Alla kategorier Övrigt Gotland Gotland Foderboden Gotland

Foderboden Gotland

Stenkyrka Hälge 147, 624 42 Tingstäde — Visa karta

Foderboden Gotland - vi erbjuder din hund & katt det bästa i matväg Innanför våra dörrar är endast förstaklassiga råvaror välkomna. Vi gillar helt enkelt inte mat som innehåller onaturliga & onyttiga tillsatser, färgämnen eller sådant som endast tjänar som utfyllnad eller smakförstärkare. Vår filosofi är att läsa innehållsförteckningen och fråga varje ingrediens vad den tjänar för syfte och vad den kan tillföra ditt husdjur för gott. Mat ska vara en njutning, en självklarhet för oss, men tyvärr inte alltid för våra husdjur. Mat är bränsle och tankar man fel så fungerar inte motorn som den ska. Med rätt mat så bygger djuret upp en sund kropp och ett starkt imunförsvar som gör att det har lättare att stå emot både inre och yttre påfrestningar. Öppettider: vardagar 11-18 lördagar 11-13

Läs vad 1 kund tycker om Foderboden Gotland

• Johan C
    Johan C skrev om Foderboden Gotland
    Vi köper hundmat från Foderboden sedan några månader. Fräscha lokaler och kompetent och trevlig personal som kan hundar. Så vitt jag kan se så är prylarna de tar in genomgående av hög kvalitet.

Att det även finns en veterinärpraktik i anslutning till butiken är såklart positivt.

Stenkyrka Hälge 147, 624 42 Tingstäde