Femman Natursten

Välkommen till Femman Natursten!

Vi tillverkar bänkskivor, golv, dekorativa trappor och fönsterbräden. Med konkurrenskraftiga priser arbetar vi endast med exklusiv och tålig natursten.

Vi hjälper dig med måttbeställda stenskivor av många olika sorters material. Du hittar allt från arbetsbänkar och stenskivor till möbler och mycket annat.

Vårt främsta fokus ligger på dig som kund och att du ska vara nöjd med våra produkter. Om du är nöjd så är vi nöjda. Vid måttagning och montering ser vi till att du får hjälp av en och samma hantverkare genom hela processen när. Allt för att du ska känna dig trygg och omhändertagen.

Läs vad 56 kunder tycker om Femman Natursten 2

2022-06-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och väl utfört arbete. Höll tider enligt överenskommelse. Jag är mycket nöjd! (Bänkskiva i komposit och fönsterbrädor i marmor)
    Tack Erik , glad att höra du är mycket nöjd . Femman Natursten
    2022-06-14 Verifierad kund
    Vi handlade en superfin stenskiva här, grym service och trevlig personal
    Tusen tack Simon , trevlig kund. Femman Natursten
    2022-05-10 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra pris och snabb leverans.
    Tack för ditt beställning Maritn . Femman Natursten
  • Aymen F
    2022-03-18 Spontant omdöme
    Mycket serviceminded personal. Leverans- punktligt och snabbare än förväntat (tog en vecka). Bra priser och mycket duktiga på sitt arbete. Stark rekommendation!
    Tack Ayman , lycka till med ert nytt kök . Femman Natursten
  • Per-olow N
    2022-03-17 Verifierad kund
    Snabba trevligt bemötande
    Lite fel på måtten men det kompenserades omgående ,
    Mycket nöjd 😄
    2022-03-07 Verifierad kund
    Jag har tidigare handlat av dem och dem är otroligt duktiga, snabba, effektiva och hela mitt kök som det gällde denna gång blev superfint fogat. Kommer att handla av dem igen!
    Tack Louise , Femman Natursten
    2022-02-10 Verifierad kund
    Jag är nöj med allt från första kontakten till det färdiga resultatet.
    Jag fick en offert på mindre än 1 timma, som dessutom var 20 000kr lägre än den jag fått på Ballingslöv.
    Allt sköttes perfekt!
    Från första kontakten till perfekt installerad bänk, underlimmad diskho och kran tog det 4 veckor.
    Jag kan varmt rekommendera Femman Natursten
    Härligt , tack och lycka till , de 20000 kr kan använda till bra semester istället 😀 Femman Natursten
    2022-02-08 Verifierad kund
    Snabb levernes och bra bemötande
    Och bra med installationen

Jag är nöjd
    Tack för ert beställning . Femman Natursten
    2022-02-02 Verifierad kund
    Medgörliga och serviceminded. Mycket bra upplägg så att man kan få rotavdrag.
    Tack Femman Natursten
    2022-01-28 Verifierad kund
    Bra och snabb kontakt, effektiva och levererar i tid.
    Tack Karin , hoppat att vi kunde hjälpa dig med leverans tid . Femman Natursten
    2022-01-27 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med vår beställning av bänkskivor från Femmans Natursten i Surte (Silestone Blanco Maple för diskbänk och köksö). Kontakten var jättesmidig, Wasim och hans kollegor otroligt hjälpsamma och måna om att vi skulle bli nöjda med resultatet, vilket vi också blev. Fick nys om dem via rekommendation och rekommenderar med varm hand vidare!
    Tack Johanna , Jag uppskattar ert beskrivning .
    Wasim
    2022-01-26 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera Femmans Natursten.Allt fungerade perfekt.Trevligt bemötande,kunnig personal,snabb leverans 👍🌞
    Tack för ert beställning . Femman Natursten
    2021-12-29 Verifierad kund
    Vi hade en väldigt positiv upplevelse från början till slut. Beställde bänkskiva Silestone till vårt kök. Mycket prisvärt och bra och snabb kommunikation från företaget. Uppfyllde alla våra förväntningar. Toppbetyg alltså!
    2021-12-08 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med både slutresultatet och resan dig
    2021-12-07 Verifierad kund
    Stenen var jättesnygg i vårt nya kök. Bra service av Wasim också :)
    2021-12-05 Verifierad kund
    Snabba återkopplingar och trevligt bemötande! Valde Bohus granit till nya köksbänkar och fick välja stenblock själv👌🏻
    Snabb leverans och installering, samt prisvärt i jämförelse med andra.
    Tack!
    2021-10-25 Verifierad kund
    Vi är så fantastiskt nöjda med den leverans vi fick av Femman. Bra bemötande, hjälp längs vägen, snabba svar och perfekt installation.

Vi köpte flera måttanpassade Silestonebänkskivor till vårt nya kök samt diskhoar och blandare. Man kom hem och mätte innan produktion, och när installationen gjordes - på överenskommen tid - så passade allt perfekt.

Hade inte kunnat få en bättre leverans och vi rekommenderar mer än gärna fler att vända sig till Femman Natursten.
    2021-10-11 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda - proffsiga och snabb leverans!
    2021-10-11 Verifierad kund
    Vi köpte 3 st bänkskivor och ett stänkskydd i stenkomposit från Silestone!

Femman Natursten har från första kontakt haft ett trevligt och professionellt bemötande och kom med bra tips längs vägen. Otroligt snabb leverans! Tog endast 2 dagar mellan mätning och leverens. Duktiga och trevliga montörer!

Kan inte annat än att rekommendera Femman Natursten!
    2021-10-03 Verifierad kund
    Mycket bra service. Inga problem med någonting. Fixade tilläggsorder hur smidigt som helst.

Mycket bra priser på högkvalitativt material.
    Vi uppskattar ditt beskrivning. Femman Natursten
    2021-10-01 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och bra utfört arbete inom 2 veckor. Är mycket nöjd med bänkskivan. Rekommenderas varmt!
    2021-09-29 Verifierad kund
    Vi beställde två bänkskivor (kök) med mätning, leverans och installation. Jag trodde vi skulle behöva vänta minst 3 veckor efter beställning men fick det levererat och installerat drygt 1 vecka efter mätning. Vi är super nöjda med resultatet och kan start rekommendera!
    2021-09-21 Verifierad kund
    Bra jobbat de fixar vad de lovar underbart
    2021-09-21 Verifierad kund
    Underbar service och trevliga!
    2021-09-12 Verifierad kund
    Jättefin service på alla sätt & vis.
    Vi är så nöjda från början till slut.
    2021-09-06 Verifierad kund
    Seriös företag med trevligt bemötande. Vi fick åka till fabriken och välja stenen till vår bänkskiva på plats. Snabb leverans, två veckor ungefär och snabb och smidig montering. Vi är jättenöjda med både servicen och produkten vi bara älskar vår bänkskiva. Skulle kunna tänka mig och beställa från dem igen.
    2021-07-22 Verifierad kund
    Är helnöjd med resultatet av våra nya bänkskivor. Noggranna och hjälpsamma från start till montage. Kan rekommendera dem starkt. Samtidigt håller de bra priser, då vi tagit flera offerter från olika leverantörer.
  • Carlos M
    2021-07-08 Verifierad kund
    Proffesionellt utfört arbete och bra service, topp helt enkelt!
    2021-06-29 Spontant omdöme
    Mycket bra service och bemötande
    Beställde 3 Silestone bänkskivor samt Silestone integrity vask
    Snabb och bra leverans och montering samt bra pris.
    Kan varmt rekommendera Femmman Natursten
    2021-06-23 Verifierad kund
    Mycket bra service samt väldigt bra pris!
    2021-06-16 Verifierad kund
    Väldigt bra, snabbt och prisvärt! De var väldigt hjälpsamma!
    2021-06-15 Verifierad kund
    Allt funkade jättebra och väldigt fina bänkskivor
    2021-06-15 Verifierad kund
    Bra kommunikation genom hela processen och ett bra slutresultat. Vi är jättenöjda!
    2021-06-11 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, tydlig offert, trevlig och bra i kontakten, jättebra utfört arbete. Vi är jättenöjda!
    2021-06-11 Verifierad kund
    Väldigt nöjda, levererade mycket snabbt och monteringen gjordes snabbt och med ett fint arbete, skulle anlita femmans natursten igen om vi skulle behöva i framtiden. Tack!
    2021-06-11 Verifierad kund
    .Det är 4 gången jag använder dom.
    Riktigt duktiga å proffsiga.
    Kommer alltid i tid å har en kanon produkt,
    Väldigt hjälpsamma.
    Med vänlig hälsning, Mikael Ivarsson
    2021-06-03 Verifierad kund
    Perfekt support från första träff och offert fram till leverans och montage av 11 meter granitskivor i köket inkl.barö med brolösning/vattenfall.
    Snabbare leverans än utlovat samt proffsiga lösningar på problem orsakade av oss.
    Tack Jasper , glad att höra det. Femman Natursten
    2021-05-25 Verifierad kund
    Köpte bänkskivor till mitt kök. Mycket nöjd med leverans o installation!
  • Andri R
    2021-05-21 Verifierad kund
    Köpte vår komposit marmor bänkskiva hos "femman", och kunde bara ge ungefärligt datum för montering eftersom hela köket renoverades.
    Här är företaget där det andas "inga problem - vi fixar det-, men också "vi håller vad vi lovar".
    Ca. 2 veckor innan avtalat datum fick jag meddelande om att bänkskivorna var klara och att det vara var att höra av sig för när de skulle monteras. När jag såg att del av renoveringen gick betydligt fortare än vad jag beräknat så kontaktade jag "femman" och dagen efter var skivorna monterade.
    Grymma är dom!
    Tack Andri för fint beskrivning . Femman Natursten
    2021-05-14 Verifierad kund
    Vi fick ett otroligt fint bemötande från början till slut. Wasim var väldigt ärlig med vad han tyckte skulle fungera och passa bäst, oavsett om detta alternativ skulle råka vara billigare.

Jag och min man sa från första mötet att vi måste rekommendera dem så nu säger vi bara, behöver ni tex köksbänk, åk till Femman Natursten i Surte! Tar bara 15-20 min från Göteborg.
    2021-03-18 Spontant omdöme
    Köpte en bänkskiva. Fick snabb och bra service. Kort leveranstid och inget att anmärka på monteringen.
    2021-01-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och fint färdigt resultat. Rekommenderas!!
    2021-01-20 Verifierad kund
    Bra service, snabba svar, hög flexibilitet! Toppen!
    2021-01-20 Verifierad kund
    Snabba och fint resultat!

Väldigt nöjd!
    2021-01-20 Verifierad kund
    Min diskho som var underligas hade släppt. Jag googlade och hittade Femman som var på plats redan dagen efter. Arbetet gjordes på ett mycket noggrant och proffesionellt sätt.
    2020-12-17 Insamlad av företaget
    Köpte bänkskivor till vårt kök, Silestone. Väldigt bra service , snabb återkoppling och jättesnabb leverans. Rekommenderar varmt! Jätteduktiga killar! Bara plus!
    2020-12-16 Insamlad av företaget
    Mycket bra service, tillgänglighet, bra kommunikation och riktigt snabb leverans och installation.
  • 2020-12-12 Spontant omdöme
    Jag beställde en stor bänkskiva från Wasim på Femman Natursten. Magiskt bra service. Trots att skivan var mycket stor (3200*900) så utfördes installation i huset smärtfritt. Klanderfri passform och bearbetning av skivan. Diskho limmades på plats och allt utfördes professionellt. Skulle anlita dem igen utifall tillfälle ges.
    2020-12-10 Verifierad kund
    Köpte två stenskivor med olika förutsättningar och väldigt noggranna mått. Resultatet blev helt perfekt, är väldigt nöjda och kan garanterat rekommendera Femman Natursten.
    2020-11-30 Verifierad kund
    Bra service. Snyggt jobb. De var snabba med leveransen. Rekommenderar