Alla kategorier Webshop floramanufaktur.se

Snabba leveranser.
    Utmärkt kvalitet. Läs mer
  • Tina N
    Tina N skrev om floramanufaktur.se
    Det här fungerar fint från beställning på hemsidan till leverans! Läs mer
  • Eleonor L skrev om floramanufaktur.se
    jag har köp flera varor och varje gång har de uppfyllt mina förväntningar avseende utseende och kvalitet. Jag har också varit i kontakt med företaget via mejl och fått en personlig och professionell service.
    Jag är alltså en mycket nöjd kund. Läs mer
  • Pernilla B skrev om floramanufaktur.se
    Köpte ett förkläde, som dock gick sönder efter en och en halv dags användande... jag tror nog att jag fick ett ”måndagsexemplar” för kollegor har haft sina i minst ett år och de har inte gått sönder👍 Läs mer
    2018-10-05 Helena L svarar Pernilla B
    Hej Pernilla!
    Maila oss till info@floramanufaktur.se och berätta vad som har gått sönder så löser vi saken. Mvh Helena
  • Karin L skrev om floramanufaktur.se
    Snabb leverans. Tydliga bilder, leverans motsvarade förväntan. Bra kvalitet på varorna! Läs mer
  • Christina T skrev om floramanufaktur.se
    Har använt kläderna tidigare och gillar designen. Tyvärr var byxorna i minsta laget. Har skickat för byte men ännu inte fått annan storlek. Antar att de kommer om några dagar Läs mer
  • Eva H skrev om floramanufaktur.se
    Jeans klänning.
    Köpte på nätet och fick bekräftelse direkt på min order.
    Snabb leverans.
    Följde storleks guiden och så här i efterhand kunde jag valt en storlek mindre.
    Mycket nöjd med mitt köp och den fyller mitt behov. Läs mer
  • Inga-Lill S skrev om floramanufaktur.se
    Min man köpte snickarshortsen till mig i present, ringde till flora manufaktur och fick väldigt bra bemötande och hjälp för att hitta rött storlek.
    Har köpt både de långa snickarbyxorna och en tröja och kan inte säga annat att flora manufaktur är det bästa företaget jag handlat av. Toppbetyg👍👍 Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om floramanufaktur.se
    Jag har köpt tröjor och ett linne. Läs mer
  • Elin P skrev om floramanufaktur.se
    Bra varor och bra kontakt när en del av ordern blev försenad. Läs mer