fokusljudbild.se

fokusljudbild.se

• BadgeTwoYears

Välkommen till Fokus Ljud & Bild! Vi på Fokus Ljud & Bild erbjuder tjänster inom nätverk/WiFi, ljud och bild, hemmabio, antenner/paraboler, kameraövervakning, styrsystem/control4 samt mycket mer. Vi har många års erfarenhet inom branschen och har varit med så pass länge som sedan 1978. År 2007 stängde vi igen våra butiker...

59 omdömen om fokusljudbild.se

Christer F
Skrev om fokusljudbild.se

Trevligoch kunnig inom sitt område. Rekommenderar dom gärna till installation och sevicetjänster

Jhn A
Skrev om fokusljudbild.se

Underbar person som var hos oss. Hjälpsam och kunnig. Löste problemet lätt, snabbt och enkelt. Han kunde sin sak. Ett bolag redan sparat i mina kontakter.

Erik W
Skrev om fokusljudbild.se

Kom i tid och löste mitt problem med Mesh routern. Trevligt bemötande!

Gun S
Skrev om fokusljudbild.se

Mycket kunnig och kundcentrerad.

Peter B
Skrev om fokusljudbild.se

Fantastisk service med hög kvalitet

Mona Maria Elisabet E
Skrev om fokusljudbild.se

Min el-tekniker på plats är perfekt.

Henrik S

Superbra leverans! Trevliga och kunniga! Kan verkligen rekommenderas

Danderyds A
Skrev om fokusljudbild.se

Bra och proffsig service. Kan rekommenderas.

Vita L
Skrev om fokusljudbild.se

De är professionella och verkligen kan sitt jobb. Jag är så glad och trygg när jag har vänt mig till dem.

LARS S

Superbra - trevlig - snabb - effektiv

Claes T
Skrev om fokusljudbild.se

suveräna, kommer så fort dom kan. Har använt deras tjänster några år nu, både hemma och på landet. Kunniga och trevliga.. Rekommenderas

Hans P
Skrev om fokusljudbild.se

Vi hade problem med vårt surroundsystem och fick det fixat av ”Ville” snabbt, bemöttes väldigt trevligt och professionellt. Vi kommer att använda oss av Focus tjänster även i fortsättningen. Mvh Ola o Mia

Björn S
Skrev om fokusljudbild.se

Riktigt bra kundbemötande genom trevliga och kompetenta medarbetare

Sture
Skrev om fokusljudbild.se

Only good experiences, especially their service is outstanding.

Elon L
Skrev om fokusljudbild.se

Bra service! Snabbt snyggt och prisvärt.

Per B
Skrev om fokusljudbild.se

Mycket proffsigt och bra service. Snabba beslut och lättkontaktad även på telefon.

Borup A
Skrev om fokusljudbild.se

Proffsiga, kunniga och trevliga.

Marie S

Väl bemött. Utförde sitt uppdrag på bästa sätt. OK

Ocke M
Skrev om fokusljudbild.se

Bara bra och trevligt bemötande av kunnig tekniker

Tre A
Skrev om fokusljudbild.se

Supertrevliga och snabb hjälp. Meddelsamma och håller avtalade tider. Har hjälpt vårt företag med ljud och bild i våra konferensrum.. Vi är supernöjda. //Ann-Sofie

Mikael S
Skrev om fokusljudbild.se

Bra service. Kunnig personal. Prisvärt.

Niclas C
Skrev om fokusljudbild.se

Väldigt proffsiga och noggranna i sin installation. Behjälpliga och trevliga! Kan varmt rekommendera. /Niclas

Petra L
Skrev om fokusljudbild.se

Proffsigt och snabb service vi är supernöjda! Rekommenderas varmt!

Ann I
Skrev om fokusljudbild.se

Alltid toppen -mycket bra och trevlig service! Bra varor. Personligt.

Anna-clara L
Skrev om fokusljudbild.se

Fantastisk service Du ringer beställer dom kommer installerar ser till att Du kommer igång och så har Du både tv ljud och bild på direkten

Peter H
Skrev om fokusljudbild.se

Mycket nöjd med utfört arbete. Snabbt och proffsigt rakt igenom. Fem plus!

Activa Service I Sverige Ab A

Trevlig tillmötesgående och snabb leverans

Patrik B

Proffsig, hjälpsam och trevlig. Rekommenderas

Ana P
Skrev om fokusljudbild.se

Väldigt duktig och kompeten Instalator.

Transportcenter A
Skrev om fokusljudbild.se

Mycket trevligt bemötande och vi är mer än nöjda med ljud- och bildprojektet som Fokus Ljud & Bild genomfört i vårt nya showroom

Christina S
Skrev om fokusljudbild.se

Trevliga och kompetenta på alla sätt!

Agneta P
Skrev om fokusljudbild.se

Är mångårig kund och har alltid varit mycket nöjd med Fokus ljud och bild. Kunniga, serviceinriktade, flexibla, snabba och tillmötesgående. Har köpt ljudsystem för ute och inne, tv, internetlösningar o.s.v. Kommer att fortsätta anlita företaget. Mvh Agneta

Johan G
Skrev om fokusljudbild.se

Mycket nöjd med Wille Liljenfeldts bemötande, trevlig, snabb och proffsig! Övriga medarbetare är också kanon

Ingrid L
Skrev om fokusljudbild.se

Köpte en tv-hiss. Fick god hjälp av en trevlig och kullig kille

Marcus H
Skrev om fokusljudbild.se

Bästa service man kan få. Extrem kunnig personal som kommer med rimliga förslag för det ändamålet jag sökte hjälp, nämligen att bytta TV, förbättra ljudkvalitet och förbättra Wifi hemma.

Peter H
Skrev om fokusljudbild.se

Gick snabbt att få till möte med Fokus. Effektivt möte hemma hos oss. Teknikern löste vårt problem

Johan G
Skrev om fokusljudbild.se

Kan varmt rekommendera Viktor på Fokus Ljud & Bild. Bra lösning, snyggt gjort, kunnig och noggrann!

Roger N
Skrev om fokusljudbild.se

-Får alltid kontakt med de, bra bemötande försöker alltid hitta lösningar istället för som vissa andra bara se problemen. -Mina förväntningar har hittills infriats med råge, hoppas det fortsätter så för det är den bästa reklamen. -Jag har nyligen byggt mig ett nytt hus där jag anlitade Fokus för att fixa ett bra ljudsystem i huset, och de levererade ett system som vi är mycket nöjda med kanske inte säger så mycket men som många andra så har man tyvärr en begränsning vad gäller budget speciellt i samband med ett husbygge...

Dan R
Skrev om fokusljudbild.se

Jag upplevde dem kunniga, lyhörda och servicebenägna. Löste alla svårigheter i vårt hus. //Dan

Loftsweden A
Skrev om fokusljudbild.se

Otroligt kundfokus! Duktiga killar som löser problem. När något uppstår akut så löser de problemet på distans eller så kommer de så fort de kan. Rekomenderas starkt!

Lars G
Skrev om fokusljudbild.se

Mycket bra service, bemötande och resultat. Kan varmt rekommendera företaget till andra.

Emelie C
Skrev om fokusljudbild.se

Suverän service och mycket duktig personal.

Susanne T
Skrev om fokusljudbild.se

Snabb service och trevligt bemötande med återkoppling

Jan P
Skrev om fokusljudbild.se

Superbra service, snabba och kunniga!

Jan L
Skrev om fokusljudbild.se

Det jag behövde hjälp med jag köpte en adapter till playtjänster

Dan D
Skrev om fokusljudbild.se

Utför sitt jobb med snabbt och bra tack vare hög kompetens.

Agnes L
Skrev om fokusljudbild.se

Så nöjd med min installation! Rekommenderar

Johan S
Skrev om fokusljudbild.se

Jag blev mycket väl bemött, extremt kundorienterade som företag och jobbet utfördes proffsigt och snyggt.

Eva I

Trevligt bemötande, enkelt, smidigt och ett fint resultat! Tack William

Gustav P
Skrev om fokusljudbild.se

Tredje gången jag använder mig av Ljud & Bild när jag installerar ny TV i samband med flytt. Lika nöjd varje gång!!! Rekommenderas starkt.