Alla kategorier Flyttfirma Jönköping Sävsjö Flyttprinzen AB

Flyttprinzen AB

Hallonvägen 2, 576 33 Sävsjö — Visa karta

Välkommen till oss på FlyttPrinZen!

Vi sätter dig som kund i centrum och hjälper dig med flytten oavsett om du är privatperson eller företag. En trygg flytt för dig betyder trygghet även för oss. Vi skräddarsyr din flytt efter dina behov och tar hand om din flytt från början till slut. Vi har lång erfarenhet av flyttbranschen och tar han dom din flytt i hela Sverige men även till länder som ligger inom EU. Vi vill gärna påminna om att du som använder sig av flytthjälp även har rätt att utnyttja rutavdraget som är upp till 50%.

Välkommen att höra av dig för en kostnadsfri offert eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 13 kunder tycker om Flyttprinzen AB

• 2019-01-14

AnnCharlotte O skrev om Flyttprinzen AB
    Kanontrevliga killar som kan sitt yrke.
    Tack för hjälpen. Läs mer
  • 2018-12-22

Ann-britt J skrev om Flyttprinzen AB
    Flytthjälp
    Jättetrevlig personal o bästa tänkbara hjälp, kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Åsa F

2018-12-20

Åsa F skrev om Flyttprinzen AB
    Beställde en flytt av bohag. Flyttprinzen var snabba och noga och duktiga. Det är två killar som driver företaget och de är väldigt trevliga och tillmötesgående och roliga. Dom utförde arbetet med kvalite.
    Från en väldigt nöjd kund Åsa Läs mer
  • 2018-12-07

Inger H skrev om Flyttprinzen AB
    Lugnt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Anna E

2018-12-07

Anna E skrev om Flyttprinzen AB
    Flyttprinzen hjälpte oss flytta hela vårt bohag från radhus till villa. Punktlig, trevliga, hjälpsamma, noggranna, glada. Levererar till 100%! Rekommenderas varmt!👍 Läs mer
  • 2018-12-07

Marie K skrev om Flyttprinzen AB
    Alltid lika trevliga och jag har flyttat flera gånger med dom och dom är alltid lika försiktiga om ens saker.
    Det har aldrig gått sönder något.
    Superbilar rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2018-11-25

Magnus F skrev om Flyttprinzen AB
    Ett mycket professionellt och trevligt bemötande vid flytt av mammas möbler. Rekommenderar mer än gärna Flyttprinzen. Läs mer
  • 2018-11-23

Ann-chalott A skrev om Flyttprinzen AB
    Lugn, trevlig flytt av trevliga, duktiga killar. Inte en sak gick sönder. Rekommenderar Flyttprinzen varmt😃 Läs mer
  • 2018-11-21

Therese U skrev om Flyttprinzen AB
    Flytthjälp. Proffsiga, samarbetsvilliga, trevliga. Kändes tryggt och bra. Läs mer
  • Beatrice F

2018-11-19

Beatrice F skrev om Flyttprinzen AB
    Flyttning av möbler. Toppenbemötande från första samtal, mail till ännu bättre när vi väl träffades. Alla bör anlita dem :) Läs mer
  • 2018-11-08

Jannike j skrev om Flyttprinzen AB
    Köpt flytthjälp från Nässjö till Sävsjö. Fantastiskt bra bemötande från start, killarna var väldigt hjälpsamma och ansträngde sig för att kunna hjälpa mig det datumet jag ville. Flytten gick smidigt, allt kom fram välbehållet. Bra pris och smidig betalning!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-11-06

christina c skrev om Flyttprinzen AB
    Kan verkligen rekommender Flyttprinzen. Mycket trevliga, tillmötesgående och hjälpsamma. Läs mer
  • 2018-11-06

Jacob s skrev om Flyttprinzen AB
    Mycket bra bemötande och utfört uppdrag! Läs mer

Hallonvägen 2, 576 33 Sävsjö