Viktor Eliasson

Viktor Eliasson

Viktor Eliasson är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Viktor Eliasson har varit registrerad mäklare sedan 2011-08. Viktor Eliasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.8. Viktor Eliasson har haft 52 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

69 omdömen om Viktor Eliasson

Jonas B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Eliasson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Irsta

Tydlig, proffsig och väldigt trevlig.

ANNA V
Köpte sitt hus med hjälp av Viktor Eliasson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Nordanby

Vi har anlitat Viktor både vid försäljning och köp av bostad och han ger sådan trygghet och förtroende genom hela bostadsaffären. Vi rekommenderar starkt Viktor och kommer ta hjälp av hans expertis igen!

John S
Köpte sitt hus med hjälp av Viktor Eliasson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Nordanby

Inte första och inte sista gången vi anlitar Viktor. Stort förtroende för honom, rak och tydlig kommunikation och en otrolig lösningsförmåga. 5/5 rekommenderar starkt Viktor!

Roland N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Eliasson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Haga

Vi har haft en välfungerande kommunikation med Viktor, som fortlöpande lämnat information i processen. Viktor är en mycket professionell och trevlig person som vi starkt vill rekommendera.

Mauricio E
Irsta

Viktor har ett bra bemötande, han lyssnar och tar sig tid att svara på frågor. Han är väldigt kunnig och arbetar hårt för att uppnå önskade resultat. Viktor har aktivt följt marknaden och använt flera olika verktyg och resurser under hela processen för att hantera alla typer av frågeställningar. Vi har känt oss trygga med Viktor och kan med glädje ge honom våra bästa rekommendationer.!

Kenny J
Haga

Trevlig och duktig mäklare, som ordnade en smidig affär!

Danijela G
Haga

En väldigt engagerad mäklare som håller sin kund uppdaterad

Nathalie I
Haga

Proffsig, trevlig, och väldigt kunnig. Super nöjd!

Jörgen B
Bjurhovda

Viktor är en mycket bra mäklare engagerad snabba svar kan varmt rekommendera honom.

Monika E
Haga

Min mäklare Viktor Eliasson har under hela processen av försäljningen varit lyhörd för mina tankar och frågor, hans stora kunskap och handlingskraft har skapat trygghet vilket är en viktig del för mig, dessutom är han snabb, hjälpsam och och har ett trevligt sätt. Jag är mycket nöjd.