Alla kategorier Webshop Folier.se

Folier.se

Välkommen till Folier.se!

Vi är företaget med snabba leveranser och är certifierade av Trygg E-handel. På Folier.se kan vi erbjuda dig en rad olika produkter så som maskiner och material för tryck på textil eller hårda material.

Hos oss hittar du produkter inom kategorierna:
- Skärplotter
- Transferpressar & Tillbehör
- Skrivare & Färg
- Vinyler & Tillbehör
- Printbara Material & Produkter
- Doming/Kupol dekaler
- Badges
- 3D-skrivare

På vår hemsida kan du välja mellan märken som Silhouette, Graphtec, OKI, Forever, Epson, Happy Press, Secabo, Stahls’, SEF, Aslan, Ritrama och många andra. Med snabba leveranser kommer dina varor säkert hem till dig och med vårt e-handelscertifikat kan du känna dig trygg. Varmt välkommen till Folier.se!
Mån-Tor: 08:00-17:00

Security A skrev om Folier.se
    De är kanonbra. Snabb service och kunniga. Läs mer
  • 2019-07-10

Just i skrev om Folier.se
    Vi på Seaforyou.se är mycket nöjda med Folier.se. Bra och framförallt proffsigt bemötande med många kloka råd och tips.
    Vi har investerat i en folieskärmaskin och en press för textiltryck. Rickard är killen med full koll på produkterna.
    Med vänlig hälsning,
    Seaforyou.se Läs mer
  • 2019-07-09

Firma O skrev om Folier.se
    Jag köpte vinyl för skyltarbeten, fick en orderbekräftelse, och sen helt tyst. När jag ringde två veckor senare visade det sig att mina varor var restade utan att informera mig. Fick ett slappt bemötande i telefon och utan ursäkt. Och tre veckor efter beställning kom vinylen. Läs mer
  • 2019-07-05

Erik H skrev om Folier.se
    Köpte sublimeringspaket. Bra pris, hög kvalitet på produkterna.
    Mycket bra support. Jag rekommenderar Folier.se totalt! Läs mer
  • Ronny Ö

2019-07-04

Ronny Ö skrev om Folier.se
    Folie rullar 3st. á 5m. i 3 färger.
    Beställde enkelt på er sida.
    snabb återkoppling dagen efter och lev. dagen efter. hyfsat pris.

Använde folien till att foliera min robotgräsklippare till en go o glad nyckelpiga.

Nöjd. Ronny Österberg i Varberg Läs mer
  • 2019-07-03

Daniel I skrev om Folier.se
    Bra service och det man beställer kommer fort. Läs mer
  • 2019-07-03

Charlotte F skrev om Folier.se
    Snabb leverans och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-06-28

Roger A skrev om Folier.se
    En vecka från order till att varorna skickades är inte ok när allt var lagervaror. Små rullar utan hård kärna nerslängda i samma kartong som större rullar utan fyllnadsmaterial resulterar i att en liten rulle var ihoptryckt med veck och skrynklor.. Bra kvalitet på varorna och snyggt uppmärkt. Lätt att hitta datablad på hemsidan... Läs mer
  • 2019-06-27

Strängnäs M skrev om Folier.se
    Kanon bra service och toppen bra kundtjänst! 😊👍 Läs mer
  • 2019-06-26

Pia G skrev om Folier.se
    Bra kundbemötande vid frågor och snabb leverans av beställda varor, Läs mer
  • 2019-06-24

Sara W skrev om Folier.se
    Snabb leverans, bra utbud och bra priser! Läs mer

Leif S skrev om Folier.se
    Köpte diverse varor.
    Väldigt snabb och bra leverans
    Mina förväntningar var som vanligt bra Läs mer

Sofia F skrev om Folier.se
    Leveransen är sekundsnabb, priserna bra och produkterna utmärkta. Rekommenderar varmt detta företag. Läs mer

Daniel H skrev om Folier.se
    Bra produkter, bra priser och snabb frakt. Läs mer

Magnus F skrev om Folier.se
    Köpte skärmaskin. Väldigt snabb leverans. Läs mer
  • Eskil R

2019-06-19

Eskil R skrev om Folier.se
    Snabba korrekta leveranser. Inget krångel. Läs mer
  • 2019-06-18

Anna L skrev om Folier.se
    Snabba leveranser och bra utbud Läs mer

Lena G skrev om Folier.se
    Köpte en värmepress (har dock inte hunnit testa den på riktigt än)
    Ringde dem före mitt köpt och blev bemött proffsigt och trevligt utan "köpteknik"
    Otroligt snabb leverans Läs mer

Mikael S skrev om Folier.se
    Snabb leverans, mycket bra och seriöst packat.
    Folien är ju billig och går inte att jämföra med
    Oracal eller 3M. Men den gick fint att skära i
    med min skärmaskin.

Med vänlig hälsning,

Mikael Läs mer

Carina H skrev om Folier.se
    Kanske snabbt svar på frågor.
    Inge problem med paketen.
    Bra med klarna.
    Carina Läs mer

MIKAEL T skrev om Folier.se
    Anlita inte detta företaget.

Oprofessionellt företag som inte bryr sig om dig som kund utan skiter i dig och dina beställningar. De vill inte ha dig som kund alls.

Räkna med betydligt längre leveranstider än utlovat.

Detta företag saknar båda kunnighet och känsla för kundservice för den existerar inte ens..

Man är mycket ovillig att ge service överhuvudtaget. Du får räkna med att höra massa bortförklaringar istället för att ta något ansvar för dina beställningar om några problem uppstår med din order.

Företaget vet inget om kundservice och hur man behandlar sina kunder. Räkna inte med någon servicevilja alls. Dropshipping företag som saknar både känsla och Kunskap om kundservice och service.

Så för din egen skull Undvik dem helt. Välj hellre en annan leverantör som vill ha dig som kund och som faktiskt vill ge dig service så slipper du massor av oönskade problem.

Gick det att ge sämre betyg hade jag gett dem det. Första och sista köpet från detta oseriösa företag.

Hemsidan är fruktansvärd och info stämmer inte alltid . Sidan saknar lager saldo och Räkna med långa svartider på email om du får nått svar överhuvudtaget. Kommunikation är inte deras starkaste sida. De väljer hellre att ignorerar dig än hjälpa dig och ringer du får du garanterat svar som "jag vet inte". "Det kan jag inte svara på". "Nä hen är på semester så jag kan inte hjälpa dig". "Nä vi vet inte vart din order är". "nej vi kan inte hjälpa dig". "Nä den är borta din order" "Du får kontakta våran leverantör" . " vi har inget ansvar för våra kunder" "vi hör av oss" " nej vi kan inte ge nått svar på det för vi vet inget" Nej det får du fråga hen om" "varan är skickad från.... men vi vet inte vart den är förens den kommer till sverige...." det är utanför vårat ansvars område" " Nu tycker jag du skall hålla käften"

Som sagt anlita inte detta företag om du vill slippa både huvudvärk och massor av problem. Läs mer

KH R skrev om Folier.se
    Snabb leverans! Bra sortiment. Läs mer

Jeanette I skrev om Folier.se
    Utmärkta varor, önskar Dick snabbare leveranser 😄 Läs mer
  • 2019-06-12

Kings & skrev om Folier.se
    Fantastisk support och hjälp per telefon Läs mer
  • Lets E

2019-06-11

Lets E skrev om Folier.se
    Fönsterfolie
    Professionellt bemötande
    Stora genom rekommendationer, ni levde upp till dem
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-06-07

Annelie L skrev om Folier.se
    Nöjd med varorna & snabb leverans Läs mer
  • 2019-06-07

Kristian H skrev om Folier.se
    Första handlingen från folier.se och det saknades en färg vinyl från ett startpaket, ett mail senare så var en ersättning skickad, otroligt snabb service. Läs mer
  • 2019-06-05

Vassilios D skrev om Folier.se
    Snabb leverans och service. Det som är negativt är att inte alla varor fins på lager så som Aslan vinyl vit. Läs mer
  • 2019-06-03

Johanna K skrev om Folier.se
    Snabb leverans och bra produkter Läs mer
  • Divya s

2019-05-31

Divya s skrev om Folier.se
    Snabbt och smidig service. Tjejen som tog emot min order, fixade ett Cameopaket, som var slut, med motsvarande produkter för jag behövde ha det snabbt. Det kallas verkligen bra service. Tummen upp. Det kom på posten dagen efter. Super! Kommer definitivt att handla igen. Läs mer
  • 2019-05-31

Jostein R skrev om Folier.se
    Jeg kjøpte diverse ting til Silhouette skjæremaskin og er veldig fornøyd med handelen :)
    Det eneste jeg har å utsette er at det ble sendt med postnord. Postnord her i Norge er ubrukelige og jeg hadde mye problem for å få pakken. Jeg hadde egentlig hjemlevering som bedriftskunde. Men jeg satt hjemme å ventet og hørte ingenting fra dem. Så etter mye om og men fikk jeg utlevert på terminalen(som er et stykke unna). Läs mer
  • 2019-05-29

Ulf E skrev om Folier.se
    Snabba leveranser, fungerar utmärkt, bra produkter , vänligt bemötande, bra kvalitet!! Läs mer
  • 2019-05-29

Uddevalla k skrev om Folier.se
    Köpte en Silhouette cameo 3. Mailade dem två ggr för jag hade funderingar kring startpaketen som ej fanns i lager samt om det var ngn skillnad på maskinerna beroende på färg. Men jag fick aldrig svar tyvärr. Fick bara bekräftelse att de tagit emot frågan. Det var irriterande att inte få ngt svar. Men jag beställde iallafall. Läs mer
    2019-05-29 Folier.se svarar Uddevalla k
    Hej Solveig,

Tack för din order och ditt omdöme.
    För att svara på din fråga; det är ingen skillnad på maskinerna beroende på färg.
    Vad jag kan se så har vi svarat båda dina mail till oss. Det första mailet inkom 16/5 kl 21:13 och vi svarade 17/5 kl 07:50. Det andra mailet inkom 21/5 kl 18:18 och vi svarade 22/5 kl 08:54. Vi ser allvarligt på att du inte har mottagit våra svar och skulle uppskatta om du kontaktade oss på 08-554 240 60 så vi kan reda ut vad som har hänt.

Med Vänliga Hälsningar,
    Oskar, Folier.se
  • 2019-05-27

IF M skrev om Folier.se
    Köpte en Cameo 3 samt lite olika vinyl via nätet.
    Beställde på onsdag och fick den redan på torsdagen så det var verkligen snabb leverans. Läs mer
  • 2019-05-27

Johanna H skrev om Folier.se
    Köpte en Happy Press 2.1 då min gamla small.

Mycket snabbt och trevligt bemötande. Läs mer

Tomas H skrev om Folier.se
    qwefrqerfqerfqerfqerfqrfqerffqerfqerfqerfqerfqerf Läs mer

Hovshagaskolan V skrev om Folier.se
    Vi har köpt en silhuette Cameo till skolan. Vi är mycket nöjda med snabb leverans och de varor vi önskat.

MVH
    Linda Lundgren lundén. Läs mer

Christina J skrev om Folier.se
    Beställde vinyl snabb o bra service. Läs mer
  • 2019-05-23

Mariam M skrev om Folier.se
    Products as described. Fast shipping. I absolutely recommend. Läs mer
  • 2019-05-23

Elsie L skrev om Folier.se
    Köpte en happypress. Snabb leverans. Helt nöjd.
    Hade förstås varit bättre om man kunde se priserna inklusive moms på hemsidan. Läs mer
    2019-05-24 Folier.se svarar Elsie L
    Hej Elsie,
    Tack för ditt omdömme! Du kan välja att se priserna på hemsidan inklusive moms, detta genom att klicka på "Privat Inkl." högst upp till höger på sidan (besöker du oss från mobilen ställer du in detta längst ned på sidan).
  • yvonne B

2019-05-23

yvonne B skrev om Folier.se
    +Otroligt snabb leverans!
    +Mycket Bra kundservice!
    +Mycket stort sortiment!
    +Bra o konkurrens kraftiga priser!
    +Bra kvalité!
    -Ingen märkning av köpt textilvinyl som berättar för mig exakt vilken sort jag har framför mig, så jag lättare kan välja rätt bland alla smårullar/ark till rätt projekt o ställa rätt temp på värmepressen. Men pocklistan underlättar. Läs mer

Gladys B skrev om Folier.se
    Beställde cameo silhouette till Textilslöjden.
    Saknar instruktionsmanual, men vi skrev ut från nätet. (96 sid)

Hittar absolut ingen instruktion om hur man använder arken på textil - det fick vi prova och testa själva. Det kan inte vara svårt att lägga med ett papper om hur man gör.

OBS! Blev lovade ett ark med reflex transfer folie - restnoterat- den fick vi aldrig!!!!!

Men det var himla roligt när vi väl hade tid att sätta oss in i det! Läs mer
    2019-05-24 Folier.se svarar Gladys B
    Hej Gladys,
    Tack för ditt omdömme.
    Instruktionsmanualen finns i programmet Silhouette Studio under Hjälpmenyn, detta för att den alltid skall vara aktuell då uppdateringar kommer med jämna mellanrum.

Kontakta oss gärna på support@folier.se och uppge ditt ordernummer så ser jag till att arket med reflexvinyl skickas ut till er.

Ann-Britt H skrev om Folier.se
    Mycket bra leverans och blev jätte nöjd Läs mer

Isabella G skrev om Folier.se
    Bra bemötande. Proffsig personal Läs mer

Ingrid S skrev om Folier.se
    Snabb leverans och bra service. Jag har beställt både maskiner och vinyl och det har alltid fungerat klockrent. Läs mer

Christian L skrev om Folier.se
    Mycket hjälpsam kundservice. Har köpt allt till min t-shirt start up på folier.se. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Lennart A skrev om Folier.se
    Vi beställde folier till skärmaskin. Vi fick bra service, men vi fick fakturan senare än vad vi bett om vilket skapar problem när man jobbar i offentliga sektorn. Läs mer

Magnus C skrev om Folier.se
    Måttskurna polykarbonat ark
    Får alltid snabba svar, bekräftelser och kort ledtid
    Mycket bra Läs mer
  • 2019-05-17