FLOW hemservice senior

FLOW hemservice senior

• BadgeThreeYears

FLOW Hemservice Senior drivs av engangemang och stark vilja till bästa möjliga senior service. Vi satsar helhjärtat på tjänster som seniorer vill ha eller behöver i sin vardag. Aktiviter, hushållsnäratjänster, träning&fysioterapi, stimulans och sällskap i är vad vi sysslar med sedan många år tillbaka. Ha det gott så hörs vi!

63 omdömen om FLOW hemservice senior

Josephine D
Skrev om FLOW hemservice senior

Enbart positiva upplevelser med FLOW, rekommenderar varmt!

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Josephine! Tack för att du tog tid att skriva omdöme. Vad underbart att höra att du blev nöjd med din hjälp. Kramar från Senior Flow 🙂

Michael F
Skrev om FLOW hemservice senior

Flows personal har ett mycket bra bemötande. Jag köper städkänst av Flow hemservice o städkvaliten är mycket bra.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Michael! Bemötandet är en viktig roll i vårt arbete och samtidigt vill vi vara glädjespridare i vardagen. Kul att höra att du är nöjd med din hjälp. Kramar från Senior Flow.

Caroline M
Skrev om FLOW hemservice senior

Lätt att boka, flexibla, bra jobb

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Caroline! Trevligt att du tyckte att vi är lätta att boka med för kunden står alltid i centrum hos oss. Vi vill se möjligheterna och inte svårigheter med att hjälpa dig med det som du vill. Fråga oss vi är inte omöjliga. Kramar från Senior Flow 🙂

Lotta H
Skrev om FLOW hemservice senior

Överlag väldigt bra. Sandra är mycket tillmötesgående och effektiv. Nöjd med städ och flytt. Igor har en begränsning i svenska språket som gör att det lätt blir missförstånd. Men Igor är väldigt vänlig och vill så väl.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Lotta! Tack för att du tog dig tid att skriva omdömet. Senior Flow ser framåt och vill alltid hitta bra lösningar på kunders behov. Bemötandet är en viktig del i vårt samarbete. kramar från Senior Flow.🙂

Birgitta C
Skrev om FLOW hemservice senior

Städning av dödsbo - fantastiskt fint gjort. Kände inte till Flow innan men har väldigt bra känsla nu. Bra kommunikation och man håller vad man lovar. Ställde även upp på tjänst som inte ingick i avtalet.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Birgitta! Underbart att höra att du blev nöjd och vi är glada att vi kunde hjälpa dig med allt och lite till. Kunden är alltid i centrum och dina behov styr vårt arbete. En riktigt glad påsk till dig och många kramar från oss på Senior Flow.🐣😊

Mimmi L
Skrev om FLOW hemservice senior

Mycket bra flyttstädning och ett stort plus för trevlig personal!

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Mimmi! Vårt bemötande spelar en viktig roll i vårt arbete, att du som kund känner dig trygg med oss. Dina behov styr alltid vårt arbete i ditt hem och om du vill får du lite mer, för vi vill sprida glädje hos dig. Önskar dig en glad påsk och många kramar från oss på Senior Flow.🙂🐥

Siv G
Skrev om FLOW hemservice senior

Alltid glad, trevlig och noggrann personal Jag är mycket nöjd! 💕

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Siv! Vad kul att höra att du upplever oss på ett positivt sätt för det är precis vårt motto att alltid sprida glädje hos våra kunder. Samtidigt är du som kund alltid i fokus när vi är i ditt hem, vi ser möjligheter och inte svårigheter. 🌷🥰

Jonas E
Skrev om FLOW hemservice senior

Alltid ett toppenjobb och väldigt flexibla och så trevliga!

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Jonas! Underbart att höra att du blev nöjd med vår hjälp. Vi vill sprida glädje i varje hus och hem och du är en viktig person och värd allt det lilla extra. Kramar från oss på Senior Flow.🙂

Björn Q
Skrev om FLOW hemservice senior

Flow hemservice senior Senast fick vi hjälp med att rensa avloppet i vårt tvättställ i badrummetFlow fixade det. Flow verkar kunna det mesta inom hemservice.Jag kan därför rekommendera Flow som ett utmärkt och seriöst företag. Björn senior Qvennerberg

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Björn! Vad glada vi är att avloppet är rent och fint och att vi kunde ge dig den hjälpen. vårt motto är att ingenting är omöjligt, man måste bara se möjligheter och inte svårigheter. Tack för att du tog dig tid att skriva omdöme. Stora kramar från oss på Senior Flow och ha en underbar dag i solen. 🙂

Anders O
Skrev om FLOW hemservice senior

Snabba, glada och engagerade både i städ-hänseende och fönsterputs. /Anders

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Anders! Vad roligt att höra att du blev nöjd med hjälpen från oss. Vi vill att ni som kunder ska känna att ni kan be oss om allt och det ordnar vi. Samtidigt sprider vi glädje i vardagen hos alla. Stor kram från Senior Flow

Caroline Ö
Skrev om FLOW hemservice senior

Kontaktade FLOW hemservice senior för flyttstädning av mig lägenhet . Jag fick snabb återkoppling och proffsigt bemötande. En mycket noggrann städad och ren lägenhet .

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Caroline! Vad härligt att höra att du var nöjd med din flyttstädning. Bemötande är en viktig del i vårt arbete och självklart att ni som kunder känner er trygga med det som ni vill ha hjälp med. Stora kramar från oss på Senior Flow och lycka till i din nya bostad.

Henrik L
Skrev om FLOW hemservice senior

Man blir alltid bemött på ett bra sätt när man kontaktar ansvarig på FLOW hemservice, vi har väldigt höga förväntningar och ger feedback när det behövs, får alltid ett proffsig bemötande tillbaka, vi är så nöjda med våra kontinuerligt stor städningar av vårt radhus. 🤩

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Henrik! Vad underbart att höra att dina förväntningar blev så bra i samband med städningen. Bemötande spelar en viktig roll i vårt arbete. Du som kund är alltid i centrum och dina önskemål är det som gäller. Att känna sig trygg med oss är en viktig del i samarbetet. Ha en underbar dag i det soliga underbara vädret och en stor kram från oss på Senior Flow🙂🌷

Viking F
Skrev om FLOW hemservice senior

Expanderande,miljövänlig med stort ansvar för äldre generation och servicevänlig.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Viking! Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme.Vi vill kunna uppfylla allas glädje med det som krävs. Alla kunder är viktiga för oss, speciellt seniorer. Vad roligt att höra att du blev nöjd med oss. Ta hand om dig i det underbara vädret. Stora kramar från oss på Senior Flow.

Henrik H
Skrev om FLOW hemservice senior

Sandra och team glänser alltid med sin service, extremt nöjd över flera års arbete. Slutar aldrig överraska med sin noggrannhet och härliga attityd!

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Henrik! Vad härligt att få läsa ditt omdöme och att du verkligen är nöjd med oss. För oss är det viktigt att du som kund får det du vill ha hjälp med och gärna det lilla extra. Vi vill sprida glädje till er alla, Stor kram från oss på Senior Flow.🤩

Erik N
Skrev om FLOW hemservice senior

Utmärkt plikttrogna och utför sitt uppdrag (städning) till stor belåtenhet. Har rekommenderat dem till flera boende i Åkerbyparken.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Erik! Trevlig att du är nöjd med oss för det är precis det som vi vill uppnå hos våra kunder och gärna det där lilla extra. Stor kram från oss på Senior Flow 😀

Per-Ove N
Skrev om FLOW hemservice senior

Mycket väl utfört arbete. Överraskande rent i badrummet.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Per-Ove! Underbart att höra att du blev nöjd med din hjälp. Vårt fokus ligger alltid hos er kunder och alltid efter dina önskemål. Ha en fantastisk dag i solen och stora kramar från oss på Senior Flow.

Anna E
Skrev om FLOW hemservice senior

Vi har månadsstädning. Alltid vänliga, punktliga och gör ett bra jobb

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Anna! Bemötandet spelar en viktig roll i vårt samarbete med dig. Du ska alltid känna dig trygg och veta att det som du vill ha hjälp med utförs. Ha en underbar i solen och stora kramar från Senior fLOW.

Ingegärd G
Skrev om FLOW hemservice senior

Pålitlig och duktiga på det dom gör. Jag rekommenderar dom verkligen för städuppdrag.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Ingegärd! Tack för att du tog dig tid att skriva omdöme. Vad glad vi blir på Vi blir så glada på Senior Flow när du känner dig trygg och får städat i ditt hem enligt dina önskemål. Du är så välkommen att kontakta oss, vi finns här för dig. Kramar från oss på Senior FLOW.

Thomas V
Skrev om FLOW hemservice senior

Snabbt och välstädat , lätt att boka tider Positivt att dom är två samtidigt.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Thomas! i vårt arbete vill vi hjälpa kunder så snabbt som möjligt efter man bokat sin tid. Ni kunder är viktiga för oss och vill vill hjälpa er med allt och lite till. Samt att vi är två personal samtidigt och ditt önskemål om hutr städningen ska genomföras enligt dina önskemål. Underbart att höra att du blev nöjd och tog dig tiden att lämna omdöme. Ha en fantastisk dag och många kramar från Senior Flow. Hej Thomas! Tack för att du tog dig tiden att skriva omdöme. Vi vill att du ska känna att vi är lätta att nå för...

Maud H
Skrev om FLOW hemservice senior

Jag blir alltid väl bemött av Flow hemservice. Jag blev rekommenderad av en bekant och allt har blivit över alla förväntningar och det var i December 2016 dom kom till oss första gången. Dom kommer varannan vecka och hjälper oss med städning. Dom är våra pärlor.🤗🌹

Svar från FLOW hemservice senior

Hej MAUD! Tack för ditt omdöme. Bemötandet är en viktig del i vårt arbete och där skapas trygghet,Vi är så glada att kunna hjälpa er i vardagen med allt som du behöver hjälp med. Ingenting är omöjligt! Ni är fantastiska och vi kommer mer än gärna och hjälper er. 💐 Kramar från oss på Senior Flow

Roger F
Skrev om FLOW hemservice senior

Alltid trevliga medarbetare! Levde upp till förväntningarna med råge! Städning var 14e dag, fönsterputs vår och höst plus i föreningens gemensamma utrymmen! Kekommrnderas varmt!

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Roger! Tack för ditt omdöme. Du som kund ska alltid stå i centrum när vi hjälper dig, ingenting är omöjligt för oss. Vi ser möjligheter och inte svårigheter. Vårt motto är att bli bemött med respekt och vi vill gärna sprida glädje samtidigt. Stor kram från oss på Senior Flow.🙂

Emma B
Skrev om FLOW hemservice senior

Monika är fantastiskt, bästa städerskan vi haft! Glad och trevlig och gör alltid det där lilla extra så man kommer hem till ett fläckfritt och fint hem.

Svar från FLOW hemservice senior

HEJ Emma! Underbart att höra hur nöjd du är med din hjälp av oss. Det är precis så vi viill arbeta, ge våra kunder glädje i vardagen så att man får njuta efter en dags arbete och känna sig att få komma hem och njuta i lugn och ro. Tack för ditt fina omdöme.🌷😊

Annette B
Skrev om FLOW hemservice senior

Ett mkt seriöst o trevligt företag. Alla är underbara o tillmötes gående. Alla gör ett mkt bra jobb. Är så nöjd med dom.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Anette! Tack för att du tog dig tid att skriva omdöme. Vi vill att ni som kunder alltid ska vara i centrum och dina önskemål tas alltid hänsyn till.Bemötandet är en viktig del i vårt arbete så att du känner dig trygg med oss.🙂

Maria U
Skrev om FLOW hemservice senior

Jag är så tacksam och nöjd med allt teamet på FLOW hemservice senior har hjälpt mig med under sista åren. Allt från städning till hjälp med transporter, flyttning mm har varit smidigt och professionellt utfört. En extra eloge till Sandra för ditt engagemang och omtanke om dina kunder. Jag kan varmt rekommendera FLOW och deras tjänster. Maria

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Maria! Underbart att höra hur nöjd du var med vårt samarbete med allt som du behövde hjälp med. Nöjet var på vår sida och tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om oss. Vi finns alltid för dig när du behöver mer hjälp och med ett stort nöje. Bemötandet är en viktig del i vårt arbete och att du får känna att dina önskemål blir uppfyllda.Kramar från oss på Senior Flow.

Karin H
Skrev om FLOW hemservice senior

Bemötandet har varit väldigt bra och levde upp till mina förväntningar

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Karin! Vad roligt att höra hur nöjd du blev med din hjälp av oss och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdömen. Vi finns alltid när du behöver hjälp med något hemma. Kramar från Senior Flow.

Kenth Olof N

Trevligt och perfekt resultat

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Kenth! Tack för att du tog dig tid att skriva omdöme, Härligt att höra att du blev nöjd med hjälpen du fick. Vi önskar dig en trevlig dag. Julkramar från Flow.

Elisabeth J
Skrev om FLOW hemservice senior

Fönstertvätt. Smidigt, snabbt o perfekt. Trevlig, lättsam personal. Över förväntan. (Personal som arbetet.)

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Elisabeth! Vad härligt att höra att du blev nöjd. Vårt koncept bygger på att ni som kunder är alltid i centrum och få din hjälp genomförd med glädje och engagemang. Tack för att du tog tid för att lämna ett omdöme, Julkramar från oss på Flow.

Mariana H
Skrev om FLOW hemservice senior

Bemötandet av Flow Hemservice är mkt positivt o hjärtligt .Inget är omöjligt Jag hade stora förväntningar då jag anlitat dem tidigare (fönsterputs) men nu med storstädmingen var det helt fantastiskt. Såå noggrant utfört! Skinande rent i varenda skrymsle. Har varit en fröjd att julpynta efteråt o bara gå runt o njuta. TUSEN TACK Ni är GULD värda Tycker Mariana o Roland ❤❤👍🙏 V

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Mariana och Roland! Tack för att ni tog tiden att lämna ett omdöme. Kul att höra att vi leverade över era förväntningar. Att vi fick ert förtroende och att ni fortsätter att anlita oss.Julkram tio både Mariana och Roland. Vårt motto är att inte se problem utan lösningar.

Anna V
Skrev om FLOW hemservice senior

Vi har haft hjälp med hemstädning de senaste åren och alltid varit väldigt nöjda. Känner verkligen att de varit varsamma och väldigt noggranna. Och supergulliga! Extra plus i kanten för att de städar med ekologiska produkter. Har bara gott att säga.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Anna! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi lägger fokus på vårt bemötande hos kunden. För oss är kunden alltid i centrum och dina behov styr hur hjälpen ser ut. I dagens samhälle vill vi vara delaktiga i att använda miljö- och ekologiska städprodukter. En stor kram från oss på Senior Flow.

Marianne S
Skrev om FLOW hemservice senior

Detta företag med Sandra i spetsen är verkligen en räddare i nöden. Flexibelt. För Sandra är ingenting omöjligt. Vänlig, glad, uppmuntrande, förstående. Jag har fått flytthjälp med släp. Har blivit körd i bil i myndighetsärende. Kör även till tex läkarbesök. Har fått hjälp med fönstertvätt, tvätt, städning. Kör till återvinningsstation v.b. Med mera. Tack Gud för Sandra!

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Marianne! Tack för att du tar dig tid för att lämna ett omdöme. Vi ställer alltid upp för det som kunden behöver hjälp - ingenting är svårt, det gällt att se möjligheter. För oss är alltid du som kund i centrum och ditt behov av hjälp är det viktigaste.Bemötande spelar en viktig roll för oss och du som kund ska känna dig trygg och bli bemött med respekt. Stor kram från oss på Flow.

Malwina Ö
Skrev om FLOW hemservice senior

Utomordentligt samt exceptionellt utfört! Kan varmt rekommendera FLOW! 5 stjärnigt bemötande samt resultat!

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Malwina, tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme. Underbart att höra att du blev så nöjd över din hjälp och vårt bemötande. Stor kram till dig från oss.

Anders M
Skrev om FLOW hemservice senior

Vänligt och effektivt bemötande. Väl organiserad tidplan. Flexibelt och väl anpassat arbetssätt. Mycket väl utfört resultat. Omhändertagande och omtänksamt.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Anders. vi ställer alltid upp för det som kunden behöver hjälp med oavsett om det är planerat eller oplanerat.Trevligt att vårt bemötande var vänligt. Kunden är alltid i centrum för oss och ingenting är omöjligt för oss. tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Stor kram från oss på Flow.

Ulla L

Alltigenom BRA !!! Med vänlig hälsning, Ulla Lundgren

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Ulla. Underbart att höra att du blev nöjd med din hjälp. tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme. Kram från oss på Flow.

Svetlana H
Skrev om FLOW hemservice senior

Ett pålitligt företag som genomför noggrann städning. Lätt att få kontakt och jag rekommenderar det att anlita.

Sandra S gillar detta
Svar från FLOW hemservice senior

Hej Svetlana! tack för att du väljer oss - tillsammans skapar vi ett nytt koncept av seniorservice för alla som behöver hjälp med stort som smått. Flow ställer upp för det som kunden behöver hjälp med. vi är flexibla och kunden kan be om något oplanerat som man behöver hjälp med. Underbart att höra att du känner dig trygg med oss. stor kram från oss på Flow.

Margareta F
Skrev om FLOW hemservice senior

Städningen fungerar bra och vi är nöjda. Kan rekommenderas

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Margareta! Härligt att höra att ni var nöjda med städningen. Tack för att ni tog er tid att lämna omdöme. Stor kram till er från oss på Flow.

Ulla S
Skrev om FLOW hemservice senior

Hej jag blev bemött av en trevlig personal dom städade så jag kände mig mycket nöjd Jag vill rekommendera dem så gärna Flow hemservice Ulla S

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Ulla! Tack för ditt omdöme och vi är glada att dina förväntningar stämde med oss. Glädjen är på vår sida att kunna göra dig nöjd.Stor kram från oss på Flow.

Michael F
Skrev om FLOW hemservice senior

Jag blir bemött på ett bra sätt och städtjänsten som jag köper från FLOW och har gjort det under lång tid utförs på ett mycket bra sätt.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Michael! Tack för ditt omdöme och vårt sätt att hjälpa dig med städningen.Underbart att höra att dina förväntningar överensstämmer med våra. Stor kram från oss på Flow.

Siv S
Skrev om FLOW hemservice senior

Jag blir utmärkt bemött av företaget, alltid artiga och trevliga. Förväntningarna - hade inga förväntningar men det blev över mina förväntningar - har nu anlitat dem under drygt två år Jag har köpt städtjänst och tvätt och det fungerar tillfredsställande- funderar på att utvidga tjänsten framöver.

Svar från FLOW hemservice senior

Heej Siv, tack så mycket för ditt omdöme, vi är glada över att vi lever upp till förväntningar även om man själv som kund inte alltid vet vilka man från början har, känns härligt att efter två år kan du tänka dig att utvidga tjänsten framöver, det ser vi fram emot och satsar för dig fortsätta att göra dig nöjd. Stor kram från oss

Björn Q
Skrev om FLOW hemservice senior

Kontakten med Flow hemservice senior har vida överträffat våra förväntningar.Vi har anlitat dem för hjälp med tvätt flyttstädning samt vanlig städning.De kan även hjälpa till med att handla samt liknande tjänster som du som är äldre har svårt att klara av. Vi rekommenderar verkligen FLOW hemservice senior Hjördis och Björn Qvennerberg

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Björn och Hjördis, tusen tack för ett så komplett beskrivande omdömde av tjänster vi utför :)) vi ställer alltid upp för det som kunderna behöver hjälp med oavsett om tjänsten var tidigare bokad eller om man bara ringer in och behöver hjälp. Tack för att ni väljer oss - tillsammans skapar vi ett nytt koncept av senior service för alla seniorer som behöver hjälp :)) Kramar från oss

Kent M
Skrev om FLOW hemservice senior

Hemstädning alltid duktig och mycket trevlig personal har anlitat firman flera gånger

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Kent, alltid roligt att hjälpa er med olika upplägg av städningen i ert hem. Ser fram emot nästa äventyr när det blir dags för det :)) Bästa hälsningar från oss

Anita R
Skrev om FLOW hemservice senior

Flow med Sandra och Olga har bemött oss i vår 3:a så bra. De har städat 1gång i månaden och det med det bästa resultat! Vi är så nöjda och glada att det blir så bra. Jim och Anita

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Anita och Jim, såå roligt att höra om hur ni upplever våra tjänster. Vi också är väldigt glada över att kunna ha er som kunder och skapa de fina resultat för er. Stort tack för att ni väljer att anlita oss, allt gott :))

Christina S
Skrev om FLOW hemservice senior

Alla vi mött har varit mkt trevliga. Städningen har gjorts bra. Vi har inte haft städhjälp ngn gång tidigare. Alla är flexibla med tider och vad som behöver göras. Det är bra. Vi har kunnat komma överens om efter hand vad som är mest angeläget att göra. 🌺🌺👍

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Christina och Robert, härligt att höra att ni uppskattar vår flexibilitet och att ni känner att ni kan skräddarsy städningen efter era behov från gång till gång. Det är vad vi kallar bästa-möjliga-resultat. Tack för att ni väljer våra tjänster och rekommenderar oss för era bekanta. Vi ses snart igen :))

Yvonne N
Skrev om FLOW hemservice senior

Jag är väldigt nöjd med bemötande och städning mm av FLOW Hemservice

Svar från FLOW hemservice senior

Heej Yvonne, vi är också väldigt nöjda med dig som vår kund under alla år som gått, glada över att vi alltid kan utbyta tips kring kost och växter = likasinnade hälsosamma livsstilar :)) vi fortsätter och gläds åt den fina relationen vi utvecklad, tack för allt! Bästa hälsningar från oss

Dagny J
Skrev om FLOW hemservice senior

Vi är mycket nöjda med den städning som Flow hemservice senior utför i vår lägenhet. Dom är mycket noggranna i sitt arbete och vi får alltid ett vänligt bemötande Dagny o Lars Johnsson

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Dagny och Lars, tusen tack för ert fina omdöme och alla år som våra fasta kunder. Vi är lika glada varje gång vi kan göra ett bra jobb år er - det känns så bra <3 tack för allt och STOR kram :))

Roby A

Trevligt personligt och proffsigt

Svar från FLOW hemservice senior

Tusen tack Roby, Birgitta och Kristian för många fina år som våra kund. Såå många fina minnen och erfarenheter vi fick ihop med Roby. Vi lärde oss mycket om det Italienska köket och många andra kulturer i andra Europeiska länder medans vi var service personal. Det kan bli många oväntade vänskap under tidens gång. Tack för allt <3

Tord J
Skrev om FLOW hemservice senior

Perfekt mottagande efter hemkomst fr längre sjukhus vistelse! Förväntningar, inga, efter upplevt kommunal hemtjänst!!!!

Svar från FLOW hemservice senior

Heej Tord, tack så mycket för ditt omdöme, så glada att vi då kunde ställa upp när du kom hem och behövde omfattande och varierande hjälp. Det var roligt att följa dig under längre tid och se hur du blev starkare och friskare med varje dag som gick. STORT TACK för ditt förtroende :))

Birgitta H
Skrev om FLOW hemservice senior

Flow hemservice senior har hjälpt Mig tvätta mina fönster. De tvättade även listerna runt fönstren. De var trevliga ,snabba och gjorde jobbet bra. Jag kommer anlita dem vid nästa fönstertvätt.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Birgitta, tack så mycket för ditt omdöme. Såå glada att fönstren blev fina och att du fick ett mer komplett tjänst i och med rena lister runt om. Tack för ditt förtroende och vi ses snart igen, ha det gott :))

Birgitta K
Skrev om FLOW hemservice senior

Hitills bara ett besök - fönsteroutsning, vilket utfördes mycket noggrant av trevliga glada personer. Ser fram emot höstens puts och kan även tänka mig andra tjänster framöver. Har bara hört positiva omdömen av andra grannar. Lycka till!

Svar från FLOW hemservice senior

Heej Birgitta, så roligt att höra att du tyckte om utförandet av fönstertvätten samt om oss i personalen. Vi är lika glada över att kunna träffa så fina kunder som Du eftersom det gör hela vårt jobb mer betydelsefull. Stort tack för att du anlitade oss, vi ses snart igen :))

Birgitta P
Skrev om FLOW hemservice senior

Mycket bra. Vi hade höga förväntningar men arbetet utfördes bättre än våra förväntat. Vi köpte hjälp med städning och kommer att fortsätta med den hjälpen.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Birgitta, tusen tack för ditt omdöme, så roligt att höra att vi levererade över era förväntningar, extra roligt då vi vet hur ordentliga ni själva är och att ni lägger stor vikt på noggrannhet och kvalité. Tack för ert förtroende och att ni fortsätter att anlita oss :))

Kim W

Noggranna, ordentliga, snabba, prisvärda

Svar från FLOW hemservice senior

Tack så mycket Kim för ditt omdöme, roligt att få höra vad nya kunder tycker om oss. Vi ses och hörs :)) Bästa hälsningar från oss