Alla kategorier Försäkringsbolag Västmanland Västerås Folksam Ömsesidig Sakförsäkring

Folksam Ömsesidig Sakförsäkring

Stora Gatan 33, 722 12 Västerås — Visa karta

Kavallerivägen 24, 17458, SUNDBYBERG
Accept Försäkringsaktiebolag (publ)
Anna R:
Avbokade 2 resenärer på vår resa pga sjukdom och det flöt på med att få tillbaka pengar för resan på ett rätt så smidigt sätt.

Läs vad 2 kunder tycker om Folksam Ömsesidig Sakförsäkring

• Moz S
    Moz S skrev om Folksam Ömsesidig Sakförsäkring
    Detta omdöme berör Folksam i stort (inte Västerås) då jag har flera försäkringar hos Folksam.
    Du kan som kund inte förvänta dig annat än förödmjukelse när du väl behöver hjälp med en skada, oavsett om det rör sig om en liten eller stor skada.
    Genomgående mycket ovänliga, mycket misstänksamma och oförskämda skadehanterare.
    Vi har haft kontakt med Folksam vid tre tillfällen och det är precis samma arroganta, rabiata tongångar från Folksam varje gång.
    I mina ögon är Folksam ett hycklarföretag, en tvättäkta bedragare som med trevlig kundservice lurar dig på pengar och sedan förödmjukar dig när du får en skada. Folksam utgår ifrån att du ljuger, att du hittar på. Folksam placerar handplockade hjärtlösa, burdusa personer på sin skadeavdelning. Folksam gör sitt yttersta för att få dig att känna dig liten. Folksam gör sitt yttersta för att låta bli att betala. Skamligt och snudd på kriminellt.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Folksam Ömsesidig Sakförsäkring
    Trevliga och hjälpsamma på telefon och tar sig tid att förklara allt så att man förstår. Riktigt bra!

Stora Gatan 33, 722 12 Västerås