Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Läs vad 11 kunder tycker om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

• John Niclas E

2020-08-07

John Niclas E skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Kunde jag sätta noll av fem hade jag gjort det. Sämsta bolaget av alla. Bokar om hur de vill, i mitt fall via destinationer där svenskar inte får flyga. Sen när jag försöker resonera med kundtjänst så är det den engelska supporten som bara läser samma sak om och om igen utantill, och menar att jag inte borde bokat via en otillåten destination och det är mitt ansvar att kolla. NÄR DET ÄR DE SOM BOKAT OM FLYGET!! Slår alla rekord på kafka-lik, fullständigt inkompetent support. Läs mer
  • LARS-TURE S

2020-08-06

LARS-TURE S skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Avbokad av Norwegian
    Var in och skulle kolla vår bokning 28/7 men den finns ej kvar. Första samtalet till dem 28/7 så sa de att jag avbokat själv vilket inte stämmer vi ville resa enligt bokningen. Försökte komma i kontakt med dem via Messenger men efter 8 dagar inget svar. En på FB hade samma problem så jag skrev 28/7 (helt vänligt) och hoppades att Norwegian skulle ta tag i problemet för oss men detta har Norwegian raderat. De vill väl inte att det ska komma fram att flera har blivit avbokade av Norwegian. Kontakt idag igen 6/8 med liknande svar men då att jag inte accepterat tidsförändringen och därigenom avbokat. Har inte ens fått meddelande om tidsförändring och har varken avbokat eller inte accepterat tidsförändringen. De kan inte återskapa resan eller inte ens betala tillbaka pengarna.
    Nu gör Norwegian vad som helst för att råna oss passagerare på pengarna.
    Vi gör ca 20-25 flygningar per år med dem men nu är det slut. Läs mer
  • 2020-01-23

Martins Autocenter - Autoexperten Vårby skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Mycket dålig flygbolag
    Alltid försena, ändrar tid och datum hur de vill utan att ta hänsyn att folk har redan planerat sin resa.
    Otrevligt och okunnig personal vid incheckning + flygplanet.
    Senast idag i Dubai vägrade kaptenen att låta min son kliva in exakt när dörrarna stängde trots att personalen vädjade att låta min son kliva in flera gånger och trots flera personer med personalen bad kaptenen att låta min son kliva in.
    Planet lyfte utan min son.
    Mycket elak kapten, kan inte beskriva i ord hur det känns. Läs mer
  • 2019-11-20

Andreas T skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Dåligt bemötande och servicekänsla Läs mer
  • 2019-11-07

Daniel S skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Dåligt skdjflksjdlkfjskljfkljsljglkfsd Läs mer
  • 2019-07-15

Manuel D skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Fruktansvärt dåligt information. Personalen mycket otrevligt. Informatören som organiserar köerna vid disken ger missvisande information. De kostade oss 10000SEK, för nya biljetter med SAS Läs mer
  • 2019-06-15

Fredrik O skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Mycket otrevlig personal.

Jag förväntar mig att personal har ett trevligt bemötande mot resenärer. Mot mig hade dom inte det.

Istället för leende som man förväntar sig så får man ett flin tillbaka och det var inte bara från en av personalen utan av flera. Mycket obehaglig upplevelse och jag kommer aldrig resa med Norwegian igen. Läs mer
  • Anders N

2019-02-18

Anders N skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Jag har tjänat in cash-Points hos norwegian via deras kreditkort. Nu bokade jag en resa, jag bockade i alternativet att använda intjänade cash-Points. Nu när jag fått fakturan upptäckte jag att jag ändå får betala fullt pris och mina cash-Points är inte använda. Jag vände mig till Norwegians kundtjänst men de säger att de inget kan göra då det gått mer än 4 timmar sedan jag bokade. Jag hävdar att jag inte hade möjlighet att upptäcka att de gjort fel inom fyra timmar och att 12 dagar är skälig tid för att reklamera detta. Norwegian tänker inte korrigera deras fel. Jag tror inte att Norwegian har för avsikt att betala ut cash-points till sina kunder och jag känner mig lurad av dem. Läs mer
  • Robert A

2017-07-11

Robert A skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Reser mycket med Norwegian och det är bra kvalitet för pengarna. Det finns dock en sak som jag upplever att Norwegian är frekventa på: förseningar. Jag flyger ofta mellan Oslo och Stockholm och Stockholm och Barcelona och jag upplever att var och varannat flyg blir försenat. Läs mer
  • 2016-08-08

Albert M skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Jag tycker att det alltid funkar bra med Norwegian. Bekväma plan och trevlig personal.
    Det finns verkligen ingen anledning att välja konkurrenter inom detta prissegment. Läs mer
  • 2013-11-26

Niko skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Väldigt otrevlig personal!

Jag flög med flyget 4214 den 27 juli 2013 från Mallorca till Stockholm tillsammans med min flickvän och hennes familj som är också vittne till denna händelse. Jag har tidigare rest med Norwegian och har alltid varit väldigt nöjd med dem. Till min förvåning blev jag väldigt dåligt behandlad av en anställda flygvärden Benjamin på detta flyg. Han diskriminerade mig för att jag har utländskt bakgrund och var väldigt otrevlig mot mig och vägrade prata svenska med mig trots att jag pratar flytande svenska och fortsatte prata engelska.

Han kränkte mig genom att han misstänkte att jag har filmat honom och begärde att få gå genom min telefon vilket jag vägrade. Nu när jag har tagit det med deras serviceavdelning får jag till svars att dem inte anser att deras personal har gjort något fel trots att jag har min tjej och hennes falmilj som vittne.

OBS! Åk inte med denna bolag som verkar ha växt alldelles för snabbt och glömt bort att man ska behandla sina kunder väl. Läs mer