Gjutjärnsgatan 6, 721 33 Västerås — Visa karta

Välkommen till Fordonsgruppen!

Vi på Fordonsgruppen har en stor passion för bilar och deras mekanik, estetik och teknik. Det som började som en hobby har nu gjort att vi kan hålla på med det vi älskar på heltid. Med stort engagemang och hög ambitionsnivå hjälper vi dig när du behöver hjälp att sälja din bil, förmedla den vidare eller om du vill hitta din nya drömbil.

• Värdera din bil. enkelt, snabbt, tryggt och rättvist.
  • Varudeklarerade & noga testade bilar.
  • Alltid garanti
  • Marknadens bästa priser

Hör gärna av dig till oss om du har frågor angående ditt bilköp eller om du vill värdera din bil. Klicka på den gröna knappen här ovan så värderar vi din bil så fort som möjligt.
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 60 kunder tycker om Fordonsgruppen

• 2020-03-27

Emir K skrev om Fordonsgruppen
    Bra professionellt bemötande med schyssta bilar!
    Rekomenderas starkt! Läs mer
    2020-03-28 Fordonsgruppen svarar Emir K
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Emir! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din nya bil!
  • 2020-03-21

Ali R skrev om Fordonsgruppen
    Trevlig personal och en bra service. uppskattar verkligen att man kan få bilen hemlevererad vid köp :) Läs mer
    2020-03-25 Fordonsgruppen svarar Ali R
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Ali! Vi vill tacka för förtroendet och hoppas ni är nöjda med er snygga Audi A5 Sportback!
  • 2020-03-16

Rihards R skrev om Fordonsgruppen
    Bought used car from this place. Great service and communication, very helpful and understanding. Would recommend to others.
    Thank you guys! Läs mer
    2020-03-17 Fordonsgruppen svarar Rihards R
    Thank you for the kind word Rihards! We want to thank you for your trust in us and hope that your journey back to Latvia was pleasant in your new Ford ST!
  • 2020-03-11

Josef N skrev om Fordonsgruppen
    Riktigt trevliga killar och hjälpsamma Läs mer
    2020-03-11 Fordonsgruppen svarar Josef N
    Tack för de orden Josef, vi är glada att vi kunde hjälpa till!
  • 2020-03-10

Saif A skrev om Fordonsgruppen
    Fantastisk service! Grymma säljare. Förstående bra råd och rekommendationer. Tänker utanför boxen för kunden! Läs mer
    2020-03-10 Fordonsgruppen svarar Saif A
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Saif! Vi vill även tacka för förtroendet och hoppas du är nöjd med din fantastiskt fina Passat R-Line!
  • 2020-03-09

Andreas A skrev om Fordonsgruppen
    Jag köpte en BMW 325 E91 2010.
    Jag blev väldigt trevligt bemött man blev glad.
    Bra bil handel tycker ja.
    Lokalen var väldig snygga bilar så man blev glad att köpa bilen oss er Läs mer
    2020-03-09 Fordonsgruppen svarar Andreas A
    Tusen tack för de fina orden Andreas! Tack för förtroendet och vi hoppas du är nöjd med din fantastiskt fina BMW 325 M SPORT!
  • 2020-03-09

Nevan K skrev om Fordonsgruppen
    Jag är jätte nöjd av köpet jag gjorde och tack grabbar för den hjälpen jag fick av er. Läs mer
    2020-03-09 Fordonsgruppen svarar Nevan K
    Tack för de fina orden Nevan! Vi tackar för förtroendet och hoppas du är nöjd med din snygga MINI!
  • 2020-03-08

Antonio skrev om Fordonsgruppen
    Jag köpte Volvo V40 2018 R-Design. Säljarna var utmärkt trevliga och alltid redo med dvar och lösningar. Företaget uppfylls förväntningar. Jag har varit inte hellt nöjd med bilen men fullt nöjd med göretaget och service. Läs mer
    2020-03-09 Fordonsgruppen svarar Antonio
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Antonio, vi tackar för förtroendet och hoppas du nu är nöjd med din snygga V40 R-Design! Välkommen tillbaka när det blir dags igen.
  • 2020-03-08

Aseel A skrev om Fordonsgruppen
    Service i världsklass när vi köpte bil till familjen, jätte trevlig säljare som hämtade upp oss på centralstation i Västerås och levererade vår nya bil fulltankad. Vi lär återkomma om några år när det blir dags att byta bil igen. Läs mer
    2020-03-09 Fordonsgruppen svarar Aseel A
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Aseel! Tack för förtroendet och vi hoppas ni är nöjda med er fina Nissan Qashqai! Varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.
  • Firas A

2020-03-08

Firas A skrev om Fordonsgruppen
    Blev faktiskt riktigt positivt bemött på Alla sätt jag kan knappast tänka mig något bättre bemötande och fick fullständigt förtroende från början. Läs mer
    2020-03-09 Fordonsgruppen svarar Firas A
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Firas! Vi vill tacka för förtroendet och hoppas du är nöjd med din snygga Mercedes ML 350!
  • 2020-03-06

Synne W skrev om Fordonsgruppen
    Bra bemötande och bra pris på inbytesbil Läs mer
    2020-03-07 Fordonsgruppen svarar Synne W
    Tack för de orden Synne, vi vill tacka för förtroendet och hoppas ni är nöjda med er snygga & välutrustade Volvo XC60!
  • 2020-03-06

Richard S skrev om Fordonsgruppen
    Korrekt beskrivning av bilen! Hade bäst pris på blocket Läs mer
    2020-03-07 Fordonsgruppen svarar Richard S
    Tack för de orden Richard! Vi tackar för förtroendet och hoppas du är nöjd med din snygga BMW 318d!
  • 2020-02-29

Patrik O skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en Toyota Avensis och är mycket nöjd med bilen och firman. Bra bemötande och fick även ett mycket bra pris. Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-06 Fordonsgruppen svarar Patrik O
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Patrik! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din fina Avensis!
  • 2020-02-25

Jennifer S skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en bil. Bästa bemötandet jag fått av en bilfirma!!! Så trevliga och kunniga personer som arbetar på fordonsgruppen.
    Kommer absolut återkomma och rekommendera dom vidare! Läs mer
    2020-02-26 Fordonsgruppen svarar Jennifer S
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Jennifer! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil din nya snygga Opel Astra OPC!
  • 2020-02-23

Carina A skrev om Fordonsgruppen
    Bilköp Bästa service bästa bemötande trevlig personal Läs mer
    2020-02-29 Fordonsgruppen svarar Carina A
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Carina! Stort tack för förtroendet och vi önskar Er många trevliga mil Er galet snygga XC40 R-Design!

Gustav S skrev om Fordonsgruppen
    Jag köpte vår första BMW från fordonsgruppen, vi blev jättebra bemötta och säljaren var saklig och tydlig när han berättade om bilen. Jätte nöjda blev vi!
    Kan starkt rekommendera fordonsgruppen! Läs mer
    2020-02-22 Fordonsgruppen svarar Gustav S
    Tack för de fina orden Gustav! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig & frugan många trevliga mil i Er snygga BMW 520 M Sport!

Firas A skrev om Fordonsgruppen
    Kunnig personal som man får ett förtroende för. Super nöjd, fick ett jättebra inbytespris.
    Rekommenderas starkt!!
    Tusen tack Fordonsgruppen Läs mer
    2020-02-22 Fordonsgruppen svarar Firas A
    Tack för de fina orden Firas! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din snygga BMW 320 M Sport!

Peter J skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en bil av dem. Allt gick väldigt smärtfritt. Rekommenderas. 👍 Läs mer
    2020-02-24 Fordonsgruppen svarar Peter J
    Tack för de fina orden Peter! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din snygga Volvo V60!

Alessandro R skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en Mercedes CLS och är jättenöjd med både bilen och bemötandet. Kunnig och serviceinriktad säljare. Läs mer
    2020-02-22 Fordonsgruppen svarar Alessandro R
    Tack för de fina orden Alessandro! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din snygga CLS 500!
  • Kent A

2020-02-21

Kent A skrev om Fordonsgruppen
    Trevliga och sakliga grabbar som gav ett bra förtroende vi tänker hålla oss där framöver mycket nöjda med bilköpet och priset kan rekommendera er till andra framöver Läs mer
    2020-02-22 Fordonsgruppen svarar Kent A
    Tack för de fina orden Kent! Stort tack för förtroendet och vi önskar Er många trevliga mil i er galet snygga XC40 R-Design!

Alexander A skrev om Fordonsgruppen
    Toppen service från en helt orolig säljare, snacka om kvalite🙌🏼 Kan stark rekommendera Majid som hjälpte oss med vår toppen affär Läs mer
    2020-02-20 Fordonsgruppen svarar Alexander A
    Tack för de fina orden Alex! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din snygga Volvo S60!

/ Majid

Mustaba D skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en bil som var som utlovat, köper gärna bil igen där. Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Mustaba D
    Tack för de fina orden Mustaba! Stort tack för förtroendet och vi önskar Er många trevliga mil i er fina VW Golf!

Mortada D skrev om Fordonsgruppen
    Duktigt personal som är smidiga och flexibla. Kände mig verkligen som hemma. Nästa köp av bil blir garanterat hos fordonsgruppen! Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Mortada D
    Tack för de fina orden Mortada! Stort tack för förtroendet och vi önskar Er många trevliga mil i er fina VW Golf!

Hassan C skrev om Fordonsgruppen
    Mycket bra bemötande och service och deal!! Tack Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Hassan C
    Tack för de fina orden Hassan! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i er fina Volvo V70!

Sami K skrev om Fordonsgruppen
    Toppenbra service och trevlig och tillmötesgående personal. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Sami K
    Tack för de fina orden Sami! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din nya snygga Audi A5a.

Reem A skrev om Fordonsgruppen
    Trevlig och hjälpsam personal. Affären gick väldigt smidigt till och det bjuds på gott kaffe. Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Reem A
    Tack för de fina orden Reem och du är alltid välkommen på en eller två koppar kaffe, stort tack för förtroendet och och vi önskar dig väldigt många trevliga mil i din fina BMW X5a.
  • 2020-02-18

Anthony G skrev om Fordonsgruppen
    Jag köpte min nya bil hos Fordonsgruppen och är mer än nöjd! Blev väldigt trevligt och proffesionellt bemött genom hela affären samtidigt som allt kändes tryggt och gick väldigt smidigt. Rekommenderar starkt Fordonsgruppen! Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Anthony G
    Tack för de fina orden Anthony! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din nya snygga BMW 320!
  • 2020-02-17

Jonas H skrev om Fordonsgruppen
    Jättenöjd med allt! Kunnig och hjälpsam personal! Kan verkligen rekommendera alla som ska köpa bil att ta kontakt med Fordonsgruppen! Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Jonas H
    Tack för de fina orden Jonas! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din nya fina Passat!
  • 2020-02-15

Helena G skrev om Fordonsgruppen
    Väldigt nöjda med hela affären när jag och min man köpte vår fina Kia Sorento. Bra bemötande och dem fixade allt med försäkring osv till väldigt förmånliga priser. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-17 Fordonsgruppen svarar Helena G
    Tack för de fina orden Helena, glädjer oss att ni är nöjda med er fina Sorento. Stort tack för förtroendet och vi vill även önska er många trevliga mil i er nya bil.
  • 2020-02-15

Kristoffer H skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en VW Passat Alltrack och är mycket nöjd med hur allt gick till. Bra bemötande och fick ett väldigt bra inbytespris för min bil, fick ca 18000kr mer än vad Möller Bil erbjöd för min bil. Fina bilar i lager och man upplever att dem verkligen är seriösa och måna om att kunden ska vara nöjd. Läs mer
    2020-02-17 Fordonsgruppen svarar Kristoffer H
    Tack för de fina orden Kristoffer! Glädjer oss att ni du är nöjda och vill passa på att önska er många trevliga mil i Er nya fina Alltrack & stort tack för förtroendet!
  • 2020-02-12

Daniel E skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en BMW 530. Kändes värt att åka 60 mil enkel resa för att köpa min bil av er. Väldigt trevlig personal och service i världsklass! Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-02-12 Fordonsgruppen svarar Daniel E
    Tack för de fina orden Daniel! Glädjer oss att ni är nöjda och vi vill passa på att önska er många trevliga mil i er nya snygga BMW 530d, stort tack för förtroendet!
  • Erika H

2020-02-11

Erika H skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en bil. Mycket bra bemötande Läs mer
    2020-02-12 Fordonsgruppen svarar Erika H
    Tack för de fina orden Erika! Vad kul att ni är nöjda med bemötandet, hoppas ni blir nöjda med er fina BMW också. Vi önskar er många trevliga mil i er nya bil och tackar för förtroendet.
  • 2020-02-11

Karin O skrev om Fordonsgruppen
    Super nöjd med köpet och priset . Bra bemötande & kunnig personal. Läs mer
    2020-02-11 Fordonsgruppen svarar Karin O
    Tack för de fina orden Karin! Vi önskar dig många trevliga mil i din fina Golf och tackar för förtroendet.
  • 2020-02-10

Arsen A skrev om Fordonsgruppen
    Riktig bra service ! Trevlig personal och kunniga inom sitt område. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-02-10 Fordonsgruppen svarar Arsen A
    Tack för de fina orden Arsen, vi hoppas att du är nöjd med din nya bil och tackar för förtroendet!
  • 2020-02-10

Zlatko O skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en BMW 330 och är jättenöjd.
    Bra bemötande & fick bilen till ett bra pris. Läs mer
    2020-02-10 Fordonsgruppen svarar Zlatko O
    Tack för de fina orden Zlatko och vad kul att du är nöjd med bilen, vi önskar dig många trevliga mil i din fina 330!
  • 2020-02-09

Thomas J skrev om Fordonsgruppen
    Volvo v60. Trevlig kille som bemötte oss på ett naturligt sätt. Kändes ärligt. Bra information. Läs mer
    2020-02-10 Fordonsgruppen svarar Thomas J
    Tack för de fina orden Thomas, vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda och känna sig trygga!
  • 2020-02-08

Birgitta M skrev om Fordonsgruppen
    Jag har köpt en Volvo xc 60- 16 . Mina förväntningar var att hitta en bra bil och jag är mycket nöjd med mitt bilköp . Jag blev bemött på ett mycket bra sätt av proffsig och kunnig personal . Jag är en mycket stolt ägare av min bil . 😀💐👌 Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Birgitta M
    Tusen tack för de fina orden Birgitta och tack för förtroendet! Vi önskar dig många trevliga mil i din fina XC60! :)
  • 2020-02-08

Jyrki L skrev om Fordonsgruppen
    Allt gick jätte smidigt och bra bemötande av personalen Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Jyrki L
    Tusen tack för de fina orden Jyrki, hoppas du är nöjd med din nya bil & tack för förtroendet!
  • 2020-02-07

Richard J skrev om Fordonsgruppen
    Mycket trevliga och en smidig affär, men framförallt en bilhandlare man kan lita på. Köpte en några år gammal Volvo XC70 och efter 2 månader så vägrar dieselvärmaren hoppa igång, ringde till fordonsgruppen som direkt bad mig åka till närmsta auktoriserade verkstad och få det åtgärdat och att dem står för kostnaderna. Här köper jag min nästa bil också. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Richard J
    Tusen tack för de fina orden Richard, hoppas du är nöjd med din nya bil & tack för förtroendet!
  • 2020-02-07

Hans R skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en beg. Volvo xc60 hos fordonsgrupoen i Västerås och blev riktigt nöjd👍 Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Hans R
    Tusen tack för de fina orden Hans, hoppas du är nöjd med din nya Volvo XC60 & tack för förtroendet!

Patrik T skrev om Fordonsgruppen
    Service minded och noggranna! Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Patrik T
    Tusen tack för de fina orden Patrik, hoppas du är nöjd med din nya bil & tack för förtroendet!

Soroush A skrev om Fordonsgruppen
    Trevligt bemötande och kunnig personal!
    Gott kaffe ! Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Soroush A
    Tusen tack för de fina orden Soroush, hoppas du är nöjd med din nya bil & tack för förtroendet!

Gunnar L skrev om Fordonsgruppen
    Trevligt bemötande och seriös säljare Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Gunnar L
    Tusen tack för de fina orden Gunnar, hoppas du är nöjd med din nya bil & tack för förtroendet!

Patrik A skrev om Fordonsgruppen
    Helt otroligt bemötande mot kunder! Hade jag kunnat ge det mer än 5 i betyg hade fordonsgruppen fått dom! Nästa bil affär är inget och fundera på vart den blir av! Tack fordonsgruppen och majid! 👑🙏🏽 Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Patrik A
    Tusen tack för de fina orden Patrik, hoppas du är nöjd med din nya Toyota RAV4 & tack för förtroendet!

/ Majid

Kardå T skrev om Fordonsgruppen
    Proffsig och trygg service med riktigt fina bilar i lager. Medvetna om kundens behov och arbetar utefter det. Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Kardå T
    Tusen tack för de fina orden Kardå, hoppas du är nöjd med din nya bil & tack för förtroendet!

Janina W skrev om Fordonsgruppen
    Rutinsetvice kontroll, oljebyte.
    Alltid lika trevligt bemött och känner stort förtroende för att lämna in min Audi A3 etron
    Trevlig överraskning att finna den fullladdad vid hämtning, utan att ena ha behövt be om det! Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Janina W
    Tusen tack för de fina orden Janina, hoppas du är nöjd med din Audi E-tron & tack för förtroendet!

Malin B skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en bil, skit nöjd och supertrevlig personal! Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Malin B
    Tusen tack för de fina orden Malin, hoppas du är nöjd med din nya bil & tack för förtroendet!

Robert D skrev om Fordonsgruppen
    Väldigt trevligt bemötande. Snabb och enkel affär. Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Robert D
    Tusen tack för de fina orden Robert, hoppas du är nöjd med din nya bil & tack för förtroendet!

Jan peter M skrev om Fordonsgruppen
    Köpte bil och det var en mycket trevligt bemötande Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Jan peter M
    Tusen tack för de fina orden Jan, hoppas du är nöjd med din nya bil & tack för förtroendet!
  • 2020-02-05

Anders E skrev om Fordonsgruppen
    Bra bemötande och kunnande. Gav ett seriöst intryck. Läs mer
    2020-02-08 Fordonsgruppen svarar Anders E
    Tusen tack för de fina orden Anders, hoppas du är nöjd med din nya bil & tack för förtroendet!

Gjutjärnsgatan 6, 721 33 Västerås