First Reserve AB

4.1

11 omdömen om First Reserve AB

Erik Wilhelm Oliver B
Skrev om First Reserve AB

"I detta fall tackar vi nej". Hej, tack för din förfrågan Oliver. I detta fall kommer vi att tacka nej. Men önskar er naturligtvis all lycka till-driftigt! Rekryteringskonsult/Konsultchef Tack för toppen service!

Lotta W
Skrev om First Reserve AB

Jag kan varmt rekommendera First Reserve - både i rollen som arbetssökande såväl som i rekrytering av personal. De är lyhörda, kunniga och engagerade. Kommer garanterat anlita dem igen vid ev. rekrytering!

Annika S
Skrev om First Reserve AB

First Reserve är ett proffsigt rekyteringsgäng som alltid håller vad de lovar. Jag kan varmt rekommendera First Reserve.

Mikael H
Skrev om First Reserve AB

Vi har anlitat First Reserve ett antal gånger då vi har haft behov av personal, kan varmt rekommendera deras professionalism i rekryteringsprocessen. Vi har vid ett flertal tillfällen anställt konsulterna som vi haft inhyrda via First Reserve.

Ann-Sophie E
Skrev om First Reserve AB

Jag har varit i kontakt med många rekryteringsföretag och med de sagt så vill jag varmt rekommendera First Reserve!! Dom är omhändertagna, proffsiga ut i fingerspetsarna. Mest av allt uppskattar jag deras ärlighet! De kan verkligen leverera jobb av kvalitet. Jag har många i min bekantskapskrets som har mycket goda erfarenheter av First Reserve!

Louise S
Skrev om First Reserve AB

Jag har suttit både på kundsidan och som konsult till First Reserve i olika omgångar. När jag har varit konsult har de behandlat mig väl och de har bemött mig på ett professionellt sätt som kund. Jag kan alltså både rekommendera att arbeta som konsult för F1R och anlita dem för rekryterings- och bemanningsuppdrag.

Malin Z
Skrev om First Reserve AB

Ett glatt och trevligt gäng som med kreativa läsningar hittar nya vägar i branschen.

Linda A
Skrev om First Reserve AB

Kunniga och trevliga när jag ville byta jobb för ett tag sen. Snabbt fick jag feedback om möjliga tjänster och med varmt bemötande ordnades intervjuer osv. Det ledde till att jag var anställd hos First Reserve i ett antal månader, innan jag blev överrekryterad till min nuvarande arbetsgivare. Kan varmt rekommenderas!

Anette M
Skrev om First Reserve AB

Jag gillar First Reserves frukostseminarier för att de ger mig aha-upplevelser och inspiration i mitt dagliga arbete som företagare.

Mia F
Skrev om First Reserve AB

Här får man ett proffsigt bemötande av en kunnig och trevlig personal. First Reserve är otroligt engagerade, serviceinriktade, lyhörda och kan på ett professionellt sett vaska fram rätt person till rätt tjänst. En bra mix/match för både kandidater och företag.

ANDREAS N
Skrev om First Reserve AB

VARNING! Anlita ej detta oseriösa bolag! Personalen är helt inkompetent och har ingen erfarenhet av rekrytering överhuvudtaget. De anställer kassörskor från ICA som de låter ansvara för sina rekryteringsuppdrag. Bolaget har en ytterst snäv syn på människor och sorterar bort helt fantastiska kandidater p.g.a att de slaviskt följer en kravprofil där de bockar av en massa irrelevanta punkter som inte ens har något med tjänsten i fråga att göra. Men andra ord är de på en för låg nivå för att ens kunna första vad det är som kunden...