Folksam

1.0 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Folksam

• 2020-01-20

Bo Torsten Johan S skrev om Folksam
    Vi har tecknat en villa hemförsäkring stor som Folksam marknadsför som den bästa försäkring man kan ha. Efter ett skadefritt år råkade vi nyligen ut för en vattenskada. Handläggningen av denna skada har varit under all kritik. Vi har bildbevis på vattenfläckar som finns på golv samt att vår egen besiktningsman konstaterat att vattenskada finns, men handläggaren anför att ingen vattenskada föreligger.

Som konsument blir man förskräck av hur oförsäkrad man egentligen är med Folksam samt hur amatörmässigt deras skadeärenden sköts samt deras kompetensnivå.

Jag arbetar som fastighetsmäklare och möter många kunder som frågar om bra försäkringsbolag och jag kommer direkt att varna dom för Folksam. Läs mer
  • 2019-12-05

MAGNUS S skrev om Folksam
    Sämsta försäkringsbolaget, tecknade en prova på försäkring i samband med ett bilköp hos Holmgrens bil i Göteborg. Ruskigt dålig service och bemötande. Teckna aldrig en bilförsäkring hos Folksam! Läs mer
  • Malin M

2013-06-07

Malin M skrev om Folksam
    absolut sämsta försäkringsbolaget på hela branschen Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte