Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Ring 08-585 544 00 www.flynordic.com
Omdömen totalt
16
Snittbetyg
1.3
Skriv ett omdöme

16 omdömen om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Visar 16 omdömen med 1.3 i snittbetyg
Karin Maria Christina V
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Norwegian har inte mindre än 168 pågående mål i Attunda Tingsrätt (juli -23) i flygmålsärenden. Någon form av rekord? Efter 10 månader fortfarande inget svar på mitt krav pga kraftigt försenat flyg. HURRA Norwegians kundservice.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna Birgitta J
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Inväntade två passagerare i Tromsö i 25 minuter vilket gjorde att jag själv missade mitt tåg! Så illa! Bara för att några inte fixar att hålla tiden så skal väl inte ett helt flygplan med ca 75 passagerare få lida för det! Hade ett helvete att ta mig hem! Tog totalt 20 timmar istället för 8! Får ingen ersättning då förseningen inte var så stor! Till saken hör att bagageutlämningen inte klickade då planet var så sent så vi fick inte ut våra väskor förrän efter typ 1 timme! Så dåligt! Undvik Norwegian! Dessutom fanns... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
SIMON H
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Betyget är måhända orättvist i mitt fall, då det handlade om en ej återbetalningsbar biljett som inte betalades tillbaka, alltså egentligen helt enligt protokoll. Jag sätter ändå en etta, för i jag tycker att företag i service-sektorn som benhårt anropar ett sådant protokoll i alla lägen och inte kan göra undantag för ömmande omständigheter, förtjänar lägsta betyg. Jag hade beställt en biljett för min dotter, som har vissa problem med torgskräck. De enda biljetterna som fanns tillhanda var just Norwegian, och just "ej... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan Conny M
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Har lurat mig!! Använd aldrig dom .. hade 6 st resor bokade och när jag skulle avboka sa dom snälla ta cashpoints istället. Jag va snäll o gjorde så och nu kan jag inte använda upp dom 🤯 för man kan bara använda en fjuttig del för dom behöver få in nya pengar.. ni spottar alla i ansiktet!! Vidrigt bolag som har mina pengar och betalar ej tillbaka eller låter mig använda upp alla .. karma kommer ge er konkurs

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
LARS L
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Boka inte med Norwegian, du kan glömma pengarna om resan blir inställd av någon anledning. Kommer aldrig att boka en resa till med Norwegian så läbge de inte betalar tillbaka alla inställda resor för tusentals personer.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
John Niclas E
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Kunde jag sätta noll av fem hade jag gjort det. Sämsta bolaget av alla. Bokar om hur de vill, i mitt fall via destinationer där svenskar inte får flyga. Sen när jag försöker resonera med kundtjänst så är det den engelska supporten som bara läser samma sak om och om igen utantill, och menar att jag inte borde bokat via en otillåten destination och det är mitt ansvar att kolla. NÄR DET ÄR DE SOM BOKAT OM FLYGET!! Slår alla rekord på kafka-lik, fullständigt inkompetent support.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
LARS-TURE S
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Avbokad av Norwegian Var in och skulle kolla vår bokning 28/7 men den finns ej kvar. Första samtalet till dem 28/7 så sa de att jag avbokat själv vilket inte stämmer vi ville resa enligt bokningen. Försökte komma i kontakt med dem via Messenger men efter 8 dagar inget svar. En på FB hade samma problem så jag skrev 28/7 (helt vänligt) och hoppades att Norwegian skulle ta tag i problemet för oss men detta har Norwegian raderat. De vill väl inte att det ska komma fram att flera har blivit avbokade av Norwegian. Kontakt idag... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Albert I
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Mycket dålig flygbolag Alltid försena, ändrar tid och datum hur de vill utan att ta hänsyn att folk har redan planerat sin resa. Otrevligt och okunnig personal vid incheckning + flygplanet. Senast idag i Dubai vägrade kaptenen att låta min son kliva in exakt när dörrarna stängde trots att personalen vädjade att låta min son kliva in flera gånger och trots flera personer med personalen bad kaptenen att låta min son kliva in. Planet lyfte utan min son. Mycket elak kapten, kan inte beskriva i ord hur det känns.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Andreas T
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Dåligt bemötande och servicekänsla

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Daniel S
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Dåligt skdjflksjdlkfjskljfkljsljglkfsd

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Manuel D
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Fruktansvärt dåligt information. Personalen mycket otrevligt. Informatören som organiserar köerna vid disken ger missvisande information. De kostade oss 10000SEK, för nya biljetter med SAS

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Fredrik O
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Mycket otrevlig personal. Jag förväntar mig att personal har ett trevligt bemötande mot resenärer. Mot mig hade dom inte det. Istället för leende som man förväntar sig så får man ett flin tillbaka och det var inte bara från en av personalen utan av flera. Mycket obehaglig upplevelse och jag kommer aldrig resa med Norwegian igen.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anders N
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Jag har tjänat in cash-Points hos norwegian via deras kreditkort. Nu bokade jag en resa, jag bockade i alternativet att använda intjänade cash-Points. Nu när jag fått fakturan upptäckte jag att jag ändå får betala fullt pris och mina cash-Points är inte använda. Jag vände mig till Norwegians kundtjänst men de säger att de inget kan göra då det gått mer än 4 timmar sedan jag bokade. Jag hävdar att jag inte hade möjlighet att upptäcka att de gjort fel inom fyra timmar och att 12 dagar är skälig tid för att reklamera detta.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Robert A
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Reser mycket med Norwegian och det är bra kvalitet för pengarna. Det finns dock en sak som jag upplever att Norwegian är frekventa på: förseningar. Jag flyger ofta mellan Oslo och Stockholm och Stockholm och Barcelona och jag upplever att var och varannat flyg blir försenat.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Albert M
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Jag tycker att det alltid funkar bra med Norwegian. Bekväma plan och trevlig personal. Det finns verkligen ingen anledning att välja konkurrenter inom detta prissegment.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Niko
Skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Väldigt otrevlig personal! Jag flög med flyget 4214 den 27 juli 2013 från Mallorca till Stockholm tillsammans med min flickvän och hennes familj som är också vittne till denna händelse. Jag har tidigare rest med Norwegian och har alltid varit väldigt nöjd med dem. Till min förvåning blev jag väldigt dåligt behandlad av en anställda flygvärden Benjamin på detta flyg. Han diskriminerade mig för att jag har utländskt bakgrund och var väldigt otrevlig mot mig och vägrade prata svenska med mig trots att jag pratar flytande... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen