FixarFasse AB

47 omdömen om FixarFasse AB

Sedan starten hos Reco 2024

Lilian P
Skrev om FixarFasse AB

Trevligt bemötande. Bilarna var försenade men väl på plats flöt allt jättebra. Kan varmt rekommendera dem för flytt.

Christina D
Skrev om FixarFasse AB

Trevligt bemötande. Punktliga och jätte fina killar som hämta.

Sara B

Trevligt bemötande. En säng som hämtades Mycket bra service

Zoltan H
Skrev om FixarFasse AB

Dom var väldigt snabba och effektiva. Väldigt trevligt bemötande, inga konstigheter. Jag själv var förvånad över hur smidigt allt gick så helt klart en bra firma. Kommer rekommendera dom när chansen ges!

Linda E
Skrev om FixarFasse AB

Kreativa, bra bemötande seriösa o fruktansvärt trevliga pojkar 😊kommer rekommendera dessa vidare helt klart värt priset 😊😎bästa flyttfirman

Lotta A
Skrev om FixarFasse AB

Fick hjälp i sista stund att tömma min lägenhet under en helg i all stress, kunde inte bett om bättre bemötande eller hjälp och är suveränt nöjd över både kontakten som hjälpen vi fick.

Birgitta T
Skrev om FixarFasse AB

Mycket bra bemött och allt fungerade toppenbra. Imponerande

Lena J
Skrev om FixarFasse AB

Mycket bra bemötande Levererade upp till mina förväntningar Flytt från lagerlokal till lägenhet, allt gick snabbt och bra

Marianne L
Skrev om FixarFasse AB

Bra jobbat. Trevligt bemötande.

Maria L

Väldigt trevliga och hjälpsamma

Hans B
Skrev om FixarFasse AB

Tillmötesgående, flexibelt, inget krångel, trevligt bemötande, lösningsfokuserat. "Inget klydd", som vi säger på skånska.

Topcon B
Skrev om FixarFasse AB

Hej! Jag tycker killarna som var trevliga skötte sig bra . Har inget att klaga på . Rekommenderas Med vänlig hälsning, Glenn Landberg

Jan B
Skrev om FixarFasse AB

Nyckeln trevlig personal och trevlig bemötande ett stort tack

Anna P
Skrev om FixarFasse AB

Två trevliga grabbar med ett glatt humör kom hem och bar ut alla våra möbler. Klarade tredje våningen med spiraltrappa galant. Packade bilen med omsorg. Lyssnade noga och var behjälpliga så att alla möbler hamnade på rätt plats.

Alf A
Skrev om FixarFasse AB

Trevliga killar som jobbade lugnt och smidigt toppenbra!

Zhenming Z
Skrev om FixarFasse AB

Personalen bemötande mig väl. De kommer framme till min lägenheten som jag önskade, De har bra attityder och arbetar effektivt och snabbt. Jag beställde bara flytthjälpen utan uppackat .

Lars D
Skrev om FixarFasse AB

Mycket duktiga och trevlig personal. Var mycket försiktiga

Vendela L
Skrev om FixarFasse AB

Mycket trevliga, artiga och hjälpsamma! Kan varmt rekommendera dem!

Maria A
Skrev om FixarFasse AB

Fantastisk bemötande på telefon. FixarFrasse förstod uppdraget direkt. Ficke en offert inom en timme. Kunde sköta hela min beställning av flytt över telefon vilket underlättade mycket. Dom kom i tid, var mycket trevliga, noggranna och tillmötesgående. Dom lyssnade verkligen på dom behov som fanns. Kan varmt rekomendera deras tjänster.

Richard S
Skrev om FixarFasse AB

Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Rekommenderas varmt!

Hamid R
Skrev om FixarFasse AB

Trevlig och kunnig personal , noggrann och snabba

Sean L
Skrev om FixarFasse AB

Fixar Fasse var underbara! Vi fick en gratis konsultation av vad som behövde göras. Under denna berättade vi om våra behov och våra begränsningar (budget, etc) och de anpassade sig till dessa. Vi fick en preliminär offert då. På flyttdagen kunde de komma tidigare. Trots att vi inte var helt förberedda kunde de komma och börja lasta, och de kunde anpassa sig även där till omständigheterna. De lastade på effektivt, var supertrevliga och hjälpsamma, och svarade på alla frågor vi hade. Under dagen skulle vi köra till vårt...

Maria F
Skrev om FixarFasse AB

Hej..köpte flytt tjänst av er. Allt gick bra & hade aldrig klarat flytten ensam.Jättenöjd!!!!!

Sven I
Skrev om FixarFasse AB

Jag är helt enkelt helt nöjd. Trevligt bemötande, sympatiska flyttkillar, allt fungerade mycket smidigt.

Nils T
Skrev om FixarFasse AB

Snabb och proffsig insats! Fick hjälp inom ett par timmar, till ett helt ok pris.

Nils A
Skrev om FixarFasse AB

Ett vänligt bemötande, professionella i lastning och lossning, snabba.

Tina Tuulikki S
Skrev om FixarFasse AB

Pålitliga och snabba, paketerade vissa ömtåliga saker som t.ex. TV skyddande folie. Mycket nöjd, starka killar . Allt går lätt och snabbt .

Maria H
Skrev om FixarFasse AB

Mycket bra! Vi har anlitat dom 3 ggr nu. Trevliga och tillmötesgående.

Malin B

Bra bemötande och effektivt. Toppklass

Ann S
Skrev om FixarFasse AB

Jätte trevliga och hjälpsamma. Kan lätt rekommendera dem.

Karl K
Skrev om FixarFasse AB

Professionellt arbete och vänligt bemötande .

Xiaohan S
Skrev om FixarFasse AB

Really good and trustworthy service, if I move again, I would definitely go for FixarFasse again. thanks

Kerstin A
Skrev om FixarFasse AB

Från första kontakten till allt var klart .. bara lovord. Flyttning från hus på landet in till centrum i staden. Trevliga, glada snabba . Kan verkligen rekommendera. Tacksam gammal tant

Jenny M
Skrev om FixarFasse AB

Det allra bästa bemötandet, av både han som kom och tittade och gav offert och de som sedan bar möblerna, mycket trevliga. Kanske att det gick väl fort något litet gick sönder /skav men detta var inte mycket är så tacksam att jag fick hjälp.

Dan-Axel D
Skrev om FixarFasse AB

Snabbt, flexibelt och till min fulla belåtenhet.

Gull-Britt A
Skrev om FixarFasse AB

Punktligt, hjälpsamt, försiktiga och lite extra service när det behövdes för att flytta delar av ett hem. Extra kul att vissa möbler o dyl kan komma till er Second Hand butik också.

Anna W
Skrev om FixarFasse AB

Supertrevliga och tillmötesgående och lyhörda grabbar, lösningsfokuserade.

Tobias W
Skrev om FixarFasse AB

Jag blev bra bemött, och fick ett gott intryck när de besökte mig för att räkna på en offert. Flyttkillarna var punktliga, effektiva och snabba, men kanske lite för snabba, då det blev flera märken på båda sidorna på mitt vita vitrinskåp.

Annelie R
Skrev om FixarFasse AB

Allt till full belåtenhet, mycket trevlig personal. Tipsar om Er till andra.

Christina A
Skrev om FixarFasse AB

Mycket trevligt bemötande och goa pojkar som hjälpte mig att flytta och det gick fort, har anlitat flyttfirmor förut men det här var den bästa, kan varmt rekommendera Fixarfrasse så tveka inte om ni behöver flytthjälp

Barbro F
Skrev om FixarFasse AB

Jag blev bemött väl. De hade en stor bil så det var synd att jag inte hade just då mer att skicka med. ( Hade varit sjuk ). Men jag hade behov att få platsen tom där mina saker var , för att ställa dit nya saker. Jag hoppas en del saker togs emot till att säljas till välgöring. Jag är tacksam för att sakerna hämtades så snabb , men det blev dyrare än jag trodde. Jag hör av mig igen om jag behöver er hjälp igen.

Inez D

Osmaklig undersökning min mor gick bort den 15 feb inget kul att få sånt här

Börje O
Skrev om FixarFasse AB

Mycket bra service, trevligt bemötande, rekommenderas starkt!

Emelie O
Skrev om FixarFasse AB

Väldigt bra bemötande av all personal! Skickligt arbete vid flytten! Vi är super nöjda med hela upplevelsen av Fixar Fasse från första besöket hemma hos oss, offerten,packeteringen av alla möbler och flytten!

Lars E
Skrev om FixarFasse AB

Vi har använt oss av deras hjälp vid 2 tillfälle och vi är super nöjda. Bästa servicen och bra bemötande.

Bengt L
Skrev om FixarFasse AB

Snabba, effektiva och allt flyttat oskadat inom utsatt tid. Både flytt och städ utan nåt att anmärka på. Dessutom trevligt bemötande. 5 stjärnor!

Lena H
Skrev om FixarFasse AB

Hämtning av min soffa gick snabbt och smidigt! Trevligt bemötande!