fokusljudbild.se

fokusljudbild.se

• BadgeThreeYears
Call 070-303 33 41 Share

About company

Välkommen till Fokus Ljud & Bild! Vi på Fokus Ljud & Bild erbjuder tjänster inom nätverk/WiFi, ljud och bild, hemmabio, antenner/paraboler, kameraövervakning, styrsystem/control4 samt mycket mer. Vi har många års erfarenhet inom branschen och har varit med så pass länge som sedan 1978. År 2007 stängde vi igen våra butiker...

61 omdömen om fokusljudbild.se

Michael C
Wrote about fokusljudbild.se

Magnus har vi haft i många år och är både trevlig och gör alltid ett utmärkt jobb

Anders A
Wrote about fokusljudbild.se

Vi fick hjälp med (för oss) tekniskt komplicerade produkter och installation inom TV, data, ljud Fokus grabbarna gjorde ett fantastiskt snyggt jobb på ett pedagogiskt sätt förklarade produkterna. Vi är nu mycket nöjda med TV och ljudinstallationerna och kan varmt rekommendera Fokus ljud och bild

Christer F
Wrote about fokusljudbild.se

Trevligoch kunnig inom sitt område. Rekommenderar dom gärna till installation och sevicetjänster

Jhn A
Wrote about fokusljudbild.se

Underbar person som var hos oss. Hjälpsam och kunnig. Löste problemet lätt, snabbt och enkelt. Han kunde sin sak. Ett bolag redan sparat i mina kontakter.

Erik W
Wrote about fokusljudbild.se

Kom i tid och löste mitt problem med Mesh routern. Trevligt bemötande!

Gun S
Wrote about fokusljudbild.se

Mycket kunnig och kundcentrerad.

Peter B
Wrote about fokusljudbild.se

Fantastisk service med hög kvalitet

Mona Maria Elisabet E
Wrote about fokusljudbild.se

Min el-tekniker på plats är perfekt.

Henrik S

Superbra leverans! Trevliga och kunniga! Kan verkligen rekommenderas

Danderyds A
Wrote about fokusljudbild.se

Bra och proffsig service. Kan rekommenderas.

Vita L
Wrote about fokusljudbild.se

De är professionella och verkligen kan sitt jobb. Jag är så glad och trygg när jag har vänt mig till dem.

LARS S

Superbra - trevlig - snabb - effektiv

Claes T
Wrote about fokusljudbild.se

suveräna, kommer så fort dom kan. Har använt deras tjänster några år nu, både hemma och på landet. Kunniga och trevliga.. Rekommenderas

Hans P
Wrote about fokusljudbild.se

Vi hade problem med vårt surroundsystem och fick det fixat av ”Ville” snabbt, bemöttes väldigt trevligt och professionellt. Vi kommer att använda oss av Focus tjänster även i fortsättningen. Mvh Ola o Mia

Björn S
Wrote about fokusljudbild.se

Riktigt bra kundbemötande genom trevliga och kompetenta medarbetare

Sture
Wrote about fokusljudbild.se

Only good experiences, especially their service is outstanding.

Elon L
Wrote about fokusljudbild.se

Bra service! Snabbt snyggt och prisvärt.

Per B
Wrote about fokusljudbild.se

Mycket proffsigt och bra service. Snabba beslut och lättkontaktad även på telefon.

Borup A
Wrote about fokusljudbild.se

Proffsiga, kunniga och trevliga.

Marie S

Väl bemött. Utförde sitt uppdrag på bästa sätt. OK

Ocke M
Wrote about fokusljudbild.se

Bara bra och trevligt bemötande av kunnig tekniker

Tre A
Wrote about fokusljudbild.se

Supertrevliga och snabb hjälp. Meddelsamma och håller avtalade tider. Har hjälpt vårt företag med ljud och bild i våra konferensrum.. Vi är supernöjda. //Ann-Sofie

Mikael S
Wrote about fokusljudbild.se

Bra service. Kunnig personal. Prisvärt.

Niclas C
Wrote about fokusljudbild.se

Väldigt proffsiga och noggranna i sin installation. Behjälpliga och trevliga! Kan varmt rekommendera. /Niclas

Petra L
Wrote about fokusljudbild.se

Proffsigt och snabb service vi är supernöjda! Rekommenderas varmt!

Ann I
Wrote about fokusljudbild.se

Alltid toppen -mycket bra och trevlig service! Bra varor. Personligt.

Anna-clara L
Wrote about fokusljudbild.se

Fantastisk service Du ringer beställer dom kommer installerar ser till att Du kommer igång och så har Du både tv ljud och bild på direkten

Peter H
Wrote about fokusljudbild.se

Mycket nöjd med utfört arbete. Snabbt och proffsigt rakt igenom. Fem plus!

Activa Service I Sverige Ab A

Trevlig tillmötesgående och snabb leverans

Patrik B

Proffsig, hjälpsam och trevlig. Rekommenderas

Ana P
Wrote about fokusljudbild.se

Väldigt duktig och kompeten Instalator.

Transportcenter A
Wrote about fokusljudbild.se

Mycket trevligt bemötande och vi är mer än nöjda med ljud- och bildprojektet som Fokus Ljud & Bild genomfört i vårt nya showroom

Christina S
Wrote about fokusljudbild.se

Trevliga och kompetenta på alla sätt!

Agneta P
Wrote about fokusljudbild.se

Är mångårig kund och har alltid varit mycket nöjd med Fokus ljud och bild. Kunniga, serviceinriktade, flexibla, snabba och tillmötesgående. Har köpt ljudsystem för ute och inne, tv, internetlösningar o.s.v. Kommer att fortsätta anlita företaget. Mvh Agneta

Johan G
Wrote about fokusljudbild.se

Mycket nöjd med Wille Liljenfeldts bemötande, trevlig, snabb och proffsig! Övriga medarbetare är också kanon

Ingrid L
Wrote about fokusljudbild.se

Köpte en tv-hiss. Fick god hjälp av en trevlig och kullig kille

Marcus H
Wrote about fokusljudbild.se

Bästa service man kan få. Extrem kunnig personal som kommer med rimliga förslag för det ändamålet jag sökte hjälp, nämligen att bytta TV, förbättra ljudkvalitet och förbättra Wifi hemma.

Peter H
Wrote about fokusljudbild.se

Gick snabbt att få till möte med Fokus. Effektivt möte hemma hos oss. Teknikern löste vårt problem

Johan G
Wrote about fokusljudbild.se

Kan varmt rekommendera Viktor på Fokus Ljud & Bild. Bra lösning, snyggt gjort, kunnig och noggrann!

Roger N
Wrote about fokusljudbild.se

-Får alltid kontakt med de, bra bemötande försöker alltid hitta lösningar istället för som vissa andra bara se problemen. -Mina förväntningar har hittills infriats med råge, hoppas det fortsätter så för det är den bästa reklamen. -Jag har nyligen byggt mig ett nytt hus där jag anlitade Fokus för att fixa ett bra ljudsystem i huset, och de levererade ett system som vi är mycket nöjda med kanske inte säger så mycket men som många andra så har man tyvärr en begränsning vad gäller budget speciellt i samband med ett husbygge...

Dan R
Wrote about fokusljudbild.se

Jag upplevde dem kunniga, lyhörda och servicebenägna. Löste alla svårigheter i vårt hus. //Dan

Loftsweden A
Wrote about fokusljudbild.se

Otroligt kundfokus! Duktiga killar som löser problem. När något uppstår akut så löser de problemet på distans eller så kommer de så fort de kan. Rekomenderas starkt!

Lars G
Wrote about fokusljudbild.se

Mycket bra service, bemötande och resultat. Kan varmt rekommendera företaget till andra.

Emelie C
Wrote about fokusljudbild.se

Suverän service och mycket duktig personal.

Susanne T
Wrote about fokusljudbild.se

Snabb service och trevligt bemötande med återkoppling

Jan P
Wrote about fokusljudbild.se

Superbra service, snabba och kunniga!

Jan L
Wrote about fokusljudbild.se

Det jag behövde hjälp med jag köpte en adapter till playtjänster

Dan D
Wrote about fokusljudbild.se

Utför sitt jobb med snabbt och bra tack vare hög kompetens.

Agnes L
Wrote about fokusljudbild.se

Så nöjd med min installation! Rekommenderar

Johan S
Wrote about fokusljudbild.se

Jag blev mycket väl bemött, extremt kundorienterade som företag och jobbet utfördes proffsigt och snyggt.