Alla kategorier Bemanningsföretag Stockholms län Sigtuna Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Sky City 5, 190 60 Stockholm-arlanda — Visa karta

2.3 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

• Anders N

2019-02-18

Anders N skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Jag har tjänat in cash-Points hos norwegian via deras kreditkort. Nu bokade jag en resa, jag bockade i alternativet att använda intjänade cash-Points. Nu när jag fått fakturan upptäckte jag att jag ändå får betala fullt pris och mina cash-Points är inte använda. Jag vände mig till Norwegians kundtjänst men de säger att de inget kan göra då det gått mer än 4 timmar sedan jag bokade. Jag hävdar att jag inte hade möjlighet att upptäcka att de gjort fel inom fyra timmar och att 12 dagar är skälig tid för att reklamera detta. Norwegian tänker inte korrigera deras fel. Jag tror inte att Norwegian har för avsikt att betala ut cash-points till sina kunder och jag känner mig lurad av dem. Läs mer
  • Robert A

2017-07-11

Robert A skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Reser mycket med Norwegian och det är bra kvalitet för pengarna. Det finns dock en sak som jag upplever att Norwegian är frekventa på: förseningar. Jag flyger ofta mellan Oslo och Stockholm och Stockholm och Barcelona och jag upplever att var och varannat flyg blir försenat. Läs mer
  • 2016-08-08

Albert M skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Jag tycker att det alltid funkar bra med Norwegian. Bekväma plan och trevlig personal.
    Det finns verkligen ingen anledning att välja konkurrenter inom detta prissegment. Läs mer
  • 2013-11-26

Niko skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Väldigt otrevlig personal!

Jag flög med flyget 4214 den 27 juli 2013 från Mallorca till Stockholm tillsammans med min flickvän och hennes familj som är också vittne till denna händelse. Jag har tidigare rest med Norwegian och har alltid varit väldigt nöjd med dem. Till min förvåning blev jag väldigt dåligt behandlad av en anställda flygvärden Benjamin på detta flyg. Han diskriminerade mig för att jag har utländskt bakgrund och var väldigt otrevlig mot mig och vägrade prata svenska med mig trots att jag pratar flytande svenska och fortsatte prata engelska.

Han kränkte mig genom att han misstänkte att jag har filmat honom och begärde att få gå genom min telefon vilket jag vägrade. Nu när jag har tagit det med deras serviceavdelning får jag till svars att dem inte anser att deras personal har gjort något fel trots att jag har min tjej och hennes falmilj som vittne.

OBS! Åk inte med denna bolag som verkar ha växt alldelles för snabbt och glömt bort att man ska behandla sina kunder väl. Läs mer