Fordonsgruppen

Gjutjärnsgatan 6, 721 33 Västerås — Visa karta

Välkommen till Fordonsgruppen!

Vi på Fordonsgruppen har en stor passion för bilar och deras mekanik, estetik och teknik. Det som började som en hobby har nu gjort att vi kan hålla på med det vi älskar på heltid. Med stort engagemang och hög ambitionsnivå hjälper vi dig när du behöver hjälp att sälja din bil, förmedla den vidare eller om du vill hitta din nya drömbil.

• Värdera din bil. enkelt, snabbt, tryggt och rättvist.
  • Varudeklarerade & noga testade bilar.
  • Alltid garanti
  • Marknadens bästa priser

Hör gärna av dig till oss om du har frågor angående ditt bilköp eller om du vill värdera din bil. Klicka på den gröna knappen här ovan så värderar vi din bil så fort som möjligt.
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 82 kunder tycker om Fordonsgruppen

• 2020-07-06

Hayder J skrev om Fordonsgruppen
    Jag beställde en bil från fordonsgruppen, en vecka senare fick jag ett samtal att dem fått in en. Super nöjd blev jag med den nya bilen. Tack för hjälpen! Läs mer
    2020-07-06 Fordonsgruppen svarar Hayder J
    Tack för de fina orden Hayder! Vi vill tacka för att vi fick leverera din sjukt snygga Golf R & för förtroendet!
  • 2020-07-06

Sergon A skrev om Fordonsgruppen
    Lämnade min bil på försäljningsuppdrag såldes på bara några dagar. Bra kommunikation under hela försäljningen. Tryggt & bra kundbemötande! Läs mer
    2020-07-06 Fordonsgruppen svarar Sergon A
    Tack för de orden Sergon! Vi vill tacka för att vi fick förtroendet att sälja din fina XC60!
  • Melina E

2020-06-28

Melina E skrev om Fordonsgruppen
    Super bra service!
    Och väldigt bra bemötande! 🙂 Läs mer
    2020-07-03 Fordonsgruppen svarar Melina E
    Tack för de fina orden Melina och hoppas ni är nöjda med Er nya bil. Tusen tack för förtroendet :)
  • 2020-06-27

Dennis V skrev om Fordonsgruppen
    Jag vill tacka killarna på fordonsgruppen för min nya bil. Ett mycket bra kundbemötande och väldigt professionella. Du som kund kommer känna att du är i centrum och dom gör verkligen allt för att du ska vara nöjd med ditt köp. Läs mer
    2020-06-27 Fordonsgruppen svarar Dennis V
    Tack för de fina orden Dennis! Vi tackar för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i din nya fina MB E 350! :)
  • 2020-06-27

Ted N skrev om Fordonsgruppen
    Tryggt bilköp, proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-27 Fordonsgruppen svarar Ted N
    Tack för de fina orden Ted! Vi tackar för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i sommar med din nya BMW Z4 Cab! :)
  • 2020-06-17

Olga B skrev om Fordonsgruppen
    Jag köpte en ny bil. Personalen var väldigt trevligt, vi kom lätt överens. Helt nöjd. Läs mer
    2020-06-27 Fordonsgruppen svarar Olga B
    Tack för de fina orden Olga! Vi tackar för förtroendet och hoppas att du är nöjd med dina nya bil! :)
  • 2020-05-30

Patrik H skrev om Fordonsgruppen
    Jag har köp tiotals bilar under mina år och har nog aldrig någonsin blivit så bra behandlad av en bilhandlare. Fordonsgruppen kan räkna med att jag blir en trogen köpare i många många år till.

Stort tack för en bra upplevelse och en fantastisk BMW! Läs mer
    2020-06-15 Fordonsgruppen svarar Patrik H
    Tusen tack för de fina orden Patrik! Vi vill tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din fantastiskt fina BMW 430 M SPORT! :)
  • 2020-05-30

Paul Y skrev om Fordonsgruppen
    Ställde bilen på uppdrag den såldes med raket fart ! Läs mer
    2020-06-15 Fordonsgruppen svarar Paul Y
    Tack för de fina orden Paul och vi hjälper gärna till nästa gång du vill köpa eller sälja en bil!
  • 2020-05-28

Fatmir B skrev om Fordonsgruppen
    Hej jag köpte en BMW 550i av Majid och Ali jätte trevliga killar!
    Proffsigt och trevligt personal,professionellt bemötande.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-29 Fordonsgruppen svarar Fatmir B
    Tusen tack för de fina orden Fatmir! Hoppas resan hem till Göteborg gick bra.
    Vi vill tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din sjukt snygga M550i! :)
  • 2020-05-27

Anders S skrev om Fordonsgruppen
    Köpt en bil, jättebra bemötande!
    Trevliga killar. Funkar bilen som den ska nu bara så är det kanon😀 Läs mer
    2020-05-28 Fordonsgruppen svarar Anders S
    Tack för de fina orden Anders!
    Vi vill tacka för förtroendet och hoppas att bilen nu funkar som det ska och att du får många trevliga mil i din fina bil. :)
  • 2020-05-26

Bert E skrev om Fordonsgruppen
    Proffsigt bemötande - ordning och reda Läs mer
    2020-05-28 Fordonsgruppen svarar Bert E
    Tack för de fina orden Bert!
    Vi vill även tacka för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i er nya fina bil.
  • 2020-05-25

Miran H skrev om Fordonsgruppen
    Proffsigt och trevligt personal Läs mer
    2020-05-25 Fordonsgruppen svarar Miran H
    Tack för de fina orden Miran! Vi vill även tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din jättefina BMW 520d xDrive! :)
  • 2020-05-25

Roger H skrev om Fordonsgruppen
    Bilbytet gick snabbt och enkelt och med mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2020-05-25 Fordonsgruppen svarar Roger H
    Tack för de fina orden Roger! Vi vill även tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i er jättefina 2019 årsmodell GLC! :)
  • 2020-05-22

Carmen D skrev om Fordonsgruppen
    Jag sålde min bil till fordonsgruppen. En snabb och smidig affär. Kundbemötande i världsklass av dem!! Läs mer
    2020-05-25 Fordonsgruppen svarar Carmen D
    Tack för det fina orden och den smidiga affären när vi fick köpa din fina CLA! :)
  • 2020-05-19

Raymond W skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en Audi A3 sedan. Jätte trevliga killar. Man är ju alltid lite nervös när man ska åka och titta på en ny bil men det var precis som dom sa i toppskick. kanon fin lokal rent och snyggt. Alla bilar var i fint skick duktiga grabbar som har ett fint företag ger dom 100% Läs mer
    2020-05-25 Fordonsgruppen svarar Raymond W
    Tusen tack för de fina orden Raymond! Vi vill även tacka för förtroendet och säga stort grattis till din jättesnyga A3 Sedan! :)
  • 2020-05-15

Joakim L skrev om Fordonsgruppen
    Snabb och enkel bilaffär utan krångel :) Läs mer
    2020-05-18 Fordonsgruppen svarar Joakim L
    Tack för de orden Joakim! Tack för förtroendet och stort grattis till din fina bil! :)
  • 2020-05-11

Paul H skrev om Fordonsgruppen
    Hade köpt bil ”på distans”. Beskrivningen stämde till 100 % då jag fick se den live. Bra och serviceinriktat bemötande. Snabb och professionell hantering vid köpet. Trevliga och hjälpsamma försäljare. Läs mer
    2020-05-12 Fordonsgruppen svarar Paul H
    Tusen tack för de fina orden & förtroendet Paul. Vi vill även säga stort grattis till din fina BMW 520 d xDrive och önskar dig många trevliga mil!

Angeica skrev om Fordonsgruppen
    Mycket fint bemötande av personalen och bra service. Proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-05-10 Fordonsgruppen svarar Angeica
    Tack för de fina orden Angelica! Vi tackar för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i din snygga Golf! :)

Osmo V skrev om Fordonsgruppen
    Mycket Bra kundbemötande proffsigt
    Med erbjudande om tillägg s garantier Läs mer
    2020-05-10 Fordonsgruppen svarar Osmo V
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Osmo! Vi vill även tacka för förtroendet och önskar er många trevliga mil i er snygga 320d xDrive! :)

Ali O skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en BMW 118d i jättefint skick. Seriös säljare som verkligen tog sig tid att svara på alla våra frågor och var inte alls på utan lät oss fundera i lugn och ro. Rekomenderas Läs mer
    2020-05-10 Fordonsgruppen svarar Ali O
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Ali! Vi vill även tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din fina BMW 118!
  • 2020-04-28

Douglas B skrev om Fordonsgruppen
    Super bra service! Super fina bilar! Hjälte till med vad jag än frågade! Läs mer
    2020-04-30 Fordonsgruppen svarar Douglas B
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Douglas! Vi vill även tacka för förtroendet och önska dig många trevlia mil i din snygga Audi A5a!
  • 2020-04-28

Pedram skrev om Fordonsgruppen
    Proffsigt, ärligt. Köpte bilen på distans, allt överensstämde med beskrivningen när jag väl var på plats.
    Rekommenderas starkt 👍 Läs mer
    2020-04-30 Fordonsgruppen svarar Pedram
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Pedram! Vi vill även tacka för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i din snygga GLC 43 AMG!
  • 2020-03-27

Emir K skrev om Fordonsgruppen
    Bra professionellt bemötande med schyssta bilar!
    Rekomenderas starkt! Läs mer
    2020-03-28 Fordonsgruppen svarar Emir K
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Emir! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din nya bil!
  • 2020-03-21

Ali R skrev om Fordonsgruppen
    Trevlig personal och en bra service. uppskattar verkligen att man kan få bilen hemlevererad vid köp :) Läs mer
    2020-03-25 Fordonsgruppen svarar Ali R
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Ali! Vi vill tacka för förtroendet och hoppas ni är nöjda med er snygga Audi A5 Sportback!
  • 2020-03-16

Rihards R skrev om Fordonsgruppen
    Bought used car from this place. Great service and communication, very helpful and understanding. Would recommend to others.
    Thank you guys! Läs mer
    2020-03-17 Fordonsgruppen svarar Rihards R
    Thank you for the kind word Rihards! We want to thank you for your trust in us and hope that your journey back to Latvia was pleasant in your new Ford ST!
  • 2020-03-11

Josef N skrev om Fordonsgruppen
    Riktigt trevliga killar och hjälpsamma Läs mer
    2020-03-11 Fordonsgruppen svarar Josef N
    Tack för de orden Josef, vi är glada att vi kunde hjälpa till!
  • 2020-03-10

Saif A skrev om Fordonsgruppen
    Fantastisk service! Grymma säljare. Förstående bra råd och rekommendationer. Tänker utanför boxen för kunden! Läs mer
    2020-03-10 Fordonsgruppen svarar Saif A
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Saif! Vi vill även tacka för förtroendet och hoppas du är nöjd med din fantastiskt fina Passat R-Line!
  • 2020-03-09

Andreas A skrev om Fordonsgruppen
    Jag köpte en BMW 325 E91 2010.
    Jag blev väldigt trevligt bemött man blev glad.
    Bra bil handel tycker ja.
    Lokalen var väldig snygga bilar så man blev glad att köpa bilen oss er Läs mer
    2020-03-09 Fordonsgruppen svarar Andreas A
    Tusen tack för de fina orden Andreas! Tack för förtroendet och vi hoppas du är nöjd med din fantastiskt fina BMW 325 M SPORT!
  • 2020-03-09

Nevan K skrev om Fordonsgruppen
    Jag är jätte nöjd av köpet jag gjorde och tack grabbar för den hjälpen jag fick av er. Läs mer
    2020-03-09 Fordonsgruppen svarar Nevan K
    Tack för de fina orden Nevan! Vi tackar för förtroendet och hoppas du är nöjd med din snygga MINI!
  • 2020-03-08

Antonio skrev om Fordonsgruppen
    Jag köpte Volvo V40 2018 R-Design. Säljarna var utmärkt trevliga och alltid redo med dvar och lösningar. Företaget uppfylls förväntningar. Jag har varit inte hellt nöjd med bilen men fullt nöjd med göretaget och service. Läs mer
    2020-03-09 Fordonsgruppen svarar Antonio
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Antonio, vi tackar för förtroendet och hoppas du nu är nöjd med din snygga V40 R-Design! Välkommen tillbaka när det blir dags igen.
  • 2020-03-08

Aseel A skrev om Fordonsgruppen
    Service i världsklass när vi köpte bil till familjen, jätte trevlig säljare som hämtade upp oss på centralstation i Västerås och levererade vår nya bil fulltankad. Vi lär återkomma om några år när det blir dags att byta bil igen. Läs mer
    2020-03-09 Fordonsgruppen svarar Aseel A
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Aseel! Tack för förtroendet och vi hoppas ni är nöjda med er fina Nissan Qashqai! Varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.
  • Firas A

2020-03-08

Firas A skrev om Fordonsgruppen
    Blev faktiskt riktigt positivt bemött på Alla sätt jag kan knappast tänka mig något bättre bemötande och fick fullständigt förtroende från början. Läs mer
    2020-03-09 Fordonsgruppen svarar Firas A
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Firas! Vi vill tacka för förtroendet och hoppas du är nöjd med din snygga Mercedes ML 350!
  • 2020-03-06

Synne W skrev om Fordonsgruppen
    Bra bemötande och bra pris på inbytesbil Läs mer
    2020-03-07 Fordonsgruppen svarar Synne W
    Tack för de orden Synne, vi vill tacka för förtroendet och hoppas ni är nöjda med er snygga & välutrustade Volvo XC60!
  • 2020-03-06

Richard S skrev om Fordonsgruppen
    Korrekt beskrivning av bilen! Hade bäst pris på blocket Läs mer
    2020-03-07 Fordonsgruppen svarar Richard S
    Tack för de orden Richard! Vi tackar för förtroendet och hoppas du är nöjd med din snygga BMW 318d!
  • 2020-02-29

Patrik O skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en Toyota Avensis och är mycket nöjd med bilen och firman. Bra bemötande och fick även ett mycket bra pris. Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-06 Fordonsgruppen svarar Patrik O
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Patrik! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din fina Avensis!
  • 2020-02-25

Jennifer S skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en bil. Bästa bemötandet jag fått av en bilfirma!!! Så trevliga och kunniga personer som arbetar på fordonsgruppen.
    Kommer absolut återkomma och rekommendera dom vidare! Läs mer
    2020-02-26 Fordonsgruppen svarar Jennifer S
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Jennifer! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil din nya snygga Opel Astra OPC!
  • 2020-02-23

Carina A skrev om Fordonsgruppen
    Bilköp Bästa service bästa bemötande trevlig personal Läs mer
    2020-02-29 Fordonsgruppen svarar Carina A
    Vi tackar ödmjukast för de fina orden Carina! Stort tack för förtroendet och vi önskar Er många trevliga mil Er galet snygga XC40 R-Design!

Gustav S skrev om Fordonsgruppen
    Jag köpte vår första BMW från fordonsgruppen, vi blev jättebra bemötta och säljaren var saklig och tydlig när han berättade om bilen. Jätte nöjda blev vi!
    Kan starkt rekommendera fordonsgruppen! Läs mer
    2020-02-22 Fordonsgruppen svarar Gustav S
    Tack för de fina orden Gustav! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig & frugan många trevliga mil i Er snygga BMW 520 M Sport!

Firas A skrev om Fordonsgruppen
    Kunnig personal som man får ett förtroende för. Super nöjd, fick ett jättebra inbytespris.
    Rekommenderas starkt!!
    Tusen tack Fordonsgruppen Läs mer
    2020-02-22 Fordonsgruppen svarar Firas A
    Tack för de fina orden Firas! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din snygga BMW 320 M Sport!

Peter J skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en bil av dem. Allt gick väldigt smärtfritt. Rekommenderas. 👍 Läs mer
    2020-02-24 Fordonsgruppen svarar Peter J
    Tack för de fina orden Peter! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din snygga Volvo V60!

Alessandro R skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en Mercedes CLS och är jättenöjd med både bilen och bemötandet. Kunnig och serviceinriktad säljare. Läs mer
    2020-02-22 Fordonsgruppen svarar Alessandro R
    Tack för de fina orden Alessandro! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din snygga CLS 500!
  • Kent A

2020-02-21

Kent A skrev om Fordonsgruppen
    Trevliga och sakliga grabbar som gav ett bra förtroende vi tänker hålla oss där framöver mycket nöjda med bilköpet och priset kan rekommendera er till andra framöver Läs mer
    2020-02-22 Fordonsgruppen svarar Kent A
    Tack för de fina orden Kent! Stort tack för förtroendet och vi önskar Er många trevliga mil i er galet snygga XC40 R-Design!

Alexander A skrev om Fordonsgruppen
    Toppen service från en helt orolig säljare, snacka om kvalite🙌🏼 Kan stark rekommendera Majid som hjälpte oss med vår toppen affär Läs mer
    2020-02-20 Fordonsgruppen svarar Alexander A
    Tack för de fina orden Alex! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din snygga Volvo S60!

/ Majid
    Fordonsgruppen

Mustaba D skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en bil som var som utlovat, köper gärna bil igen där. Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Mustaba D
    Tack för de fina orden Mustaba! Stort tack för förtroendet och vi önskar Er många trevliga mil i er fina VW Golf!

Mortada D skrev om Fordonsgruppen
    Duktigt personal som är smidiga och flexibla. Kände mig verkligen som hemma. Nästa köp av bil blir garanterat hos fordonsgruppen! Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Mortada D
    Tack för de fina orden Mortada! Stort tack för förtroendet och vi önskar Er många trevliga mil i er fina VW Golf!

Hassan C skrev om Fordonsgruppen
    Mycket bra bemötande och service och deal!! Tack Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Hassan C
    Tack för de fina orden Hassan! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i er fina Volvo V70!

Sami K skrev om Fordonsgruppen
    Toppenbra service och trevlig och tillmötesgående personal. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Sami K
    Tack för de fina orden Sami! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din nya snygga Audi A5a.

Reem A skrev om Fordonsgruppen
    Trevlig och hjälpsam personal. Affären gick väldigt smidigt till och det bjuds på gott kaffe. Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Reem A
    Tack för de fina orden Reem och du är alltid välkommen på en eller två koppar kaffe, stort tack för förtroendet och och vi önskar dig väldigt många trevliga mil i din fina BMW X5a.
  • 2020-02-18

Anthony G skrev om Fordonsgruppen
    Jag köpte min nya bil hos Fordonsgruppen och är mer än nöjd! Blev väldigt trevligt och proffesionellt bemött genom hela affären samtidigt som allt kändes tryggt och gick väldigt smidigt. Rekommenderar starkt Fordonsgruppen! Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Anthony G
    Tack för de fina orden Anthony! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din nya snygga BMW 320!
  • 2020-02-17

Jonas H skrev om Fordonsgruppen
    Jättenöjd med allt! Kunnig och hjälpsam personal! Kan verkligen rekommendera alla som ska köpa bil att ta kontakt med Fordonsgruppen! Läs mer
    2020-02-19 Fordonsgruppen svarar Jonas H
    Tack för de fina orden Jonas! Stort tack för förtroendet och vi önskar dig många trevliga mil i din nya fina Passat!

Gjutjärnsgatan 6, 721 33 Västerås