Alla kategorier Hotell Västernorrland Sundsvall First Hotel Strand

First Hotel Strand

Strandgatan 10, 852 31 Sundsvall — Visa karta

Velkommen til First Hotels. Velg mellom våre 55 hoteller i Norge, Sverige og Danmark. Vi er representert i Alingsås, Borlänge, Borås, Enköping, Eskilstuna, Falun, Göteborg, Halmstad, Hudiksvall, Härnösand, Jönköping, Kalmar, Karlshamn, Karlskron

Läs vad 4 kunder tycker om First Hotel Strand

• Jonas I
    Jonas I skrev om First Hotel Strand
    Dåligt städade rum, seg personal, låg standard på rummen. Men bra läge. Ägarbyte är tydligen på gång.
  • Anna O
    Anna O skrev om First Hotel Strand
    Jättefint och fräscht hotell, centralt till allt man tänkas kan. Personalen är ödmjuka och trevliga med utmärkt service-tänkande. Rekommenderar alltid alla mina vänner, släktingar och kollegor att bo där.
  • Johan H
    Johan H skrev om First Hotel Strand
    Håller med föregående recensent, frukosten ligger mycket bra till för att bli den bästa hotellfrukosten i Sverige. Du har det statliga casinot på andra sidan E4an vilket är cirka 200 m. Dessutom är du mitt i stan, vilket innebär närhet till allehanda shopping.
    Lena H gillar detta
  • valter s
    valter s skrev om First Hotel Strand
    Ett hotell man alltid längtar tillbaka till när man lämnat, fantastisk personal som alltid är villig att lösa problem. mycket god frukost
    Lena H gillar detta

Strandgatan 10, 852 31 Sundsvall