floramanufaktur.se

Läs vad 233 kunder tycker om floramanufaktur.se

• 2020-06-04

Annika O skrev om floramanufaktur.se
    Hej! Jag beställde ett trädgårdsförkläde, men blev fundersam på om det skulle hinna fram i tid till min dotters födelsedagsfirande eller inte. Jag ringde ett mobilnummer, men ingen svarade. En stund senare ringde det hos mig och det var Peter. Detta var i lördags. Jag förklarade läget och fick klart för mig att stället man skickar ut paket ifrån ligger i Mölndal och jag bor i V Frölunda. Peter pratade med det företaget och ringde mig i måndags och samma dag hämtade jag förklädet där. Mycket bra kundservice. Jag är supernöjd och kommer att titta lite mer på deras sortiment.
    Bästa hälsningar!
    Annika Orvarson Läs mer
  • Vivi-Ann J

2020-06-04

Vivi-Ann J skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte ett trädgårdsförkläde som jag är så nöjd med. Är nöjd med allt som har med beställningen att göra. Läs mer
  • 2020-06-03

Eva J skrev om floramanufaktur.se
    Snabb leverans. Uppfyllde mina förväntningar med råge, tack. Läs mer
  • 2020-06-03

Anna S skrev om floramanufaktur.se
    Stretchiga snickarbyxor
    Mina krav va- fickor till knäskydd, utanpåliggande fickor, stretch och hittade dessa.
    Men wow vilka underbara byxor. De liksom bara sitter där, inget som spänner i midjan. Och knäskydden sitter på plats utan att halka åt sidan.
    De kommer rädda mitt trädgårdsjobb i många år framåt. Jag bara älskar dom!! Läs mer
  • 2020-06-02

Ellinor L skrev om floramanufaktur.se
    Köpte förkläde. Tänkte att leveransen skulle ta några dagar men hade den dagen efter beställning! Mycket fina produkter med hög kvalité. Läs mer
  • 2020-06-02

Gun G skrev om floramanufaktur.se
    Jag beställde varor för ner än en månad sedan och de har fortfarande inte kommit. Läs mer
    2020-06-02 Helena L svarar Gun G
    Hej Gun.
    Du måste kontakta oss så vi får se vad som har hänt. Som du ser får vi många positiva kommentarer att paketen kommer redan dagen efter de beställt så här har något blivit galet. Maila oss till info@floramanufaktur.se eller ännu bättre ring oss 0762 090284 så kommer vi att lösa saken omgående, det är inga problem. MVH Helena

Suzanna A skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte snickarbyxor, exakt sådana jag har letat efter.
    Väldigt nöjd! Jättefina och praktiska trädgårdsbyxor Läs mer

Monica H skrev om floramanufaktur.se
    Fick helt fel byxa i helt fel storlek. Det enda som var rätt var följesedeln och räkningen Läs mer
    2020-06-01 Helena L svarar Monica H
    Hej Monica! Vi upptäckte felet innan dig och kontaktade dig omgående angående misstaget som vi självklart löser utan problem.
    Mvh Helena Lumijärvi Johansson

Agneta H skrev om floramanufaktur.se
    De byxor jag beställt var för stora. Jag fick då hjälp över telefon att koma fram till vilken byxa och storlek som skulle passa mig. Trevligt och kundvänligt bemötande! Läs mer
  • 2020-05-30

Berit Y skrev om floramanufaktur.se
    Köpte ”litet” deminförkläde som levererades så snabbt, från ena dagen till den andra 🔝. Paketet fint inslaget och en fröpåse som extra present!! Mycket uppskattat 💚. Tack så mycket för ett praktiskt och mycket användbar hjälpreda i trädgården!! Läs mer
  • 2020-05-29

Heidi A skrev om floramanufaktur.se
    Leveransen var supersnabb. Den låg så fint vid dörren när jag kom hem.
    Köpte ett förkläde - har sneglat på det länge men tyckte det var liiite för dyrt. Så dök det upp i mitt flöde med rabatt till mors dag. Och då tyckte jag att jag var värd en egen morsdagspresent.
    Normalt ogillar jag starkt all reklam som har koll på vad jag gör i FB men just denna gång var det bra. Läs mer
  • 2020-05-28

Therése M skrev om floramanufaktur.se
    En blombukett i box - mottagaren blev otroligt glad. Jag med!
    Tack! Läs mer

Elin G skrev om floramanufaktur.se
    Mycket, mycket nöjd med mina snickarshorts och trädgårdshandskar. Kommer garanterat köpa fler gånger från Er 🤎 Snabb leverans! Rekommenderas varmt. Läs mer

Birgitta S skrev om floramanufaktur.se
    Snabb leverans, tydlig kommunikation och ett par byxor i härlig kvalite. Mycket nöjd! Läs mer

Anna-lena M skrev om floramanufaktur.se
    Handlat väst och handskar. Mer än nöjd! Rekommenderas👌 Läs mer
  • 2020-05-26

Matilda H skrev om floramanufaktur.se
    Beställde ett par hängselbyxor. Så glad över att äntligen hitta ett par ordentliga arbetsbyxor för tjejer. Snabb leverans dessutom. Läs mer
  • 2020-05-26

David W skrev om floramanufaktur.se
    Mycket fina produkter och väldigt snabb leverans. Läs mer
  • 2020-05-25

Lena J skrev om floramanufaktur.se
    Trädgårds-snickarbyxor.
    Köptes på nätet. Det var lätt att hitta på hemsidan och de
    hade inspirerande bilder.
    Snabb leverans och produkten motsvarade de utseendemässiga förväntningarna (Vet inte om de är så slitstarka som jag förväntar). Läs mer
  • 2020-05-23

Carina F skrev om floramanufaktur.se
    Snabbt, smidigt & bra kvalitet😊 Läs mer
  • 2020-05-23

Klara A skrev om floramanufaktur.se
    Jag är sååå nöjd med mina nya hellånga hängselbyxor till trädgården! Supersnabb leverans, perfekt passform, och de är otroligt sköna! Dessutom fick jag väldigt bra hjälp via mejl att avgöra vilken storlek jag skulle välja - och de hade helt rätt! Bästa trädgårdsbyxorna! Läs mer
  • 2020-05-22

Cecilia T skrev om floramanufaktur.se
    Köpt ett par hängsle shorts
    Beställt på nätet hittade företaget via tidningen Rum Ute. Har inte haft kontakt med företaget personligen. Men snabb leverans av varan. Som passade perfekt. Läs mer
  • 2020-05-19

Jessica P skrev om floramanufaktur.se
    Jag beställde hängselbyxor, Snabb leverans, Bra passform snygga och var precis vad jag förväntade mig Läs mer
  • 2020-05-18

Ulla K skrev om floramanufaktur.se
    Snickarbyxor
    Enkelt att beställa, bra info, snabb leverans Läs mer
  • 2020-05-17

Emma N skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte arbetsbyxor och knäskydd. Är nöjd med mitt köp. Läs mer
  • 2020-05-17

Tinna J skrev om floramanufaktur.se
    Superfina byxor, snabb leverans! Läs mer
  • 2020-05-14

Kajsa L skrev om floramanufaktur.se
    Super snabb leverans! Härlig kläder (capribyxa, blå t-shirt)! Längtar tills jag skall ut i landet :-). Läs mer
  • 2020-05-13

Annette M skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte kläder som var så fina så jag blev väldigt nöjd med mina köp. Varorna levererades snabbt och på hemsidan var det enkelt att navigera. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-12

Anders V skrev om floramanufaktur.se
    Köpte snickarklänning till min hustru efter vänligt tips från en butik på Västerlånggatan i Gamla Stan som inte sålde klänningen längre. Flora manufaktur har fin hemsida med fina produkter, perfekt för Trädgårdstider-fantaster! Läs mer
  • 2020-05-12

Anita A skrev om floramanufaktur.se
    Letat efter snickarbyxor att ha när jag arbetar i trädgården. Lyckades till sist se på tv där en trädgårdsmästare hade snygga byxor på sig. Lätt att leta på nätet eftersom det fanns små detaljer på bl.a hängslena som jag kände igen. Lyckades få fram leverantör o nu har jag mina tuffa hängslebyxor! Mycket nöjd, så snygga o vilken skön bomull!
    Snabb leverans!
    Anita Axelsson Läs mer
  • 2020-05-11

Erna L skrev om floramanufaktur.se
    Klänning! Nöjd och glad 😊 snabb sevice och fin klänning. Läs mer
  • 2020-05-11

Helena H skrev om floramanufaktur.se
    Köpte ett lång förkläde till min dotter i födelsedagspresent eftersom hon har blivit med trädgård. Hon har ännu inte fått den men jag räknar med att hon blir nöjd.
    Helena lockar med fina bilder i så det är lätt att lockas att handla. Läs mer
    2020-05-11 Helena L svarar Helena H
    Hej Helena, Jag hoppas att din dotter kommer att gilla förklädet och tack för snälla ord!
    MVH Helena
  • 2020-05-10

Eva F skrev om floramanufaktur.se
    Köpte ett par trädgårdsbyxor. Snabbt levererat!
    Ställde en fråga på mejl om kvitto, fick svar omgående. Supernöjd!!!😀 Läs mer
  • 2020-05-09

Lena W skrev om floramanufaktur.se
    Fantastiskt snabb och bra service. Hängslebyxorna hade jag höga förväntningar på och fastän de var i största laget var de så sköna, att jag flyttade in i dem direkt! Och jag tänker stanna kvar tills de trillar av mig. Läs mer

Rebecka L skrev om floramanufaktur.se
    Jag har köpt en Snickar kjol och en kofta. Bemötandet var mycket trevligt och förtroendeingivande. Hade aldrig förväntat mig ett så snabbt och personligt svar från en webbshop. Flora Manufaktur kan jag verkligen rekommendera till mina vänner. Läs mer

Sofia H skrev om floramanufaktur.se
    Hängslebyxor.
    Allt gick jättebra! Storleken va rätt och de levererades snabbt! Läs mer

Linda B skrev om floramanufaktur.se
    Enkelt och returnera felsydd byxa och en nu kom snabbt och enkelt utan problem. Läs mer

Ingegerd C skrev om floramanufaktur.se
    Hängselbyxor. Snabb leverans, god service, fina byxor!
    Rekommenderas verkligen! Läs mer

Madeleine H skrev om floramanufaktur.se
    Köpet har varit okomplicerat och smidigt! Bra bemött och ett spännande företag! Läs mer

Emilia G skrev om floramanufaktur.se
    - Beställde snickarbyxa - blå denim.

Storleken var bra om än lite kort från midja till gren, så bältet hamnar lite långt ner på höften. I övrigt bra passform.

Bemötandet var utmärkt.
    Leveranstiden var utmärkt.
    Har inget att anmärka på. Läs mer

Malin H skrev om floramanufaktur.se
    Har köpt stora delar ut sortimentet och använder kläderna flitigt i jobbet. Superkvalitet med många snygga och smarta detaljer. Älskar denimkänslan! Läs mer

Gunilla H skrev om floramanufaktur.se
    Köpte arbetsbyxa dam. Är mycket nöjd med kvalitet ,passform och design på byxan. Snabbt levererat, dagen efter beställning.
    Kommer att köpa mer från detta företag. Läs mer

Anna Z skrev om floramanufaktur.se
    Arbetsbyxor, snabb leverans och passar perfekt! Läs mer

Ann-marie S skrev om floramanufaktur.se
    Äntligen ett par trädgårdsbyxer som jag kommer i. Köpte hängselbyxorna är mycket nöjd. Läs mer

Weronika H skrev om floramanufaktur.se
    Sköna, mjuka arbetsbyxan Dee anpassade till den kvinnliga kroppen sitter som en smäck Läs mer

Viktoria L skrev om floramanufaktur.se
    Enkelt att beställa, leveransen kom dirket och varan motsvarade mina förväntningar. Kan varmt rekommendera sajten. Läs mer

Joanna M skrev om floramanufaktur.se
    Köpte hängselkjol. Snabb leverans. Läs mer

Anna W skrev om floramanufaktur.se
    fina varor. Tyvärr var min storlek slut.
    Lag återkommer en annan gång och försöker igen Läs mer
    2020-05-04 Helena L svarar Anna W
    Hej Anna! Hjälper dig gärna om du har några funderingar, mvh Helena 0762 090284 bara att ringa om du vill :)

Beatrice F skrev om floramanufaktur.se
    Kjøpte en Klöver blå Dee denim snickarbyxa dame i str. L 💁‍♀️ er kjempefornøyd med denne stilige buksen og gleder meg til å jobbe i hagen.
    Den er stor i str. og veldig bequem. Läs mer

Annalena O skrev om floramanufaktur.se
    Snabb leverans och bra svar på min fråga om storlek! Läs mer
  • 2020-05-03

Torbjörn J skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte Dee Hängslebyxa.
    Personlig service, trevligt bemötande per e-post, och erbjud en lösning på min förfrågan.
    Väldigt positivt intryck. Läs mer