Five Tastes Pizzeria

1.9

7 omdömen om Five Tastes Pizzeria

Joacim S
Skrev om Five Tastes Pizzeria

Gå ej hit, sjukt otrevliga och snåla, beställde en kycklingpizza och fick en pizza med bara kyckling på, inget annat, inte ens sås fick man på. Kycklingen täckte knappt pizzan så större delar av pizzan hade bara ost på sig, mer eller mindre 120kr för en ostpizza?!? den andra pizzan köpte jag extra stark sås på som jag inte fick och när man påpeka det så sa dom att dom har stark krydda på och ville inte ge extra sås.

Carl J
Skrev om Five Tastes Pizzeria

Personalen är otrevlig och pizzan smakar inget vidare. Aldrig igen!

John D
Skrev om Five Tastes Pizzeria

Under många år har jag käkat på det här stället. Inte för att det varit bättre än något annat, men det är enkelt att på fyllan traska över. Deras meny är fylld av underklassig mat till ockerpriser. Det är inte ovanligt att se de anställda stå och tjafsa med andra invandrargäng på fjärran språk. Nej det här är ett skitställe med arrogant personal.

Kristoffer F
Skrev om Five Tastes Pizzeria

Okej bemötande, inte något extraordinärt. Maten är också den okej, kebabsåsen är bland de godare jag stött på. Stället har också fått ny inredning nyligen, det bidrar till en trevligare stämning inne i lokalen. Priserna är lite i överkant, ställt mot vad man får, men ändå inte alltför dyrt.

madi k
Skrev om Five Tastes Pizzeria

Godaste pizzan jag har ättit, trevlig personal och bra service.

Bob L
Skrev om Five Tastes Pizzeria

Äckliga pizzor för priset skulle jag gå till den ny öppna restaurangen Forno italia vedungsbakad pizzor till bra pris. Deras färska pasta är grym.

Sura G
Skrev om Five Tastes Pizzeria

Urusla! Var stammis där för några år sedan tills jag en dag blir påsprungen av en av deras servitörer som medans han går med en kebabtallrik pratar med sina kollegor över axeln (han tittar m.a.o bakåt utan att se sig för). Det resulterar i att jag får kebab över hela mig så att en 600:- skjorta och ett par jeans för 1200:- blir totalförstörda (det gick ej att få bort fläckarna). ALLA i personalen reagerar med att asgarva åt mig! Hur i helvete är man funtad då!?!?! Medans jag står där lite chockad och totalt nedsölad med...