Fordonsgruppen

Fordonsgruppen

Välkommen till Fordonsgruppen!

Vi på Fordonsgruppen har en stor passion för bilar och deras mekanik, estetik och teknik. Det som började som en hobby har nu gjort att vi kan hålla på med det vi älskar på heltid. Med stort engagemang och hög ambitionsnivå hjälper vi dig när du behöver hjälp att sälja din bil, förmedla den vidare eller om du vill hitta din nya drömbil.

• Värdera din bil. enkelt, snabbt, tryggt och rättvist.
  • Varudeklarerade & noga testade bilar.
  • Alltid garanti
  • Marknadens bästa priser

Hör gärna av dig till oss om du har frågor angående ditt bilköp eller om du vill värdera din bil. Klicka på den gröna knappen här ovan så värderar vi din bil så fort som möjligt.

Läs vad 184 kunder tycker om Fordonsgruppen 2

2022-01-20 Verifierad kund
    Vänligt och sakkunnigt

att göra en smidig affär,allt var TOPPEN

En sakunnig personal och ser gärna framemot följande bilköp av er.
    2022-01-14 Verifierad kund
    En av dom
    Bästa personal jag mött
    2021-12-24 Verifierad kund
    Mycket nöjd med min bilköp
    Bra bemött
    Snabb och smidig affär
    Bilen levererades enligt överenskommelse
    Starkt rekommenderad bilfirman
    2021-12-14 Verifierad kund
    Mycket snabb och smidig affär! Tackar Majid på Fordonsgruppen!
    Tusen tack för de fina orden Haydar, vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina BMW 520 M SPORT! :) Fordonsgruppen
    2021-12-10 Verifierad kund
    Alltid lika bra service och bemötande av säljarna!
    Tusen tack för de fina orden Abbas, vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende och nu önska dig många trevliga mil i din nya fina Audi RS6 Performance! :) Fordonsgruppen
    2021-12-04 Verifierad kund
    Fantastiskt service som vanligt av Majid o Ali, pålitliga, servicevänliga, och ansvarstagande säljare, alltid trevligt att göra affärer 😀
    Tusen tack för de fina orden Ahmad, vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina Range Rover Sport! :) Fordonsgruppen
    2021-11-26 Verifierad kund
    Smidiga, hjälpsamma. Kan inget annat än rekommendera dessa grabbar.
    Tusen tack för de fina orden Pedram! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina Porsche Panamera GTS! :) Fordonsgruppen
    2021-11-25 Verifierad kund
    Kunde inte bli nöjdare!!
    Tack för de fina orden George! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina Volvo V60 Cross Country! :) Fordonsgruppen
  • ANDREAZ H
    2021-11-19 Spontant omdöme
    Jag och min familj köpte en Volvo xc60 och är riktigt nöjda med köpet och det är riktigt trevlig och kunnig personal som är flexibla och vill hjälpa kunden!
    Tusen tack för de fina orden Andreaz! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska Er många trevliga mil i Er nya fina XC60! :) Fordonsgruppen
    2021-11-17 Verifierad kund
    Vi hade ett väldigt bra bemötande och dom var väldigt bra och göra bilaffärer med.Vi kommer att göra mera affärer med dom
    Tusen tack för de fina orden! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska Er många trevliga mil i Er nya fina BMW X3:a. Varmt välkomna tillbaka när det är dags för nästa bilaffär! :) Fordonsgruppen
    2021-11-12 Verifierad kund
    Seriöst bemötande och trevlig personal
    Tack för de fina orden Linus! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina VW Passat Alltrack! :) Fordonsgruppen
    2021-11-10 Verifierad kund
    Företaget mötte alla förväntningar med själva bilaffären och löste dessutom ett missförstånd i efterhand med bravur. Rekommenderas varmt!
    Tusen tack för de fina orden Ewelina! Vi vill även tacka för visat förtroende och önskar Er många trevliga mil i er nya fina BMW 330i! :) Fordonsgruppen
    2021-11-09 Spontant omdöme
    Otroligt bra bemötande, professionella som bara den! Rekommenderar alla som vill göra bilaffärer att vända er till Fordonsgruppen här kan ni känner er trygga :)
    Tusen tack för de fina orden Maria! Vi vill även tacka för visat förtroende och tacka för affären! :) Fordonsgruppen
    2021-11-08 Verifierad kund
    Fantastisk servicenivå, ser till att kundens upplevelse blir den bästa. Utmärkt förklaring kring bil och finansiering. I jämförelse med andra bilfirmor sätter sig Fordonsgruppen i kundens skor och går igenom alla steg vilket i sin tur medför en tryggare och trevligare bilaffär.
    Tusen tack för de fina orden Abdo! Vi vill även tacka för visat förtroende och önskar dig många trevliga mil i din nya fina C 63 AMG! :) Fordonsgruppen
    2021-11-03 Verifierad kund
    Mycket nöjd med trevligt och proffsigt bemötande samt fint avslut,kan bara rekommenderas
    Tusen tack för de fina orden Marcello, vi vill även tacka för visat förtroende och önska Er många trevliga mil i Er nya fina BMW 530i xDrive! :) Fordonsgruppen
    2021-10-30 Verifierad kund
    Väldigt trevliga och hjälpsamma
    Tusen tack för de fina orden Gustav, vi vill även tacka för visat förtroende och önskar Er många trevliga mil i Er nya fina Kia Sorento! :) Fordonsgruppen
    2021-10-11 Verifierad kund
    Kanonbra bemötande av kunniga säljare
    Tusen tack för de fina orden Fredrik, vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i dina nya fina Volvo V60! :) Fordonsgruppen
    2021-10-05 Verifierad kund
    mycket bra inget att klaga på gott kaffe och trevlig personal
    Tusen tack för de fina orden Sven! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina Audi E-Tron 55 Quattro! :) Fordonsgruppen
    2021-10-04 Verifierad kund
    Det var jätte bra att köpa bil från och jag är nöjd
    Tack för de orden Mudaher och vi hoppas att du kommer vara fortsatt nöjd med din nya fina MB E 220 AMG Sport! Tack för visat förtroende. Fordonsgruppen
    2021-10-04 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Tack för de fina orden Anita! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i Er nya fina Porsche Cayenne! :) Fordonsgruppen
    2021-09-28 Verifierad kund
    Mycket trevliga och kompetenta.
    Tydliga i sitt sätt att kommunicera
    Tusen tack för de fina orden Fredrik! Vi vill tacka för visat förtroende och önskar Er många trevliga mil i dina nya fina BMW X3:a. :) Fordonsgruppen
    2021-09-23 Verifierad kund
    Företaget levde upp till våra förväntningar.
    Dem lyckades leverera 11 st bilar på mindre än en vecka, och Prices det vi behövde/ville.
    köper alltid företaget bilar där.
    Återigen tusen tack för de fina orden, och vi känner stor tacksamhet för att fått möjigheten att levererar bilar till Er vagnpark! :) Fordonsgruppen
    2021-09-23 Verifierad kund
    Fantastiskt, otrolig duktiga/driftiga killar som vet vad dem håller på med. väldigt service minder.
    Tusen tack för de fina orden Noel! Vi vill tacka för visat förtroende för alla bilar ni köpt utav oss. Fordonsgruppen
    2021-09-22 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande av personal. Kan verkligen rekommendera denna bilfirma!
    Tusen tack för de fina orden Enar! Vi tackar för visat förtroende och önskar dig många trevliga mil i dina nya fina Peugeot 3008! :) Fordonsgruppen
    2021-09-20 Verifierad kund
    Bilen är underbar!
    Fick träffa Majid som varit mycket till hjälp från början till slut.
    Min upplevelse har varit lite upp o ner. Men det har varit en komplicerad situation som löstes till slut.
    Tack för feedbacken Shahab och kul att du tycker bilen är underbar! Situationen var komplicerad men vi tycker det är skönt att det gick att lösa till sist! Vi önskar dig nu många trevliga mil i din nya fina MB GT R! :) Fordonsgruppen
    2021-09-19 Verifierad kund
    Strålande bemötande både på Mail, telefon & i person.
    Fick snabb och behövlig hjälp och svar på alla frågor.
    Kommer definitivt vända mig hit vid nästa bilköp.
    Tusen tack för de fina orden Andreas! Vi vill även tacka för visat förtroende och önskar dig många trevliga mil i din nya fina XC70 D4 AWD Summum! :) Fordonsgruppen
    2021-09-08 Verifierad kund
    Bra bemötande. Vi såg en buckla på bilen vi ville köpa och det var inga problem för dom att fixa till och lacka om den dörren innan vi köpte den.
    Tack för omdömet Isak! Skönt att det gick att lösa så att ni vart nöjda med bilen! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska Er många trevliga mil i Er nya fina VW Polo! :) Fordonsgruppen
    2021-09-03 Verifierad kund
    Här fick jag kvalitet i samtliga avseenden. Ett proffsigt bemötande där det var kändes tryggt, smidigt och enkelt att göra affärer med Majid och Ali.
    Tusen tack för de fina orden Dennis! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i dina nya fina XC90 R-Design! :) Fordonsgruppen
    2021-08-28 Verifierad kund
    Vänligt bemötande👍Av alla!!👍
    Vi hade sett ut ett förutbestämt objekt och
    det blev också det vi köpte👍

Dock - kabel till motorvärmaren skulle ha funnits med i bilen. Men icke!!! Vi fick lov
    att åka tillbaka till firman för att hämta den.
    Men den fanns tydligen inte alls - ö h t. Men
    de beställde en ny och skulle höra av sig när
    den anlänt👍👍
    Tusen tack för ditt omdöme Kristina! Vi ber om ursäkt för att missat att kontrollera det med kabeln till motorvärmaren, som tur var gick det och lösa relativt fort med att beställa en ny. Vi vill tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i dina nya fina Citroen! :) Fordonsgruppen
    2021-08-27 Verifierad kund
    Härligt bemötande med grym service känsla
    Tusen tack för de fina orden Christian! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina BMW X5:a! Fordonsgruppen
    2021-08-22 Verifierad kund
    Trevliga personal och ärliga
    de har bra bilar för bra priser
    Tusen tack för de fina orden Nawzat! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din superfina Audi Q5:a. Fordonsgruppen
    2021-08-21 Verifierad kund
    Bemötande va bra dom gav kunden det kunden vill ha
    Tack för omdömet Erik! Vi vill även tacka för visat förtroende och önskar dig många trevliga mil i din nya fina Ford Mondeo Hybrid! :) Fordonsgruppen
    2021-08-20 Verifierad kund
    Jag har inte behövt ta kontakt med dom efter köpet så där kan jag inte uttala mig men i telefon och när jag var där och kollade, provkörde och köpte bilen kändes allt mycket bra.
    Jag har inte köpt många bilar på bilfirma men jag har varit in på väldigt många och kollat bilar och provkört bilar och av alla dessa handlare vill jag påstå att Fordonsgruppen var det stället där allt kändes bäst av alla handlare jag besökt genom åren.
    Tusen tack för de fina orden Tobias! Skulle det vara något efter köpet så är du varmt välkommen att höra av dig. Vi vill även tacka dig för visat förtroende och önskar dig många trevliga mil i din nya BMW X3:a! :) Fordonsgruppen
    2021-08-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande hela vägen. Förväntningarna var mycket bra, vi är i stora hela mycket nöjda. Kan absolut rekommenderar Fordonsgruppen!
    Tusen tack för de fina orden! Vi vill även tacka för visat förtroende och önskar Er många trevliga mil i Er nya Porsche Macan Turbo! :) Fordonsgruppen
    2021-08-18 Verifierad kund
    Ali gav ett gott intryck direkt. Tillmötes gående service inriktad
    Tusen tack för de fina orden Marie! Vill även tacka för visat förtroende och önska Er många trevliga mil i Er fina Volvo V90! / Ali, Fordonsgruppen Fordonsgruppen
    2021-08-18 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett super trevligt sätt!
    Jag hade inga förväntningar men kan säga att,
    efteråt kan man inte få bättre service.
    Sammanfattning av köpet av Volkswagen Transporten kan man bara säga ( Super Killar )
    Kunniga till 100% och Super bra och ärliga.
    Med vänlig hälsning,
    En lycklig Volkswagen ägare i Västerås.
    Tusen tack för de fina orden Otto! Vi vill även tacka för visat förtroende och önskar dig & familjen många trevliga mil i Er fina VW Transporter Multivan! :) Fordonsgruppen
  • Lindskog O
    2021-08-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra service. Snabb affär där Ali ordnade med allt pappersarbete. Rekommenderas!
    Per
    Tack för det fina orden Olof! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina BMW 530e iPerformance! :) Fordonsgruppen
    2021-08-18 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta när vi köpte våran bil Vi hade inga förväntningar den bilen hade alla våra önskemål
    Tack för de fina orden Torbjörn, vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Volvo XC60! :) Fordonsgruppen
    Hej!
    Jag har köpt en bil och jag var jätte nöjda med bemötande de som har sålt bilen var jätte trevligt.
    Jag rekommenderar mina kompisar när de frågar.
    Tack för de fina orden, vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga Er nya fina Porsche Macan! :) Fordonsgruppen
    2021-07-11 Insamlad av företaget
    Blev trevligt och professionellt bemött.
    Köpte en bil.
    Tusen tack för de fina orden Ingrid! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i dina nya fina Ford Mustang! :) Fordonsgruppen
  • 2021-07-11 Insamlad av företaget
    Bästa Majid…!!
    Bästa service..!
    2021-06-22 Insamlad av företaget
    Köpte en BMW 840i av Fordonsgruppen och jag kunde inte ha fått bättre bemötande. Ali hjälpte mig med allt från första dagen tills att bilen levererades på absolut bästa sätt.
    Tusen tack för de fina orden Mehiar! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska Er många trevliga mil i din sjuka snygga BMW 840i Gran Coupé :) Fordonsgruppen
  • TOBIAS W
    2021-05-31 Spontant omdöme
    Riktigt proffsiga och trevliga! Kändes 100 ändå från första mejlkontakt, inga konstigheter. Kommer garanterat hålla koll på fordonsgruppen för framtida bilköp!
    Tusen tack för de fina orden Tobias! :) Vi vill tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din fina Passat Sedan! :) Fordonsgruppen
    2021-05-20 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande och service i världsklass!
    Alis bemötande var på en annan nivå!
    Tusen tack för de fina orden! Vi vill även tacka för visat förtroende och önskar dig många trevliga mil i din nya Audi A6 Allroad! :) Fordonsgruppen
    2021-05-17 Insamlad av företaget
    Förutsättningslöst åkte jag ut till Fordonsgruppen . En bil i deras lager hade gjort mig nyfiken.
    Ali, försäljaren, var mycket trevlig o tillmötesgående. Någon vecka senare åkte jag hem med bilen jag tittade på.
    Kan utan problem rekommendera denna bilfirma, till de som ska byta bil...👍
    Tusen tack för de fina orden Mats! Vi vill även tacka för visat förtroende och hoppas du får många trevliga mil i din nya fina Ford Kuga ST-Line! :) Fordonsgruppen
    2021-05-16 Insamlad av företaget
    bra service o fina bilar !! Vänliga o proffsiga 😊
    Tusen tack för de fina orden Jessica! Vi vill även tacka för Ert återkommande förtroende och hoppas ni får många trevliga mil i er fina Volvo V90 Cross Country! :) Fordonsgruppen
  • 2021-05-15 Insamlad av företaget
    Köpte en Volvo xc90 2018.
    Mycket nöjd med bemötande från att jag klev in i bilhallen tills vi avsluta affären!
    Proffsiga i både hantering av frågor och skötsel av bilförsäljningen!
    Rekommenderas starkt !! 5/5.
    Tusen tack för de fina orden Christian! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig & familjen många trevliga mil i Er fina 7-sitsiga Volvo XC90! :) Fordonsgruppen
    2021-05-15 Insamlad av företaget
    Kia 2016.
    Helt underbart perfekt.
    Hade handlat av dom förut. Och visste hur bra dom var.
    Tusen tack för de fina orden Jan, vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina Kia Ceed! :) Fordonsgruppen
    2021-04-30 Insamlad av företaget
    VOLVO XC70 blev trevligt bemött och företaget levde upp till mina förväntningar
    Tack för de fina orden Lena, vi vill även tacka för en snabb & smidig affär och önska dig många trevliga mil din fina XC70! :) Fordonsgruppen
  • Hay L
    2021-04-30 Insamlad av företaget
    Det är bästa bilförsäljare jag har förhandlat med
    Tack för de fina orden Hayder! Vi vill tacka för visat förtroende och även önska dig många trevliga mil din fina BMW 640 d! :) Fordonsgruppen