floramanufaktur.se

Läs vad 126 kunder tycker om floramanufaktur.se

• 2020-01-26

Ragna A skrev om floramanufaktur.se
    Hängselarbetsbyxor. Köpte ett par till mig för 1år sen som jag är super nöjd med, köpte nu ett par i födelsedagspresent till min vän för hon tyckte om mina så mycket. Ännu snabbare leverans än sist, och helt fantastiska byxor! Läs mer
  • 2020-01-20

Sanna B skrev om floramanufaktur.se
    Jag har köpt ett förkläde. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Det var bra information, leveransen kom fram i tid och förklädet är helt underbart. 5/5 Läs mer
  • 2020-01-18

Jonna J skrev om floramanufaktur.se
    Så nöjd. Bra kvalité och snygg design. Läs mer
  • 2020-01-14

Rebecca K skrev om floramanufaktur.se
    Enkel att beställa och snabb leverans! Läs mer
  • Maria K

2019-12-19

Maria K skrev om floramanufaktur.se
    Har köpt mina första workerpants i jeans hos Flora Manufaktur 2014 och älskat dem direkt! Bra passform, slitstarka, sköna att jobba i. Efter det har jag beställt flere andra plagg, tex snickarbyxor i jeans och likväl här perfekt passform och sköna som bara den att jobba i.

Jeanstyget slits härligt vackert och ljusnar till, precis som med ett par riktiga jeans. Nyss beställde jag jeanskjolen så nu har jag en perfekt kombination att jobba i alla väder.

Kundservicen på Flora Manufaktur funkar fint, beställningarna kommer kvickt och behändigt. Rekommenderar Flora Manufaktur varmt för alla som vill ha sköna och stiliga arbetskläder. Har fått på köpet många trevliga kommentarer över klädseln ute i perennrabatterna! Läs mer
  • 2019-12-16

Peter J skrev om floramanufaktur.se
    Snabb leverans och snygga funktionella kläder. Läs mer
  • 2019-12-15

Lisa N skrev om floramanufaktur.se
    Lättöverskådlig webbshop med fina produkter av hög kvalitet - precis det jag letade efter!

Paketet kom direkt, väl packat och storlekar stämde med info på hemsidan.

Det var en väldigt specifik sökning på internet efter hängslen som ledde mig till webbshoppen. Sökte kläder i stil med Idgie i filmen Stekta gröna tomater”. Läs mer
  • 2019-12-05

Mikael S skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte trädgårdsbyxor som var både snygga och funktionella. Varan kom snabbt och allt funkade perfekt👌 Kommer definitivt handla här fler gånger! Läs mer
  • 2019-11-12

Ulf D skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte en kvinnlig arbetsbyxa .
    Allt var enkelt och det gick snabbt. Läs mer
  • 2019-10-31

Magnus D skrev om floramanufaktur.se
    Snabb leverans och bra fakturahantering. Läs mer
  • 2019-10-25

Ann-Britt N skrev om floramanufaktur.se
    Köpte snickarbyxor dam via nätet, överraskande snygga! Helnöjd. Läs mer
  • 2019-09-23

Erica D skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte ett jeansförkläde och mina förväntningar infriades, snyggt och praktiskt. Snabb leverans vilket uppskattades mycket. Läs mer
  • 2019-09-13

Annapia J skrev om floramanufaktur.se
    En arbetskjol i ekologiskt jeanstyg.

Varan kom snabbt och med lagom mycket emballage.

Kjolen lika fin som på bilden, bra storlek, motsvarar förväntningarna. Hade sökt på internet efter en kjol i ekologisk bomull. Med paketet kom en påse fröer på vintersallad. Snällt! Tips! Köp gärna fröer från Runåbergs fröer för att bidra till ett ekologiskt hållbart jordbruk.

Mvh Annapia Johansson Läs mer
  • 2019-09-12

Lisbeth D skrev om floramanufaktur.se
    Har købt et par bukser og nederdel.
    Er rigtig godt tilfreds. Modtog meget hurtigt forsendelsen.
    Varene er supper kvalitet. Läs mer

Helene V skrev om floramanufaktur.se
    Köpte kläder som jag redan kände till. Hade frågor om leveransen och fick snabbt svar. En vara returnerade jag och det var enkelt och utan kostnad. Toppen service! Läs mer

Kickan A skrev om floramanufaktur.se
    Sköna och snygga arbetsbyxor i bra kvalitet.
    Har handlat tidigare och är jättenöjd.
    Hälsningar Kickan Trädgården i Ursviken Läs mer

Lena N skrev om floramanufaktur.se
    Jag har handlat flera gånger av Floramanufaktur och det har alltid gått snabbt och smidigt.
    När jag hade beställt fel storlek och skickade på retur gick även det mycket smidigt. Läs mer
  • 2019-08-20

Solweig E skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte dam snickarbyxor.
    Bra bemötande
    Byxorna var utmärkta och jag ska köpa ett par till Läs mer
  • 2019-08-18

Anna E skrev om floramanufaktur.se
    Köpte en hängslekjol som var helt efter förväntningar. Snabb och bra service. Läs mer
  • 2019-08-17

Lena W skrev om floramanufaktur.se
    Superskön kortare jeansbyxa, kortärmad och långärmad farfarströja. Storlekar passar mig perfekt, gick efter storleksguiden. Helnöjd!
    Mvh Lena Wiklund Läs mer
  • 2019-08-17

Ragnhild B skrev om floramanufaktur.se
    Fine og gode arbeidsklede, Både tl fjøset og arbeid ute! Läs mer
  • Frida L

2019-08-16

Frida L skrev om floramanufaktur.se
    Hängselbyxor och väst. Riktigt fina plagg, stämmer bra i passformen och kommer bli riktiga favoriter. Frågan är om jag kommer använda dem till det som de är avsedda eller om jag tycker de är "för fina"...;-) Läs mer
  • Ingrid A

2019-08-14

Ingrid A skrev om floramanufaktur.se
    Köpte trädgårdshandskar som passade och var sköna att arbeta med, blev väldigt bra bemött med snabb leverans och utmärkt service! Läs mer

Linda A skrev om floramanufaktur.se
    Dallas denim worker kilt - arbetskilt unisex
    Snabb och bra leverans.
    Tydliga storleksangivelser enligt måtttabellen.
    Mycket nöjd med min arbetskilt. Snygg, praktisk och bra kvalité. Läs mer

Freja L skrev om floramanufaktur.se
    Hej!
    Jag köpte jeansshortsen, långbyxorna och klänningen. Jag tycker att det är en underbar idé med arbetskläder för tjejer och snygga saker.
    Vi har tidigare köpt Garden girls shorts, men då de inte finns mer så hittade jag till er sida istället. Dock, gillar jag när shortsen är något kortare än vad era (och Garden girls) var, p.g.a. en ficka som gick långt ned på benet så gick det inte heller att rulla upp benen. Tyvärr kommer jag att skicka tillbaks shortsen av den anledningen, men tycker att allt var supersnyggt i övrigt! Läs mer

Tomas H skrev om floramanufaktur.se
    Jag beställde 3 artiklar fick 1. När jag tog kontakt med dem skulle dom skicka de andra, men inget erbjudande om kompensation. Väldigt oproffesionellt. Dessutom verkar allt ta väldigt lång tid. Har fortfarande inte fått mina beställda artiklar. Uselt! Läs mer

Catarina L skrev om floramanufaktur.se
    Underbara shorts och skön top:) Snyggt, praktiskt, bekvämt och ekologiskt.
    Fint bemötande när jag ville byta storlek och bra information om skötsel. Perfekta trädgårdskläder helt enkelt. Hoppas ni kompletterar sortimentet med en skön flanellskjorta också. Läs mer

Iréne K skrev om floramanufaktur.se
    Älskar mitt trädgårdsförkläde! Perferkt att alltid ha sekatören till hands och fickan till telefonen gör att jag kan lyssna på trädgårdspod under tiden 🌱🌸 Läs mer

Sofie E skrev om floramanufaktur.se
    Suberfint plagg, proffsigt sytt av hög kvalitet. Snabb och smidig service! Läs mer
  • 2019-07-28

Ann-Sofie M skrev om floramanufaktur.se
    Fantastisk kvalitet och design! Gillar att det är ”jeans”. Läs mer
  • 2019-07-26

Petra J skrev om floramanufaktur.se
    Trädgårdshandskar.
    Verkar vara rejäla och sitter bra.
    Det tog 3 vardagar för brevet att komma fram. Läs mer
  • 2019-07-20

Gunilla M skrev om floramanufaktur.se
    Bra produkter och snabb leverans! Läs mer
  • 2019-07-14

Annika L skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte hängslen som passar till de byxor jag redan köpt från Flora manufaktur. De är perfekta. Allt jag har handlat från Flora har hög kvalitet och jag är helnöjd. Läs mer
  • 2019-07-13

Ewa w skrev om floramanufaktur.se
    Är mycket nöjd med mitt köp. köpte en kjol och ett par byxor. Byxorna var för små och jag behövde byta. Bytet skedde snabbt och utan problem. Kläderna är MYCKET bra. Jag rekommenderar detta företag och dess kläder. Läs mer
  • 2019-07-11

Helena W skrev om floramanufaktur.se
    Köpte snickarbyxor i webbshoppen. Snabb leverans! Fina byxor! Läs mer
  • Helene L

2019-07-10

Helene L skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte ett par hängselbyxor i jeans, via nätet.
    Jag hade ingen personlig kontakt med företaget, men leveransen kom snabbt och jag är nöjd med varan. Läs mer
  • 2019-07-03

Veronica L skrev om floramanufaktur.se
    Sköna, väldesignade funktionella kläder. Jag tror att de har potentialen att bli nya vardagsfavoriter, även utanför trädgården. Läs mer
  • 2019-06-29

Karl-gunnar P skrev om floramanufaktur.se
    Snickarförkläde bra bemötande inga förväntningar snabba bra kvalitet på sakerna Läs mer
  • 2019-06-28

Elisabeth S skrev om floramanufaktur.se
    Fina skickarbyxor i underbar kvalitet. Lätt att beställa på hemsidan. Snabb leverans, och enkel betalning. Läs mer
  • 2019-06-03

Therése D skrev om floramanufaktur.se
    Bästa kläderna, det är tredje gången jag beställer, alltid supersnabb leverans!

Absolut de bästa trädgårdskläderna som finns!! Läs mer
  • 2019-06-02

Gunilla J skrev om floramanufaktur.se
    Köpte snickarbyxorna. Hade höga förväntningar men dom var ännu finare än jag trodde! Toppbetyg😍 Läs mer
  • Linnéa M

2019-06-02

Linnéa M skrev om floramanufaktur.se
    Jag har handlat flera gånger från företaget. Har alltid blivit nöjd med kvalite och de snabba leveranserna. Läs mer
  • 2019-06-01

Karin L skrev om floramanufaktur.se
    Alltid trevligt bemött som kund.Otroligt härliga kläder med lång hållbarhet och läcker design. "Arbetartröjan" långärmad är min 4:e.Älskar dom.Bara bäst!
    Karin Läs mer
  • 2019-06-01

Anette H skrev om floramanufaktur.se
    Jag har sedan tidigare flera arbetsbyxor, farfarströjor och linnen. Nu när tröjorna äntligen har kommit i t-shirt-modell har jag kompletterat min arbetsgarderob med några sådana. De är lika sköna och i lika god kvalitet som övriga plagg från Flora Manufaktur. Rekommenderas! Läs mer
  • Anette R

2019-06-01

Anette R skrev om floramanufaktur.se
    Byxorna var bra!
    Topparna motsvarade inte mina förväntningar, de var tjockare tyg än jag trodde. Men det var lätt och kostnadsfritt att returnera. Inga problem alltså! 😀 Läs mer
  • Birgitte G

2019-05-31

Birgitte G skrev om floramanufaktur.se
    Är man mån om kunden som Floramanufaktur är - så återkommer man gärna som kund. Bra kvalitet på produkterna. Jag rekommenderar såklart:). Läs mer
  • 2019-05-30

Charlotta G skrev om floramanufaktur.se
    Köpte en arbetsväst med huva. Snabb leverans och jättesnygg välsydd kvalitetsprodukt! Läs mer
  • 2019-05-30

juha p skrev om floramanufaktur.se
    My wife loves ohe gardening overalls I boigjt her. Thanks! Delivery was swift too even to Finland. Läs mer
  • 2019-05-29

Fredrik H skrev om floramanufaktur.se
    Snabb leverans. Tyckte dock ni kunde paketerat i någon fin låda med tanke på priset. Kändes lite som det var taget direkt från lagret (stod 2017 på påsen vilket inte gör något men känns inte så smickrandes precis.) Läs mer
  • 2019-05-27

Gunnel E skrev om floramanufaktur.se
    arbetsbyxor till mitt lager.
    allt var bra Läs mer