perfekt.

Sari K
Larv

Mycket trevlig och kunnig mäklare.