Viktor Eliasson

Viktor Eliasson

Viktor Eliasson är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Viktor Eliasson har varit registrerad mäklare sedan 2011-08. Viktor Eliasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.8. Viktor Eliasson har haft 52 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-04 - 2024-03

61 omdömen om Viktor Eliasson

Sedan starten hos Reco 2023
Jörgen B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Eliasson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Bjurhovda

Viktor är en mycket bra mäklare engagerad snabba svar kan varmt rekommendera honom.

Monika E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Eliasson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Haga

Min mäklare Viktor Eliasson har under hela processen av försäljningen varit lyhörd för mina tankar och frågor, hans stora kunskap och handlingskraft har skapat trygghet vilket är en viktig del för mig, dessutom är han snabb, hjälpsam och och har ett trevligt sätt. Jag är mycket nöjd.

Andreas Lars F
Sålde sitt hus med hjälp av Viktor Eliasson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Södra Gryta

Svårtolkad, och lite klurig att göra med. Ringer tillbaka ibland. Lägger ut till ett pris han själv inte verkar tro på

Svar från Viktor Eliasson

Verkligen tråkigt att höra. Jag lovar ta till mig de du skriver och ska tänka på de i kommande affärer. Tveka inte att höra av dig om de är något annat du känner dig missnöjd med❤️ Jag är här för att hjälpa dig.

Daniel G
Rönnby

Väldigt kunnig inom sitt yrkesområde. Går smidigt och tryggt att samarbeta med. Rekommenderar starkt.

Svar från Viktor Eliasson

Stort tack för den fina recensionen🙂☺️

Krister H
Lillhamra

Mycket väl föberdd när vi skall skiva på avtalet, bra genomgång av dokumentation som skall kontrolleras och signeras. Krister

Svar från Viktor Eliasson

Jag tackar ödmjukast för recensionen😀

Christofer A
Köpte sitt hus med hjälp av Viktor Eliasson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Viksäng

Det märks att Viktor är en erfaren mäklare, med sin flexibilitet och snabb återkoppling på varje steg i affären så känner man sig genast trygg redan från första mötet.

Svar från Viktor Eliasson

Stort tack Christofer för den fina recensionen!:)

Mia S
Haga

Trevligt bemötande trots att vi inte setts på riktigt. Svarar snabbt på frågor både via sms och Mail.

Svar från Viktor Eliasson

Tack till dig och din son att jag fick hjälpa er sälja din bostad😀😀

David Z
Haga

Professionell, kunnig och hjälpsam igenom hela köp processen. Hade även bra tillgänglighet vilket förbättrade tillgången till information.

Svar från Viktor Eliasson

Stort tack Daniel för den fina recensionen😀😀

Maria S
Haga

Vi har fått den hjälpen vi behöver!

Svar från Viktor Eliasson

Tack för att jag fick komma in efter min kollega Jeff och fortsätta förmedla bostaden🙂😊

Lisa G
Viksäng

Viktor är lyhörd och ödmjuk. En mycket duktig och strategisk mäklare med stort hjärta. Han går gärna en extra mil och är tillgänglig 24/7. Otroligt nöjd kommer aldrig anlita en annan mäklare.

Svar från Viktor Eliasson

Supertack för den fina recensionen Lisa😊😊