Alla kategorier Konsulter Skåne Malmö First Prize Sverige AB

Stadiongatan 65, 217 62 Malmö — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om First Prize Sverige AB

• Enrique V
    Enrique V skrev om First Prize Sverige AB
    Nu inser jag att mina pengar är borta. Precis samma mönster som de andra. har inte hört från de sedan 2002 och att kontakta de är omöjligt.
  • stjärnflickan
    stjärnflickan skrev om First Prize Sverige AB
    Gick med Premie Invest 2001, de lovade att man skulle vinna minst fyra gånger, jag vann en gång 3x 20,- ..... Sedan har jag inte hört från dom eller röken av mina pengar....
    Enrique V gillar detta
  • anki a
    anki a skrev om First Prize Sverige AB
    Samma här!!!! Varning!
    På 4 år har de kammat in 9.600 kr + alla extra dragn som dom ringt o lurat på en. går ej att få kontakt på tel heller.
    svinigt gjort m tanke på att dom fått in 9.600kr på obl. värda 4000
  • Gaya A
    Gaya A skrev om First Prize Sverige AB
    Jag var blåögd när Premie Invest lovade Guld och gröna skogar. Har varken fått mina vinstutbetalningar eller fått mina pengar för de utlöpta obligationerna. Kundtjänst säger att de just nu har långa handledningstider och tyvärr inte vet när pengar kommer att kunna betalas ut. Funderar på att polisanmäla dem eftersom detta är stöld.
    VARNING!!! VARNING!!!! för Premie Invest
  • Lena A
    Lena A skrev om First Prize Sverige AB
  • Carina L
    Carina L skrev om First Prize Sverige AB
    Premie Invest skyller på långa handläggningstider. Pytsan!!Just nu vill påstridiga säljare att man skall köpa nya andelar istället för att de betalar ut de utlovade pengarna. Jag vägrar och har lämnat Premie Invest/First Prize. Varning!!!
    Enrique V gillar detta
  • Joseph L
    Joseph L skrev om First Prize Sverige AB
    Har i Premie Invest investerat och deltagit i deras spel. Akta er för bolaget då de är mycket otydliga i sin kommunikation samt förhalar utlovade utbetalningar. Som regel kan bedömma ett företag efter hur kundtjänst behandlar ett ärende och denna "kundtjänst" lever inte upp till sitt namn. Utlovad en utbetalning i början på Januari, har nu i slutet på Mars inte sett röken av de pengarna än. Akta er
    Carina L gillar detta

Stadiongatan 65, 217 62 Malmö