Flyttfirma.nu

Flyttfirma.nu

Llama 0103-30 04 95 flyttfirma.nu
4.3

About company

Vill du boka en flyttfirma till ett fast pris? Då ska du vända dig till oss på Flyttfirma.nu. Vi erbjuder en tjänst där du enkelt gör en förfrågan via webben, fyller i alla uppgifter och därefter får en offert. Efter bokningen blir den granskad och godkänd av leverantören – hur enkelt som helst! Alla våra anslutna flyttfirmor...

105 omdömen om Flyttfirma.nu

Rent A
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Smidig flytt med Flyttfirma.nu. Rekommenderas!

Svar från Flyttfirma.nu

Tack för ert fina omdöme och kul att ni är nöjd med vår utförda tjänst!

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Pia S
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Mkt tillmötesgående och flexibla. Hjälpte oss i en jobbig flytt och tog på sig mer jobb än aviserat från början. Tycker de var bra.

Ann B
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Enkel hantering och bra service

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Ann! Härligt att du är nöjd med vår service.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Gun E
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Flyttfirman hade en trevlig o bemötande personal, varm kan jag rekommendera dom ,

Svar från Flyttfirma.nu

Tack för ert fina omdöme och lycka till i din nya bostad Gun.

Lilian G
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Hej, firman är svår att få tag på, dom slickade En flyttkille med en hyr kärra, körde fast på vägen till huset så vi blev fördröjda flera timmar och jag blev ledsen och super stressad och min dementa svärmor och hemtjänsten som har tider att passa blev det totalt kaos. Hade fyllt i att det var totalt fyra otympliga möbler vilket han givetvis inte kunde bära ut/ in på själv !! Som tur var kom en kille och kunde hjälpa till!! Denna oro och dåliga upplägg från flyttfirman fick vi betala fullt pris på !!! Heder dock åt den...

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Tarek C
Escribió sobre Flyttfirma.nu

The transporter comes on time and he did à great job. Thanks

Andrea R
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Very friendly and great service!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Christian A
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Jättebra flytthjälp med kunskap och erfarenhet kring flytt och gör flytten med ett leende! Rekommenderas!

Tommie L
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Enkla att ha att göra med. När vi skulle flytta fick vi offert smidigt och snabbt. Vi kunde välja mellan ett varierat utbud av leverantörer och leverantören vi valde utförde arbetet snabbt och smidigt. Flyttfirma.nu gav tydliga och bra svar.

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 520 omdömen 4.8 av 520 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Johan A
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Enkelt att boka och tryggt att få fast pris. Professionellt bemötande och service hela vägen. Inget att klaga på. Rekommenderar!

Karsten D
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Bra service och kundfokus från företaget

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Alexander H
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Seriöst och bra bemötande och de förklarade allt sakligt. Överträffade förväntningarna på flytten.

Ludovica R
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Jag hade en mycket bra och positiv erfarenhet av företaget! Realiserbara och tillgängliga när som helst

Svar från Flyttfirma.nu

Vi tackar ödmjukast för ert fina omdöme och det glädjer oss att ni är nöjd med våra tjänster.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1022 omdömen 4.8 av 1022 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Jonas D
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Trevliga killar som hjälpte oss med bohaget.

Svar från Flyttfirma.nu

Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er med flytten. Lycka till i ert nya hus!

Maria Victoria A
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Great service and helpful team!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Dmitrij S
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Extremt oseriös företag som skapar mycket mejl konversation och strul. Avråder alla underleverantörer att sammarbeta med de. De har orsakat kostnader till oss och vägrar att betala symbolisk summa och väljer att ha dålig omdöme istället.

Jonas K
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Personalen som kom var långsamma och drog ut på tiden! Gjorde allt för att dra ut på tiden!

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 115 omdömen 4.5 av 115 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Michael L
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Extremely friendly and helpful! Always able to answer any questions I had

Arunabh S
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Was a smooth experience overall! Recommended

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2167 omdömen 4.7 av 2167 omdömen

Christine M
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Trevliga och duktiga inget skadat

Monir E

superservice - noggranna och försiktiga med värdefulla möbler. 👍🏼

Svar från Flyttfirma.nu

Stort tack för ert fina omdöme om oss Monir. Varmt välkommen att anlita oss igen när det är dags för flytt.

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3295 omdömen 4.7 av 3295 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Margurite P
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Det allra bästa mottagandet och den bästa servicen över förväntan Är helt nöjd kunde inte bli bättre Stort tack

Svar från Flyttfirma.nu

Det värmer när ni som kund är nöjd med vår service Margurite. Stort lycka till i er nya bostad.

Hallgeir A
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Professionelt och bra bemötande. Mycket bättre än förväntat, jämfört med andra erfarenheter. Flyttarna kom i tid, var snabba och effektiva. Städarna kom också i tid och gjorde kanonjobb; noggranna och ordentliga. Är mycket nöjd.

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Hallgeir! Stort tack för ert fina omdöme! Du är varmt välkommen igen när du är i behov utav flytthjälp.

Mine B
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Inte särskilt nöjd alls, två flyttkillar dök upp med fel storlek på fordon, hade ingen aning om att hela bohaget skulle flyttas, fick köra två gånger för att de hade med sig ett för litet fordon och frågade hela tiden om allt skulle med. Det hela tog 10 timmar och var allt utom smidigt. Inte alls nöjd.

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Mine! Ni hade fått ett fast pris för er flytt. Om personalen lastar och kör 2 vändor så påverkar inte det priset ni betalar. Självklart vill personalen stämma av vad som ska med i flytten och om det är något som ska vara kvar i bostaden till den nya ägaren.

Evgeniya G
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Lätt att komma i kontakt samt snabbt att utföra arbetet

Svar från Flyttfirma.nu

Tack för ert fina omdöme Evgeniya! Önskar dig lycka till i din nya bostad.

Susan P
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Vänligt, effektivt, punktligt, flexibelt. Helt enkelt toppen personal i toppen företag!!

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Susan! Tack för att vi fick hjälpa er med flytten och skönt att ni är nöjd med personalens utförda jobb.

Janet L
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Jag blev missnöjd över hur ineffektivt arbetet var och att jag då ändå inte fick hjälpa till. Det tog onödigt lång tid. Alldeles för många snackpauser. Snacka gärna men jobba samtidigt!

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Janet! Det var tråkigt att höra att ni är missnöjd med personal som jobbar ineffektivt. Självklart ska personalen jobba effektivt under hela flytten men dem har rätt till 5 min paus varje timme. Vi kommer höra med personalen som utfört er flytt för att se vad som inte fungerat. Teamet på Flyttfirma.nu

EMIL M
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Jag fick åka o hämta ett soffbord dom hade glömt på grannens trädgård 🙂

Svar från Flyttfirma.nu

Tack för att vi fick hjälpa dig med flytten Emil. Önskar dig lycka till i din nya bostad. Teamet på Flyttfirma.nu

Ab L
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Mycket välvilligt inställda till att lösa de problem som uppstått. Fin servise via tel.

Svar från Flyttfirma.nu

Tack för ert fina omdöme och att vi fick hjälpa er med kontorsflytten. Vi önskar er lycka till i era nya lokaler. Teamet på Flyttfirma.nu

Majken R
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Köpte flytt. Killarna från Flytt var mycket hjälpsamma och deltog i alla funderingar kring hur det skulle möbleras på det nya stället. Allt var helt perfekt!!🤩

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Majken! Vad bra att du som kund är nöjd med vår service och utförda flytt. Välkommen igen när det är dags! Teamet på Flyttfirma.nu

Hans-anker F
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Blev bemött på ett bra sätt. Flyttningen gick mycket fortare än jag trott. Flyttjänst av ett hushåll som gick utomordentligt smidigt och snabbt.

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Hans! Tack för att ni valde oss och kul att ni är så nöjd med våra tjänster. Teamet på Flyttfirma.nu

Maj-britt T

Strul från fösta stund,och tar betalt för 13 timmar,vilket det inte tog

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Maj-Britt! Ni bokade enbart flytt av 10-15 st flyttlådor, 2 bord, någon köksstol, säng, sängbord, 2 byråer. Det som flyttades var ca 40 kubik bohag. Därav tog flytten mycket längre tid än ni hade fått i offerten. Teamet på Flyttfirma.nu

Olof Johan L

Väääldigt väääldigt nöjd! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Flyttfirma.nu

Stort tack för ert fina omdöme Johan. Lycka till med er nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu

Alan B
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Paid for a move of apartment across a few kilometers with 1 man to assist and drive. Mover was very helpful and have no complaints there However we found after that they charge for the time it takes for the moving van to get to and from their office as well which seems ridiculous and also sneaky.

Thomas E
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Bästa flyttgäng jag träffat kunniga

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Thomas! Tack så mycket för ert fina omdöme om oss och varmt välkommen igen när ni är i behov utav flytthjälp. Teamet på Flyttfirma.nu

MARCUS C
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Mkt bra flytthjälp! Snabba och proffsiga. Flyttkillarna hade bra koll och hela vårt bohag transporterades mycket säkert i Stockholms innerstad. Kan varmt rekommendera dessa!

Svar från Flyttfirma.nu

Tack att vi fick hjälpa Er med flytten och lycka till i ert nya hem! Teamet på Flyttfirma.nu

Camilla T
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Snabb och bra hjälp. Trevlig personal!

Svar från Flyttfirma.nu

Stort tack för ert fina omdöme Camilla. Lycka till med er nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu

Marzieh M
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Vi är nöjda med jobbet både med flytten och städningen.

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Marzieh! Tack för att vi fick hjälpa er med flytt och flyttstädning och att ni blev så nöjda. Teamet på Flyttfirma.nu

Caroline H
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Supernöjd, snabbt och smidigt. Kommer varmt rekommendera. Tack!

Svar från Flyttfirma.nu

Stort tack för ert fina omdöme om oss! Teamet på Flyttfirma.nu

Caroline H
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Stort tack för att hjälp! Allt gick mycket smidigt utan krångel och enligt tidsram. Kommer varmt rekommendera vidare. På återseende!

Svar från Flyttfirma.nu

Tack för att vi fick hjälpa er med flytten Caroline! Vart välkommen igen och stort lycka till med nya bostaden. Teamet på Flyttfirma.nu

Zahra T
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Jag beställde tjänsten online. Jag hade specifikt skrivit att jag skulle förmodligen ha hjälp med att packa upp mina saker. När flyttkillarna kom så hade kontaktpersonen inte meddelat det till dem. Därmed hade de inga kartonger med sig. Dessutom mitt telefonnr hade inte kommunicerats med flyttpersonalen varför de letade efter min lägenhet i ca 30 minuter. Annars utfördes själva flytten utan problem och väldigt smidigt. Således mer missnöjd med organisationen i firman annars utmärkt tjänst.

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Zahra! Vi hade meddelat att ni hade egna flyttlådor ni skulle få hjälp med att packa upp. Ert telefonnummer samt korrekt lastnings- och lossningsadress hade personalen fått. Teamet på Flyttfirma.nu

Simon Å
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Hade lite panik efter att en annan flyttfirma plötsligt ställt in och behövde flytta väldigt omgående. Kontakten var riktigt snabb och bra och jag behövde inte oroa länge innan de hade löst det. Hade jag haft lite tid att tänka att jag sparat pengar på att ringa direkt till den mindre firma som kom och gjorde flytten på deras uppdrag.

Svar från Flyttfirma.nu

Tack för ert fina omdöme om oss Simon. Stort lycka till med din nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu

Agneta F
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Vi köpte flytthjälp och ger er 10 poäng av 10. Trevligt bemötande vid bokning och mycket trevlig personal som flyttade bohaget!!

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Agneta! Vad kul att ni är så nöjd med flytthjälpen. Önskar er lycka till i er nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu

Charlotta V
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Min flytt gick fort och bra.👍

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Charlotta! Alltid lika trevlig läsning när ni som kund är nöjd med flytthjälpen. Lycka till i er nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu

Charlotte A
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Mycket nöjd med hjälp av flytt mellan lägenhet och äldreboende i Eskilstuna.

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Charlotte! Stort tack för ert fina omdöme och lycka till i den nya bostaden. Teamet på Flyttfirma.nu

Catarina C
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Tyvärr återkom flyttfirman efter 6 månader och begärde tillbaka flyttboxarna vi använt. Det borde varit tydligt från början att dessa skulle tillbaka och inte 6 månader senare!

Goli H
Escribió sobre Flyttfirma.nu

En super trevlig och organiserad team som tog väl hand om våra artiklar för flytten. Kunde inte begär mer!

Hej Goli! Stort tack för ert fina omdöme. Teamet på Flyttfirma.nu

Marie O
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Jag trodde att vi skulle få offerter från flera firmor, men fick endast från en firma så det var lite snopet. I övrigt funkar tjänsten bra.

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Marie! Vår tjänst fungerar precis som det står på hemsidan. Vi har anslutna flyttfirmor är kopplade till vår tjänst och ni får en offert direkt utav oss på Flyttfirma.nu Teamet på Flyttfirma.nu

Karin J
Escribió sobre Flyttfirma.nu

En flytt som gick fort och lätt! Trevliga killar och även snabb hantering när flytten bokades. Allt var klart på ett par timmar, både på och avlastning, trots 15 mils avstånd!

Svar från Flyttfirma.nu

Hej Karin! Stort tack för ert fina omdöme. Lycka till i er nya bostad! Teamet på Flyttfirma.nu

Lucica G
Escribió sobre Flyttfirma.nu

Flytt Utmärkt bemötande ! De två killarna med flyttbilen var jättetrevliga och jätteduktiga. Var jättenöjd med dem. Ska rekommendera er till mina vänner. Stort tack för allt !

Svar från Flyttfirma.nu

Tack för ert fina omdöme Lucica. Hör av dig nästa gång du är i behov utav flytthjälp. Teamet på Flyttfirma.nu