Alla kategorier Pizzeria Östergötland Linköping Five Tastes Pizzeria

Ågatan 32, 582 22 Linköping — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Five Tastes Pizzeria

• Carl J
    Carl J skrev om Five Tastes Pizzeria
    Personalen är otrevlig och pizzan smakar inget vidare. Aldrig igen!
  • John D
    John D skrev om Five Tastes Pizzeria
    Under många år har jag käkat på det här stället. Inte för att det varit bättre än något annat, men det är enkelt att på fyllan traska över. Deras meny är fylld av underklassig mat till ockerpriser. Det är inte ovanligt att se de anställda stå och tjafsa med andra invandrargäng på fjärran språk. Nej det här är ett skitställe med arrogant personal.
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Five Tastes Pizzeria
    Okej bemötande, inte något extraordinärt. Maten är också den okej, kebabsåsen är bland de godare jag stött på. Stället har också fått ny inredning nyligen, det bidrar till en trevligare stämning inne i lokalen. Priserna är lite i överkant, ställt mot vad man får, men ändå inte alltför dyrt.
  • madi k
    madi k skrev om Five Tastes Pizzeria
    Godaste pizzan jag har ättit, trevlig personal och bra service.
  • Bob L
    Bob L skrev om Five Tastes Pizzeria
    Äckliga pizzor för priset skulle jag gå till den ny öppna restaurangen Forno italia vedungsbakad pizzor till bra pris. Deras färska pasta är grym.
  • Sura G
    Sura G skrev om Five Tastes Pizzeria
    Urusla! Var stammis där för några år sedan tills jag en dag blir påsprungen av en av deras servitörer som medans han går med en kebabtallrik pratar med sina kollegor över axeln (han tittar m.a.o bakåt utan att se sig för). Det resulterar i att jag får kebab över hela mig så att en 600:- skjorta och ett par jeans för 1200:- blir totalförstörda (det gick ej att få bort fläckarna). ALLA i personalen reagerar med att asgarva åt mig! Hur i helvete är man funtad då!?!?! Medans jag står där lite chockad och totalt nedsölad med kebabsås och pizzarbagare som skrattar åt mig så att tårarna rinner så kläcker en av dom: "Vi får ringa polisen och se vems fel det var" vilket får de andra att börja skratta ännu mer! Helt jävla otroligt att sådana klåpare inte gått i konkurs. Jag berättar detta för ALLA som jag känner för att de ska undvika detta skitställe! UNDVIK!

Ågatan 32, 582 22 Linköping