Folier.se

Snittbetyg
4.7
Ring 08-554 240 60 Dela

Om företaget

Välkommen till Folier.se! Vi är företaget med stort utbud och snabba leveranser. På Folier.se kan vi erbjuda dig en rad olika produkter så som maskiner och material för tryck på textil eller hårda material. Hos oss hittar du produkter inom kategorierna: - Skärplotter - Transferpressar & Tillbehör - Skrivare & Färg - Vinyler...

1699 omdömen om Folier.se

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 1699 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Robert P
Skrev om Folier.se

kanon bra Snabb och smidig leverans

Eva J
Skrev om Folier.se

Hon tog sig tid att leta upp tidigare beställning och se vad jag hade beställt. Mycket trevligt bemötande.

Margareta N
Skrev om Folier.se

Deras webshopen snurrar och det går ej att fullfölja beställning de senaste åren samt väldigt rörigt och otrevligt som kund att ha med dem att göra

Svar från Folier.se

Hej, Vi har tyvärr haft problem med vissa delar av webbutiken, men det löser sig de närmaste dagarna då vi lanserar en ny webbutik.

Nadja D
Skrev om Folier.se

Bra service och snabb leverans. Kommer absolut beställa från Folier igen.

Ranaa R

انتم رائعين يارفاق وصول الطرد بسرعة

Jonas M
Skrev om Folier.se

Bra utbud av produkter. Kanske lite dyrare på vissa vinyler och tillbehör. Snabb respons vid frågor och funderingar.

Jim Ö
Skrev om Folier.se

Bra bemötande. Mycket bra information när man va där. Kommer handla fler gånger

Mattias S
Skrev om Folier.se

Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra

Melker M
Skrev om Folier.se

Förutom väldigt dyrt porto var det utmärkt!

Svar från Folier.se

Hej, Vi tar ut självkostnad för frakten och tyvärr har det blivit dyr för oss alla.

Mikael J
Skrev om Folier.se

Bra bemötande. Svara på frågor till och med om produkter som dom inte har men konkurrenter hade. Snabb leverans. 5/5

Södertälje O

Bra trevliga, snabb leverans, kan dock vara ont om artiklar på lagret att beställa. Köpte Transferpapper.

Mikael L
Skrev om Folier.se

Vi upplever Folier som en bra leverantör. Det vi saknar är ett besök från deras representant som kan tipsa om nyheter m.m. inom anodiseringsfärger. Mvh.Mikael Loorentz ABU AB

Svar från Folier.se

Tack för dina synpunkter, vi ska ta tag i den saken.

Sofi H
Skrev om Folier.se

Folier verkar ha ett mindre bra affärssystem. Första gången vi gjorde affärer med företaget skickade ni en påminnelse för en faktura som var betald 9 dagar före förfallodatumet. Nu sista beställningen så stämmer inte kvittot med beloppet ni dragit från kortköp, allt detta medför merarbete vilket gör att vi sätter betyget under medel. Men allt är långt från dåligt ni har trevlig personal som är tillmötesgående när man kommer till er och hämtar beställningar, produkterna fungerar väldigt bra.

Svar från Folier.se

Hej, vi vet att vi tyvärr haft ett öresutjämningsproblem vid vissa transaktioner och håller på att åtgärda saken och ber verkligen om ursäkt till er som drabbats av detta.

Matilda D
Skrev om Folier.se

Riktigt trevliga och kunniga personal. Fick snabbt hjälp med mitt ärende och det uppskattade jag verkligen

Lena P

Bra service och snabb leverans

Åsa G
Skrev om Folier.se

Mycket tillmötesgående och bra att ha att göra med! Har köpt en skärplotter, vinyl och är i begrepp att inhandla ytterligare en maskin. Folier.se har kunnat svara på alla våra frågor, är det något de inte vet direkt tar de reda på det. Mitt intryck av Folier.se hittills är enbart positivt!

Monica W
Skrev om Folier.se

Har alltid beställt via hemsidan. Hittar allt jag behöver och nöjd med kvaliteten. Alltid snabb leverans med rätt produkt och antal. Trevlig med dessa överraskningar i paketet. Jag köper produkter genom sublimering och tryck.

Malin M
Skrev om Folier.se

Alltid stort utbud, bra beskrivningar och snabba leveranser.

Arshak K
Skrev om Folier.se

Tack för snabb leverans och bra kvalitet

Erik H
Skrev om Folier.se

Alltid vänligt och hjälpsamt bemötande. Skickar otroligt snabbt!

Johan N
Skrev om Folier.se

Bra produkter och snabb leverans

Carlos B

Bra ! Kvalitet och underbar produkter

Felicia A
Skrev om Folier.se

Snabb leverans och sakerna var hela när de kom!

Sebastian H

Överraskande snabb leverans! Köpte en cricut maler 3

Kjell N
Skrev om Folier.se

Snabb leverans och bra sortiment.

Erik B
Skrev om Folier.se

Jätte bra grejer snabba leveranser

Hans P
Skrev om Folier.se

Utmärkt hemsida med all tänkbar information för mig som kund och nybörjare. Samtliga beställningar har levererats otroligt snabbt och korrekt. 5/5 stjärnor //Daniel

Kari T
Skrev om Folier.se

Man får det man beställer och det går snabbt att få grejerna!

Lexi N
Skrev om Folier.se

Otroligt snabb leverans när man hämtar på plats, fina grejer trevlig personal! Är så nöjd!

Jonas D
Skrev om Folier.se

Jag gillar sortimentet då det verkar innehålla bra material även för oss amatörer. Sen kan de varar lite tydligare med instruktioner och information om beställt material. Man ska inte behöva fråga efter instruktioner och få svar att de finns vid produktbeskrivningen där de beställdes... Det borde vara tydligare i leveransen, tycker jag.

Anders E

Väldigt serviceinriktade och jättetrevliga

Maria D
Skrev om Folier.se

Trevliga. Lätt att få kontakt med på telefon. Kunde dock ha hört av sig när en vara var restad.

Henrik A
Skrev om Folier.se

Mycket hjälpsamma och kompetenta.

Kristina E
Skrev om Folier.se

Bra bemötande och snabba leveranser.

Jonas E
Skrev om Folier.se

Grym och snabb support. Snabba leveranser som innehåller det de ska. :)

Emelie F
Skrev om Folier.se

Jag köpte SEF metallic textilvinyl och den va jätte fin och super enkel att rensa. Kommer säkerligen köpa mer i framtiden. Leveransen va snabb men dyr. Har alltid varit nöjd med folier.

Tomas K
Skrev om Folier.se

Jag har varit kund hos Folier.se i ungefär fyra år och har under denna tid beställt ett flertal olika produkter. Företagets snabba leveranser och utmärkta kundservice har konsekvent överträffat mina förväntningar och jag är alltid lika nöjd med mina köp.

Tryckfall A
Skrev om Folier.se

Bästa möjliga sätt . Jag fick hjälp med det jag frågade om på bästa sätt samt trevligt och glatt bemötande . Jag köpte vinylfolie för att trycka etiketter som kunden blev väldigt nöjda med .

Tomas G
Skrev om Folier.se

Snabb leverans av produkt med förväntad kvalitet

Sotaren S
Skrev om Folier.se

Jag är inte någon storkund, men får alltid mina beställningar snabbt och smidigt. I paketet ligger det alltid en liten godisbit vilket gör att man ler lite extra.

Maria S
Skrev om Folier.se

Mycket bra hjälp och stöttning från er. Alltid så krångligt att lägga beställningar hos er....

Bernt E
Skrev om Folier.se

Grymt servicevänliga och faktisk det enda företaget som svarar på frågor före köp och då har jag mejlat alla som säljer skärplottrar! All heder åt Folier! Och särskilt Reneida!

Fredrik A
Skrev om Folier.se

Mycket nöjd med materialet och frakten från Folier.

Christer H
Skrev om Folier.se

Prisvärt Serviceinriktat- snabb kontakt Bra procedur kring avtalshanteribg, köp Snabb leverans

Edwin L
Skrev om Folier.se

Fungerar bra att beställa privat men hade problem med att beställa som företagare (enskild firma) då de angav att mitt org.nr var felaktigt. Produkter superbra kvalitet och snabb leverans. Saknar dock någon produkt i utbudet.

Jimmy D
Skrev om Folier.se

Bra service & snabba leveranser!

Amanda K
Skrev om Folier.se

Är alltid nöjd med produkterna från Folier, vi har handlat i många år. Däremot så är kommunikationen bristfällig - och har alltid varit. Denna gång var det en vara vi beställt som var slut i lager. Vi kontaktade folier 2 veckor efter att vi beställt för att vi inte fått våra produkter och kunde se på spårningen att den inte heller varit skickad. Vi fick först inget svar så jag mailade igen två dagar efter och fick då veta att en artikel var slut. Att dem inte själva kontaktat oss angående detta omgående är under all kritik...

Svar från Folier.se

Hej, Så här ska det självklart inte vara och vi ber om ursäkt för att vi missat i kommunikationen. Dock står alltid vårt lagersaldo på produkten när du beställer i webbutiken, så där kan du se om något är slut på lager, vi håller också på att se över hur vi på ett bättre sätt kan kommunicera detta även i kassan på butiken.

Leif L
Skrev om Folier.se

Stabil och lättarbetad med mycket bra resultat

Niklas K
Skrev om Folier.se

Köpte anodiserings färg. Mycket bra bemötelse.

Bianca C

Bra service och snabb leverans