Fönsterhuset Stockholm

Lenngrensgatan 13, 632 27 Eskilstuna — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Fönsterhuset Stockholm

• 2020-09-23

Stefan S skrev om Fönsterhuset Stockholm
    Byte av fönster. Var mycket nöjd med montörerna som utförde bytet, de var effektiva, kunniga och trevliga. Läs mer
  • 2020-09-23

Jan Vilhelm L skrev om Fönsterhuset Stockholm
    Levererades helt enligt överenskommelse.
    Installation toppen jobb.
    Tackar!!! Läs mer
  • 2020-09-22

Tommy S skrev om Fönsterhuset Stockholm
    VI köpte fönster/fönsterdörrar samt två nya ytterdörrar. Allt gick väldigt smidigt i början, vi hade en bra kontakt med säljaren som kom med bra tips och tricks.
    Allting fungerar som det ska och vi är väldigt nöjda med funktionen av allt som blivit monterat.

Dock så hade jag önskat en lite högre finish på lister/foder/fogar runt enheterna, det duger men för att få 5/5 i betyg så hade detta utförande behövt vara en klass högre. Läs mer

Lars S skrev om Fönsterhuset Stockholm
    Köpte fönster till hela huset. Därtill en dörr med glas.

Blev mycket väl bemötta av såväl säljare som monteringspersonerna.

Förväntningarna som var höga levdes upp till med råge.

En mycket nöjd kund som gärna rekommenderar flera att handla hos er. Läs mer

Rolf B skrev om Fönsterhuset Stockholm
    Nya fönster som mer än väl uppfyllde mina förväntningar Bra personal trevliga o kunniga. Läs mer

Mats-ove T skrev om Fönsterhuset Stockholm
    Vi köpte fönster inkl. montage till vår bostad. Bra bemötande från sälj/Andreas G och installatörerna.

I stort nöjd med produkten och utförandet, dock hade jag önskat en lite större flexibilitet när det gäller design mellan ERA's öppningsbara och fasta fönster för att kunna optimera behovet bättre.

Hade önskat ett uppstarts möte med sälj/installatörer på plats hemma i samband med montaget. Läs mer

Bert W skrev om Fönsterhuset Stockholm
    Hela upplevelsen positiv, från kontrakt till montering.Rekommenderas å det varmaste. Läs mer

Lenngrensgatan 13, 632 27 Eskilstuna

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte