Fordonsgruppen

Fordonsgruppen

Välkommen till Fordonsgruppen!

Vi på Fordonsgruppen har en stor passion för bilar och deras mekanik, estetik och teknik. Det som började som en hobby har nu gjort att vi kan hålla på med det vi älskar på heltid. Med stort engagemang och hög ambitionsnivå hjälper vi dig när du behöver hjälp att sälja din bil, förmedla den vidare eller om du vill hitta din nya drömbil.

• Värdera din bil. enkelt, snabbt, tryggt och rättvist.
  • Varudeklarerade & noga testade bilar.
  • Alltid garanti
  • Marknadens bästa priser

Hör gärna av dig till oss om du har frågor angående ditt bilköp eller om du vill värdera din bil. Klicka på den gröna knappen här ovan så värderar vi din bil så fort som möjligt.

Läs vad 142 kunder tycker om Fordonsgruppen 2

• TOBIAS W
    2021-05-31
    Riktigt proffsiga och trevliga! Kändes 100 ändå från första mejlkontakt, inga konstigheter. Kommer garanterat hålla koll på fordonsgruppen för framtida bilköp!
    Tusen tack för de fina orden Tobias! :) Vi vill tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din fina Passat Sedan! :) Fordonsgruppen
    2021-05-20
    Fantastiskt bemötande och service i världsklass!
    Alis bemötande var på en annan nivå!
    Tusen tack för de fina orden! Vi vill även tacka för visat förtroende och önskar dig många trevliga mil i din nya Audi A6 Allroad! :) Fordonsgruppen
    2021-05-17
    Förutsättningslöst åkte jag ut till Fordonsgruppen . En bil i deras lager hade gjort mig nyfiken.
    Ali, försäljaren, var mycket trevlig o tillmötesgående. Någon vecka senare åkte jag hem med bilen jag tittade på.
    Kan utan problem rekommendera denna bilfirma, till de som ska byta bil...👍
    Tusen tack för de fina orden Mats! Vi vill även tacka för visat förtroende och hoppas du får många trevliga mil i din nya fina Ford Kuga ST-Line! :) Fordonsgruppen
    2021-05-16
    bra service o fina bilar !! Vänliga o proffsiga 😊
    Tusen tack för de fina orden Jessica! Vi vill även tacka för Ert återkommande förtroende och hoppas ni får många trevliga mil i er fina Volvo V90 Cross Country! :) Fordonsgruppen
  • 2021-05-15
    Köpte en Volvo xc90 2018.
    Mycket nöjd med bemötande från att jag klev in i bilhallen tills vi avsluta affären!
    Proffsiga i både hantering av frågor och skötsel av bilförsäljningen!
    Rekommenderas starkt !! 5/5.
    Tusen tack för de fina orden Christian! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig & familjen många trevliga mil i Er fina 7-sitsiga Volvo XC90! :) Fordonsgruppen
    2021-05-15
    Kia 2016.
    Helt underbart perfekt.
    Hade handlat av dom förut. Och visste hur bra dom var.
    Tusen tack för de fina orden Jan, vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina Kia Ceed! :) Fordonsgruppen
    2021-04-30
    VOLVO XC70 blev trevligt bemött och företaget levde upp till mina förväntningar
    Tack för de fina orden Lena, vi vill även tacka för en snabb & smidig affär och önska dig många trevliga mil din fina XC70! :) Fordonsgruppen
  • Hay L
    2021-04-30
    Det är bästa bilförsäljare jag har förhandlat med
    Tack för de fina orden Hayder! Vi vill tacka för visat förtroende och även önska dig många trevliga mil din fina BMW 640 d! :) Fordonsgruppen
    2021-04-20
    Trevliga och hjälpsamma. Inget negativt.
    Tack för de fina orden Magnus, vi vill tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din fina bil! Fordonsgruppen
    2021-04-08
    Köpte en bil här av Majid, väldigt trevlig och lugn säljare. Kände en trygghet från start till slut och är supernöjd med köpet. Rekommenderar Fordonsgruppen och skulle köpa bil här igen
    Tack för de fina orden Andreas, vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil din snygga Audi Q7! Fordonsgruppen
    2021-03-26
    Vill varmt rekommendera Fordonsgruppen. Medans konkurrenterna funderade så var Majid och Fordonsgruppen på hugget och kom med ett bra bud direkt. Därefter gick det otroligt snabbt, allt sköttes mycket smidigt och proffsigt. Så när bud började inkomma från konkurrenterna var allt redan klart, bilen hämtad, lån löst och pengar på kontot. Garanterat bäst i klassen! H/Thomas
    Tusen tack för de fina orden Thomas! Vi vill även tacka för en snabb & smidig affär :) Fordonsgruppen
  • 2021-03-13
    Sökte en Jeep Grand Cherokee och hittade den hos Fordonsgruppen i Västerås.
    Ali som är säljare där gjorde sitt jobb med bravur så idag är jag en nöjd Jeep-ägare
    Tack för de fina orden Thomas! Vi vill även tacka för visa förtroende och önska dig många trevliga mil i din snygga Grand Cherokee 75th Anniversary! :) Fordonsgruppen
    2021-03-04
    Snabb och super bra service och det fanns inga problem bara möjligheter
    Tack för de fina orden Hans! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska er många trevliga mil i er nya snygga Audi Q5:a :) Fordonsgruppen
    2021-02-28
    Trevligt bemötande och bra uppföljning
    Tack för de fina orden Kimmo! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din snygga Volvo XC60 Inscription! :) Fordonsgruppen
    2021-02-28
    Bra hjälp och fick ett bra bemötande
    Tack för de orden Bengt, vi vill tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i Er snygga Passat GTE! :) Fordonsgruppen
  • 2021-02-28
    Porsche mackan S. Allra bästa bemötande!
    Tack för de fina orden Christina, vi vill tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i er snygga Porsche Macan S :) Fordonsgruppen
    2021-02-28
    Köpt en Volvo XC60, väldigt nöjd med bemötandet.
    Tack för de orden Pär, vi tackar för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i din snygga XC60! :) Fordonsgruppen
    2021-02-02
    Mycket proffsigt bemötande och super trevliga.
    Allt fungerade som det var tänkt.
    Kan varmt rekommendera denna firma.
    Tack för de fina orden Lasse! Vi vill även tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din nya fina bil! :) Fordonsgruppen
    2021-01-20
    Supertrevligt bemötande och superbra service! Enkelt och smidigt bilköp utan krångel! Rekommenderar verkligen fordonsgruppen.
    Tack för de fina orden Julia! Vi vill även tacka för visat förtroende och önskar dig många trevliga mil din snygga GLC Coupé ! :) Fordonsgruppen
    2021-01-20
    Köpt min andra bil ifrån Fordonsgruppen, supernöjd båda gångerna.
    Service utöver det vanliga och betalar bra för inbytesbilen. Rekommenderas starkt!
    Tusen tack för de fina orden Anders! Vi vill tacka för fortsatt visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din snygga Audi A4 Allroad! Fordonsgruppen
    2021-01-18
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande
    Tack för de fina orden Bosse! Vi vill tacka för att vi fick förtroendet att köpa din fina MB E 220! :) Fordonsgruppen
    2021-01-16
    Köpte en 520D Xdrive ;) bästa i hela Sverige
    Tack för de fina orden Louay! Vi vill även tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil din välutrustade snygga 520d xDrive! :) Fordonsgruppen
    2021-01-07
    Trevlig personal och smidig affär
    Tack för de orden Andreas. Vi vill tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din nya Tesla Model X! :) Fordonsgruppen
  • RADOMIR S
    2020-12-18
    Har både köpt och sålt bilen till Fordonsgruppen och kan verkligen rekommendera dom starkt! Har haft kontakt med både Ali och Majid trevliga och behjälpliga. Det kändes riktigt tryggt att köpa bil hos dom och dom håller verkligen det dom säger, sen var det riktigt smidigt när jag skulle sälja bilen också. 100% nöjd, när det blir dags för en ny bil inom kort så blir det dom jag vänder mig till.
    Tack för de fina orden Radomir, det värmer och höra! Du är så klart mer än välkommen när det väl blir dags, tack för visat förtroende att vi fick sälja en superfin GLC Coupe samt köpa tillbaka den när det väl blev dags för det. Fordonsgruppen
    2020-12-14
    Köpte en Volvo cab.
    Trevligt bemött.
    Bilen var inte riktigt så fin som sades,men men...
    Dem försökte lösa problemet och gjorde lite avdrag.
    Bra upplevelse.
    Tack för de orden och din feedback Stefan, tråkigt att bilen inte uppfyllde dina förväntningar när det kom till skicket men blir glad över att säljaren försökte lösa problemet och gjorde avdrag för det. Vill tacka för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i din nya C70! :) Fordonsgruppen
    2020-12-11
    Otroligt trevligt bemötande från deras säljare! Jag rekommenderar alla att köpa sin bil därifrån.
    Tack för de fina orden Emelie. Vi vill även tacka för visat förtroende och önska er många trevliga mil i er nya Qashqai! :) Fordonsgruppen
    2020-11-24
    Köpte en Mazda 3 och är mycket nöjd med det bemötande jag fick.Då jag inte är någon rutinerad bilköpare hade jag många frågor och funderingar,som alla möttes med stor respekt.Kände mig trygg med affären
    Mvh E
    Tusen tack för de fina orden Eva! Vi vill även tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din fnya fina Mazda 3! :) Fordonsgruppen
    2020-11-20
    Bra hjälp och information , en väldigt smidig affär!
    Tack för de orden Denise! Vi vill tacka för förtroendet och önskar er många trevliga mil i Er snygga Porsche Cayenne GTS! :) Fordonsgruppen
    2020-11-18
    Bra bemötande av säljarna en smidigt genomförande av bilbyte.Jag är mycket nöjd o glad bilägare.Mvh Bert
    Tack för de fina orden Bert! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya bil! :) Fordonsgruppen
    2020-11-13
    Bästa bilaffären. Tryggt, säkert och smidigt
    Tack för de orden Tobias! Vi tackar för förtroendet och önskar dig många trevliga mil din fina Honda CR-V! :) Fordonsgruppen
    2020-11-12
    Köpte en BMW 530d. Fick ett Mycket vänligt mottagande och servicemedveten behandling. Bilen hade lite grejer som behövde åtgärdas, vilket inte var några problem. Väldigt nöjd med affären och bilen
    Tack för de fina orden Martin! Vi tackar för för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i fina BMW 530d Innovation Edition! :) Fordonsgruppen
    2020-11-01
    Bilen motsvarade förväntningarn, säljarna var ärliga! Stort +
    Tack för de fina orden Paul! Hoppas resan hem till Bromölla gick bra i er superfina BMW X6! :) Fordonsgruppen
    2020-10-18
    Köpte en bil, super nöjd med bemötandet man fick! Skulle rekommendera fler att välja fordonsgruppen!
    Tusen tack för de fina orden Johan! Vi vill även tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din nya bil! :) Fordonsgruppen
    2020-10-18
    Hej! Vid min kontakt med Fordonsgruppen kändes allt ok. Killarna är trevliga och enkla att göra med, de tog sig tid med mig och min hustru även om den tilltänkta bilen tillhörde det lägre pris segmentet i lokalen. Mvh Roffe
    Tack för de orden Roffe! Oavsett vilken prisklass det är på bil hos oss så strävar vi alltid efter att ge den bästa möjliga servicen! :) Fordonsgruppen
    2020-10-18
    Nöjd med allt hittills. Kanske behöver kontakta din i ett garantiärende, men det vet jag först nästa vecka.
    Tack för de orden Erik & skönt att du är nöjd. Har du ett garantiärende så är det bara att kontakta säljaren via mejl eller telefon så löser vi det! :) Fordonsgruppen
  • Tord S
    2020-10-16
    Utmärkt bemötande av försäljare Ali i Västerås med inköp! / Tord Strömberg.
    Tusen tack för de orden Tord! :) / Ali Fordonsgruppen
  • GISELA D
    2020-10-11
    Är så nöjd med min Kia Sportage!
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande av säljare,
    som gjorde att köpet kändes väldigt tryggt.
    Tack för de fina orden Gisela! Vi önskar dig många trevliga mil i din nya Kia Sportage och tackar för förtroendet! :) Fordonsgruppen
    2020-10-06
    10/10 på allt!!
    Tack för det betyget George! Varmt välkommen tillbaka! Fordonsgruppen
    2020-09-20
    Vi köpte en Passat GTE. Det var ett trevligt bemötande av kunnig personal. Vår upplevelse av köpet är att det kändes personligt och tryggt.
    Tack för de fina orden Per! Vi vill tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i er nya fina GTE! :) Fordonsgruppen
    2020-09-10
    Bil BMW mycket bra bemött trevlig personal
    2020-09-10
    Toppen säljare med hög service känsla och proaktivitet
    2020-09-08
    Vi blev väldigt bra bemötta vid köpet av bilen.
    2020-08-27
    Mycket bra service och bra bemötande
    Tack för det orden Anders! Vi vill även tacka för förtroendet. :) Fordonsgruppen
    2020-08-27
    Väldig bra service, bra bemötande samt hjälpte hos köpa Rätt bil
    Tack för de orden Jacob, stort grattis till er fina CLA 220! :) Fordonsgruppen
    2020-08-26
    Sålde bil, fantastiskt bemötande bra service och snabb affär.
    Tack för de orden Mensur! Vi vill även tacka för förtroendet då vi fick köpa in din Volvo S90 R-Design! Fordonsgruppen
    2020-08-24
    Köpte en BMW 118d av FG. Saklig informativ och trevlig. Rekommenderas
    Tack för de orden Erik! Vi vill även tacka för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i din nya 118d :) Fordonsgruppen
    2020-08-12
    Köpte en Audi A6 Competition, hade bil i inbyte som jag fick realistiskt värderad som en inbytes bil och blev väldigt bra bemött utav företaget.
    Tack för en bra, säker och snabb affär:)
    Tack för de orden Flamur! Vi vill tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din sjukt snygga Nardogråa Audi A6 Competition! :) Fordonsgruppen
    2020-08-08
    Proffsigt hanterande, nöjd kund som redan kört över 100 mil!
    Tack för de orden Mikael! Vi vill även tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i er nya fina bil! :) Fordonsgruppen
    2020-08-06
    Vi köpte en Peugeot 5008 och vi blev fantastiskt bra bemötta. Vi är så nöjda på alla sätt och vis. Säljaren var fantastiskt bra och. Lugn, vänlig och proffesionell! Vår upplevelse får 10 av 10 👌🏼
    Tusen tack för de orden Ulrika, glädjer oss att ni är nöjda! Vi vill tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i er snygga & välutrustade 5008 GT! :) Fordonsgruppen
    2020-08-01
    Köpte en jätte fin bil av dem, med en riktigt bra service
    Tack för de orden Elliot! Vi vill tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din nya CLA 220! :) Fordonsgruppen