Alla kategorier Begagnade bilar Östergötland Linköping Fikratsson Bil AB

Fikratsson Bil AB

Gillbergagatan 25, 582 73 Linköping — Visa karta

Letar du efter ett företag som både köper och säljer bilar? Då har du hittat helt rätt. Vi på Fikratsson Bil AB har ett stort billager och leder dig på vägen till ett nytt bilägande.

Vi arbetar med de flesta märken och modeller och letar alltid efter väldokumenterade bilar. Finns det avbetalning på din bil? Då hjälper vi dig att lösa det också.

Vi vill att en bilaffär ska gå tryggt och enkelt till. Kontakta oss så lovar vi att göra allt för att du ska bli nöjd med köpet eller försäljningen. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 54 kunder tycker om Fikratsson Bil AB

• Niklas L
    Niklas L skrev om Fikratsson Bil AB
    Jag köpte en golf r sportsvan 2016 som jag letat efter länge, denna som fikratsson hade föll i min smak. Bemötandet jag fick av försäljaren Pavel var riktigt imponerande. Ringde dagen innan för att kolla om ett inbyte mot golfen och det löste han snabbt och snyggt. Inom en timma så gav han mig svar utan ens ha sett min bil. Förväntningarna jag hade var allt positivt. Redan vid samtalet dagen innan så var jag nöjd. fräsch lokal och trevligt bemötande när jag kom in i hallen. Försäljaren kom fram till mig och hälsa även fast han var fult upp med en annan kund, jag fick gå runt och kolla på bilen och även provköra medans han var upptagen med den andra kunden. Så fikratsson får 5/5 i bemötande och service Läs mer
  • Aron M skrev om Fikratsson Bil AB
    Bra bemötande, trevlig lokal och en riktigt smidig affär! Rekommenderas Läs mer
  • Lars J skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket bra bemötande vid mitt försäljningsuppdrag Läs mer
  • Mikael J skrev om Fikratsson Bil AB
    Pavel du är grym. Tack för en smidig affär!
    Må väl,
    /Mikael Läs mer
  • Fredrik R skrev om Fikratsson Bil AB
    Smidigt och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommenderas. Kommer köpa fler bilar där. Fredrik. Läs mer
  • Kent R skrev om Fikratsson Bil AB
    En affär som känns trygg i. Kanonsäljsre med fantastisk service. Läs mer
  • Erik P skrev om Fikratsson Bil AB
    Bra företag med proffsigt bemötande. Sålde bil via deras förmedlingstjänst. Blev en smidig affär där Frikratsson fixade med allt. Läs mer
  • Fadi A skrev om Fikratsson Bil AB
    De är Miki trevlig säljare Miki bra affär Läs mer
  • Vitalij U skrev om Fikratsson Bil AB
    Bilaffären som gick toppen. Bra service och bra bemötande utav service kunnig personal. Här handlar jag min framtida bil igen.
    Tack!! Läs mer
  • Micael S skrev om Fikratsson Bil AB
    Vi har köpt två bilar av Fikratsson och har haft ett otroligt bra bemötande från första stund. Tyvärr hade vi otur med en av bilarna som hade ett problem som trots flertalet försök att fixa problemet hela tiden återkom och till slut sa båda parter att vi tittar på en ny bil. Dom lyssnade in våra önskemål och efter ett par veckor hade dom fått in en bil som vi sen köpte. Så sett till helheten så har dom vart otroligt proffsiga i sitt agerande och framförallt ansvarstagande när något strular.

/Micke Läs mer
  • Emil K skrev om Fikratsson Bil AB
    Samtal via telefon som sedan genererade i genomförd affär på plats. Snabbt smidigt och som utlovat. Betyg mkt nöjd med genomförd affär. Läs mer
  • Marcus S skrev om Fikratsson Bil AB
    Alltid bäst! Tror det är sjätte affären nu Läs mer
  • Claes S
    Claes S skrev om Fikratsson Bil AB
    Trevligt bemötande av engagerad personal
    Kommer att rekommendera företaget till andra👍 Läs mer
  • Asaad G skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en bil av er
    Pauel var den trevligaste säljaren nånsin jätte snäll trevlig och kam sitt jobb Läs mer
  • Adrian B
    Adrian B skrev om Fikratsson Bil AB
    Vi köpte en blå VW golf. Vi blev bemötta bra och personalen var trevlig. Det var väldigt seriöst då ni svarade på förfrågan även på en söndag. Vi hade väl inga speciella förväntningar, bara som på en vanlig bilfirma. Alltså att man blir bemött bra och får en vara som håller det de lovat i annonsen och inte är defekt. Ni höll detta mer än väl med fräsch bil och fräscha däck och fälgar. SoV. Läs mer
  • Greger B skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en Golf kombi med 1:a kontakt via bytbil.com där säljaren tog kontakt med mig en söndag trots Foreman var stängd (med ett enkelt svar att han återkommer måndag)
    Mycket proffesionellt utfört då man som kund vet att intresset noterats o man blir trygg i sitt intresse Läs mer
  • Adad G skrev om Fikratsson Bil AB
    Super trevliga grabbar som jobbar på Fikratsson, Jag fick en upplevelse om att dessa killar är jätte duktiga på det dem gör och tar väl hand om kunderna.

Ett extra tack till Pavel Jalal för en bra service. Läs mer
  • Yousef Hermiz B skrev om Fikratsson Bil AB
    Super bra bilfirma med jätte bra personal 👌👌 Läs mer
  • Filip L
    Filip L skrev om Fikratsson Bil AB
    Sålde en bil . Nöjd med allt . Läs mer
  • Christina Louise L skrev om Fikratsson Bil AB
    Professionellt och seriöst mottagande, service och genomförande när jag sålde min bil. Kan varmt rekommendera Fikratsson Bil! Läs mer
  • Jens B
    Jens B skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en Volvo V70. Är mycket nöjd med bemötandet och servicen. Toppen service. Läs mer
  • Sakarias K skrev om Fikratsson Bil AB
    Grym service och bemötande!
    100% Läs mer
  • Maria M skrev om Fikratsson Bil AB
    Jag har köpt 2 st mycket fina bilar från Fikratssons Bil och är supernöjd.
    Bilhallen är trevlig och välkomnande, det tycker jag är viktigt som första intryck. Säljarna är dessutom väldigt trevliga och hjälpsamma. Jag kan verkligen rekommendera dom.
    Maria Läs mer
  • Mats G skrev om Fikratsson Bil AB
    Vi köpte vår nya bil hos grabbarna på Fikratssons bil, de hade ett jättebra bemötande och affären gick mycket smidigt. De levde upp till mina förväntningar på vad man kan förvänta sig av en modern bilfirma. Vi blev hämtade på stationen och de öppnade anläggningen för oss, utanför ordinarie öppettider, så vi skulle kunna göra vår långa resa från norr till söder och ändå kunna få hämta vår bil på en lördag.

Stort tack från oss. Läs mer
  • Rasmus K skrev om Fikratsson Bil AB
    Jag köpte en Subaru Impreza wrx sti, blev bemött på ett trevligt sätt, dom verkade veta vad dom pratade om och va jätte trevliga. Läs mer
  • Jens E
    Jens E skrev om Fikratsson Bil AB
    Hej igen ni trevliga människor.
    Jag köpte en Mercedes 220 D kombi. Väldigt fint bemötande och trevligt. Rekommenderar Fikratsson bil AB starkt för deras proffsighet. Tack Pavel. Mvh Jens. Läs mer
  • Jan F skrev om Fikratsson Bil AB
    Audi A6 Allroad -17.
    Ständigt återkommande kund
    som alltid blir perfekt bemött.
    Underbara säljare och alltid fina bilar. Läs mer
  • Susan J skrev om Fikratsson Bil AB
    Supertrevlig försäljare! Snabbt och smidigt! Kanon! Läs mer
  • Saham A skrev om Fikratsson Bil AB
    Bil!
    Alla var trevliga och snälla.
    Skulle lätt kunna sälja min bil och köpa igen därifrån!
    Det va roligt och komma in i deras företag och se något nytt.
    Inget jag ångrar och önskar kunna ditt igen ifall jag behöver.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Christian R
    Christian R skrev om Fikratsson Bil AB
    Jättetrevlig personal med bra bemötande, själva affären gick väldigt smidigt. När det dök upp något oväntat med papper och service så löste dom detta utan problem. ”Det löser vi på smidigast sätt, så det blir ingen skillnad för dig”
    Tack för en väldigt bra och smidig bilaffär! Läs mer
  • Emma B skrev om Fikratsson Bil AB
    Klockren service! Snabba ryck och inga oklarheter. Mycket bra bilaffär som rekommenderas. Läs mer
  • Johan H skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket bra bemötande. Bilen var i perfekt skick, som utlovat. Toppbetyg på hela köpet från början till slut. Rekommenderar Fikratsson bil alla gånger om! Läs mer
  • Christoffer P skrev om Fikratsson Bil AB
    Jättetrevlig säljare, affären flöt på, lätt att förhandla med. Läs mer
  • Lucas B skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket trevlig personal!

Snabb och trygg affär, inga konstigheter. Läs mer
  • Goriel G
    Goriel G skrev om Fikratsson Bil AB
    Fick en bra bemötande och allt gick så som jag ville och vi kom överens. Bra säljare med kunskap. Läs mer
  • Hannah N skrev om Fikratsson Bil AB
    Väldigt bra kundbemötande och bra service! Rekommenderar Läs mer
  • Björn H skrev om Fikratsson Bil AB
    Bra bemötande och trevlig kille. Läs mer
  • Mårten H skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en BMW 2016 av dem.
    Väldigt samarbetsvilliga och dem gör vad dem kan för att ha en nöjd kund.
    Trevliga och tillmötesgående. Höll vad dem lovade och gjorde det lilla extra för att ha en nöjd kund.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Jonatan P skrev om Fikratsson Bil AB
    Super bra service. Och gjorde allt för att få mig nöjd! Läs mer
  • Mikael E skrev om Fikratsson Bil AB
    Trevlig och förtroendeingivande säljare med glimten i ögat. Läs mer
  • Carl S skrev om Fikratsson Bil AB
    Enkelt köp och trevligt bemötande. Läs mer
  • Malin K skrev om Fikratsson Bil AB
    Super trevligt bemötande av Pavel.
    Vi är jätte nöjda! Läs mer
  • Zumreta B skrev om Fikratsson Bil AB
    Ett jätte trevligt bemötande av personalen!
    Allt gick smidigt och bra!! Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Fikratsson Bil AB
    Jag Köpte en Audi A6 Allroad 2015 i otroligt fint skick precis som dom beskrivit på telefon.
    Jag blev väldigt bra bemött från första kontakten med Fikratssons Bil och deras säljare Rufat.
    Jag köpte min bil på telefon i rent förtroende då jag hade över 30 mil till företaget och mina förväntningar uppfylldes till och med med över förväntan.
    Otroligt fin och proffsig hemsida samt lokal där bilarna säljs, det luktar kvalité rakt igenom.

Jag kommer garanterat köpa min nästa bil av er

Lasse Mellstrand
    Falun Läs mer
  • Rustam M skrev om Fikratsson Bil AB
    Bra service, vänlig, hjälpsam och kunnig personal. Läs mer
  • Mats C skrev om Fikratsson Bil AB
    Lätt att göra affär med, rekomenderas Läs mer
  • Tomas F skrev om Fikratsson Bil AB
    Bilköp
    Bra bemötande seriösa
    Rekommenderar företaget Läs mer
  • Joakim E skrev om Fikratsson Bil AB
    Utmärkt service, trevligt bemötande och personal. Uppfyller alla krav kag har på proffsig försäljning. Läs mer
  • Semir B skrev om Fikratsson Bil AB
    Toppen service, trevlig och hjälpsam personal. Var väldigt kunniga och informativa vid försäljning av min nya BMW. Tack ännu en gång och tvekar inte på att handla hos er igen om tillfället kommer.

MVH Semir Läs mer
  • Perry S skrev om Fikratsson Bil AB