Anders Arosenius
Registrerad mäklare sedan 2010-02-12
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-26
2019-08 - 2020-07

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad, social och målinriktad mäklare med stort driv. Jag har även god lokalkännedom då jag är född och uppväxt på i området. Plus att jag tycker att det är så kul att hjälpa människor att hitta deras drömboende!

Vad gör du helst på fritiden?
Då ägnar jag mig åt skidåkning eller umgås med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Som jag bor i dag. I ett timrat mangårdshus på landet med många fina, välbevarade detaljer och stor uppvuxen trädgård.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har varit på nobelmiddagen! Läs mer

Läs vad 76 Läs vad Anders Arosenius

• Hugo V sålde sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-07-31

Tråvad
    Sålt bostad och kvarn. Ett svårsålt objekt. Anders har lagt ned mycket arbete på att hitta köpare av bägge objekten samtidigt och lyckades.
    Bra information hela tiden och bra förslag under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Malin B sålde sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-07-26

Vara
    Jag kontaktade Kristina Stomberg och startade upp försäljningen av en liten hästgård vi haft uthyrd. Kristina och Anders växlade när det var dax för semester och det gick jättebra. Vi har fått proffsig hjälp och är nöjda Läs mer
  • Emma A köpte sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-06-18

Sparlösa
    Köpt min första hus. Fick mycket hjälp med svar på mina frågor. Men det var mycket som var nytt för mig.
    Lugnt bemötande av Anders, tillmötesgående men inte påstridig, vilket var väldigt bra.

Det enda som jag hade önskat var bättre var tiden mellan att jag fick se första utkastet på kontraktet och när det skulle undertecknas ca ett dygn senare. Det blev mycket att gå igenom den kvällen! Och stressigt. Läs mer
  • Stellan L köpte sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-06-11

Vi har köpt ett par fastigheter igenom Anders. Dessa har fungerat klanderfritt. Läs mer
  • Helena M köpte sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-05-22

Larv
    Köpt bostad på landet. Lätt att få kontakt med Anders, kunnig och hade ett trevligt bemötande Läs mer
  • Börje J sålde sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-05-22

Kvänum
    Sålt hus.
    Anders är mycket kompetent och kunnig.
    Inlyssnande gällande kundens önskemål.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Hans S sålde sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-05-12

Sparlösa
    Anders skötte försäljningen av huset på landet på ett strukturerat och smidigt sätt med gott resultat Läs mer
  • Hans-åke B köpte sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-03-13

Nossebro
    Svarar eller ringer allltid upp igen, påläst om sina projekt. Läs mer
  • Hanna S köpte sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-03-09

Proffsigt bemötande, snabba svar på frågor, lätt att få tag på. Läs mer
  • Abdelhai M sålde sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

2020-03-04

Nossebro
    Tålamod och kunniga på sitt jobb.
    Får man en bra dialog och tillgänglighet alltid. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vara

Anders Arosenius