Alla kategorier Mattor Stockholms län Huddinge Folkhemmet Heron City

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Folkhemmet Heron City

• 2018-12-19

Birgitta S skrev om Folkhemmet Heron City
    Folkhemmet i Heron City lovar runt och håller tunt. Folkhemmet strulade bort en order på en soffa. Lovade att ringa vid ett flertal tillfällen, ringde aldrig. Lovade kompensation för försenad leverans , sa att de ville att vi skulle bli nöjda och att de ville ha kvar oss som kund, löfte som de inte höll. Skickade ut en leverasbekräftelse på leverans v 7-8 visade sig att de även där hade slarvat och menat v 3. Detta var också flera veckor efter lovad leverans. Betr vår kompensation hänvisade personalen till VD men något tel nr kunde de inte uppge utan bara en mailadress. När VD ringer avslår han direkt kompensation, avbryter mig hela tiden och vill inte diskutera mer utan avslutar samtalet. Allt detta ger långt ifrån kundnöjdhet. Läs mer
  • 2017-11-16

Ahmad A skrev om Folkhemmet Heron City
    Vi köpte en soffa, colorado, tillsammans med 6 köksstolar för drygt 45 000kr för 6 månader sedan. Vi tänkte att vi skulle köpa kvalitets grejer till vårt nya hem som vi skulle flytta till. Stolarna börja krångla då fötterna lossna och gjorde att skålen "flöt runt" på benen. Vi drog åt muttrarna flera gånger om och det hjälpte bara för stunden. Tillslut tröttna vi och kontakta Folkhemmet och då fick vi nya plattor och skruvar, efter att återupprepat processen med att dra åt några några gånger till så håller nu stolarna, än så länge ivrade fall.

Sedan har vi soffan för 30 000kr. Där har hörnkudden helt tappat motståndet vilket förstör hela komforten på den ena sidan av soffan, jag och frun får turas om vem som ska "få" ligga i den sköna delen. Kontaktade Folkhemmet för att be om att få en ny kudde som var extra stoppad, då hade vi redan betalat en dryg tusenlappen för en extra kudde.

Svaret vi fick, efter att man kontaktat leverantören, var det inte får någon ny kudde. Vi har troligtvis suttit mycket på just den kudden att det är naturligt slitage. Då ska det tilläggas att vi bara är två personer, inte någon stor familj med barn. Man kan också fråga sig vad man annars ska med en soffa till annat än att sitta i den? Och det här är efter bara fyra månader.

Det känns inte bra att spenderar drygt 45 000kr, för oss rätt mycket pengar, och det blir diskussion om en kudde! Bättre kan ni Folkhemmet! Värderar man sina kunder och vill att dom ska komma tillbaka så är detta inte rätt sätt. Läs mer
Leverantörsvägen 2, 18766, TÄBY