FLOW hemservice senior

Snittbetyg
4.9
Ring 08-509 218 79 Dela

Om företaget

FLOW Hemservice Senior drivs av engangemang och stark vilja till bästa möjliga senior service. Vi satsar helhjärtat på tjänster som seniorer vill ha eller behöver i sin vardag. Aktiviter, hushållsnäratjänster, träning&fysioterapi, stimulans och sällskap i är vad vi sysslar med sedan många år tillbaka. Ha det gott så hörs vi!

40 omdömen om FLOW hemservice senior

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 40 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Maria U
Skrev om FLOW hemservice senior

Jag är så tacksam och nöjd med allt teamet på FLOW hemservice senior har hjälpt mig med under sista åren. Allt från städning till hjälp med transporter, flyttning mm har varit smidigt och professionellt utfört. En extra eloge till Sandra för ditt engagemang och omtanke om dina kunder. Jag kan varmt rekommendera FLOW och deras tjänster. Maria

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Maria! Underbart att höra hur nöjd du var med vårt samarbete med allt som du behövde hjälp med. Nöjet var på vår sida och tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om oss. Vi finns alltid för dig när du behöver mer hjälp och med ett stort nöje. Bemötandet är en viktig del i vårt arbete och att du får känna att dina önskemål blir uppfyllda.Kramar från oss på Senior Flow.

Karin H
Skrev om FLOW hemservice senior

Bemötandet har varit väldigt bra och levde upp till mina förväntningar

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Karin! Vad roligt att höra hur nöjd du blev med din hjälp av oss och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdömen. Vi finns alltid när du behöver hjälp med något hemma. Kramar från Senior Flow.

Kenth Olof N

Trevligt och perfekt resultat

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Kenth! Tack för att du tog dig tid att skriva omdöme, Härligt att höra att du blev nöjd med hjälpen du fick. Vi önskar dig en trevlig dag. Julkramar från Flow.

Elisabeth J
Skrev om FLOW hemservice senior

Fönstertvätt. Smidigt, snabbt o perfekt. Trevlig, lättsam personal. Över förväntan. (Personal som arbetet.)

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Elisabeth! Vad härligt att höra att du blev nöjd. Vårt koncept bygger på att ni som kunder är alltid i centrum och få din hjälp genomförd med glädje och engagemang. Tack för att du tog tid för att lämna ett omdöme, Julkramar från oss på Flow.

Mariana H
Skrev om FLOW hemservice senior

Bemötandet av Flow Hemservice är mkt positivt o hjärtligt .Inget är omöjligt Jag hade stora förväntningar då jag anlitat dem tidigare (fönsterputs) men nu med storstädmingen var det helt fantastiskt. Såå noggrant utfört! Skinande rent i varenda skrymsle. Har varit en fröjd att julpynta efteråt o bara gå runt o njuta. TUSEN TACK Ni är GULD värda Tycker Mariana o Roland ❤❤👍🙏 V

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Mariana och Roland! Tack för att ni tog tiden att lämna ett omdöme. Kul att höra att vi leverade över era förväntningar. Att vi fick ert förtroende och att ni fortsätter att anlita oss.Julkram tio både Mariana och Roland. Vårt motto är att inte se problem utan lösningar.

Anna V
Skrev om FLOW hemservice senior

Vi har haft hjälp med hemstädning de senaste åren och alltid varit väldigt nöjda. Känner verkligen att de varit varsamma och väldigt noggranna. Och supergulliga! Extra plus i kanten för att de städar med ekologiska produkter. Har bara gott att säga.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Anna! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi lägger fokus på vårt bemötande hos kunden. För oss är kunden alltid i centrum och dina behov styr hur hjälpen ser ut. I dagens samhälle vill vi vara delaktiga i att använda miljö- och ekologiska städprodukter. En stor kram från oss på Senior Flow.

Marianne S
Skrev om FLOW hemservice senior

Detta företag med Sandra i spetsen är verkligen en räddare i nöden. Flexibelt. För Sandra är ingenting omöjligt. Vänlig, glad, uppmuntrande, förstående. Jag har fått flytthjälp med släp. Har blivit körd i bil i myndighetsärende. Kör även till tex läkarbesök. Har fått hjälp med fönstertvätt, tvätt, städning. Kör till återvinningsstation v.b. Med mera. Tack Gud för Sandra!

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Marianne! Tack för att du tar dig tid för att lämna ett omdöme. Vi ställer alltid upp för det som kunden behöver hjälp - ingenting är svårt, det gällt att se möjligheter. För oss är alltid du som kund i centrum och ditt behov av hjälp är det viktigaste.Bemötande spelar en viktig roll för oss och du som kund ska känna dig trygg och bli bemött med respekt. Stor kram från oss på Flow.

Malwina Ö
Skrev om FLOW hemservice senior

Utomordentligt samt exceptionellt utfört! Kan varmt rekommendera FLOW! 5 stjärnigt bemötande samt resultat!

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Malwina, tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme. Underbart att höra att du blev så nöjd över din hjälp och vårt bemötande. Stor kram till dig från oss.

Anders M
Skrev om FLOW hemservice senior

Vänligt och effektivt bemötande. Väl organiserad tidplan. Flexibelt och väl anpassat arbetssätt. Mycket väl utfört resultat. Omhändertagande och omtänksamt.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Anders. vi ställer alltid upp för det som kunden behöver hjälp med oavsett om det är planerat eller oplanerat.Trevligt att vårt bemötande var vänligt. Kunden är alltid i centrum för oss och ingenting är omöjligt för oss. tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Stor kram från oss på Flow.

Ulla L

Alltigenom BRA !!! Med vänlig hälsning, Ulla Lundgren

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Ulla. Underbart att höra att du blev nöjd med din hjälp. tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme. Kram från oss på Flow.

Svetlana H
Skrev om FLOW hemservice senior

Ett pålitligt företag som genomför noggrann städning. Lätt att få kontakt och jag rekommenderar det att anlita.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Svetlana! tack för att du väljer oss - tillsammans skapar vi ett nytt koncept av seniorservice för alla som behöver hjälp med stort som smått. Flow ställer upp för det som kunden behöver hjälp med. vi är flexibla och kunden kan be om något oplanerat som man behöver hjälp med. Underbart att höra att du känner dig trygg med oss. stor kram från oss på Flow.

Margareta F
Skrev om FLOW hemservice senior

Städningen fungerar bra och vi är nöjda. Kan rekommenderas

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Margareta! Härligt att höra att ni var nöjda med städningen. Tack för att ni tog er tid att lämna omdöme. Stor kram till er från oss på Flow.

Ulla S
Skrev om FLOW hemservice senior

Hej jag blev bemött av en trevlig personal dom städade så jag kände mig mycket nöjd Jag vill rekommendera dem så gärna Flow hemservice Ulla S

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Ulla! Tack för ditt omdöme och vi är glada att dina förväntningar stämde med oss. Glädjen är på vår sida att kunna göra dig nöjd.Stor kram från oss på Flow.

Michael F
Skrev om FLOW hemservice senior

Jag blir bemött på ett bra sätt och städtjänsten som jag köper från FLOW och har gjort det under lång tid utförs på ett mycket bra sätt.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Michael! Tack för ditt omdöme och vårt sätt att hjälpa dig med städningen.Underbart att höra att dina förväntningar överensstämmer med våra. Stor kram från oss på Flow.

Siv S
Skrev om FLOW hemservice senior

Jag blir utmärkt bemött av företaget, alltid artiga och trevliga. Förväntningarna - hade inga förväntningar men det blev över mina förväntningar - har nu anlitat dem under drygt två år Jag har köpt städtjänst och tvätt och det fungerar tillfredsställande- funderar på att utvidga tjänsten framöver.

Svar från FLOW hemservice senior

Heej Siv, tack så mycket för ditt omdöme, vi är glada över att vi lever upp till förväntningar även om man själv som kund inte alltid vet vilka man från början har, känns härligt att efter två år kan du tänka dig att utvidga tjänsten framöver, det ser vi fram emot och satsar för dig fortsätta att göra dig nöjd. Stor kram från oss

Björn Q
Skrev om FLOW hemservice senior

Kontakten med Flow hemservice senior har vida överträffat våra förväntningar.Vi har anlitat dem för hjälp med tvätt flyttstädning samt vanlig städning.De kan även hjälpa till med att handla samt liknande tjänster som du som är äldre har svårt att klara av. Vi rekommenderar verkligen FLOW hemservice senior Hjördis och Björn Qvennerberg

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Björn och Hjördis, tusen tack för ett så komplett beskrivande omdömde av tjänster vi utför :)) vi ställer alltid upp för det som kunderna behöver hjälp med oavsett om tjänsten var tidigare bokad eller om man bara ringer in och behöver hjälp. Tack för att ni väljer oss - tillsammans skapar vi ett nytt koncept av senior service för alla seniorer som behöver hjälp :)) Kramar från oss

Kent M
Skrev om FLOW hemservice senior

Hemstädning alltid duktig och mycket trevlig personal har anlitat firman flera gånger

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Kent, alltid roligt att hjälpa er med olika upplägg av städningen i ert hem. Ser fram emot nästa äventyr när det blir dags för det :)) Bästa hälsningar från oss

Anita R
Skrev om FLOW hemservice senior

Flow med Sandra och Olga har bemött oss i vår 3:a så bra. De har städat 1gång i månaden och det med det bästa resultat! Vi är så nöjda och glada att det blir så bra. Jim och Anita

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Anita och Jim, såå roligt att höra om hur ni upplever våra tjänster. Vi också är väldigt glada över att kunna ha er som kunder och skapa de fina resultat för er. Stort tack för att ni väljer att anlita oss, allt gott :))

Christina S
Skrev om FLOW hemservice senior

Alla vi mött har varit mkt trevliga. Städningen har gjorts bra. Vi har inte haft städhjälp ngn gång tidigare. Alla är flexibla med tider och vad som behöver göras. Det är bra. Vi har kunnat komma överens om efter hand vad som är mest angeläget att göra. 🌺🌺👍

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Christina och Robert, härligt att höra att ni uppskattar vår flexibilitet och att ni känner att ni kan skräddarsy städningen efter era behov från gång till gång. Det är vad vi kallar bästa-möjliga-resultat. Tack för att ni väljer våra tjänster och rekommenderar oss för era bekanta. Vi ses snart igen :))

Yvonne N
Skrev om FLOW hemservice senior

Jag är väldigt nöjd med bemötande och städning mm av FLOW Hemservice

Svar från FLOW hemservice senior

Heej Yvonne, vi är också väldigt nöjda med dig som vår kund under alla år som gått, glada över att vi alltid kan utbyta tips kring kost och växter = likasinnade hälsosamma livsstilar :)) vi fortsätter och gläds åt den fina relationen vi utvecklad, tack för allt! Bästa hälsningar från oss

Dagny J
Skrev om FLOW hemservice senior

Vi är mycket nöjda med den städning som Flow hemservice senior utför i vår lägenhet. Dom är mycket noggranna i sitt arbete och vi får alltid ett vänligt bemötande Dagny o Lars Johnsson

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Dagny och Lars, tusen tack för ert fina omdöme och alla år som våra fasta kunder. Vi är lika glada varje gång vi kan göra ett bra jobb år er - det känns så bra <3 tack för allt och STOR kram :))

Roby A

Trevligt personligt och proffsigt

Svar från FLOW hemservice senior

Tusen tack Roby, Birgitta och Kristian för många fina år som våra kund. Såå många fina minnen och erfarenheter vi fick ihop med Roby. Vi lärde oss mycket om det Italienska köket och många andra kulturer i andra Europeiska länder medans vi var service personal. Det kan bli många oväntade vänskap under tidens gång. Tack för allt <3

Tord J
Skrev om FLOW hemservice senior

Perfekt mottagande efter hemkomst fr längre sjukhus vistelse! Förväntningar, inga, efter upplevt kommunal hemtjänst!!!!

Svar från FLOW hemservice senior

Heej Tord, tack så mycket för ditt omdöme, så glada att vi då kunde ställa upp när du kom hem och behövde omfattande och varierande hjälp. Det var roligt att följa dig under längre tid och se hur du blev starkare och friskare med varje dag som gick. STORT TACK för ditt förtroende :))

Birgitta H
Skrev om FLOW hemservice senior

Flow hemservice senior har hjälpt Mig tvätta mina fönster. De tvättade även listerna runt fönstren. De var trevliga ,snabba och gjorde jobbet bra. Jag kommer anlita dem vid nästa fönstertvätt.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Birgitta, tack så mycket för ditt omdöme. Såå glada att fönstren blev fina och att du fick ett mer komplett tjänst i och med rena lister runt om. Tack för ditt förtroende och vi ses snart igen, ha det gott :))

Birgitta K
Skrev om FLOW hemservice senior

Hitills bara ett besök - fönsteroutsning, vilket utfördes mycket noggrant av trevliga glada personer. Ser fram emot höstens puts och kan även tänka mig andra tjänster framöver. Har bara hört positiva omdömen av andra grannar. Lycka till!

Svar från FLOW hemservice senior

Heej Birgitta, så roligt att höra att du tyckte om utförandet av fönstertvätten samt om oss i personalen. Vi är lika glada över att kunna träffa så fina kunder som Du eftersom det gör hela vårt jobb mer betydelsefull. Stort tack för att du anlitade oss, vi ses snart igen :))

Birgitta P
Skrev om FLOW hemservice senior

Mycket bra. Vi hade höga förväntningar men arbetet utfördes bättre än våra förväntat. Vi köpte hjälp med städning och kommer att fortsätta med den hjälpen.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Birgitta, tusen tack för ditt omdöme, så roligt att höra att vi levererade över era förväntningar, extra roligt då vi vet hur ordentliga ni själva är och att ni lägger stor vikt på noggrannhet och kvalité. Tack för ert förtroende och att ni fortsätter att anlita oss :))

Kim W

Noggranna, ordentliga, snabba, prisvärda

Svar från FLOW hemservice senior

Tack så mycket Kim för ditt omdöme, roligt att få höra vad nya kunder tycker om oss. Vi ses och hörs :)) Bästa hälsningar från oss

Yvonne K
Skrev om FLOW hemservice senior

Jag blev jättenöjd. Trevlig och duktig personal.

Svar från FLOW hemservice senior

Tack så mycket Yvonne för ditt omdöme, roligt att höra att du är nöjd, vi fortsätter och gör vårt bästa så det förblir lika bra framöver. Vi ses och hörs :))

Katrina M
Skrev om FLOW hemservice senior

Städning i hemmet. Mycket trevlig personal, artiga, snabba och tillmötesgående. Levererar enl önskemål.

Svar från FLOW hemservice senior

Heej Katrina, tusen tack för dina fina ord, alltid lika trevligt att arbeta hos er och bli såå fint bemött varje gång, år efter år. Ni är bäst, tack för allt! <3

Lars K
Skrev om FLOW hemservice senior

Blev fint och glatt bemött av Flow Perfekt utfört arbete.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Lars, vi tackar så mycket själva för ett härligt bemötande, tack för att vi fick arbeta hos dig :))

Caroline M
Skrev om FLOW hemservice senior

Lätta att ha att göra med, flexibla och gör ett bra jobb.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Caroline, härligt att höra att du tycker det, tack för ert förtroende under flera år. Ha det gott :))

Anders O
Skrev om FLOW hemservice senior

På ett mycket positivt och engagerande sätt. Mina förväntningar infriades till 100%. Vi fick våra fönster putsade och så rena har dom aldrig varit!! 🤙🤙🤙

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Anders, tusen tack för ditt omdöme, så roligt att höra att vi levde upp till 100%, vi ses och hörs snart igen, bästa hälsningar från oss :))

Ulla E
Skrev om FLOW hemservice senior

Köpte fönstertvätt och storstädning. Mycket trevligt bemötande! Tjänsten utfördes med mycket noggrannhet och ett fint resultat!

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Ulla 🌼 vad roligt att höra att du blev både nöjd med storstädningen samt fönstertvätten. Det är det som gör vårt jobb så roligt att få belåtna och nöjda kunder. Hoppas att vi ses snart igen, glada hälsningar från oss 🤗

Eivor S
Skrev om FLOW hemservice senior

Bra bemötande av företaget. Fönstertvätt. Hade inte tvättat fönstrena på flera år p g av pendemin. De borde ha bytt vatten minst en gång p g a detta. Blev lite skugga på några fönster p g av dåligt tvättvatten. F ö är jag nöjd.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Eivor 🙏🏻 Tack så jättemycket för att du delar med dig av din första upplevelse du fick med oss. Det du nämner med fönsterna är ingenting vi har märkt eller vetat av, självklart omfattas du av vår 100% nöjd kund garanti. Vi tar kontakt med dig snarast och så kommer vi snabbast möjligt och putsar rent alla fönstren som inte blev helt rena och fina. Vi ber så mycket om ursäkt för det du tyckte vi missade och jag hoppas att slut resultatet blir 100% 🙏🏻

Annette B
Skrev om FLOW hemservice senior

Proffsigt utförande, trevlig personal, noggrannhet, punktliga, lätta att få kontakt med.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Annette 🌼 tack så jättemycket för ditt förtroende och att du tycker så gott om oss - vi är lika glada att kunna leverera en toppen service till dig och senast även till din dotter som du rekommenderade vidare. Vi är jätteglada över att kunna lära känna en sådan fin person som du är. Tack för allt och vi ses snart igen 🤗🙏🏻

Maud H
Skrev om FLOW hemservice senior

Glatt och trevligt bemötande. Jag blev rekommenderad av en vän, så jag kände mig trygg. Jag är mycket nöjd och belåten. Jag har 2 timmar varannan vecka. Städning. Jag ser verkligen fram emot att mina flickor skall komma, det är som en injektion.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Maud 😍 vi som har känt varandra i snart 6 år kan verkligen säga mycket om vikten av att bli vidare rekommenderad av en gemensam vän samt att trivas i varandras sällskap under många år. Alltid roligt att hjälpa er med städningen och vi uppskattar er så mycket som kunder! Tack för alla år och ser fram emot att träffats igen om en vecka 😃🤗🙏🏻

Roger F
Skrev om FLOW hemservice senior

Flow har städat hos oss i flera år till absolut full belåtenhet. Alltid positivt och trevligt bemötande! I vår har Flow haft fönsterputsningen i vår förening och jag har inte hört några negativa synpunkter. Tidigare entreprenörer har bara putsat glaset, medan Flow gör rent karmar och fönsterbrädor utan spår av smutsigt vatten. Dessutom till bättre pris än de vi haft tidigare. Efter den uppskattade fönsterputsningen har Flow fått flera städuppdrag bland föreningens medlemmar. Kan rekommenderas!

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Roger, tack så jättemycket för alla år ni har varit våra kunder och för tilliten över att rekommendera oss vidare inom din bostadsrättsförening. Det var ett första uppdrag av det slaget för oss och vi är så nöjda över att de flesta av 81st lägenheter tycker att vi gjorde ett mycket bra arbete. Vi ses på de återkommande uppdragen, glada hälsningar från oss 🙏🏻☀️🌼

Yrsa W
Skrev om FLOW hemservice senior

Ett vänligt och bra bemötande!

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Yrsa, tack för ditt omdöme, kul att du tyckte om vårt bemötande, vice versa det var ett nöje att lära känna er 🙏🏻

Gudrun W
Skrev om FLOW hemservice senior

Mycket positivt bemötande. Fick Flow genom rekommendation. Helt nöjd med deras städning.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Gudrun, vad glada vi blir av att höra detta, vi är supernöjda att ha dig som kund och vi hoppas leverera ett toppenjobb framöver. Ha det gott så ses vi snart 🤗

Göran A
Skrev om FLOW hemservice senior

Snabbt och bra utförd fönsterputs. Glad och trevlig personal.

Svar från FLOW hemservice senior

Hej Göran, vad roligt att höra att du tyckte det. Vi ses i september igen ✨

Filtrera omdömen