floramanufaktur.se

895 omdömen om floramanufaktur.se

Sedan starten hos Reco 2018

Annika J
Skrev om floramanufaktur.se

Gillar att det är svensktillverkade produkter. Det jag köpte kändes rejält o kraftigt, precis vad jag ville ha

Skrev om floramanufaktur.se

Mycket snabbt hanterad beställning.

Susanna N
Skrev om floramanufaktur.se

Allt fungerade som det skulle, snabb leverans

Elisabeth B
Skrev om floramanufaktur.se

Jag beställde denimshorts med avtagbara fickor. Det var bra information hur man skulle mäta ut sin storlek. Dom passade sedan perfekt. Har tidigare köpt ett par långa arbetsbyxor i denim och är jättenöjd med dom

Ann-Sofie E
Skrev om floramanufaktur.se

Snabb hantering och superfin vara

Helena S
Skrev om floramanufaktur.se

Snabbt levererat trots snökaos.

Sanni E
Skrev om floramanufaktur.se

Toppenkvalitet på arbetsbyxor, både form och material.

Sara S
Skrev om floramanufaktur.se

Såväl produkt, frakt och bemötande var excellent!

Gunilla T
Skrev om floramanufaktur.se

Snabb och bra service. Storlekstabellerna och råden funkade bra, byxorna passade.

Monica F
Skrev om floramanufaktur.se

Funkade utmärkt med beställningen. Beställde dock för stor snickarklänning. Returnerade enligt anvisning. Och beställde en ny snickarklänning en storlek mindre. Snabb leverans. Sitter perfekt på mig. Nu är jag redo för trädgården och mitt växthus!

Maria R
Skrev om floramanufaktur.se

Enkelt att beställa och shortsen kommer att bli mina favoriter i sommar. Jag gjorde som det stod i storleksguiden och valde en storlek mindre om man var mellan två storlekar och det blev perfekt. Tack!

Carola G
Skrev om floramanufaktur.se

Lätt att beställa. Kunde lätt göra en retur och fick ett trevligt bemötande kring frågan om ny beställning av vara.

Annelie N
Skrev om floramanufaktur.se

Snabb leverans, bra kvalitet och passform. Köpte hängselbyxor för trädgårdsarbete och de var väldigt praktiska med fickor för allt man behöver.

Lisbeth E
Skrev om floramanufaktur.se

Gillar er sedan första mötet på Trädgårdsmässan Trevliga, tillförlitliga ,snabba lev, kvalite på varorna Skuleberget önska att kunna köpa detdär filthatten modell herr också

Britt-Marie B
Skrev om floramanufaktur.se

Mycket fint bemötande och bra erbjudande då den vara jag beställt via nätet "tappats bort". Jag hade via nätet beställt ett förkläde.

Skrev om floramanufaktur.se

Bra kvalitet. Snabb leverans. Byxorna precis som de beskrevs och syntes på bilden. Kanske något trånga i midjan, jämfört med stuss och ben. Detta trots att jag har en relativt markerad midja själv.

Karin A
Skrev om floramanufaktur.se

Väldigt smidiga att ha att göra med. Behövde byta storlek på min arbetsklänning vilket löstes snabbt och utan problem.

Margareta F
Skrev om floramanufaktur.se

Praktiska kläder, mycket användbara.

Anette A
Skrev om floramanufaktur.se

Hej! Har precis skickat ett par brallor i retur (20 dec)för att de var för stora. Har beställt samma bralla i mindre storlek (20 dec) som kom idag. Hoppas verkligen att det jag skickade i retur har kommit åter till er!

Ann K
Skrev om floramanufaktur.se

Lätt, smidigt o snabbt. Storleken stämde.

Kjerstin F
Skrev om floramanufaktur.se

Perfekt förkläde när man har många bollar i luften. Här får både sax, nycklar, pennor och mobilen plats.

MADELEINE H
Skrev om floramanufaktur.se

Snygga, hållbara arbetskläder för kvinnor. Dessa används flitigt i arbete men även på vandring och promenad med hund.

Ulla D
Skrev om floramanufaktur.se

Jag hade inga förväntningar då det var min dotter som önskade sig ett par arbetarbyxor i julklapp. Tittade på länken o blev förtjust i byxorna och företaget kändes väldigt genuint. Otroligt snabb leverans. Vill inte bryta plast förpackningen men det ser väldigt bra ut. Så egentligen kan jag ju inte uttala mig om kvaliteten på byxan men det ser lovande ut. Kommer att kolla igen och se om jag är intresserad av något

Marianne E
Skrev om floramanufaktur.se

Har handlat mycket av Flora….. Är alltid nöjd med företaget. Köpt 3-4 tröjor plus jeans jacka.

Jenny L
Skrev om floramanufaktur.se

Alltid nöjd, bra kvalitet, snabb service.Hjälpsamma vid returer vid tex stl byte. Köpte hängselbyxor

Julia L
Skrev om floramanufaktur.se

Snabb och bra leverans, trevliga byxor som satt bra :-)

Margareta D
Skrev om floramanufaktur.se

Supersköna hängselbyxor!! Snabb och smidig leverans!

Evelina A
Skrev om floramanufaktur.se

Fina produkter, bra kvalitet och snabb leverans.

Britt A
Skrev om floramanufaktur.se

Snabb leverans, välsydda byxa. Bra storleksguide.

Åsa W
Skrev om floramanufaktur.se

Bra och snabb återkoppling på mail när jag hade en fråga. Bra hemsida.

Eleonor L
Skrev om floramanufaktur.se

Jag har alltid blivit personligt, vänligt och professionellt bemött när jag köpt eller haft frågor om deras varor. Jag vill också säga att varorna alltid haft högsta tänkbara kvalitet.

Kerstin A
Skrev om floramanufaktur.se

Handlade en sak som var som förväntat, så svårt att bedömma ett företag efter detta.

Helena K
Skrev om floramanufaktur.se

Snabb leverans. Företaget är mycket tillmötesgående. Äntligen ett par arbetsbyxor som passar oss tjejer.

Sofia S
Skrev om floramanufaktur.se

Jättefina byxor, perfekt passform och snabb leverans!

Siv A
Skrev om floramanufaktur.se

Snabb leverans, hängselbyxan känns väldigt skön o fin kvalitet, välsydd med fina detaljer.

Christel L
Skrev om floramanufaktur.se

Beställningen som var enkel att göra och som bestod av ett par snickarbyxor kom på tre dagar så det gick väldigt snabbt från beställning till leverans. Min syster hade köpt dessa snickarbyxor tidigare och rekommenderade dem för sin smidiga passform och kvalitet. De förväntningar som jag hade på produkten var höga och jag är nöjd med resultatet. De är både snygga och bekväma. Använder den dagligen i mitt arbete som förskollärare.

Ellinor S

Toppenprodukter. Supersnabb leverans

Mari G
Skrev om floramanufaktur.se

Väldigt snabbt, informativt och trevligt! Mycket positivt!! Man kände sig välkommen👌

Mikael P
Skrev om floramanufaktur.se

Lätt att beställa.Bra service . Snabb leverans .

Arvida P
Skrev om floramanufaktur.se

Snabb leverans, köpte byxor som passade perfekt. Är återkommande kund och alltid lika nöjd.

Vanja S
Skrev om floramanufaktur.se

Snabb leverans och en produkt jag gillade från första ögonkastet. Både praktisk och skön passform.

Anette E
Skrev om floramanufaktur.se

Väldigt nöjd med produkter jag köpt och alltid snabb leverans. Kan varmt rekommendera produkter andra att handla

Marcus K

Har ingen upplevelse än då varan ej kommit. Beställning 231029749

Svar från floramanufaktur.se

Hej Marcus! Våra försändelser brukar vara framme inom 1-3 dgr, har det tagit längre tid än så är vi tacksamma om kunden kontaktar oss direkt på info@floramanufaktur.se el 0727-133590 så ska vi se till att efterlysa försändelsen och har den "försvunnit" så skickar vi givetvis den på nytt. MVH Flora Manufaktur / Klöver Blå

Kenth B
Skrev om floramanufaktur.se

Bra produkter, snabb och effektiv leverans!

Annbritt H
Skrev om floramanufaktur.se

Lätt att beställa, snabb leverans och och enkel returhantering om jag hade önskat det. Snabb och enkelt.

Skrev om floramanufaktur.se

Fantastiska kläder, som sitter jättefint. Bra kvalitet. Jag handlar alla trädgårds kläder här.

Rita S
Skrev om floramanufaktur.se

Höftförkläde i blå denim Leveransen gick snabbt. Att förklädet fyller sin funktion mycket väl kände jag redan till eftersom jag använt ett sådant de senaste 6 åren. Detta väl begagnade gick nu tyvärr sönder. Det nu levererade förklädet stämmer tyvärr inte helt överens med bilden på internetshopen, eftersom det där visas en ficka med blixtlås och blixtlåset inte finns på det nya förklädet som levererades ... Och så saknar jag en hälla mitt fram på förklädet. Det verkar som om designern inte själv brukar sin vara ......

Jeanette E
Skrev om floramanufaktur.se

Inget var dåligt så , men beställde byxor i large och dom var alldeles för stora och får sen hem st medium och dom fick jag inte knäppt engång. Så det blir tillbaka skickat dom med. Så det blir inga trädgårdsbyxor för mig..!

Svar från floramanufaktur.se

Hej Jeanette! Det var ju olyckligt att du var mitt emellan 2 storlekar, men så kan det vara ibland.

David S
Skrev om floramanufaktur.se

Bra kvalitet och snabb leverans!

Gudrun S
Skrev om floramanufaktur.se

Snabb leverans och bra varor! Älskar alla kläder jag köpt från er!