Läs vad 85 Läs vad Anders Arosenius

• 2020-11-03
    Hjälpte mig att sälja mitt hus. Vi gick sålt det till ett mycket bra pris. Över mina förväntningar. Allt gick fort och smidigt.
    Köparen pratade inte svenska så Anders tog sig an kontraktsskrivningen på engelska. Mycket bra gjort.
    Sen att han också kunde genomföra en visning på lördag och sen skriva på en söndag uppskattar jag massor.
    Martin G
    • 108.0 m²
    • Kvänum
  • 2020-09-21
    Jag köpte ett äldre hus i närheten av Vara. Mäklaren hade ett mycket bra bemötande och god lokalkännedom. Fick mycket stöd och bra information som hjälpte mig att fatta mitt beslut att köpa. Har tidigare haft att göra med många mäklare och tycker att detta var en av de bästa. Mvh/ Fredrik
    Fredrik F
    • 70.0 m²
    • Helås
  • 2020-09-20
    Sålt en villa. Kändes bra med Anders som mäklare,lätt att prata med,kunnig och trevlig.
    Tycker att vi hade en bra kontakt hela tiden. Beslut att sälja efter att bott i 42 år var inte lätt. Visste inte riktigt vad dom väntade. Men det blev mycket bra och vi är mycket nöjda med Anders.
    Renée C
    • 166.0 m²
  • 2020-09-19
    Anders har skött sitt jobb på bästa sätt på alla fronter vid försäljningen av Lill-Ingvars torp
    Elsy A
    Elsy A
    • 67.0 m²
  • 2020-09-06
    Köpt litet hus i Emtunga, trevlig mäklare som inf på ett lätt och bra sätt, allt som vi som kund fick till oss, kanon, hälsningar Inger o Bernt Hammarstrand
    Bernt H
    • 68.0 m²
    • Emtunga
  • 2020-08-31
    Helt ok.
    Har haft kontakt med flera personer under köpet så det är svårt att sätta ett rättvist betyg.
    Tomas H
    • 70.0 m²
    • Vara
  • 2020-08-30
    Sålt villa han var duktig och kändes uppriktig pålitlig påläst
    Gun-britt B
    • 141.0 m²
  • 2020-08-30
    Sålt . Bra och kunnig och trevlig
    Bo B
    • 141.0 m²
  • 2020-08-20
    Köpte en villa och fick väldigt bra hjälp av Anders. Tydlig och snabb på att återkoppla.
    Lotta S
    • 60.0 m²
    • Essunga
  • 2020-07-31
    Sålt bostad och kvarn. Ett svårsålt objekt. Anders har lagt ned mycket arbete på att hitta köpare av bägge objekten samtidigt och lyckades.
    Bra information hela tiden och bra förslag under försäljningsprocessen.
    Hugo V
    • 195.0 m²
    • Tråvad
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte