Anders Arosenius

Anders Arosenius

Anders Arosenius är mäklare på Fastighetsbyrån Vara

Anders Arosenius har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Anders Arosenius har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 170 omdömen med ett betyg på 4.6. Anders Arosenius har haft 34 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, social och målinriktad mäklare med stort driv. Jag har även god lokalkännedom då jag är född och uppväxt på i området. Plus att jag tycker att det är så kul att hjälpa människor att hitta deras drömboende!

Vad gör du helst på fritiden?
Då ägnar jag mig åt skidåkning eller umgås med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Som jag bor i dag. I ett timrat mangårdshus på landet med många fina, välbevarade detaljer och stor uppvuxen trädgård.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har varit på nobelmiddagen!

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

170 omdömen om Anders Arosenius

Sedan starten hos Reco 2016
Marianne L
Helås Med Omnejd

Trevligt bemötande, Lyssnar, handlingskraftig, snabb, vänlig, kunnig, korrekt Helt enkelt bra!

Lars A
Tråvad

Anders har gjort ett mycket bra jobb ang försäljning av min fastighet. Hållit mej informerad under hela processen från start till mål. Har stort förtroende till Anders.

Åke C
Främmestad Med Omnejd

Ett. mycket bra bemötande Anders gjorde vad vi hade tänkt oss och ordnade även en extra visning av huset, eftersom min fru blev sjuk på ordinarie visningshus Vi upplevde att han är en mycket bra och trevlig och kompetent mäklare

Eva W
Främmestad Med Omnejd

Är mycket nöjd med Anders Arosenius som mäklare, blev rekommenderad att ta hjälp av honom. Seriös, kunnig, saklig och vänlig precis som en mäklare skall vara. Hittills har allt varit nästintill perfekt.

Sari K
Larv

Mycket trevlig och kunnig mäklare.

Roger R
Främmestad Med Omnejd

Vi valde Anders Arosenius p g a att vi fått rekommendationer. Anders är korrekt, saklig och mycket lätt att samarbeta med. Vi känner stort förtroende för Anders och hittills har allt fungerat perfekt. M a o en mäklare att rekommendera.

Mikael N
Larv

Hej Anders var mycket kunnig och förklarade allt på ett mycket bra sätt

Linda A
Nossebro

Fick ett bra,trevligt bemötande av Anders. Han höll en god kontakt och var noga med att återkoppla till mig och blivande sambo.När vi bad om extra-visning på fastigheten var han tillmötesgående och rättade sig efter våra krångliga jobb-scheman.Rekomenderar!

Henrik G
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

Det funkar alltid smidigt och lätt. Och är bra på att återkoppla.

Lena L
Vara

Kan varmt rekommendera Anders som Mäklare av bostad.