Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Vara Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vara

Fastighetsbyrån Vara

Hotellgatan 2, 534 21 Vara — Visa karta

Ska du göra en bostadsaffär i Vara? Det är stor efterfrågan just nu på bostäder här. Vi på Fastighetsbyrån har koll på Vara och Essunga kommun. Här förmedlar vi allt från lägenheter till villor och lantbruk. Varje år hjälper vi många kunder till drömboendet.

Du hittar vårt kontor i Sparbankshuset. Här kan du få en kostnadsfri muntlig värdering, effektiv marknadsföring och självklart ett tryggt och noggrant uppdrag. Våra mäklare har lång erfarenhet och sätter kundnöjdhet i fokus. Varmt välkommen till oss - vi tar hand om din affär!

Läs vad 53 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vara

• 2019-01-07

Mikaela L skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Köpt en 1 1/2 plans villa, blev bemött väldigt bra av Anders. Han känns som en ärlig och bra mäklare.

Allting gick smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2018-12-11

Kenneth K skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Grymt kunnig, tålmodig, mäklare! Super nöjda Läs mer
  • 2018-12-05

Krister F skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Trevligt bemötande och köpet gick smidigt.
    Alltid tillgänglig på tel när jag hade frågor.

Så jag och min familj är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-12-03

Alexandra W skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Sålt en fastighet och köpt en annan. Anders har på ett smidigt och professionellt sätt lotsat oss genom husförsäljningsdjungeln. Läs mer
  • Richard W

2018-12-03

Richard W skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Köp av nytt hus och försäljning av gammalt hus har fungerat utmärkt. Mäklaren har även ställt upp utanför kontorstid, och allt är genomtänkt och smidigt som både köpare och säljare av fastighet. Läs mer
  • 2018-12-01

Tobias V skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Mycket duktig o trevlig la mycket tid på köpare in i sista minuten Läs mer
  • 2018-11-21

Stefan G skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Jag har både köpt och sålt villa genom Anders. Anders är en engagerad , tillmötesgående mäklare som bemöter kunden på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • 2018-11-17

Stefan L skrev om Fastighetsbyrån Vara
    Lugnt och sansad i kontakterna. Överträffade våra förväntningar på alla sätt. Behövde aldrig trycka på för att något gick trögt. Läs mer
  • 2018-11-06

Erkki J skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Sålt villan,
    bra bemötande och bra fart i försäljningen. Läs mer
  • 2018-10-14

Berit O skrev om Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara
    Hej
    Jag är mycket nöjd med er som fastighetsmäklare. Ni visade kompetens och sakkunskap och dess utom var det trevligt.
    Mycket papper blev det! Jag lärde mig mycket då min utgångspunkt att sälja lägenhet var noll.
    Kort och gott, jag är nöjd.

Med vänlig hälsning Berith Olofsson Läs mer
  • 2018-09-12

Urban C skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Han fick slutbudet till 120.000 över utgångspris, svårt att vara missnöjd då. Läs mer
  • 2018-09-12

Erik F skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Jättebra! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Peter R

2018-07-04

Peter R skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Anders gav ett seriöst förtroendeingivande intryck vid min första kontakt det var det som avgjorde mitt val av mäklare. Allt gick bra från start till avslutad affär, tydliga besked om vad avtalet mellan oss innebar, Även tydligt och smidigt vid kontraktskrivning samt tillträde, har inget övrigt att önska och inget att klaga på. Läs mer
  • 2018-07-01

Marcus E skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Kunnig och hjälpsam. Har bra kontakt med såväl säljare som köpare, samt ett gott bemötande. Läs mer
  • 2018-06-08

Stefan K skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Anders har hjälpt oss vid försäljningen av våra lantbruksfastigheter. Han ger ett lugnt och professionellt intryck. Är insatt i marknaden och vet vad som är bäst att fokusera på. Det har varit ganska omvälvande att sälja något som man har byggt upp under många år, men Anders har lotsat oss igenom hela processen på ett mycket bra sätt. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Anders och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2018-03-02

Andreas L skrev om Fastighetsbyrån Vara
    Har sålt flera fastigheter åt mig och lyckats få ett bra pris och en bra köpare varje gång. Läs mer
  • Christer W

2017-11-08

Christer W skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Sköter sig helt utmärkt!!!! Har alltid blivit bra bemött!! Läs mer

Jeanie J skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Bra bemötande. Alltid tillgänglig via telefon. Avslutar affären oavsett veckodag. Positiv till alla spekulanter och visningar, kändes bra för mig som säljare. Läs mer

Gösta L skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Vi tycker att Anders har skött vår försäljning utmärkt. Har inget att klaga på- Läs mer

Robert A skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Ganska stramt bemötande och jag upplevde att mäklaren var stressad och inte helt opartisk. Läs mer

Jan-olof G skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Vi fick ett bra bemötande. Mäklaren var oftast tillgänglig vid behov. Fick oftast svar direkt på de frågor vi hade Läs mer

Tonka B skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Mycket trevlig och kompetent person och hans medarbetare gav ett gott bemötande. Skulle rekommendera Fastighetsbyrån till mina vänner Läs mer

Jette E skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Hej bra bemötande trevlig lätt att prata med allt funkade bra mellan 1 o 10 så får han en 10 Läs mer

Jonas A skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Väldigt professionell, värnade för bägge parter (köpare och säljare). Läs mer
  • Sven-Olof P

2017-07-05

Sven-Olof P skrev om Fastighetsbyrån Vara
    Med tanke på att det inte är några "miljoner i köpeskilling" för "hus på landet", så är det viktigt att arvodet i någon mån kan vara anpassat! Läs mer
  • 2017-01-16

Gösta A skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Hej, min uppfattning om Anders Arosenius är att han är en mycket
    sympatisk, duktig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2017-01-13

Anna Å skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Höll på att bli galen på människan då han smög upp några min innan visningen började och gömde sig i ett hörn, så jag fick springa runt och försöka svara på frågor, i somras då min bror skulle sälja sitt hus och jag var ombedd att låda upp inför visning.... i
    I sept när vi skulle sälja vårt hus var han långt ner på listan och helt Oaktuell, men vi tog ut honom bara för att få en värdering. Det visade sig att han är mycket duktig och noga när han gick igenom huset till skillnad ifrån en konkurrent som vi först tänkt oss. Även om han tidigare visat sig vara katastrof som säljare, så kunde jag nu när jag själv skulle sälja mitt hus känna mig trygg och säker som säljare, eftersom han gick igenom huset så noga.
    Min man fick ryta till då han la över visningar på mig, men efter det så flöt det på bra!
    Jag tyckte det kändes tryggt och bra med Anders som mäklare, då han var så noga och vi själva inte bott i huset utan hyrt ut det i flera år, men de visningar som han höll i min brors hus var under all kritik, där var han en osynlig mus som kunderna inte hittade.
    Så skulle jag sälja ett radhus eller lägenhet vore han absolut inte aktuell men en gammal gård eller liknande JA! Han är en bonnpöjk som kan gamla hus och gårdar, men ingen säljare enligt mina erfarenheter. Läs mer
  • 2017-01-12

Lars L skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Mäklaren levde helt upp till våra förväntningar. Anders är mycket kunnig vilket vi värdesätter. Vi har fått precis så mycket hjälp som vi har behövt. Läs mer
  • 2017-01-10

Caroline S skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Det gick väldigt snabbt från värdering till att lägenheten blev såld. Mycket bra! Läs mer
  • 2017-01-10

Gunnar E skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Anders och jag hade mycket goda kontakter och han tog flitigt kontakter med ev köpare.
    Jag ger betyg 5
    Hälsningar
    Gunnar Essunger Läs mer
  • 2016-12-28

Margit M skrev om Fastighetsbyrån Vara
    Hon är noggran och lyssnar på kunden och är på allt sätt en kompetent mäklare, vi har bara goda erfarenheter av hennes hjälp med att sälja huset! Läs mer
  • 2016-12-28

Elisabeth A skrev om Fastighetsbyrån Vara
    Efiktiv,glad.pålitlig en liten sol över Essunga. Läs mer
  • 2016-12-26

Jonas S skrev om Fastighetsbyrån Vara
    Jag upplevde att jag blev proffisionella bemöt och att allt fungerade jätte bra. Och jag har genom hela köpet kunnat få svar på frågor och fått den hjälp jag behövt för att jag skall kunna känna mig trygg med mitt köp. Så mitt betyg blir 11 av 10. Läs mer
  • Erland A

2016-12-26

Erland A skrev om Fastighetsbyrån Vara
    Mycket bra kunnig och trevlig 😊😊😊😊😚 Läs mer
  • 2016-10-20

Directus A skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Anders har hjälpt oss utmärkt genom processen från visning till köp. Läs mer
  • 2016-10-10

Stig M skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    servicminded,trevligt bemötande, god kommunikation Läs mer
  • 2016-10-03

Patrik V skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Tyckte att man fick repetera saker flera gånger vid första genomgången, som han inte lyssnade. Sen bestämde vi en tid när huset skulle läggas ut men inget hus kom ut på Hemnet. Vi sökte då upp honom och till svar fick vi att han brustit i kommunikationen. Känns inte värt pengarna att betala för en sådan mäklare. Vad gäller visningar och budgivning har det funkat bra. Läs mer
  • 2016-10-02

Pontus A skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Vi fick ett bra bemötande med god expertis. Läs mer

Karl-ove K skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Nogran och påläst kan sin sak och tar jobbet på allvar tryggt att vara kund.

Mvh. Kalle. Läs mer
  • Kristine S

2016-09-28

Kristine S skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Jag tycker att Anders var en okej mäklare. Trevlig i person men inte så bra på uppföljning under budgivningen. Läs mer

Inger H skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Jag är jättenöjd.Mvh Inger Hultgren Läs mer

Annika L skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Intrycket av mäklaren var bra. Han verkar veta vad han håller på med. Läs mer

Katarina M skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Väldigt bra bemötande
    är en duktig fastighetsmäklare Läs mer
  • 2016-09-27

Lars-göran F skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Kunnig, snabb,bra information löpande, proffsig Läs mer
  • 2016-09-27

Karin J skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Jag tycker kontakten har varit mycket bra, Anders har gett den information jag behövt och jag är mycket nöjd med att det gått så snabbt och smidigt! Läs mer
  • Henrik J

2016-09-26

Henrik J skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Upplevde att Anders var engagerad och gjorde sitt jobb på ett bra sätt. Läs mer

Helena L skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Fungerade utan problem. Svarade snabbt på mail. Läs mer

Eva N skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Anders Arosenius är mycket proffsig, saklig och vänlig. Ringer tillbaka som han lova, gör det vi kommit överens om och genomför uppdraget som förväntat. Som kund känner jag mig helt trygg i försäljnings/köp-proccessen.

MVH Eva Nordenhök Läs mer
  • Kristina N

2016-09-26

Kristina N skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Bra bemötande.Eftersom denna fastighetsaffär inte alls är avslutad,så får vi väl vänta och se hur det går först. Läs mer
  • 2016-09-26

Gustavianska Stiftelsen skrev om Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    Vår fastighetsaffär var betydligt mer komplicerad än genomsnittet. Anders har mött upp med mycket hög kompetens och bra service. Läs mer

Hotellgatan 2, 534 21 Vara