Fikratsson Bil AB

Fikratsson Bil AB

Letar du efter ett företag som både köper och säljer bilar? Då har du hittat helt rätt. Vi på Fikratsson Bil AB har ett stort billager och leder dig på vägen till ett nytt bilägande.

Vi arbetar med de flesta märken och modeller och letar alltid efter väldokumenterade bilar. Finns det avbetalning på din bil? Då hjälper vi dig att lösa det också.

Vi vill att en bilaffär ska gå tryggt och enkelt till. Kontakta oss så lovar vi att göra allt för att du ska bli nöjd med köpet eller försäljningen. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 366 kunder tycker om Fikratsson Bil AB 2

2021-05-15
    En av de mest seriösa handlarna i Sverige. Köpte en BMW som visade sig ha problem vilket Dennis och hans kollegor skötte superbra. Otroligt tålmodiga och bra bemötande. Kan varmt rekommendera dem!
    2021-05-05
    Bra bemötande och service. Lyssnar på kundens behov och är väldigt tillmötesgående :) känner mig trygg med mitt nya bilköp!
    Tack Josefine för dem fina orden. Hoppas ni kommer trivas bra med er fina BMW. Mvh Fikratsson Bil AB :) Fikratsson Bil AB
    2021-05-04
    Köpte bil av Fikratsson bil ab smidig, trygg affär. Fick bra pris på dragkrok
    Tack Carl för dem fina orden! Mvh Fikratsson Bil Fikratsson Bil AB
    En Audi Q2
    Proffsigt bemötande gjorde resan från Göteborg mödan värt.
    Hej Nils, Stort Grattis till din fina Q2:a inte varje dag vi säljer så lågmilade bilar :)! / Mvh Fikratsson Bil AB Fikratsson Bil AB
    2021-05-04
    Köpte en Volvo V60 -14. Säljaren lovordade Speedy bilservice som hade gjort varudeklarationen på bilen. Varudeklarationen visade inga anmärkningar. Vid kontroll av bromsar vid hemkomst konstateras att broms beläggen är helt slut på insidan,någon mm kvar till metallen.
    Med andra ord är inte varudeklarationen
    inte värt ett enda skit.
    Kän dig blåst som köpare.
    //Robban
    Hej Robert, Tack för din feedback. Vi ska se över interna processen med vår verkstad så att det inte missas igen. Detta är mänskliga faktorn. Även solen har fläckar. Nu gör vi såhär; vi hämtar din bil nästa vecka så får du låna en bil av oss så byter vi ut bromsbelägg och sedan levererar bilen tillbaka till dig. Vi hoppas detta gör dig nöjd! Mvh Fikratsson Bil AB Fikratsson Bil AB
    2021-05-03
    Som jag sa när jag köpte min förra bil på fikratsson, en gång fikratsson alltid fikratsson. Helt suverän service och bilar i toppklass
    Tack Tobias för ditt förtroendet återigen! Lycka till med er fina Volvo. Mvh, Fikratsson Bil AB Fikratsson Bil AB
    2021-05-01
    Proffsigt bemötande och smidig affär, som det ska vara! ⭐️
    Tack Emil för dem fina orden! Ha en fin vår. Mvh Fikratsson Bil AB. Fikratsson Bil AB
    2021-04-30
    Sålde en bil. Gick supersmidigt. 😊
    2021-04-27
    Allmänt bra bemötande. Säljaren verkar jobba under en stressig situation.
    Hej Jie, Tack för din recension, vi planenerar att anställa en till säljare så att vi har mer bemanning under lördagarna. Tack för din feedback :) Fikratsson Bil AB
    2021-04-24
    Köpte en kia optima plug in hybrid 2019.
    Bemötandet var helt otroligt bra och företaget överträffade mina förväntningar mycket.

Min upplevelse på företaget var jättebra trevlig personal glada och lätta att prata med så jag är supernöjd.
    Tack Kenneth, kul att ni är nöjda det är det viktigaste för oss :) Mvh Fikratsson Bil AB Fikratsson Bil AB
  • Klas G
    2021-04-23
    Trevligt, kompetent, snabbt och hög kvalitet genom hela köpet.
    2021-04-22
    Köpte en Volvo xc60, från första telefon kontakt tills avslutad affär ett mycket proffsigt bemötande å smidig affär, tack Dennis för ett bra jobb
    2021-04-21
    Fikratsson löste mitt oväntade och oförutsedda bilproblem mycket generöst, supersnabbt och smidigt!
  • Kenth Peter T
    2021-04-14
    Frun köpt bil. Fin Kia.

” köpte bil av Fikratsson. Bilen startade efter ett par dagar inte på hennes jobb kl 17

Jag ringde upp försäljningschefen Jacob som skickade ut en mekaniker inom 20 minuter.

Dock visade de sig inte vara fel på bilen utan frun visste inte hur rattlåset funkade.

Denna servicen är den bästa jag varit med om”
    2021-04-12
    Mitt bilköp gick smidigt. Bra samtal inför provkörning och samtal efter innan det var dags för köp. Allt funkade kanon!
    2021-04-03
    Köpt en Volvo v70 utmärkt service trevligt bemötande rekommenderar starkt fikratsson
  • Jakob A
    2021-04-01
    Vi köpte en Volvo V90 utav Fikratssons Bil. Ringde Dennis dagen innan och frågade om bilen var kvar, redan där märkte man att detta företag bryr sig om sina kunder. Väldigt informativ och tydlig.

Sedan åkte vi till Linköping för att kolla på bilen och få vår bil värderad, när vi kommer in så hälsar alla säljare och personal på oss väldigt glatt. Vi testade bilen och fick vår bil testad och värderad, och det slutade med att Dennis hjälpte oss med affären så vi blev nöjda.

Kan verkligen rekommendera Fikratssons Bil till personer som letar ny bil - åk till Linköping.
    2021-04-01
    Trevligt bemötande. Grymt fräscha bilar!
    2021-03-16
    Suveränt nöjd.Alllt gick smidigt,och hemkörd bil.
    Jag kan rekommendera Fikratsson bil.
    2021-03-12
    Bra bemötande och sällsynt fin puts på bilarna
    2021-03-11
    Köpt BMW som motsvarade förväntningarna. Mycket bra bemötande och bra service vid köpet. Allt som utlovades levererades klockrent!
  • Maid I
    2021-03-10
    Köpte bilen och jag har haft bästa service på allt Topen ! Killarna äe jätte trevliga och duktiga.
    2021-03-08
    Bra service och trevlig personal. Fungerade perfekt att få bilen hemlevererad!
    2021-03-03
    Jag blev kontaktad av Dennis, då jag hade min bil till försäljning via blocket.

Efter en kort förhandling fredag eftermiddag kunde vi enas om ett pris och efter det har allt gått otroligt smidigt.
    Redan på måndagen kom de från firman och hämtade bilen på plats i min hemstad.

Pengarna överfördes direkt till mitt konto och när jag kunde se pengarna genomfördes ägarbytet och nycklarna lämnades över.
    Kan varmt rekommendera denna firma. Trevlig inköpare och professionellt bemötande av killen som hämtade bilen.
    2021-02-17
    Otroligt snyggt och seriöst intryck av personalen när jag och sambon letade efter ny bil. 10/10 helt enkelt.
    2021-02-16
    Köpte en bil på Fikratsson bil.
    Blev riktigt bra bemött på alla sätt o vis , riktigt proffsiga. Vi har letat bil ett tag , o de hjälpte oss att finna det vi sökte. Vår nästa bil kan mycket väl bli köpt där igen.
    2021-02-14
    Enkel och trevligt bilköp med inbyte utan massa krångel.
    2021-02-12
    Lätt och god kontakt. Vänligt och kunnigt.
    2021-02-12
    Köpte en ny bil. Bra bemött, bra service & måna om att köpet skulle bli så bra som möjligt. Rekommenderas varmt!
    2021-02-11
    Förtroende ingivande och mycket trevligt bemötande. Enkel och smidigt bilköp kan varmt rekommendera Fikratsson Bil AB.
    Johan
    2021-02-10
    Mycket positivt intryck. Gjorde en deal med min bil som inbyte och allt sköttes på ett utmärkt sätt. Kan varmt rekommendera denna bilfirma till andra.
    2021-02-09
    Jag och min dotter åkte långt för att titta på en Volvo V60. När vi nästan var framme var klockan mycket och då ringde säljaren för att höra var vi var. Väl framme vart vi mycket väl mottagna. Vi provkörde bilen och bestämde oss för att köpa den. Säljaren såg till att vi fick på vinterdäck som medföljde. Det var ett fantastiskt väl bemötande på ALLA sätt av denna helt underbara försäljare. Han ska ha all eloge för hur väl han bemötte oss och hur han skötte köpet. Som två kvinnor på jakt efter en bra och fin bil till dottern har vi mött flera olika säljare som haft mycket att önska. Men här var det som att komma till en god vän som var så snäll och trevlig. Kan verkligen rekommendera bilfirman för det var en fantastisk upplevelse!
    2021-02-08
    Trevliga och smidig affär! Tillgängliga både i butik och på telefon på ett bra sätt.
    2021-02-06
    Köpte en v90, och tyckte de var väldigt prisvärda och proffsiga. Mycket trevligt bemötande
    2021-02-05
    Hjälpsam säljare och verkstad som snabbt bytte däck på bilen vi ville prova.
    2021-02-03
    Bra bemötande
    Bra service
    Sjyst säljare
    2021-02-01
    Bra service och bemötande vid vårt bilköp. Smidig kommunikation och bra priser.
    2021-02-01
    Köpte en v60 av Dennis. Såg bilen på blocket. Mycket trevlig och bra säljare. Smidig affär och nöjd med den nya bilen. Kan säkert blir mer affärer i framtiden
    2020-12-23
    Utmärkt service, väldigt smidigt!
  • Johanna S
    2020-12-21
    Grym säljare, flexibla, bemötande utöver det vanliga. Jag har aldrig gjort en sådan trevlig bilaffär. Rekommenderar Dennis med en stor stjärna! Tack.
    2020-12-17
    Bra bemötande o trevliga personal med mycket tålamod.
  • Niclas K
    2020-12-15
    Jag köpte en BMW X1 av Dennis. Bilen var i toppenskick. Efter ett tag så började bromsarna gnissla vid inbromsning. Dennis fixade så att de byttes till ett mycket bra pris. Bra bemötande och bra efter service! Nöjd kund hela vägen!
    2020-12-12
    Mycket seriöst bemötande och schysst värdering av min bil när de köpte in den.
    Nöjd kund som absolut kan rekommendera Fikratsson Bil 👍
  • Joakim P
    2020-12-11
    Köpte en Audi A6 och det var min tredje bil jag köper på Frikratsson. Skulle gärna fortsätta att köpa bil där. Har blivit väl bemött och om det har varit några problem så vill man lösa det. Märks att man vill ha nöjda kunder som kommer tillbaka!
    2020-12-11
    Smidigt och enkelt sätt att köpa bil på.
    Helt okej betalt för min gamla bil.
    2020-12-10
    Riktigt trevligt bemötande och fina bilar! Kommer bli fler köp här i framtiden!
    2020-12-10
    Funkar klockrent med service till ett rimligt pris
    2020-12-10
    Var inne och kikade på en ny bil och WOW vilket genuint bra bemötande jag fick.
    Bra samtal med kunnig och trevlig säljare.
    Återkommer garanterat nästa bilköp.
    2020-12-10
    Köpte en bil. Säljaren var trevlig och lyssnade på vad jag var intresserad av. Hade väl inga förväntningar egentligen, var där för att titta om det fanns något av intresse. Tycker att dom hade ett trevligt bemötande och att hjälpa till med ändringar på bilen som jag upplevde jag ville få gjort. Skulle kunna tänka mig att göra affärer med dom igen.
  • MARTIN K
    2020-12-09
    Riktigt bra bilhandel! Tar hand om kund från det att de kliver innanför dörren tills att man åker hem med nya bilen! Jättenöjd! Detsamma gäller verkstaden! Riktigt bra ställe!