Femman Natursten

Femman Natursten

Välkommen till Femman Natursten!

Vi tillverkar bänkskivor, golv, dekorativa trappor och fönsterbräden. Med konkurrenskraftiga priser arbetar vi endast med exklusiv och tålig natursten.

Vi hjälper dig med måttbeställda stenskivor av många olika sorters material. Du hittar allt från arbetsbänkar och stenskivor till möbler och mycket annat.

Vårt främsta fokus ligger på dig som kund och att du ska vara nöjd med våra produkter. Om du är nöjd så är vi nöjda. Vid måttagning och montering ser vi till att du får hjälp av en och samma hantverkare genom hela processen när. Allt för att du ska känna dig trygg och omhändertagen.

Läs vad 23 kunder tycker om Femman Natursten 2

2021-06-11
    Fantastiskt bemötande, tydlig offert, trevlig och bra i kontakten, jättebra utfört arbete. Vi är jättenöjda!
    2021-06-11
    Väldigt nöjda, levererade mycket snabbt och monteringen gjordes snabbt och med ett fint arbete, skulle anlita femmans natursten igen om vi skulle behöva i framtiden. Tack!
    2021-06-11
    .Det är 4 gången jag använder dom.
    Riktigt duktiga å proffsiga.
    Kommer alltid i tid å har en kanon produkt,
    Väldigt hjälpsamma.
    Med vänlig hälsning, Mikael Ivarsson
    2021-06-03
    Perfekt support från första träff och offert fram till leverans och montage av 11 meter granitskivor i köket inkl.barö med brolösning/vattenfall.
    Snabbare leverans än utlovat samt proffsiga lösningar på problem orsakade av oss.
    Tack Jasper , glad att höra det. Femman Natursten
    2021-05-25
    Köpte bänkskivor till mitt kök. Mycket nöjd med leverans o installation!
  • Andri R
    skrev om Femman Natursten
    2021-05-21
    Köpte vår komposit marmor bänkskiva hos "femman", och kunde bara ge ungefärligt datum för montering eftersom hela köket renoverades.
    Här är företaget där det andas "inga problem - vi fixar det-, men också "vi håller vad vi lovar".
    Ca. 2 veckor innan avtalat datum fick jag meddelande om att bänkskivorna var klara och att det vara var att höra av sig för när de skulle monteras. När jag såg att del av renoveringen gick betydligt fortare än vad jag beräknat så kontaktade jag "femman" och dagen efter var skivorna monterade.
    Grymma är dom!
    Tack Andri för fint beskrivning . Femman Natursten
    2021-05-14
    Vi fick ett otroligt fint bemötande från början till slut. Wasim var väldigt ärlig med vad han tyckte skulle fungera och passa bäst, oavsett om detta alternativ skulle råka vara billigare.

Jag och min man sa från första mötet att vi måste rekommendera dem så nu säger vi bara, behöver ni tex köksbänk, åk till Femman Natursten i Surte! Tar bara 15-20 min från Göteborg.
    2021-03-18
    Köpte en bänkskiva. Fick snabb och bra service. Kort leveranstid och inget att anmärka på monteringen.
    2021-01-20
    Mycket bra bemötande och fint färdigt resultat. Rekommenderas!!
    2021-01-20
    Bra service, snabba svar, hög flexibilitet! Toppen!
    2021-01-20
    Snabba och fint resultat!

Väldigt nöjd!
    2021-01-20
    Min diskho som var underligas hade släppt. Jag googlade och hittade Femman som var på plats redan dagen efter. Arbetet gjordes på ett mycket noggrant och proffesionellt sätt.
    2020-12-17
    Köpte bänkskivor till vårt kök, Silestone. Väldigt bra service , snabb återkoppling och jättesnabb leverans. Rekommenderar varmt! Jätteduktiga killar! Bara plus!
    2020-12-16
    Mycket bra service, tillgänglighet, bra kommunikation och riktigt snabb leverans och installation.
  • 2020-12-12
    Jag beställde en stor bänkskiva från Wasim på Femman Natursten. Magiskt bra service. Trots att skivan var mycket stor (3200*900) så utfördes installation i huset smärtfritt. Klanderfri passform och bearbetning av skivan. Diskho limmades på plats och allt utfördes professionellt. Skulle anlita dem igen utifall tillfälle ges.
    2020-12-10
    Köpte två stenskivor med olika förutsättningar och väldigt noggranna mått. Resultatet blev helt perfekt, är väldigt nöjda och kan garanterat rekommendera Femman Natursten.
    2020-11-30
    Bra service. Snyggt jobb. De var snabba med leveransen. Rekommenderar
    2020-11-30
    Snabb och säker leverans!
    Kan rekommenderas.
    2020-11-23
    Mycket proffesionellt bemötande, snabba svar och snabb leverans.
    Noggrann inmätning och ett superbra slutresultat!
    Hej Oskar , tack för fina ord . Femman Natursten
  • 2020-11-04
    Bra och snabb leverans. Rekommenderas.
    2020-10-29
    Bra priser, fin kvalitet och proffsigt bemötande!
    Jag vill inte köpa stenskivor av någon annan!

//Nordic kök
    2020-10-29
    Bänkskiva beställdes men 5 veckor sen leverans samt felaktig installation.
    Ingen förseningen samt fel med bänkskivor ,leverans på bänkskivor enligt överenskommet , fel på stänkskydd som vi fick mått från din snickare. Femman Natursten
    2020-10-27
    Bänkskivor i granit. Bemötande och leveranstid i toppklass till oslagbart pris!