Alla kategorier Bemanningsföretag Stockholms län Sigtuna Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Norwegian Air Shuttle Sweden AB

Sky City 5, 190 60 Stockholm-arlanda — Visa karta

Hemvärnsgatan 9, 17154, SOLNA
SCS Search & Medicorent
Anna-maria Å:
SCS är ett väldigt bra företag som bemöter sina kandidater och kunder på ett proffesionellt sätt. De är noggranna och är duktiga på att matc...

Läs vad 2 kunder tycker om Norwegian Air Shuttle Sweden AB

• Albert M
    Albert M skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Jag tycker att det alltid funkar bra med Norwegian. Bekväma plan och trevlig personal.
    Det finns verkligen ingen anledning att välja konkurrenter inom detta prissegment.
  • Niko
    Niko skrev om Norwegian Air Shuttle Sweden AB
    Väldigt otrevlig personal!

Jag flög med flyget 4214 den 27 juli 2013 från Mallorca till Stockholm tillsammans med min flickvän och hennes familj som är också vittne till denna händelse. Jag har tidigare rest med Norwegian och har alltid varit väldigt nöjd med dem. Till min förvåning blev jag väldigt dåligt behandlad av en anställda flygvärden Benjamin på detta flyg. Han diskriminerade mig för att jag har utländskt bakgrund och var väldigt otrevlig mot mig och vägrade prata svenska med mig trots att jag pratar flytande svenska och fortsatte prata engelska.

Han kränkte mig genom att han misstänkte att jag har filmat honom och begärde att få gå genom min telefon vilket jag vägrade. Nu när jag har tagit det med deras serviceavdelning får jag till svars att dem inte anser att deras personal har gjort något fel trots att jag har min tjej och hennes falmilj som vittne.

OBS! Åk inte med denna bolag som verkar ha växt alldelles för snabbt och glömt bort att man ska behandla sina kunder väl.

Sky City 5, 190 60 Stockholm-arlanda