floramanufaktur.se

floramanufaktur.se

Läs vad 623 kunder tycker om floramanufaktur.se 2

2021-08-05
    Har inte upplevt något problem. Smidigt att beställa och leverans inom rimlig tid.
    Bra att man kan betala via Klarna.
    Bra och sköna kläder, som jag är jättenöjd med.
  • Madeleine F
    2021-08-04
    Kvalitén på mina snickarbyxor är det bästa man kan tänka sig. Och snabb leverans var det.
    2021-08-03
    Köpte Debbie denim arbetsbyxa som second hand. Beskrivningen på outlet-sidan motsvarade vad jag fick och jag är jättenöjd! Superbra och snygga arbetsbyxor! Enda minus är att de är väldigt långa på mig som är 160. Får vika upp många varv, men det ser bra ut ändå, varför jag ändå ger 5 stjärnor. Snabb frakt!
  • Elin F
    2021-08-02
    Snabb leverans och kanonbra produkt.
    2021-08-02
    Lockades att svara på fb vilken trädgårdsflicka, (tror jag) jag var. Lite tramsigt men jag satt med mobilen en ledig stund och svarade på ”enkäten”. Hittade ett förkläde att ha till sekatör och annat i trädgårdsarbetet. Snabb leverans och jag är nöjd med förklädet.
    2021-08-01
    Snabb leverans!
    2021-08-01
    Bra,snabb leverans,köpte hängselbyxor dam ,bra kvalitet och sköna ,helnöjd!
    2021-07-29
    Snabb leverans, som utlovat. Köpte en jättefin snickarkjol som tillverkats av delvis återvunnet material. Bra passform, stämde med storlekstabellen. Många fickor, två utanpå, avtagbara. Lätt att ta på och av. Jättesnygg! Mycket nöjd med detta plagg och god o snabb service.
    2021-07-29
    Perfekt! Motsvarade alla förväntningar och mer därtill. Snabb leverans dessutom.
  • MADELEINE H
    2021-07-27
    Proffsigt, genuint kunnande, bra o snygga produkter - hållbara produkter som med tiden bara blir vackrare
    2021-07-25
    Bästa byxorna jag har! 👍 😀 Fantastisk passform även på mig som är kort!
    2021-07-20
    Jättebra! Snabb leverans, enkelt att byta.
    2021-07-15
    Bästa kläderna. använder på jobbet och hemma på gården.
    2021-07-11
    Snabb leverans och en toppenprodukt! Vad mer kan man begära?
    2021-07-10
    Köpte snickarbyxor och arbetsskjorta. Jättefina! Bra i kvalité och storlek. Snabb leverans. Helt nöjd.
    Eva
    2021-07-05
    Bra produkter, smärtfri beställning och snabb leverans. Vad kan man mer begära av ett företag på nätet?
    2021-07-05
    Jättesköna och snygga arbetsshorts! Hittade rätt storlek på dem utifrån storleksguiden I kombination med uppmaningen angående val av storlek.

Rosa handskar passade också perfekt utifrån noggrant mätande och val.

Beställda blå handskar fanns inte med i paket men efter telefonkontakt sändes de snabbt med fokus på miljö och med mycket trevligt bemötande!

Kan varmt rekommendera dessa varor från floramanufaktur.se
    Maia
    2021-07-04
    Super snabb leverans. Sjukt lätt att byta. Snickisarna är sååå sköna!!
    2021-07-04
    Jag köpte snickarshorts, trädgårdshandskar och knäskydd. Fantastiskt nöjd!
    2021-07-03
    Jag fick ett trevligt bemötande & hjälp att hitta rätt storlek. Jag köpte ett par hängselshorts & är mycket nöjd med dem - de kommer bli sommarens mest använda plagg dag efter dag i trädgården!
    2021-06-30
    Sjukt snabb leverans! Fin fina brallor och en design som verkligen funkar för mig som medelålders kvinna med en viss utveckling i färdriktningen ;-)
    2021-06-29
    Mycket trevligt och bra bemötande.
    2021-06-29
    Jag hade skrivit fel postnummer. Det har fungerat perfekt och idag kom paketet på posten. Skönt att slippa hämta på utlämningsställe i stan.
    2021-06-27
    Allt var enkelt, beställningen, måtten på byxorna stämde med de angiva på hemsidan, snabb leverans.
    2021-06-27
    Mycket god och snabb service!
    Köpte trädgårdsbyxor med hög midja. De är precis så som jag hoppades. Mycket nöjd med företaget och köpet.
    Rekommenderas
    2021-06-25
    Köpte snickarshortsen och är inte nöjd.. Utan helt överlycklig ❤😍❤ Helt ljuvligt fina och bra!
    Älskar Flora manufaktur🤗😍
    2021-06-25
    Väldigt snabb och trevlig återkoppling på mina frågor. Jag fick vad jag letade efter. Jag är vegan så jag blev jätteglad av att jag fick syntetiska detaljer till mina snickarkortbyxor istället för de av djurskinn som vanliga fall ingår. Ja är jätte nöjd med köpet, så härliga byxor, bekväma att ha på sig när man jobbar i trädgården.
    2021-06-24
    Otroligt snabba leveranser!! Det gillar jag😃
    2021-06-23
    Snabbt svar via mejl och god hjälp vid telefonkontakt!
    2021-06-22
    Trevligt bemötande, de höll vad de lovade angående att sätta upp sig på väntelista på en artikel som var slut. Jättesnabb leverans! Och jag är supernöjd med varan (trädgårdsförklädet som går att dela i två delar). Så fint och praktiskt samtidigt!!
    2021-06-22
    Otroligt snabba och trevliga!
    2021-06-21
    Bra service, snabb leverans och arbetsbyxor så sköna att jag vill ha dem på mig hela tiden.
    2021-06-16
    Gillar miljöprofilen.
    Försändelsen kom snabbt.
    Betalningen gick smidigt.
    Storleksguiden funkade bra.
    Plagget passade mig. Köpte snickar-shorts.
    2021-06-16
    Enkelt att beställa samt snabb leverans. Storlekstabellen stämmer ganska väl, rekomenderar atr beställa en mindre storlek om man är osäker. Jag beställde snickarshorts mätte mig till strl XS med vissa mått som lutade åt S hållet, dock är tyget stretch och XS blev precis rätt för mig S hade blivit alldeles för stort.
    2021-06-15
    Dyra snickarshorts (1400 kr) men såååå nöjd! Lika fina att ha som mode som i arbete 👍 Såg dem på en tjej och fråga henne var hon köpt dem. Därmed gick jag själv in och köpte ett par direkt. Aningens stora i storleken. Jag har 38/M i vanliga fall, men tog ett par S. De töjer sig nog lite i tillgänglig, så kanske tom XS hade funkat. De är nämligen ljuvligt stretchiga ❤️
    Ja det blir toppbetyg från mig (utom priset då)! 😉
    2021-06-14
    Snabb leverans, enkelt att beställa, bra produktbeskrivningen. Jättesköna byxor, storleken stämde! Snygga!
    2021-06-14
    Fantastiskt. Produkterna över förväntan och har inte tagit av mig byxorna sedan de kom.

Leveransen kom tidigare än förväntat och i detta fallet hade det stor betydelse då de kom på fredagen och jag kunde öppna paketet på min födelsedag som var lördagen.

Fantastisk service.
    2021-06-13
    Lätt att beställa. Tydlig information. Snabb och bra leverans.
    2021-06-12
    Enkelt att beställa. Bra foto på plagget jag beställde. Snabb leverans. Byxa var topp 10!! Jag är supernöjd🙏🏽
  • Heidi K
    2021-06-12
    Jeg digger snekkerbuksene til floramanufaktur, praktiske og veldig behagelige.
    Rask levering
    Hilsen Heidi i hagen på Kjos🌸💙
  • Mona G
    2021-06-12
    Köpte ett par snickarshorts från outlet. Fantastisk kvalité och jättefina.
    2021-06-11
    Alltså egentligen bra betyg från början då jag fick superhjälp för att hitta min storlek och allt var bra. Men nu beställde jag från outleten ett par likadana snickarbyxor och ett par trekvartsbyxor. Eftersom jag redan hade ett par bokade jag samma storlek men dessa var jättemycket mindre. Så de korta byxorna får jag inte ens på mig och snickarbyxorna är rätt tighta. Antagligen en föregångare, för här kunde man ta av benen under knät. Så jag blev ju klart besviken när jag trodde jag gjort ett kap men inte kunde ha dem.
    Med vänlig hälsning, Karin Nyström
    2021-06-11
    Snabb leverans, lätt att betala och perfekt passform. Kan inte bli bättre!
    2021-06-11
    Alltid super service som vanligt. Älskar deras kläder. Sitter jätte bra.
    2021-06-11
    Köpte hängselsnickarbyxorna som jag suktat efter såå länge men tyckt att de var för dyra. Men hade tänkt att unna mig dom och då dök de upp i Outleten!! 500 spänn istället för 1600! Sitter som ett smäck, jättesköna. blixtlåset funkar som det ska. Jättenöjd! Kommer absolut att handla fler kläder!
    2021-06-10
    Jag köpte ett linne och ett par byxor på outleten. De verkar rejäla och är riktigt snygga! Passade dessutom perfekt. Snabb leverans.
    2021-06-10
    Fantastiska kläder. Så otroligt sköna och bra passform.
    2021-06-10
    Bra service & vilket fint & skönt tyg både snickarbyxan och klänningen har!
    2021-06-10
    Super kvalitet och snabb service!!
    2021-06-09
    Köpte en stråhatt o odlingshandskar.
    Nöjd. Kommer handla mer!
    Snabb leverans