Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Flixbus Sverige AB

Flixbus Sverige AB

Ändra adress Lägg till information
Omdömen totalt
3
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Flixbus Sverige AB

Visar 3 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Sebastian S
Skrev om Flixbus Sverige AB

Betalade en resa med Swish, men ingen biljett skapades (blev bara vitt i appen i flera minuter). Efter en vecka med mail fram och tillbaka har jag ännu inte fått tillbaka pengarna. De kommer bara med undanflykter. De verkar sätta i system att vägra erkänna fel och betala tillbaka pengar. VARNING!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Roger A
Skrev om Flixbus Sverige AB

Har ersatt kundtjänst med en robotröst som uppehåller dig i 3 minuter och tvingar dig till 5 knappval. Därefter lägger den alltid på luren. Jag har prövat alla knappval och det finns ingen hjälp att få, alla slutar i pålagd lur. Så gör bara skammare.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ronny e H
Skrev om Flixbus Sverige AB

VARNING för denna bluffverksamhet. Min dotter bokade biljetter, men appen strulade och de drog betalningen 3 gånger. Hon fick inte åka med, då chauffören inte kunde se hennes betalningar, för appen bara laggade. Chauffören bad henne gå till Pressbyrån och köpa en biljett, men hon fick då höra att de inte hade den rutten inlagd, trots att bussen går den rutten. Vi åkte 20 mil och hämtade henne istället. Nu vägrar de att betala tillbaka henne alla pengar, då de har som policy att bara ge pengar tillbaka för 2 bokningar, då... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen