Folier.se

Folier.se

Välkommen till Folier.se!

Vi är företaget med stort utbud och snabba leveranser. På Folier.se kan vi erbjuda dig en rad olika produkter så som maskiner och material för tryck på textil eller hårda material.

Hos oss hittar du produkter inom kategorierna:
- Skärplotter
- Transferpressar & Tillbehör
- Skrivare & Färg
- Vinyler & Tillbehör
- Printbara Material & Produkter
- Doming/Kupol dekaler
- Badges
- 3D-skrivare

På vår hemsida kan du välja mellan märken som Silhouette, Graphtec, OKI, Forever, Epson, Happy Press, Secabo, Stahls’, SEF, Aslan, Ritrama och många andra. Med snabba leveranser kommer dina varor säkert och snabbt fram till dig. Varmt välkommen till Folier.se!

Läs vad 848 kunder tycker om Folier.se 2

• Leif L
    2021-06-14
    Vi har varit hyresvärd till Folier under 3 års tid. Allting har belöpt väldigt bra och smidigt. Vi förstår det som att Folier expanderat kraftigt och vuxit ur lokalerna. Denna expansion har följaktligen överstigit deras tidigare högt satta mål - och är följden av uppskattning hos deras kunder.

Vi har bara goda vitsord i vår relation till företaget och önskar dem lycka till i sina nya, större lokaler.
    2021-06-14
    Super leverantör som alltid levererar bra service och artiklar, mycket nöjd kund
    2021-06-10
    Trevlig kundtjänst, bra priser snabba leveranser.
    2021-06-10
    Det var lätt att beställa och snabbt och smidigt gick det!
    En sak jag saknade i information om folier var tjockleken, men jag kan även ha missat det i texten.
  • Josef W
    2021-06-09
    Kanon kvalitet på vinylen varje gång.
    Mycket snabb leverans!
    2021-06-08
    Jag köpte 2 extra autoblade knivar till min silhouette cameo 3.
    Tyvärr saknades en kniv i leveransen, kontaktade Folier och fick en ny skicka utan problem! Alltid fått bra service från dem!
    2021-06-08
    Transferfolie.

Bra service..leverans lite sämre. Fick åka och hämta på utlämningsställe. Krångligt.
    2021-06-06
    Ringde till folier för att köpa en kartong med muggar för sublimering. Dagen efter stod det en kartong på jobbet. Sjukt snabb service. Och mycket trevlig personal.
    2021-05-31
    riktigt bra service och bra bemötande i tele, hjälpsam, trevlig och snabb leverans. nöjd till 110 %.
    2021-05-30
    Snabb leverans och bra produkter. Jag kommer absolut handla mer ifrån denna sida.
    2021-05-28
    Köpte folie,allt var bra paketerat och bra folie samt snabb leverans!
    2021-05-28
    Otroligt snabba och pålitliga!
    Beställde en värme press mm olika transfer tillbehör och allting skickades samma dag och kom fram dagen efter, Helt rätt företag att beställa ifrån 💯
    2021-05-27
    man borde kunna kombinera färger på folier som privatperson . inte lönt att köpa 5m 10m 25m blå

men att köpa 5m 10m 25m av olika färger borde oxå ge rabbat
    2021-05-25
    Kontakt via mail, snabbt svar på min tekniska fråga kring folie till dörrhandtag bilen. Smidig beställning snabb leverans.
    2021-05-25
    Snabb och bra service och snabb leverans. Bra produkter.
    Vinyl
    Mycket bra service, snabb leverans! Enkelt och smidigt!
    2021-05-25
    Snabb bra leverans och bra kvalité.
    Snabb leverans.
    Väl packat.
    Godis!
    2021-05-24
    Hittade lätt vad jag sökte och fick varorna snabbt 👍
    2021-05-24
    Köpt en skrivare, press och en del tillbehör. Textilvinylen fanns tyvärr inte just nu i reflex, vilket är tänkt att vara det jag kommer att använda. Så det fick bli några andra färger till att börja med, då jag ändå är fullständig nybörjare på detta och har en hel del att lära mej framför..

Snabb leverans, uppskattas alltid!!
    2021-05-23
    Snabb och bra service! 👌
    Rekommenderar starkt! 1
    2021-05-22
    Snabbt och enkelt, kvalitets varor!
    Supernöjd och återkommande kund!💛
    2021-05-17
    Vinylen var lätt arbetat och gjorde det den skulle. Inga konstigheter.
    2021-05-17
    Snabb leverans, bra produkt. Hoppas att nästa gång jag behöver något blir jag lika nöjd som nu.
  • Mattias N
    2021-05-16
    Alltid snabba leveranser med rätt varor, finns alltid det jag behöver i lager.
    2021-05-14
    De på Folie har varit otroligt hjälpsamma.
    Den servicen är guld värd
    2021-05-10
    Hade en del frågor om Silhoutte via mail. Fick svar och råd och synpunkter från en väldigt tillmötesgående kvinna vilket resulterade i att en sådan nu finns här o väntar på första jobbet
    2021-05-10
    Köpte forever laser transparent (no background) Vilket gav ett mäkta imponerande resultat till tidigare transferpapper jag använt. // Blivande storkund.
    2021-05-10
    Helt fantastiska , bra bemötande & service.
    Fått hjälp trots att jag själv inte är så teknisk
    2021-05-08
    Jag har blivit väl bemöt av företaget vid förfrågningar angående deras produkter.
    2021-05-07
    Mycket seriösa. Snabba med o packa o skicka. O underbara produkter .
    2021-05-07
    Snabb och bra service, återkommer! 🤗
    2021-05-07
    Älskar servicen och deras kunniga personal
    2021-05-06
    Snabb leverans, men om du är privatperson: kom ihåg att klicka i med moms...
    2021-05-06
    Driver ett litet hobbyföretag och köper det mesta av min vinyl m.m. härifrån. Tydlig hemsida, bra instruktioner, snabba leveranser.
    2021-05-04
    Jag fick all hjälp med att beställa varorna av en väldig professionell person. Då jag inte har större kunskap men kände mig trygg i all hjälp och tips jag fick.
    2021-05-03
    Hej!
    Jag köpte 1 meter folie som jag äntligen hittade hos Folier.se jag kan bara säga att detta företag är tillmötesgående, jag kom på att kanske behöver jag appliceringsfolie också för mitt projekt så jag mailade och bad dem lägga i min redan lagda order. Jag fick ett bekräftelsemail att det är fixat. Hela min upplevelse på företaget är en bra och snabb service samt leverans=) Nästa gång jag behöver folier så är det att lägga en beställning här.
    2021-05-01
    Stort urval av produkter och mycket bra hjälp med instruktioner.
    2021-05-01
    Funkar som förväntat, inga konstigheter
    2021-04-28
    They sent me slightly the wrong product but they did include some chocolates in the delivery which was lovely, and the person who refunded me the difference in cost (due to wrong delivery) was absolutely delightful to deal with. Feels like a good company.
    2021-04-27
    Vi startade nyligen företaget och hörde av oss via Mail till Folier.se med en önskan om att bli kontaktade via telefon för att köpa en komplett maskinpark med alla tillbehör för att kunna komma igång med vår verksamhet!
    Vi fick ett väldigt oengagerat mailsvar och något telefonsamtal fick vi aldrig!
    Hade det varit mitt företag som blivit kontaktade på detta vis så hade jag ringt och sålt allt de ville ha och lite till!
    Tycker det är märkligt i dessa tider att man låter en hyfsat bra affär gå en ur händerna!
    Hej, Det måste ha blivit något missförstånd, vi ber så mycket om ursäkt för denna upplevelse. Är det något vi kan göra för er, så kontakta oss gärna på support@folier.se eller 08-55424060, så ser vi till att ni får den upplevelse ni ska ha vid kontakt med oss. Folier.se
    2021-04-27
    Snabb leverans och service. Och dom har allt man söker!
    2021-04-26
    Jag köpte sublimeringsmuggar, sublimeringspapperoch sublimeringskepsar. Jag blev proffsigt bemött av mycket kunnig personal, som dessutom är mycket trevlig. Företaget levde upp till alla mina förväntningar.
    Ett företag som jag håller väldigt högt. trevlig kunnig lyhörd personal. Jag rekommenderar dem verkligen.
  • Mikael H
    2021-04-25
    Snabb leverans, fin kvalitet på PCB skummade skivor som jag ska använda i min båt/instrumentpanel.

Hälsningar,
    Mikael Hultgren
    2021-04-23
    Jag köpte folie att applicera på diverse ytor. Köpte för ett tag sen matt o blank vit vinyl och den fungerade jättedåligt typ som om den torkat...så nu har jag beställt ny och hoppas att det jag ska skära ut fungerar bättre. Mvh Sylvia Lundius
    Hej, Detta låter ju inte bra, hör av dig till oss på support@folier.se eller 0855424060, så löser vi detta. Folier.se
    2021-04-22
    bra sida inte så många i swe som säljer vinyl mycket bra och trevlig support som hjälpt mig

Har köpt olika vinyler och verktyg ifrån dem
    2021-04-22
    Mycket bra utbud. Lätt att hitta på hemsidan. Supersnabb leverans varje gång.
  • Peter K
    Bra sortiment
    Super snabba leveranser
    Bra service
    Rekommenderas starkt
    2021-04-22
    Skärplatta, hållare för rullar vd applicering av bärare, självhäftande duk för skrapa.

Bra bemötande och proffsig hantering av kontakter.

Fick det bemötande jag hade förväntat mig.

Bra upplevelse av företaget.
    2021-04-22
    Det er altid en fornøjelse at handle hos folier.se.
    Hurtig (snabb) levering og de er hurtige til at svare på evt. spøsgsmål i supporten.