Fikratsson Bil AB

Gillbergagatan 25, 582 73 Linköping — Visa karta

Letar du efter ett företag som både köper och säljer bilar? Då har du hittat helt rätt. Vi på Fikratsson Bil AB har ett stort billager och leder dig på vägen till ett nytt bilägande.

Vi arbetar med de flesta märken och modeller och letar alltid efter väldokumenterade bilar. Finns det avbetalning på din bil? Då hjälper vi dig att lösa det också.

Vi vill att en bilaffär ska gå tryggt och enkelt till. Kontakta oss så lovar vi att göra allt för att du ska bli nöjd med köpet eller försäljningen. Varmt välkommen till oss!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 209 kunder tycker om Fikratsson Bil AB

• 2019-10-07

Pierre H skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en bil....
    Trevliga o seriösa säljare Läs mer
  • 2019-10-04

Hans F skrev om Fikratsson Bil AB
    Suveräna att göra affär med. Snabbt, enkelt och proffsigt! Läs mer
  • 2019-09-26

Rasmus D skrev om Fikratsson Bil AB
    Smidigt och lätt, fick pengarna och bilen hämtades nästa dag Läs mer

Magnus N skrev om Fikratsson Bil AB
    Fikratsson Bil AB svarade på min annons på Blocket.se. Jag hade min XC60 till salu och de erbjöd en rimlig summa för att köpa bilen. Betalning skedde snabbt och därefter kom de och hämtade bilen. En oerhört smidig affär! Läs mer

Dragan M skrev om Fikratsson Bil AB
    Seriös företag, bästa service,super trevliga och super bra bemötande, snabb och smidigt affär ! Rekomenderas starkt :) 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer

Burak B skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en Nissan Qasqhai hos Fikratsson bil och var mycket nöjd med bemötandet. Bra pris, proffsiga medarbetare och trygg miljö var min upplevelse.

Kan starkt rekommendera ett besök. Läs mer
  • DRAGAN M

2019-09-24

DRAGAN M skrev om Fikratsson Bil AB
  • 2019-09-23

Josef M skrev om Fikratsson Bil AB
    Topp service ! Lyssnade in mitt behov för jobb och privatkörande och känner verkligen att jag inte kunde bli bättre rekommenderade än den jag köpte. Pricken över i var ölglassen som jag fick som present, ett helt set dessutom xD återkommer om 3 år ::)) Läs mer
  • 2019-09-23

Johan W skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en Amarok av Fikratssons bil. Blev mkt väl mottagen och proffsigt behandlad. Jag förväntade mig att bilen jag köpte skulle leva upp till de bilder jag sett via Blocket. Det gjorde dom och upplevelsen när jag kom på plats och fick provköra för första gången var jag mycket nöjd med. Tackar för en smidig, proffsig och väl utförd bilaffär. //Johan Läs mer
  • 2019-09-18

Alexander P skrev om Fikratsson Bil AB
    Trevlig personal, rekommenderas Läs mer
  • 2019-09-12

Besnik S skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en bmw 640, mkt nöjd på väg hem då jag är från Skåne, fantastiska människors som jobbar där, trovärdiga, pratar klarspråk som man förstår men viktigast av allt dom lyssnade på en.
    Fortsätt så grabbar ni gör ett fantastisk jobb :) Läs mer

David N skrev om Fikratsson Bil AB
    Sålde min bil till Fikratsson Bil, väldigt trevlig personal och smidig affär! Läs mer

Elmedin K skrev om Fikratsson Bil AB
    sålde min bil, smidig affär och bra överenskommelse! Pålitliga säljare. Läs mer

David H skrev om Fikratsson Bil AB
    Tillförlitligt bemötande och smidig affär. Läs mer
  • 2019-09-07

Håkan F skrev om Fikratsson Bil AB
    Har just köpt min andra bil hos fikratsons bil i Linköping, och är väldigt nöjd med både bilarna och personalen mottagandet o servicen 👍👍.man tackar o bugar /Håkan /Golf GTI. Läs mer
  • Magnus Kaj Lennart H

2019-09-06

Magnus Kaj Lennart H skrev om Fikratsson Bil AB
    Har Köpt bil, och nu har dom tagit in min andra bil för försäljnings uppdrag kan starkt rekommenderar denna firma. Läs mer
  • Ricky A

2019-09-06

Ricky A skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket bra bemötande, bra på att få snabb hjälp via mejl och telefon. Mina förväntningar var låga pga tidigare dåliga erfarenheter men dom gav verkligen en grym service och hjälp hela tiden! Om ni vill köpa bil och få premium upplevelse från säljarna ska ni åka dit! Läs mer
  • 2019-09-01

Stefan H skrev om Fikratsson Bil AB
    Riktigt bra bemötande från 1a kontakten till det atteventuell bil levererades.
    Ett förslag som kan vara till nytta i fortsättningen. Ta inte helt bort bilen kunden önskar köpa. Om ett lån ska till så är det i förväg omöjligt att ordna detta mot fordonet då de har tagits bort från hemsidan. Läs mer
  • 2019-08-30

Stefan K skrev om Fikratsson Bil AB
    Trevlig kundkontakt och mycket trevligt bemötande.
    Fina lokaler anpassade för bästa kundupplevelsen. Läs mer
  • Christian S

2019-08-30

Christian S skrev om Fikratsson Bil AB
    Vi köpte vår bil hos Fikratsson Bil i Linköping härom dagen.
    Vi blev mycket väl bemötta av säljaren som var trevlig och kunnig. Det känns som ett seriöst företag och jag skulle absolut kunna tänka mig att köpa vår nästa bil där igen. Läs mer
  • 2019-08-29

George-Alexandru B skrev om Fikratsson Bil AB
    Jag köpte den andra bil från Fikratssonbil och jag är jättenöjd och jätteglad. Säljaren är snälla och bilarna är i jättebra skick :) jag älskar Fikratssonbil Läs mer
  • 2019-08-29

Rekommenderas!!!! Läs mer
  • 2019-08-28

Mats W skrev om Fikratsson Bil AB
    Smidigt och okomplicerat!

Fikratssons uppfyllde alla förväntningar som jag hade på säljuppdraget. Läs mer
  • 2019-08-26

Monir M skrev om Fikratsson Bil AB
    Enkelt och smidigt affär tack .Stark rekommendera Läs mer
  • 2019-08-26

Krister E skrev om Fikratsson Bil AB
    Bra och trevligt, inga konstigheter allt fungerade bra, återkommer gärna, tack för affären! Läs mer

Elliot E skrev om Fikratsson Bil AB
    Fikratsson kontaktade mig efter jag lagt ut min bil till försäljning.
    Efter överenskommelse kom dem plockade bilen direkt och pengarna på kontot direkt.
    Proffesionellt! Läs mer

Erik O skrev om Fikratsson Bil AB
    Trevligt & professionellt bemötande av Tommy , bilen som köptes var i exakt det skick som var utlovat :) Läs mer

Sven B skrev om Fikratsson Bil AB
    Toppen service!
    Tryggt och säkert att göra bilaffär.
    Rekommenderar Fiktratsson! Läs mer

Johan H skrev om Fikratsson Bil AB
    Det var en mycket angenäm upplevelse, professionell från start till mål. Läs mer

Heidi U skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en volkswagen t-roc, allt gick till som det skulle, bra bemötande :) Läs mer

Henrik T skrev om Fikratsson Bil AB
    Sålde min bil till Fikratsson
    Tack för en smidig affär. 👍🏽 Läs mer
  • 2019-08-20

Peter W skrev om Fikratsson Bil AB
    Fungerade bra vid leverans av bilen. Dock blev vi störda och jag blev ordentligt irriterad på en äldre person som skulle dammsuga när affären gjordes upp.
    De problem som upptäcktes efter köpet har löst sig till belåtenhet Läs mer
  • 2019-08-13

Bogdan Z skrev om Fikratsson Bil AB
    Sålde min bil.
    Mycket trevlig bemötande, priset som jag fick på min bil var en aning lägre än det här lovats men total sätt rekommendera jag de. Läs mer
  • 2019-08-12

Martin L skrev om Fikratsson Bil AB
    Väldigt trevligt, proffsigt och hjälpsamt bemötande genom hela affären när vi köpte ny bil. Läs mer
  • 2019-08-08

Amadeus S skrev om Fikratsson Bil AB
    Audi s3, sköna killar som kan sin grej Läs mer
  • 2019-08-08

Staffan L skrev om Fikratsson Bil AB
    Hej 😀😃, var och köpte en VW Tiguan 2018 som var i nyskick som jag är mycket nöjd med.Fick gott bemötande av en säljare som hanterade visning av bilen på ett professionellt sätt. Förväntningarna av affären var mycket bra 👍👍. Kan mycket väl tänka mig att hänvisa andra som funderar på bilbyte att besöka Fikratssons Bil AB. Läs mer
  • 2019-08-06

Rasha L skrev om Fikratsson Bil AB
    Super bra service, super trevliga killar som brinner för sitt arbete och är jätte kunniga, hjälpsamma och svarar på alla frågor, köp endast er bil hos dom! Finns ingen bättre Läs mer
  • 2019-08-05

Pawel M skrev om Fikratsson Bil AB
    Provs pa hog niva;) jag är glad att köpa vill hos er ;) Läs mer
  • 2019-08-04

Martin D skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte en BMW 520d av Pavel på Fikratsson Bil. Har absolut inget att klaga på. Allt gick väldigt smidigt med inbyte av vår gamla bil. Pavel var exemplarisk genom hela affären. Läs mer
  • Helene N

2019-08-01

Helene N skrev om Fikratsson Bil AB
    Alltid perfekt åh trevligt bemötande Läs mer
  • Magnus O

2019-07-31

Magnus O skrev om Fikratsson Bil AB
    Bra och trevligt bemötande. Smidig och snabbt genomförd affär. Läs mer
  • David T

2019-07-29

David T skrev om Fikratsson Bil AB
    Blev otroligt bra bemött av säljaren som var oerhört tillmötesgående och hjälpsam. En klanderfri upplevelse helt enkelt! Läs mer
  • 2019-07-28

Dana N skrev om Fikratsson Bil AB
    Jag är så nöjd med min bästa köp bilen hos er ni är så trevliga riktigt fin bemötande 😊 Läs mer
  • 2019-07-24

Zaid A skrev om Fikratsson Bil AB
    Mycket bra service. Mycket bra bilar och billigt Läs mer
  • 2019-07-23

Wendy H skrev om Fikratsson Bil AB
    Vi är mycket nöjda med vårt köp av bil hos Fikratsson Bil AB. Bilderna och beskrivningen av bilen motsvarade våra förväntningar och gjorde det väl värt resan dit. Vi blev väl emottagna av en säljare som vänligt och kunnigt svarade på våra frågor. Han åtgärdade ett mindre fel och återkopplade snabbt tillbaks. Vi gavs ett seriöst intryck av företaget och känner oss trygga i att göra affär med Fikratssons Bil AB. Läs mer
  • 2019-07-23

Philip F skrev om Fikratsson Bil AB
    Bra bemötande.
    Sålde min bil här utan problem. Läs mer
  • 2019-07-22

Nicklas W skrev om Fikratsson Bil AB
    Bra service och trevligt bemötande gjorde köpet av vår BMW 520 M-sport till en smidig bilaffär. Läs mer
  • Martin B

2019-07-20

Martin B skrev om Fikratsson Bil AB
    Köpte min Volvo Polestar -2015 och upplevde ett mycket proffsigt bemötande, både före och under köpet. Rak och enkel kommunikation .Hade inga förväntningar men kan rekommendera andra till denna firman. Köper gärna andra bilar här..
    Kvalitet framför kvantitet...verkar stämma.
    Mvh Martin Läs mer
  • 2019-07-15

Christian M skrev om Fikratsson Bil AB
    Tryggt, proffsigt bemötande från första stund. Förväntningarna överträffades hela affären igenom. Högsta betyg! Läs mer

Gillbergagatan 25, 582 73 Linköping