Fikratsson Bil AB

Fikratsson Bil AB

www.fikratssonbil.se
  • BadgeSevenYears

Fikratsson Bil AB - MRF-ansluten handlare Letar du efter ett företag som både köper och säljer bilar? Då har du hittat helt rätt. Vi på Fikratsson Bil AB har ett stort billager och leder dig på vägen till ett nytt bilägande. Vi arbetar med de flesta märken och modeller och letar alltid efter väldokumenterade bilar. Finns det...

685 omdömen om Fikratsson Bil AB

Sedan starten hos Reco 2018

Rodin Bror U
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bra bemötande. Trevlig säljare.

Gehlin Bengt Olof R
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bra, trevligt bemötande osv. Rekommenderas för bilköp.

Wiberg Stefan Ulf R
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevligt bemötande från säljaren Fick en bra känsla av företaget och säljaren Bra service allt fungerade smidigt. Tack för allt

Leif Christian H
Skrev om Fikratsson Bil AB

Proffsigt bemötande och bilen höll det dom lovade. En bil med nybils känsla👍👍👍

Tillmar Ida K
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevligt bemötande och fick bra hjälp vid ett bilköp/byte som gick snabbt och smidigt.

Irena L
Skrev om Fikratsson Bil AB

Väldigt trevligt och professionellt bemötande av William.

Thomas H
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bra bemötande, hela affären gick smidigt. Jag har inte fått nån anledningen att kontakta dom igen. Kan rekommenderas!

Mard Smile Tandvård A
Skrev om Fikratsson Bil AB

Fikratsson Bil AB gav en bra upplevelse med vänlig och hjälpsam service, vilket gjorde bilköpet smidigt och tryggt, men priserna var något höga

Olsson Karin E
Skrev om Fikratsson Bil AB

Mycket bra. Kunniga säljare och ej för på. Man fick gå i lugn och ro och titta

Sjögren Fredrik S
Skrev om Fikratsson Bil AB

Det va en bra affär. Säljaren visste vad han prata om. Dock var inte bilen ren och polerad när vi hämta den. Köper man en bil för så mycket pengar ska den vara fin. Men det löste säljaren hyfsat bra. Vi är väldigt nöjda med bilen. En sak som bilfirmor borde kunna erbjuda är installation av laddbox för ett rabatterat pris då man köper en hybrid/el-bil. Skulle absolut köpa bil av de igen och av Dennis.

Mathias A

Riktigt bra kundservice och trevligt bemötande. Rekommenderar Fikratsson Bil AB

Lars H
Skrev om Fikratsson Bil AB

Tyvärr så hade jag hoppats på att det skulle gå att diskutera priset en aning men det fanns ingen som helst möjlighet till det, det upplevde jag som små gnidet och inte gå kunden helt till mötes. Jag kommer inte att göra fler affärer här.

Jan-Åke J
Skrev om Fikratsson Bil AB

Egentligen var det inte jag själv som hade direktkontakten med Fikratssons Bil, utan min svärson som är mycket kunnig inom området. Han berättade om en kunnig, tillmötesgående och trevlig försäljare och affären gick smidigt och bra. Lite smolk kom det i bägaren efteråt då det visade sig att bilen hade en lackskada på vänster framskärm. Frågan om ersättning till mig för vad det kostar att åtgärda skadan kom naturligtvis upp, men Fikratsson var kallsinniga och ville inte reducera något på priset. Skadan kommer att kosta mig...

Rm Bil & Fritid A
Skrev om Fikratsson Bil AB

Har köpt ett par bilar genom FIkratsson och är mycket nöjd med deras hantering kring alltihop, jag kan gott och väl rekommendera dom till alla som vill ha en toppen affär!

Johan W
Skrev om Fikratsson Bil AB

Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Säljaren kändes uppriktig och vi hade en bra dialog. Vi fick tid på oss att tänka igenom beslutet när vi behövde. Inbytet av bilen gick bra och kändes tryggt. Vi hade glömt några små saker och säljaren var hjälpsam och har skickat ner dessa till oss. Det känns som om de är väldigt tillmötesgående och vill gärna hjälpa till och svarar på frågor snabbt. En bra köpupplevelsen i sin helhet.

Sven T
Skrev om Fikratsson Bil AB

Helt ok. Enkel bra service, men lite rörigt.

Jakobsson Bengt Patrik V
Skrev om Fikratsson Bil AB

Alla tre punkter ovan är höga betyg och trevligt bemötande på alla sätt

Niklas Ä
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevlig bilhall med stort utbud av olika bilmärken. Bra bemötande av Rasmus och det var ett smidigt bilköp. Det som drar ner betyget lite var väl den yttre rekonden, då det fanns rätt mycket flygrost på lacken.

Kankare Kai R
Skrev om Fikratsson Bil AB

Ett öppet bemötande som jag uppfattade genuint. Ett stort tålamod med mina funderingar, frågor och behov att betänketid. Proffsigt.

Niclas Å
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevlig bilhall med trevligt bemötande. Vad vi kom överens om följdes och jag kan bara rekommendera Fikratsson Bil.

Roger S
Skrev om Fikratsson Bil AB

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande

Joakim P
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bemöter kunder på ett fint sett. Aldrig några problem med dem frågor, eller hjälp man behöver ha!

Erkhembayar T

Fikratsson Bil AB 🙏👌👌👌👍👍👍

Patrik M
Skrev om Fikratsson Bil AB

Köpte en begagnad VW Golf osedd på distans. Mycket seriöst och bra bemötande av säljaren (William) och tydlig information per mail. Vid leverans var allt som utlovat. Har kört ca 100 mil nu och allt ok. Kan varmt rekommendera dem.

Åbylunds Lantbruks A

Snabbt ärligt smidigt Mycket fint bemötande och service 🌟

Vasileios V
Skrev om Fikratsson Bil AB

Det var en perfekt upplevelse och allt var perfekt Tack

Marie-Louise N
Skrev om Fikratsson Bil AB

Supertrevliga och bra servis! Jag är jättenöjd!

Robert J
Skrev om Fikratsson Bil AB

Blev mycket bra bemött hos Fikratsson 👍 Trevlig och påläst säljare Rasmus. Kan starkt rekommendera Fikratsson // Robban

Oscar B
Skrev om Fikratsson Bil AB

Den typiska bilförsäljaren som lovar mycket men håller inte det den lovar. Berättar inte hur det ligger till men är jättetrevlig att prata med och säger dom löser allt, gäller fram tills man betalat. Detta gäller en försäljare och ett köpa men det är min upplevelse

Kevin R
Skrev om Fikratsson Bil AB

I sin helhet nöjd! Men ett par uppenbara fel på bilen som inte var med i varudeklarationen tex en högtalare som var trasig plus fläckar i innertaket.

Torbjörn A
Skrev om Fikratsson Bil AB

Lyxig o fin bilhall- trevligt bemötande- lite negativt att säljaren inte gick igenom varudeklarationen( skadorna på bilen) skåpet o fönstret fick vi städa när vi kom hem- isoleringen under motorhuven var indränkt i olja men fixades av er senare. O då jättebra bemötande.

Johansson Lars T
Skrev om Fikratsson Bil AB

Mycket bra bemötande och service

Aronsson Sonny R
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bättre än många andra bilhandlare försäljaren William wiktander mycket trevlig grabb

Joakim Per Arvid L
Skrev om Fikratsson Bil AB

Köpte bil av Dennis och fick den hemkörd av en trevlig chaufför vid namn Androw, bra service hela vägen. Tack!

Berglund Peter B
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevligt bemötande! Stort utbud av just den modell av bil som jag sökte. Bilen som jag valde uppfyllde mina förväntningar.

Kerstin J
Skrev om Fikratsson Bil AB

Hjälpsamma, trevliga, bra information om mitt bilköp, rekommenderas.

Vallin Palmqvist Ann-Marie B

Trevlig personal allt till belåtenhet just nu.

Kristian G
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bra bemötande av försäljarna. Hjälpsamma och lösningsfokuserade. Kan varmt rekommendera Fikratsson bil.

Forsblom Lars B
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bemötande mycket bra kunnig personal

Adolfsson Eva A
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bra eftersom det var Trevlig och hjälpsam personal

Dennis J
Skrev om Fikratsson Bil AB

Blev bra bemött at all personal direkt när vi kom in! De var tydliga och satte kund i focus. Mkt nöjd med dem, andra bilen som jag köpt av Fiktratsson!

Viktor F
Skrev om Fikratsson Bil AB

Jätte trevliga säljare . Servicen va väldigt bra och jag kommer att rekommendera er till mina vänner

Mattias J
Skrev om Fikratsson Bil AB

Bra bemötande Bra service Smidig bilaffär Mycket nöjd med en bil som gav nybilskänsla

Ström Eliasson Stig Tore M

Trevlig och mycket tillmötes gående personal, som löste affären på ett mycket trevligt sätt.

Rickard A
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevligt och proffesionellt bemötande. Snabb och smidig affär. Bra svar på de frågor och funderingar som fanns innan köpet. Kort och gott är jag mycket nöjd med min upplevelse av Fikratsson bil.

Camilla B
Skrev om Fikratsson Bil AB

Fick en WOW-känsla när jag steg in i hallen... Mycket fina bilar som dessutom stod snyggt parkerade så att man såg "alla" bilar! Jag är mycket nöjd med allt! Mycket trevliga försäljare! Mest nöjd är jag med min V90! 😀 Rekommenderas varmt! 👍👍👍👍👍

Lindblom Anna M
Skrev om Fikratsson Bil AB

Kan varmt rekommenderas!! En fin och fräsch anläggningen med mycket trevligt, tillmötesgående personal. De tog hand om vår gamla bil fast det inte var någon de vanligtvis handlar med, försäkring, nya däck, lite rekommendationer som tacksamhet togs emot. Mycket god kommunikation både via telefon och sms. Vår säljare Rasmus fixade till allt efter våra förutsättningar och gjorde det bästa för oss, inte sig/firman. Stort tack från en lycklig familj. Anna Lindblom Norrköping

Niklas E
Skrev om Fikratsson Bil AB

Trevligt mottagande vid första träff, suverän hjälp med hjälp av ett mindre fel som uppkom dagen efter. Kontakten med Sam funkade super.

Osmo B
Skrev om Fikratsson Bil AB

Mycket väl bemött av personalen och god service.

Omnicab A
Skrev om Fikratsson Bil AB

Blev väl bemött och de var lyhörda för mina undringar, mycket bra sammanfattningsvis!