Anders Arosenius

Anders Arosenius

Anders Arosenius är mäklare på Fastighetsbyrån Vara

Anders Arosenius har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Anders Arosenius har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 125 omdömen med ett betyg på 4.6. Anders Arosenius har haft 42 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, social och målinriktad mäklare med stort driv. Jag har även god lokalkännedom då jag är född och uppväxt på i området. Plus att jag tycker att det är så kul att hjälpa människor att hitta deras drömboende!

Vad gör du helst på fritiden?
Då ägnar jag mig åt skidåkning eller umgås med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Som jag bor i dag. I ett timrat mangårdshus på landet med många fina, välbevarade detaljer och stor uppvuxen trädgård.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har varit på nobelmiddagen!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 125 Läs vad Anders Arosenius

2022-08-02 Verifierad kund
    Anders bemötte oss bra och var gärna behjälplig. Skickade besiktnings protokollet i princip direkt och svarade på våra frågor. Mycket nöjda med Anders. 🙂
    2022-07-30 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare som hjälpte oss från start till slut med allt och inget. Har svarat på alla frågor vi haft och med bra, tydliga svar. Anders har verkligen gjort hela processen så enkel som den kan bli!
    • Kvänum med omnejd
    2022-07-22 Verifierad kund
    Väldigt bra å hjälpsam.!! Jag är jättenöjd.!
    • Vara
    2022-07-17 Verifierad kund
    Vi hade stora förväntningar. Mäklaren trodde han kunde sälja huset för en högre summa. Men inga som han visade huset för blev intresserade. Så min man fick visa för ett par och dom köpte det. Dock under utgångspriset för mäklaren stressade på!
    En mäklare ska prata gott ens hus och ge fördelar vad man kan göra till det bättre till spekulanterna.
    • Vedum
    2022-07-10 Verifierad kund
    Hej, jag har redan lämnat ett omdömme men sammanfattningsvis innehöll det bara positiva uppfattningningar om
    Anders Arosenius och hans utmärkta mäkliningsuppdrag.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Ambitiös och kunnig. Förtroendeingivande och lätt att få tag när jag hade frågor.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Tryggt och kompetent med upplevelsen av god kännedom om lokala fastighetsmarknaden
    • Essunga
    2022-04-21 Verifierad kund
    Bra mäklare, lätt att få tag på om man undrar över något och väldigt kunnig i sitt yrke 👍🏻
    • Fåglum
    2022-04-01 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av mäklaren
    2022-02-17 Verifierad kund
    Anders var snabb och korrekt i sin kommunikation och hjälpte oss att få en uppfattning om fastigheten genom en grundlig virituell visning.