Alla kategorier Webshop floramanufaktur.se

floramanufaktur.se

Läs vad 95 kunder tycker om floramanufaktur.se

• 2019-07-20

Gunilla M skrev om floramanufaktur.se
    Bra produkter och snabb leverans! Läs mer
  • 2019-07-14

Annika L skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte hängslen som passar till de byxor jag redan köpt från Flora manufaktur. De är perfekta. Allt jag har handlat från Flora har hög kvalitet och jag är helnöjd. Läs mer
  • 2019-07-13

Ewa w skrev om floramanufaktur.se
    Är mycket nöjd med mitt köp. köpte en kjol och ett par byxor. Byxorna var för små och jag behövde byta. Bytet skedde snabbt och utan problem. Kläderna är MYCKET bra. Jag rekommenderar detta företag och dess kläder. Läs mer
  • 2019-07-11

Helena W skrev om floramanufaktur.se
    Köpte snickarbyxor i webbshoppen. Snabb leverans! Fina byxor! Läs mer
  • Helene L

2019-07-10

Helene L skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte ett par hängselbyxor i jeans, via nätet.
    Jag hade ingen personlig kontakt med företaget, men leveransen kom snabbt och jag är nöjd med varan. Läs mer
  • 2019-07-03

Veronica L skrev om floramanufaktur.se
    Sköna, väldesignade funktionella kläder. Jag tror att de har potentialen att bli nya vardagsfavoriter, även utanför trädgården. Läs mer
  • 2019-06-29

Karl-gunnar P skrev om floramanufaktur.se
    Snickarförkläde bra bemötande inga förväntningar snabba bra kvalitet på sakerna Läs mer
  • 2019-06-28

Elisabeth S skrev om floramanufaktur.se
    Fina skickarbyxor i underbar kvalitet. Lätt att beställa på hemsidan. Snabb leverans, och enkel betalning. Läs mer
  • 2019-06-03

Therése D skrev om floramanufaktur.se
    Bästa kläderna, det är tredje gången jag beställer, alltid supersnabb leverans!

Absolut de bästa trädgårdskläderna som finns!! Läs mer
  • 2019-06-02

Gunilla J skrev om floramanufaktur.se
    Köpte snickarbyxorna. Hade höga förväntningar men dom var ännu finare än jag trodde! Toppbetyg😍 Läs mer
  • Linnéa M

2019-06-02

Linnéa M skrev om floramanufaktur.se
    Jag har handlat flera gånger från företaget. Har alltid blivit nöjd med kvalite och de snabba leveranserna. Läs mer
  • 2019-06-01

Karin L skrev om floramanufaktur.se
    Alltid trevligt bemött som kund.Otroligt härliga kläder med lång hållbarhet och läcker design. "Arbetartröjan" långärmad är min 4:e.Älskar dom.Bara bäst!
    Karin Läs mer
  • 2019-06-01

Anette H skrev om floramanufaktur.se
    Jag har sedan tidigare flera arbetsbyxor, farfarströjor och linnen. Nu när tröjorna äntligen har kommit i t-shirt-modell har jag kompletterat min arbetsgarderob med några sådana. De är lika sköna och i lika god kvalitet som övriga plagg från Flora Manufaktur. Rekommenderas! Läs mer
  • Anette R

2019-06-01

Anette R skrev om floramanufaktur.se
    Byxorna var bra!
    Topparna motsvarade inte mina förväntningar, de var tjockare tyg än jag trodde. Men det var lätt och kostnadsfritt att returnera. Inga problem alltså! 😀 Läs mer
  • Birgitte G

2019-05-31

Birgitte G skrev om floramanufaktur.se
    Är man mån om kunden som Floramanufaktur är - så återkommer man gärna som kund. Bra kvalitet på produkterna. Jag rekommenderar såklart:). Läs mer
  • 2019-05-30

Charlotta G skrev om floramanufaktur.se
    Köpte en arbetsväst med huva. Snabb leverans och jättesnygg välsydd kvalitetsprodukt! Läs mer
  • 2019-05-30

juha p skrev om floramanufaktur.se
    My wife loves ohe gardening overalls I boigjt her. Thanks! Delivery was swift too even to Finland. Läs mer
  • 2019-05-29

Fredrik H skrev om floramanufaktur.se
    Snabb leverans. Tyckte dock ni kunde paketerat i någon fin låda med tanke på priset. Kändes lite som det var taget direkt från lagret (stod 2017 på påsen vilket inte gör något men känns inte så smickrandes precis.) Läs mer
  • 2019-05-27

Gunnel E skrev om floramanufaktur.se
    arbetsbyxor till mitt lager.
    allt var bra Läs mer
  • 2019-05-26

Eva W skrev om floramanufaktur.se
    Fick varan efter 2 dagar. Köpte fel storlek på arbetskläder. Inga problem att byta. Gratis returfrakt. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-05-24

hanna d skrev om floramanufaktur.se
    Fin produkt och väldigt snabb leverans! Läs mer
  • 2019-05-24

Annika B skrev om floramanufaktur.se
    Jättebra bemött och nöjd med mitt köp Läs mer
  • 2019-05-23

Nicola E skrev om floramanufaktur.se
    Trädgårdsbyxor. Väldigt sköna. Bra passform. Det enda jag skulle önska mig är ett benficka till på vänstersidan samt någonting stadigt att hänger min läder sekateur skydd på på höger sidan. Läs mer
  • 2019-05-22

Yvonne F skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte ett par denim snickarshorts via hemsidan som var enkel att följa och leveransen var mer än snabb måste jag säga. Finns inget att klaga på. Läs mer
  • Markus M

2019-05-21

Markus M skrev om floramanufaktur.se
    Köpte ett par snickarbyxor med hängslen, trädgårdshandskar och knäskydd.
    Lätt att beställa/betala samt snabb frakt.

Viktigt med ekologiskt och hållbart för mig var av valet av att köpa från floramanufaktur.

Snickarbyxorna med hängsle visade sig även vara än snyggare när de kom fram än på nätet.
    Väldigt nöjd med köpet! Läs mer
  • 2019-05-21

Lena G skrev om floramanufaktur.se
    Jag är mycket nöjd med produkten och uppskattar företagets värderingar! Läs mer
  • 2019-05-19

Sara S skrev om floramanufaktur.se
    Snabb leverans och bra produkter. Läs mer
  • Hilde L

2019-05-15

Hilde L skrev om floramanufaktur.se
    jeg kjøpte min 2. snickarbukse, da jeg var så godt fornøyd men min første, at jeg må også kjøpe en til min syster. Rekommanderas

Gode erfaringer med kundbehandling hver gang. Läs mer
  • 2019-05-13

Åsa K skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte hängslebyxor för arbete i trädgård. Kom snabbt, varan överensstämmande med beskrivning. Mycket nöjd med tygets kvalitet, sömnaden och komfort! Läs mer
  • 2019-05-12

Maria T skrev om floramanufaktur.se
    Köpte tröja, kjol och förkläde. Väldigt bra kvalitet och funktion med fickorna. Tröjans kvalitet är mjuk och följsam och inte för tunn. Förklädet kan glida av när man rör sig mycket och inte knyter ordentligt. Jag använder det på arbetet i förskola. Känns bra att det finns miljötänk i produktionen.
    Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Ulla S

2019-05-11

Ulla S skrev om floramanufaktur.se
    Frågade först om storlek. Fick svar via Mail direkt. Bra bemött. Sen skickade jag efter , dagen efter kom paketet.
    Kommer gärna handla igen👍👍 Läs mer
  • Maria C

2019-05-09

Maria C skrev om floramanufaktur.se
    Jättesnabb leverans, dock var hängselbyxorna smutsiga!
    De var uppvikta i nederkant av benen och där var det en rejäl smutsande i vecket. Vilket tyder på att de var använda!!!!
    Det kändes inte helt ok. Men jag behövde dem samma dag så jag borstade snällt bort det med en klädborste. Läs mer
  • 2019-05-06

Ulla H skrev om floramanufaktur.se
    Trädgårdsväxter sim var precis som jag önskade.
    Det var snabb leverans. Läs mer
  • 2019-05-05

Lena R skrev om floramanufaktur.se
    Dee denim worker bib pants- snickarbyxa dam levererades snabbt och passade mycket bra - supersnygga.
    Tyvärr för långa i benen men det är jag van vid. Önskvärt att det funnits 2 längder. /Lena Läs mer
  • 2019-05-04

Kerstin J skrev om floramanufaktur.se
    Allt verkar bra..:) Snygga och sköna kläder Läs mer
  • 2019-05-04

Ann-Kristin V skrev om floramanufaktur.se
    Allting stämde vid köp av arbetsbyxor. Rätt storlek, överensstämde med bild o beskrivning. Snabb leverans o trevlig fröpåse som gåva! Läs mer
  • 2019-05-03

Caroline B skrev om floramanufaktur.se
    Klickade hem ett par trädgårdsbyxor. Otroligt bra passform. Snabb leverans. Läs mer
  • 2019-05-01

Josefin K skrev om floramanufaktur.se
    Ett par byxor. Snabb leverans och fina sköna byxor. Läs mer
  • 2019-04-29

Britt S skrev om floramanufaktur.se
    Jag köpte senast en T-shirt + att jag fick nya lädersöljor till mina snickarjeans.
    Mycket bra bemött.
    Höga förväntningar på produkterna och bemötande
    Jag har vid alla kontakter med floramanufaktur.se blivit trevligt och personligt bemött. De kläder jag köpt har blivit mina favoriter i trädgården. Läs mer
  • 2019-04-28

moa o skrev om floramanufaktur.se
    Arbetsbyxor. Superfina och snabb leverans. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-04-26

Elisabeth K skrev om floramanufaktur.se
    Köpte snickarbyxor och kilt. Härlig kvalitet och välsytt. Läs mer
  • Birgitta A

2019-04-25

Birgitta A skrev om floramanufaktur.se
    Arbetarbyxor, jättesköna o snygga. Lite extra med lädret på hängslestropparna.
    Köpte online, snabb leverans. Läs mer
  • 2019-04-23

Charlotta A skrev om floramanufaktur.se
    Superfina byxor, supersnabb leverans och extra liten present i paketet. Läs mer
  • 2019-04-20

Anna-Lena B skrev om floramanufaktur.se
    Köpte ett jättesnyggt kort snickarförkläde. Jättemjuk o skön kvalité, snabb leverans Läs mer
  • 2019-04-09

Inger J skrev om floramanufaktur.se
    Snickarbyxor.
    Bra kvalietet
    Snabb leverans Läs mer
  • 2019-04-09

Timo J skrev om floramanufaktur.se
    Bra kundtjänst och svar på frågor. Snabb leverans till Finland. Kvalite produkt. Läs mer
  • 2019-04-08

Caroline R skrev om floramanufaktur.se
    Praktiska, bekväma och snygga arbetsbyxor! Läs mer
  • 2019-04-08

Helene L skrev om floramanufaktur.se
    Snabb leverans, bra storlekstabellen. Så nöjd ned mina nya trädgårdsbyxor! Sköna, snygga o passar perfekt! Tack! 😊 Läs mer
  • 2019-04-07

Christel - skrev om floramanufaktur.se
    Blev jätteglad att äntligen hitta arbetskläder för kvinnor och trädgård Som grädde på moset är klädena snygga.Konstigt egentligen att ingen kommit på iden tidigare.en bra jacka kunde också vara ett önskemål
    Skulle man dessutom kunna välja längd på långbyxor skulle detvara en dröm i uppfyllelse...som en lätt överdrift. Men hur som helst fortsätt och utveckla varumärket hoppas andra också hittar er och beställer .
    Nu saknas bara en snitsig stråhatt eller stetson i oljetyg så kan man glassa runt i rabatterna, Instagrammad o klar... Läs mer
  • 2019-04-04

Ellinor S skrev om floramanufaktur.se
    De snyggaste och skönaste arbetskläderna! Läs mer

Sågvägen 7, 435 43 Pixbo