Femman Natursten

Femman Natursten

www.femman-natursten.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Femman Natursten! Vi tillverkar bänkskivor, golv, dekorativa trappor och fönsterbräden. Med konkurrenskraftiga priser arbetar vi endast med exklusiv och tålig natursten. Vi hjälper dig med måttbeställda stenskivor av många olika sorters material. Du hittar allt från arbetsbänkar och stenskivor till möbler och...

91 omdömen om Femman Natursten

Sedan starten hos Reco 2020

Jan-Åke O
Skrev om Femman Natursten

Mycket bra bemötande, snabb återkoppling, kreaktiva förslag, mycket flexibla och bra utfört arbete. Jag kommer att anlita dem igen och kan varmt rekommendera dem.

Erik B
Skrev om Femman Natursten

Väldigt trevligt och profissionellt bemötande. Snabbt utfört arbete med god flexibilitet gällande tid för mätning, montering osv. Kan rekomendera!

Anders Nils A
Skrev om Femman Natursten

Alltid bra kvalitet och grym service från femmans natursten, det är andra gången jag använt femmans natursten, 5/5 bägge gånger. Rekommenderar starkt!

Victoria A
Skrev om Femman Natursten

Är väldigt nöjd med utförda arbeten.

Johanna W
Skrev om Femman Natursten

Vi anlitade Femmans Natursten för bänkskivor till köket och kan varmt rekommendera dom till alla. Dom har varit väldigt snabba, noggranna och trevliga ända från offertförfrågan till mätning och leverans och installation. Extra plus var att dom tog av sin egen tid för att installera våra skivor innan jul vilket vi är oerhört tacksamma för

Therese R
Skrev om Femman Natursten

Snabb återkoppling på offertförfrågan och följdfrågor. Gav proaktiva förslag på mer än efterfrågad bänkskiva till vårt nya kök vilket lyfte intrycket än mer. Proffsig installation. Rekommenderas stark.

Lena M
Skrev om Femman Natursten

Snabba och proffsiga, killen som mätte och installerade bänkskivor och väggplatta var mycket kompetent, noggrann och duktig. Vi beställde bänkskiva till L kök plus köksö och väggplatta i samma kvartskomposit material. Vi kunde välja tjocklek på väggplattan, så de anpassar efter kunderns önskemål. Kan rekommenderas.

Anna B
Skrev om Femman Natursten

Jag rekommenderar Femmans natursten! Jag fick en supersnabb leverans av min snowy Ibiza och den blev väldigt fint monterad på plats.

Johan S
Skrev om Femman Natursten

Väldigt hjälpsamma genom hela processen

Dan L
Skrev om Femman Natursten

Proffsigt bemötande från förfrågan till leverans. De svararade snabbt på min förfrågan och levererade snabbt. Matchade stenen vårat befintliga kök med en de nya klockrent. De känns väldigt kunniga och jag kan absolut rekommendera att beställa av Femman natursten

Matias M
Skrev om Femman Natursten

Kompetenta med flexibel och väldigt trevlig service. Kan bara rekommendera.

Mikael F
Skrev om Femman Natursten

Bra och snabb återkoppling och mycket duktiga hantverkare....som gjorde att vi fick ett utfört arbete som vi är mycket nöjda med.

Martin S
Skrev om Femman Natursten

Fantastiskt flexibla och väldigt bra resultat!

Per-olow N
Skrev om Femman Natursten

Snabba & inte omöjliga Har anlitat dom för & kommer att göra så !!

Camilla M
Skrev om Femman Natursten

Snabb och personlig service. Professionella och duktiga. Vi är jättenöjda över dels fönsterbänkar och dels köksskivan i jurakalksten.

Ingemar M
Skrev om Femman Natursten

Killen som vi träffade på företaget kunde sin produkt och gav oss flera tips och idéer. Vi köpte bänkskiva och stänkskydd i kompositmaterial inkl montering. Allt blev enligt våra förväntningar.

Lars S
Skrev om Femman Natursten

Alltid bra hjälp. Professionella och trevliga.

Senad M
Skrev om Femman Natursten

Super bra , bra service och bra jobb .

Doina B
Skrev om Femman Natursten

Snabb leverans och montering, bra pris, trevliga och kuniga, allt har funkat perfekt. Vi köpte en bänkskiva och stänkskidd på en hel väg. Kan varmt rekommenderas.

Wasim A gillar detta
Badhålan A
Skrev om Femman Natursten

Vi köpte bänkskivor av marmor till ett projekt. Väldigt snabba och jättebra bemötande. Vi gjorde även en upphandling och vid tillfället så låg dom även rätt i prix. Rekommenderas varmt.

Karl W
Skrev om Femman Natursten

Snabb respons, snabb leverans och montage efter mätning. De håller vad de lovar så kan starkt rekommendera Femman Natursten.

Niklas S
Skrev om Femman Natursten

Blev väl bemött och vi fick god kontakt. Jag beställde en stor bänkskiva till köksön och dom var dom enda som kunde leverera i den storlek i ett stycke. 3250x1200. Mycket nöjd! Från godkänd order till monterad skiva tog det 3dagar.

Stsb A
Skrev om Femman Natursten

Jätte trevligt personal och beställning var i tid

Markus J
Skrev om Femman Natursten

Bra och snabb service. Vi var och valde sten på lördagen, de var hos oss och mätte på tisdagen och på onsdag eftermiddag kom de och monterade. Mycket nöjda.

Ingemar G
Skrev om Femman Natursten

Korrekt bemötande, snabb återkoppling, snabbt genomfört arbete. Vi är mycket nöjda med slutresultatet.

Richard G
Skrev om Femman Natursten

Bra dialog från början till slut. Bra jobb från femmans 👍 Vi är supernöjda med våran granitskiva till köksön. 👍 Femmans natursten får 5+++++

Maria F
Skrev om Femman Natursten

Trevlig personal, bra service rakt igenom och snabb leverans.

Gunilla E
Skrev om Femman Natursten

Mycket fint bemötande på alla plan. Bra genomförande. Jag kan verkligen rekommendera företaget!

Båstad A
Skrev om Femman Natursten

Bra finish, ok priser, effektiva.

Per H
Skrev om Femman Natursten

Verkligen effektivt skött hela vägen. Trevligt bemötande av alla. Snabba besked och perfekt utfört arbete. Beställde skivan några veckor innan så från mätning till montering tog det två arbetsdagar! En extra eloge till Abd för monteringen. Så otroligt professionellt utfört. Vi är verkligen nöjda och kan varmt rekommendera Femman Natursten. Per och Lilian Hammer.

Fredrik G
Skrev om Femman Natursten

Trevligt o professionellt bemötande. Lite strul i slutändan kring finish men där dom erbjuder sig att fixa till det så att jag ska bli nöjd kund. Avvaktar därför med slutomdöme!

Svar från Femman Natursten

Hej Fredrik , du kommer blir nöjd , vi garantera det .

Kristoffer K
Skrev om Femman Natursten

Bra service från start. Beställde två bänkskivor i komposit-sten. Snabba leveranser, trevligt bemötande och ett mycket fint resultat.

Annica H
Skrev om Femman Natursten

Har använt dem flera gånger och kan varmt rekommendera! Supersnabb leverans och väldigt bra priser!

Sebastian A
Skrev om Femman Natursten

Kanonservice rakt igenom. Oerhört snabba och hjälpte oss med montaget med. Sjukt bra killar som hjälpte oss :)

Jss S
Skrev om Femman Natursten

Proffsiga och bra bemötande. tillverkning och montering var utmärkt.

Erik B
Skrev om Femman Natursten

Mycket bra bemötande och väl utfört arbete. Höll tider enligt överenskommelse. Jag är mycket nöjd! (Bänkskiva i komposit och fönsterbrädor i marmor)

Svar från Femman Natursten

Tack Erik , glad att höra du är mycket nöjd .

Simon K
Skrev om Femman Natursten

Vi handlade en superfin stenskiva här, grym service och trevlig personal

Svar från Femman Natursten

Tusen tack Simon , trevlig kund.

Martin H
Skrev om Femman Natursten

Bra bemötande, bra pris och snabb leverans.

Svar från Femman Natursten

Tack för ditt beställning Maritn .

Aymen F
Skrev om Femman Natursten

Mycket serviceminded personal. Leverans- punktligt och snabbare än förväntat (tog en vecka). Bra priser och mycket duktiga på sitt arbete. Stark rekommendation!

Wasim A gillar detta
Svar från Femman Natursten

Tack Ayman , lycka till med ert nytt kök .

Per-olow N
Skrev om Femman Natursten

Snabba trevligt bemötande Lite fel på måtten men det kompenserades omgående , Mycket nöjd 😄

Louise N
Skrev om Femman Natursten

Jag har tidigare handlat av dem och dem är otroligt duktiga, snabba, effektiva och hela mitt kök som det gällde denna gång blev superfint fogat. Kommer att handla av dem igen!

Tack Louise ,

Malin T
Skrev om Femman Natursten

Jag är nöj med allt från första kontakten till det färdiga resultatet. Jag fick en offert på mindre än 1 timma, som dessutom var 20 000kr lägre än den jag fått på Ballingslöv. Allt sköttes perfekt! Från första kontakten till perfekt installerad bänk, underlimmad diskho och kran tog det 4 veckor. Jag kan varmt rekommendera Femman Natursten

Svar från Femman Natursten

Härligt , tack och lycka till , de 20000 kr kan använda till bra semester istället 😀

Basel M
Skrev om Femman Natursten

Snabb levernes och bra bemötande Och bra med installationen Jag är nöjd

Svar från Femman Natursten

Tack för ert beställning .

Beatrice H
Skrev om Femman Natursten

Medgörliga och serviceminded. Mycket bra upplägg så att man kan få rotavdrag.

Tack

Karin M
Skrev om Femman Natursten

Bra och snabb kontakt, effektiva och levererar i tid.

Svar från Femman Natursten

Tack Karin , hoppat att vi kunde hjälpa dig med leverans tid .

Johanna L
Skrev om Femman Natursten

Vi är jättenöjda med vår beställning av bänkskivor från Femmans Natursten i Surte (Silestone Blanco Maple för diskbänk och köksö). Kontakten var jättesmidig, Wasim och hans kollegor otroligt hjälpsamma och måna om att vi skulle bli nöjda med resultatet, vilket vi också blev. Fick nys om dem via rekommendation och rekommenderar med varm hand vidare!

Tack Johanna , Jag uppskattar ert beskrivning . Wasim

William W
Skrev om Femman Natursten

Kan verkligen rekommendera Femmans Natursten.Allt fungerade perfekt.Trevligt bemötande,kunnig personal,snabb leverans 👍🌞

Svar från Femman Natursten

Tack för ert beställning .

Klas J
Skrev om Femman Natursten

Vi hade en väldigt positiv upplevelse från början till slut. Beställde bänkskiva Silestone till vårt kök. Mycket prisvärt och bra och snabb kommunikation från företaget. Uppfyllde alla våra förväntningar. Toppbetyg alltså!

Sara L
Skrev om Femman Natursten

Vi är supernöjda med både slutresultatet och resan dig

Carl O
Skrev om Femman Natursten

Stenen var jättesnygg i vårt nya kök. Bra service av Wasim också :)