First Prize Sverige AB

1.0

7 omdömen om First Prize Sverige AB

Enrique V
Skrev om First Prize Sverige AB

Nu inser jag att mina pengar är borta. Precis samma mönster som de andra. har inte hört från de sedan 2002 och att kontakta de är omöjligt.

stjärnflickan
Skrev om First Prize Sverige AB

Gick med Premie Invest 2001, de lovade att man skulle vinna minst fyra gånger, jag vann en gång 3x 20,- ..... Sedan har jag inte hört från dom eller röken av mina pengar....

Enrique V gillar detta
anki a
Skrev om First Prize Sverige AB

Samma här!!!! Varning! På 4 år har de kammat in 9.600 kr + alla extra dragn som dom ringt o lurat på en. går ej att få kontakt på tel heller. svinigt gjort m tanke på att dom fått in 9.600kr på obl. värda 4000

Gaya A
Skrev om First Prize Sverige AB

Jag var blåögd när Premie Invest lovade Guld och gröna skogar. Har varken fått mina vinstutbetalningar eller fått mina pengar för de utlöpta obligationerna. Kundtjänst säger att de just nu har långa handledningstider och tyvärr inte vet när pengar kommer att kunna betalas ut. Funderar på att polisanmäla dem eftersom detta är stöld. VARNING!!! VARNING!!!! för Premie Invest

Lena A

Carina L
Skrev om First Prize Sverige AB

Premie Invest skyller på långa handläggningstider. Pytsan!!Just nu vill påstridiga säljare att man skall köpa nya andelar istället för att de betalar ut de utlovade pengarna. Jag vägrar och har lämnat Premie Invest/First Prize. Varning!!!

Enrique V gillar detta
Joseph L
Skrev om First Prize Sverige AB

Har i Premie Invest investerat och deltagit i deras spel. Akta er för bolaget då de är mycket otydliga i sin kommunikation samt förhalar utlovade utbetalningar. Som regel kan bedömma ett företag efter hur kundtjänst behandlar ett ärende och denna "kundtjänst" lever inte upp till sitt namn. Utlovad en utbetalning i början på Januari, har nu i slutet på Mars inte sett röken av de pengarna än. Akta er

Carina L gillar detta