Anders Arosenius
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, social och målinriktad mäklare med stort driv. Jag har även god lokalkännedom då jag är född och uppväxt på i området. Plus att jag tycker att det är så kul att hjälpa människor att hitta deras drömboende!

Vad gör du helst på fritiden?
Då ägnar jag mig åt skidåkning eller umgås med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Som jag bor i dag. I ett timrat mangårdshus på landet med många fina, välbevarade detaljer och stor uppvuxen trädgård.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har varit på nobelmiddagen! Läs mer

Läs vad 69 Läs vad Anders Arosenius

• Hans-åke B köpte sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-03-13

Nossebro
    Svarar eller ringer allltid upp igen, påläst om sina projekt. Läs mer
  • Hanna S köpte sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-03-09

Proffsigt bemötande, snabba svar på frågor, lätt att få tag på. Läs mer
  • Abdelhai M sålde sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-03-04

Nossebro
    Tålamod och kunniga på sitt jobb.
    Får man en bra dialog och tillgänglighet alltid. Läs mer
  • Signe A köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-01-09

Vara
    Mycket nöjd, köpet gick enkelt och smidigt och Anders löste så jag fick tillträde tidigare än vad det var bestämt från början. Läs mer
  • Live H sålde sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2019-12-21

En jordnära kille trevlig och duktig om alla var som han så kan det inte bli bättre. Läs mer
  • Cristy Magdaloyo H sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2019-12-10

Vara
    Anders hjälpte mig med att sälja min lägenhet. Jag blev bemött på ett vänlig och professionell sätt. Väldigt nöjd med affären och vill rekommendera hans team till alla. Läs mer
  • Linda S sålde sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2019-11-06

Tråvad
    Sålt en villa i Tråvad!
    Mina förväntningar va väl att få huset sålt, och där motsvara Anders mina förväntningar, gick snabbt och smidigt. Blev väl bemött av Anders, proffsig och engagerad och Trevlig! Läs mer
  • Mats K sålde sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2019-10-24

Jung
    Vi har sålt Skatteg.13 i jung med hjälp av Anders och affären har väl slutat bra för oss och för köparen så vi är nöjda. Läs mer
  • Karolina J köpte sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2019-10-07

Köpt hus. Bra bemötande, vi är nöjda! Läs mer
  • Magdalena Ö köpte sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2019-10-02

Tråvad
    Köpt en villa i ett mindre samhälle. Superbra kontakt & lätt att prata med. Trevlig! Blev bra bemött och ringde för minsta lilla. Vårat första husköp och hade inte kunnat ha en bättre märklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vara

Anders Arosenius