Fastighetsbyrån Vara

Fastighetsbyrån Vara

Ska du göra en bostadsaffär i Vara? Det är stor efterfrågan just nu på bostäder här. Vi på Fastighetsbyrån har koll på Vara och Essunga kommun. Här förmedlar vi allt från lägenheter till villor och lantbruk. Varje år hjälper vi många kunder till drömboendet.

Du hittar vårt kontor i Sparbankshuset. Här kan du få en kostnadsfri muntlig värdering, effektiv marknadsföring och självklart ett tryggt och noggrant uppdrag. Våra mäklare har lång erfarenhet och sätter kundnöjdhet i fokus. Varmt välkommen till oss - vi tar hand om din affär!

Läs vad 180 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vara 2

• Främmestad
    2021-12-13 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär. Svarar snabbt och är tillgänlig.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Anders bemötande både före och under tiden av försäljningen. Tack vare Anders så blev försäljningen en positiv upplevelse.
    Sim sagt super nöjd👍
    2021-12-04 Verifierad kund
    Det har fungerat bra och smidigt hela vägen
    2021-11-26 Verifierad kund
    As we do not speak Swedish, Anders was extremely helpful in explaining every step of the sale to us in English.

He kept us up to date on all prospective buyers, arranging house viewings at times that suited us.
    2021-11-26 Verifierad kund
    Anders är en seriös mäklare och trevlig därtill, hjälpsam och effektiv när det behövs. Till skillnad från mig samt min hustru så är Anders relativt kortfattad fast saklig i sina uttryck kopplat till sitt uppdrag som mäklare, det speglar även hans persona för övrigt; inget negativt med denna personlighet visserligen det är väl snarare jag själv och även min hustru som tenderar att prata och diskutera kring allt och inget!

Tack för en prima affär; säljarna är ett fint par som vi framgent stundtals kommer att minnas samt tänka på!
    2021-11-15 Verifierad kund
    Anders var bra på att hålla kontakten med mig och informera vad som hände och vad han gjorde . Den kontakten som köpare med Anders har varit bra tycker jag
    2021-11-03 Verifierad kund
    Bra bemötande. Proffsig och korrekt. Hjälpsam.
    2021-09-30 Verifierad kund
    Hej. Jag tycker att han gjorde det bra.Han är lung å saklig.😀
    2021-09-16 Verifierad kund
    Han var hjälpsam och trevlig. Professionella bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara
    2021-09-08 Verifierad kund
    Kristina är mycket trevlig och duktig. Har ett fantastiskt fint mjukt sätt som är mycket förtroendeingivande. Lyckades över förväntan med uppdraget.
    2021-08-09 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.Lugn,förklarade på ett bra sätt.
    Vi är mycket nöjda med hela processen.
    2021-08-09 Verifierad kund
    Bra tillmötesgående och trevlig samt ett bra jobb!
    2021-07-25 Verifierad kund
    Proffsigt och genuint vänligt bemötande.
    2021-07-22 Verifierad kund
    Gott bemötande, god kännedom om både objektet och trakten. Lätt att få tag på och tillmötesgående på alla sätt.
    • Grästorp Landsbygd
    2021-07-20 Verifierad kund
    Kristina är en lugn person med bra bemötande.Kristina har gjort ett bra arbete med att hjälpa oss att sälja huset snabbt och smidigt efter de förutsättningar vi som säljare gav henne.
    2021-07-12 Verifierad kund
    Har varit mycket trevlig mot oss
    • Fåglum
    2021-07-12 Verifierad kund
    Bra bemötande, köpet gick smidigt med tanke på omständigheterna
    2021-07-05 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Förväntningarna bättre än vi kunde tro (saknar erfarenheter)
    Allt utfördes proffsigt. Mycket noggrant.
    Vi är mycket impade
    2021-06-30 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande. Seriös och hjälpsam. Rekommenderas.
    • Helås
    2021-06-23 Verifierad kund
    Hon har ett mycket trevligt bemötande, besvarar frågor och är inte främmande för att kolla upp om det är något hon inte har svar på.
    Jag rekommenderar henne varmt.

/A.C
    2021-06-21 Verifierad kund
    Bra, har inget att klaga på, jag är nöjd.
    • Jonslund
    2021-06-15 Verifierad kund
    Anders gav ett väldigt ärligt intryck. I början undrade jag om han inte trodde att jag var en trolig köpare, men mend tiden förstod jag att han var en bra mäklare bara. Man behöver faktiskt inte smila en massa för att sälja - snarare gav Anders ett genuint kompetent intryck genom att lugnt leda oss genom affären.
    2021-06-15 Verifierad kund
    Anders va skicklig i sitt arbete, trevlig o tillmötesgående. Vi har fått stort förtroende för honom genom flera gårdsaffärer.

Käns som att Anders löser alla bekymer o kan ge mycket tips o ideér!
    Hen är en trevlig o fin människa att ha o göra mä!
    2021-06-08 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående och flexibel att ordna en visning för ett objekt vi var intresserade av.
    2021-06-07 Verifierad kund
    Vi köpte en bostad i Nossebro. Affären gick snabbt och lätt. Anders var tillmötesgående och hjälpsam.
    2021-06-07 Verifierad kund
    Noggrann, ordningsam, lyssnande, hjälpsam.
    Bra bemötande
    Bra förklaring av många detaljer
    Läste att kontakta henna via telefon
    2021-05-26 Verifierad kund
    Jag tycker Kristina är professionell. Hon sålde vårt hus, med hjälp av oss som höll i visningen till paret som sedan köpte huset.
    Oavsett så tycker jag hon gör ett mycket bra jobb.
    2021-05-25 Verifierad kund
    Vi är mkt nöjda med Tinas arbete ;från första kontakten till att kontraktet skrevs under! Gunnel och Anders Dolff
    2021-05-24 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötande. Tillmötesgående gällande tidpunkter
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
    2021-05-04 Verifierad kund
    Klar, tydlig och tillgänglig. Hela processen löpte på bra.
    Det känns bra nu efteråt!
    2021-04-13 Verifierad kund
    Sålt en gård
    Mycket duktig mäklare
    2021-03-31 Verifierad kund
    Sålt ett hus, blev så glad att Anders hade sådan fin känsla för huset och bygden. Vi fattade tycke direkt då han var lugn och kunnig, han gav ett seriöst intryck.
    Kommer att använda honom igen!
    Med vänlig hälsning, Kristin Olofsson
    2021-03-31 Verifierad kund
    Kunnig och engagerad. Bra koll på bostadsmarknaden i närområdet.
    Lätt att att få tag på och lätt att prata med.
    Överlag en mycket bra mäklare.
  • Alice W
    sålde sitt hus med hjälp av Kristina Stomberg en del av Fastighetsbyrån Vara
    2021-03-15 Verifierad kund
    Sålde vår lilla hästgård och efter en helt fantastisk smidig affär så var papper skrivna efter 10 dagar!
    Duktig mäklare som är bra på sitt jobb och sköter det snyggt och proffsigt!
    2021-02-08 Verifierad kund
    Sålt villa/parhus

Ett bra bemötande. tog allt lugnt och saklig.

Hade förväntat mig ett mer go som mäklare. Men det var väldigt lugnt och pauser i budgivningar (första budgivningen för mig så kanske är så).
    Lite dålig på tips och rekommendationer.

Efter som det är första gången jag säljer fastighet så vet jag inte hur det brukar vara. Men jag fick sålt min bostad i alla fall.
    2021-02-03 Verifierad kund
    Everything was perfect. Broker is very good
    2021-02-02 Verifierad kund
    I bought a house, the broker is super good ,i can message him with any question and i always got the answer. Everything was fast and best quality.
    2021-01-25 Verifierad kund
    Proffesionellt uppträdande, en mäklare som går den där extra milen för ett resultat utöver det vanliga! En dialog under hela försäljningen som varit öppen och enkel med resultat som fokus!
    2021-01-22 Verifierad kund
    Professionell, lugn och saklig. Gav ett tryggt intryck.
    2021-01-19 Verifierad kund
    Väldigt bra info hela tiden, och seriös! Proffsigt.
    2021-01-16 Verifierad kund
    Jag har köpt en villa södravägen 20, i Nossebro. Mäklare varit mkt trevlig och fint bemötande.
    2020-12-21 Verifierad kund
    Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Kristina när vi köpte hus.
    Allt ifrån visning till nyckelöverlämning gick lätt och smidigt. Tack
    2020-12-18 Verifierad kund
    Jag har fått hjälp att sälja mitt hus och Tina har varit jättebra att hjälpa mig. Kristina har varit helt underbar tycker jag
    2020-11-10 Verifierad kund
    Har köpt ett hus på landsbygden utanför Vara.köpet har hanterats på ett väldigt proffsigt sätt och vi är väldigt nöjda med hela hanteringen. Mäklaren gav ett proffsigt och trevligt intryck under hela processen.
    Nöjd Kund!
    2020-11-10 Verifierad kund
    Köpte en lantligt belägen mindre villa och fick en privat visning där Kristina tog god tid på sig att besvara alla frågor vi hade. Genom hela processen har vi känt oss trygga och fått gå igenom all dokumentation tillsammans med både mäklaren och säljaren. Goda råd och hänvisningar till yrkesfolk osv, blir till god hjälp vid inflyttningen. Vi kan verkligen rekommendera Kristina till andra som är på gång att sälja. Vänligen Tina Björkdahl Andersson
    2020-11-03 Verifierad kund
    Hjälpte mig att sälja mitt hus. Vi gick sålt det till ett mycket bra pris. Över mina förväntningar. Allt gick fort och smidigt.
    Köparen pratade inte svenska så Anders tog sig an kontraktsskrivningen på engelska. Mycket bra gjort.
    Sen att han också kunde genomföra en visning på lördag och sen skriva på en söndag uppskattar jag massor.
    • Emtunga
    2020-10-20 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra bemötande av en trevlig och kunnig mäklare, som sålde våran villa snabbt.
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Rekommenderar henne varmt.
    • Helås
    2020-09-21 Verifierad kund
    Jag köpte ett äldre hus i närheten av Vara. Mäklaren hade ett mycket bra bemötande och god lokalkännedom. Fick mycket stöd och bra information som hjälpte mig att fatta mitt beslut att köpa. Har tidigare haft att göra med många mäklare och tycker att detta var en av de bästa. Mvh/ Fredrik
    • Jonslund
    2020-09-20 Verifierad kund
    Sålt en villa. Kändes bra med Anders som mäklare,lätt att prata med,kunnig och trevlig.
    Tycker att vi hade en bra kontakt hela tiden. Beslut att sälja efter att bott i 42 år var inte lätt. Visste inte riktigt vad dom väntade. Men det blev mycket bra och vi är mycket nöjda med Anders.