Fordonsgruppen

Gjutjärnsgatan 6, 721 33 Västerås — Visa karta

Välkommen till Fordonsgruppen!

Vi på Fordonsgruppen har en stor passion för bilar och deras mekanik, estetik och teknik. Det som började som en hobby har nu gjort att vi kan hålla på med det vi älskar på heltid. Med stort engagemang och hög ambitionsnivå hjälper vi dig när du behöver hjälp att sälja din bil, förmedla den vidare eller om du vill hitta din nya drömbil.

• Värdera din bil. enkelt, snabbt, tryggt och rättvist.
  • Varudeklarerade & noga testade bilar.
  • Alltid garanti
  • Marknadens bästa priser

Hör gärna av dig till oss om du har frågor angående ditt bilköp eller om du vill värdera din bil. Klicka på den gröna knappen här ovan så värderar vi din bil så fort som möjligt.

Läs vad 116 kunder tycker om Fordonsgruppen

• 2020-11-24

Eva S skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en Mazda 3 och är mycket nöjd med det bemötande jag fick.Då jag inte är någon rutinerad bilköpare hade jag många frågor och funderingar,som alla möttes med stor respekt.Kände mig trygg med affären
    Mvh E Läs mer
  • 2020-11-20

Denise Y skrev om Fordonsgruppen
    Bra hjälp och information , en väldigt smidig affär! Läs mer
  • 2020-11-18

Bert H skrev om Fordonsgruppen
    Bra bemötande av säljarna en smidigt genomförande av bilbyte.Jag är mycket nöjd o glad bilägare.Mvh Bert Läs mer
  • 2020-11-13

Tobias H skrev om Fordonsgruppen
    Bästa bilaffären. Tryggt, säkert och smidigt Läs mer
    2020-11-18 Fordonsgruppen svarar Tobias H
    Tack för de orden Tobias! Vi tackar för förtroendet och önskar dig många trevliga mil din fina Honda CR-V! :)
  • 2020-11-12

Martin B skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en BMW 530d. Fick ett Mycket vänligt mottagande och servicemedveten behandling. Bilen hade lite grejer som behövde åtgärdas, vilket inte var några problem. Väldigt nöjd med affären och bilen Läs mer
    2020-11-18 Fordonsgruppen svarar Martin B
    Tack för de fina orden Martin! Vi tackar för för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i fina BMW 530d Innovation Edition! :)
  • 2020-11-01

Paul C skrev om Fordonsgruppen
    Bilen motsvarade förväntningarn, säljarna var ärliga! Stort + Läs mer
    2020-11-06 Fordonsgruppen svarar Paul C
    Tack för de fina orden Paul! Hoppas resan hem till Bromölla gick bra i er superfina BMW X6! :)

Johan S skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en bil, super nöjd med bemötandet man fick! Skulle rekommendera fler att välja fordonsgruppen! Läs mer
    2020-11-06 Fordonsgruppen svarar Johan S
    Tusen tack för de fina orden Johan! Vi vill även tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din nya bil! :)

Rolf T skrev om Fordonsgruppen
    Hej! Vid min kontakt med Fordonsgruppen kändes allt ok. Killarna är trevliga och enkla att göra med, de tog sig tid med mig och min hustru även om den tilltänkta bilen tillhörde det lägre pris segmentet i lokalen. Mvh Roffe Läs mer
    2020-11-06 Fordonsgruppen svarar Rolf T
    Tack för de orden Roffe! Oavsett vilken prisklass det är på bil hos oss så strävar vi alltid efter att ge den bästa möjliga servicen! :)

Erik R skrev om Fordonsgruppen
    Nöjd med allt hittills. Kanske behöver kontakta din i ett garantiärende, men det vet jag först nästa vecka. Läs mer
    2020-11-06 Fordonsgruppen svarar Erik R
    Tack för de orden Erik & skönt att du är nöjd. Har du ett garantiärende så är det bara att kontakta säljaren via mejl eller telefon så löser vi det! :)
  • Tord S

2020-10-16

Tord S skrev om Fordonsgruppen
    Utmärkt bemötande av försäljare Ali i Västerås med inköp! / Tord Strömberg. Läs mer
    2020-11-06 Fordonsgruppen svarar Tord S
    Tusen tack för de orden Tord! :) / Ali
  • GISELA D

2020-10-11

GISELA D skrev om Fordonsgruppen
    Är så nöjd med min Kia Sportage!
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande av säljare,
    som gjorde att köpet kändes väldigt tryggt. Läs mer
    2020-10-16 Fordonsgruppen svarar GISELA D
    Tack för de fina orden Gisela! Vi önskar dig många trevliga mil i din nya Kia Sportage och tackar för förtroendet! :)
  • 2020-10-06

George G skrev om Fordonsgruppen
    10/10 på allt!! Läs mer
    2020-10-16 Fordonsgruppen svarar George G
    Tack för det betyget George! Varmt välkommen tillbaka!
  • 2020-09-20

Per G skrev om Fordonsgruppen
    Vi köpte en Passat GTE. Det var ett trevligt bemötande av kunnig personal. Vår upplevelse av köpet är att det kändes personligt och tryggt. Läs mer
    2020-10-16 Fordonsgruppen svarar Per G
    Tack för de fina orden Per! Vi vill tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i er nya fina GTE! :)
  • 2020-09-10

Bil BMW mycket bra bemött trevlig personal Läs mer
  • 2020-09-10

Kerstin W skrev om Fordonsgruppen
    Toppen säljare med hög service känsla och proaktivitet Läs mer
  • 2020-09-08

Anneli H skrev om Fordonsgruppen
    Vi blev väldigt bra bemötta vid köpet av bilen. Läs mer
  • 2020-08-27

Anders F skrev om Fordonsgruppen
    Mycket bra service och bra bemötande Läs mer
    2020-09-08 Fordonsgruppen svarar Anders F
    Tack för det orden Anders! Vi vill även tacka för förtroendet. :)
  • 2020-08-27

Jacob B skrev om Fordonsgruppen
    Väldig bra service, bra bemötande samt hjälpte hos köpa Rätt bil Läs mer
    2020-09-08 Fordonsgruppen svarar Jacob B
    Tack för de orden Jacob, stort grattis till er fina CLA 220! :)
  • 2020-08-26

Mensur O skrev om Fordonsgruppen
    Sålde bil, fantastiskt bemötande bra service och snabb affär. Läs mer
    2020-09-08 Fordonsgruppen svarar Mensur O
    Tack för de orden Mensur! Vi vill även tacka för förtroendet då vi fick köpa in din Volvo S90 R-Design!
  • 2020-08-24

Erik K skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en BMW 118d av FG. Saklig informativ och trevlig. Rekommenderas Läs mer
    2020-09-08 Fordonsgruppen svarar Erik K
    Tack för de orden Erik! Vi vill även tacka för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i din nya 118d :)
  • 2020-08-12

Flamur L skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en Audi A6 Competition, hade bil i inbyte som jag fick realistiskt värderad som en inbytes bil och blev väldigt bra bemött utav företaget.
    Tack för en bra, säker och snabb affär:) Läs mer
    2020-08-13 Fordonsgruppen svarar Flamur L
    Tack för de orden Flamur! Vi vill tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din sjukt snygga Nardogråa Audi A6 Competition! :)
  • 2020-08-08

Mikael M skrev om Fordonsgruppen
    Proffsigt hanterande, nöjd kund som redan kört över 100 mil! Läs mer
    2020-08-11 Fordonsgruppen svarar Mikael M
    Tack för de orden Mikael! Vi vill även tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i er nya fina bil! :)
  • 2020-08-06

Ulrika L skrev om Fordonsgruppen
    Vi köpte en Peugeot 5008 och vi blev fantastiskt bra bemötta. Vi är så nöjda på alla sätt och vis. Säljaren var fantastiskt bra och. Lugn, vänlig och proffesionell! Vår upplevelse får 10 av 10 👌🏼 Läs mer
    2020-08-11 Fordonsgruppen svarar Ulrika L
    Tusen tack för de orden Ulrika, glädjer oss att ni är nöjda! Vi vill tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i er snygga & välutrustade 5008 GT! :)
  • 2020-08-01

Elliot N skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en jätte fin bil av dem, med en riktigt bra service Läs mer
    2020-08-08 Fordonsgruppen svarar Elliot N
    Tack för de orden Elliot! Vi vill tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din nya CLA 220! :)
  • 2020-07-30

Adam B skrev om Fordonsgruppen
    Det blev en Nissan Navara NP300
    Vällbemött, mycket trevliga och enkelt att slutföra köpet.
    Det var en liten dröm att få köpa en sån pass ny pickup,
    och just tack vare dom. Läs mer
    2020-08-08 Fordonsgruppen svarar Adam B
    Tusen tack för de fina orden Adam! Vi tackar för förtroendet och är mycket glada över att vi fick nöjet att leverera din dröm pickup! :)
  • 2020-07-23

Anders F skrev om Fordonsgruppen
    Trevligt och proffsigt bemötande vid mitt inbyte av gammal och köp av ny bil.
    Kommer gärna tillbaka till Ali och hans kollegor =) Läs mer
    2020-08-08 Fordonsgruppen svarar Anders F
    Tusen tack för de fina orden Anders! Vi vill även tacka för förtroendet och önskar er många trevliga mil i er nya snygga bil! :)
  • 2020-07-23

Mano S skrev om Fordonsgruppen
    🏅🏅🏅🏅🏅Jag är nöjd med min bil och tackar bilföretaget för transaktionen. Läs mer
    2020-08-08 Fordonsgruppen svarar Mano S
    Tack för de fina orden Mano! Vi vill även tacka för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i din snygga Audi A6 S-Line! :)
  • 2020-07-22

Hans-göran K skrev om Fordonsgruppen
    Hej väldigt bra bemötande ger toppbetyg service vänlig försäljare finns inget att klaga på vid mitt bilköp /Mvh Hans Göran Läs mer
    2020-08-08 Fordonsgruppen svarar Hans-göran K
    Tusen tack för de fina orden Hans-Göran! Vi vill tacka för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i din nya bil! :)
  • 2020-07-22

Ulf W skrev om Fordonsgruppen
    Bra bemötande och service, vi är super nöjda! Läs mer
    2020-08-08 Fordonsgruppen svarar Ulf W
    Tack för de fina orden Ulf, det glädjer oss att ni är nöjda! Vi vill tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i er nya bil! :)
  • Carin R

2020-07-21

Carin R skrev om Fordonsgruppen
    Mercedes
    Jättetrevlig försäljare
    Vänligt bemött
    Fick oss att känna att vi förstod alla underskrifter o förklarade allt på ett proffsigt vis
    Kan verkligen rekommendera detta företag Läs mer
    2020-08-08 Fordonsgruppen svarar Carin R
    Tack för de fina orden Carin! Vi vill tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din snygga Merca! :)
  • 2020-07-21

Emil L skrev om Fordonsgruppen
    Jättetrevlig personal och bemötande Läs mer
    2020-08-08 Fordonsgruppen svarar Emil L
    Tack för de fina orden Emil! Vi vill även tacka för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i din nya bil! :)
  • 2020-07-12

Pamela H skrev om Fordonsgruppen
    Mycket trevligt bemötande och enkelt att få provköra bilen.
    Det gick smidigt vid köpet också.

Vi hade inte direkt några förväntningar utan åkte mest dit för att kika på Volvo xc60:n.
    Vi blev positivt överraskade och allt kändes bara bra. Läs mer
    2020-07-21 Fordonsgruppen svarar Pamela H
    Tack för de fina orden Pamela! Vi vill tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i er fina XC60! :)
  • 2020-07-11

Omar B skrev om Fordonsgruppen
    All the staff are great people and very professional.
    They made the whole experience of selling and buying a car from them as good as it possibly can be.
    I very highly recommend them! Läs mer
    2020-07-21 Fordonsgruppen svarar Omar B
    Thanks for your feedback Omar! We thank you for the trust and wish you many pleasant miles in your beautiful MINI John Cooper Works :)
  • Anna E

2020-07-10

Anna E skrev om Fordonsgruppen
    Ett mycket trevligt bemötande och fick med mig hem en fin bil. Smidigt på alla sätt o vis och känner mig väldigt nöjd. Så kan verkligen rekommendera att köpa vi Fordonsgruppen i Västerås.

Med vänlig hälsning, Perry Läs mer
    2020-07-14 Fordonsgruppen svarar Anna E
    Tack för de fina orden Perry! Vi vill även tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i din fina BMW 3-serie! :)
  • 2020-07-06

Hayder J skrev om Fordonsgruppen
    Jag beställde en bil från fordonsgruppen, en vecka senare fick jag ett samtal att dem fått in en. Super nöjd blev jag med den nya bilen. Tack för hjälpen! Läs mer
    2020-07-06 Fordonsgruppen svarar Hayder J
    Tack för de fina orden Hayder! Vi vill tacka för att vi fick leverera din sjukt snygga Golf R & för förtroendet!
  • 2020-07-06

Sergon A skrev om Fordonsgruppen
    Lämnade min bil på försäljningsuppdrag såldes på bara några dagar. Bra kommunikation under hela försäljningen. Tryggt & bra kundbemötande! Läs mer
    2020-07-06 Fordonsgruppen svarar Sergon A
    Tack för de orden Sergon! Vi vill tacka för att vi fick förtroendet att sälja din fina XC60!
  • Melina E

2020-06-28

Melina E skrev om Fordonsgruppen
    Super bra service!
    Och väldigt bra bemötande! 🙂 Läs mer
    2020-07-03 Fordonsgruppen svarar Melina E
    Tack för de fina orden Melina och hoppas ni är nöjda med Er nya bil. Tusen tack för förtroendet :)
  • 2020-06-27

Dennis V skrev om Fordonsgruppen
    Jag vill tacka killarna på fordonsgruppen för min nya bil. Ett mycket bra kundbemötande och väldigt professionella. Du som kund kommer känna att du är i centrum och dom gör verkligen allt för att du ska vara nöjd med ditt köp. Läs mer
    2020-06-27 Fordonsgruppen svarar Dennis V
    Tack för de fina orden Dennis! Vi tackar för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i din nya fina MB E 350! :)
  • 2020-06-27

Ted N skrev om Fordonsgruppen
    Tryggt bilköp, proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-27 Fordonsgruppen svarar Ted N
    Tack för de fina orden Ted! Vi tackar för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i sommar med din nya BMW Z4 Cab! :)
  • 2020-06-17

Olga B skrev om Fordonsgruppen
    Jag köpte en ny bil. Personalen var väldigt trevligt, vi kom lätt överens. Helt nöjd. Läs mer
    2020-06-27 Fordonsgruppen svarar Olga B
    Tack för de fina orden Olga! Vi tackar för förtroendet och hoppas att du är nöjd med dina nya bil! :)
  • 2020-05-30

Patrik H skrev om Fordonsgruppen
    Jag har köp tiotals bilar under mina år och har nog aldrig någonsin blivit så bra behandlad av en bilhandlare. Fordonsgruppen kan räkna med att jag blir en trogen köpare i många många år till.

Stort tack för en bra upplevelse och en fantastisk BMW! Läs mer
    2020-06-15 Fordonsgruppen svarar Patrik H
    Tusen tack för de fina orden Patrik! Vi vill tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din fantastiskt fina BMW 430 M SPORT! :)
  • 2020-05-30

Paul Y skrev om Fordonsgruppen
    Ställde bilen på uppdrag den såldes med raket fart ! Läs mer
    2020-06-15 Fordonsgruppen svarar Paul Y
    Tack för de fina orden Paul och vi hjälper gärna till nästa gång du vill köpa eller sälja en bil!
  • 2020-05-28

Fatmir B skrev om Fordonsgruppen
    Hej jag köpte en BMW 550i av Majid och Ali jätte trevliga killar!
    Proffsigt och trevligt personal,professionellt bemötande.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-29 Fordonsgruppen svarar Fatmir B
    Tusen tack för de fina orden Fatmir! Hoppas resan hem till Göteborg gick bra.
    Vi vill tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din sjukt snygga M550i! :)
  • 2020-05-27

Anders S skrev om Fordonsgruppen
    Köpt en bil, jättebra bemötande!
    Trevliga killar. Funkar bilen som den ska nu bara så är det kanon😀 Läs mer
    2020-05-28 Fordonsgruppen svarar Anders S
    Tack för de fina orden Anders!
    Vi vill tacka för förtroendet och hoppas att bilen nu funkar som det ska och att du får många trevliga mil i din fina bil. :)
  • 2020-05-26

Bert E skrev om Fordonsgruppen
    Proffsigt bemötande - ordning och reda Läs mer
    2020-05-28 Fordonsgruppen svarar Bert E
    Tack för de fina orden Bert!
    Vi vill även tacka för förtroendet och önskar dig många trevliga mil i er nya fina bil.
  • 2020-05-25

Miran H skrev om Fordonsgruppen
    Proffsigt och trevligt personal Läs mer
    2020-05-25 Fordonsgruppen svarar Miran H
    Tack för de fina orden Miran! Vi vill även tacka för förtroendet och önska dig många trevliga mil i din jättefina BMW 520d xDrive! :)
  • 2020-05-25

Roger H skrev om Fordonsgruppen
    Bilbytet gick snabbt och enkelt och med mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2020-05-25 Fordonsgruppen svarar Roger H
    Tack för de fina orden Roger! Vi vill även tacka för förtroendet och önska er många trevliga mil i er jättefina 2019 årsmodell GLC! :)
  • 2020-05-22

Carmen D skrev om Fordonsgruppen
    Jag sålde min bil till fordonsgruppen. En snabb och smidig affär. Kundbemötande i världsklass av dem!! Läs mer
    2020-05-25 Fordonsgruppen svarar Carmen D
    Tack för det fina orden och den smidiga affären när vi fick köpa din fina CLA! :)
  • 2020-05-19

Raymond W skrev om Fordonsgruppen
    Köpte en Audi A3 sedan. Jätte trevliga killar. Man är ju alltid lite nervös när man ska åka och titta på en ny bil men det var precis som dom sa i toppskick. kanon fin lokal rent och snyggt. Alla bilar var i fint skick duktiga grabbar som har ett fint företag ger dom 100% Läs mer
    2020-05-25 Fordonsgruppen svarar Raymond W
    Tusen tack för de fina orden Raymond! Vi vill även tacka för förtroendet och säga stort grattis till din jättesnyga A3 Sedan! :)
  • 2020-05-15

Joakim L skrev om Fordonsgruppen
    Snabb och enkel bilaffär utan krångel :) Läs mer
    2020-05-18 Fordonsgruppen svarar Joakim L
    Tack för de orden Joakim! Tack för förtroendet och stort grattis till din fina bil! :)
    Fordonsgruppen gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte