Fordonsgruppen

Snittbetyg
4.9
Ring 021-580 27 97 Dela

Om företaget

Välkommen till Fordonsgruppen! Vi på Fordonsgruppen har en stor passion för bilar och deras mekanik, estetik och teknik. Det som började som en hobby har nu gjort att vi kan hålla på med det vi älskar på heltid. Med stort engagemang och hög ambitionsnivå hjälper vi dig när du behöver hjälp att sälja din bil, förmedla den vidare...

360 omdömen om Fordonsgruppen

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 360 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Simonsen Karl P
Skrev om Fordonsgruppen

Snabbt trevligt och enkelt bra bemötande

Henriks Johansson Karin E

Hej! Vi blev omhändertagna av Ali. Han var den bästa vi har haft. Räcker med att säga det. Tack Ali för din hjälp när vi köpte V 60 Hälsningar Karin Henriks- Johansson, köparen Roland Johansson, han som kan bilar bättre än jag

Roland K
Skrev om Fordonsgruppen

Jag fick hjälp med finansiering när Klaravik inte kunde erbjuda något

Svensson Lars G
Skrev om Fordonsgruppen

Ali gav ett bra intryck från början till slut. Jag är helnöjd.

Nenad S
Skrev om Fordonsgruppen

Trevligt och hjälpsam personal,rekommenderar!

Birgitta M
Skrev om Fordonsgruppen

Fick sånt fint bemötande när jag kom. Mycket trevliga killar som jobbar där. Dom är kunniga i sitt yrke. Mina förväntningar var att hitta en bra och prisvärd bil. Fick all hjälp jag kunde få med att hitta den rätta bilen. Kan varmt rekommendera fordonsgruppen . Jag är så nöjd med min fina merzedes. Tack så mycket mvh Birgitta Mälberg

Thelin Anders T

Bra bemötande. Hjälpsam säljare👏

Venegas Arenas Jorge A

Allt gick smidigt, ända punkten var att bilen var ej servad , så första 50 km utlöste alla service larmen bromsbelägg samt olje byte när de sa att bilen var servade samtidigt som annonserade som bilen var servad.

Samir M
Skrev om Fordonsgruppen

Trevlig bemötande.Upplever att säljare Ali gjorde bra jobb för att göra mig nöjd efter att man åkt 60 mil upp för att köpa bilen. Ett tips är att dubbelkolla annonsen så att den stämmer i överens med bilens beskrivning kring utrustning !!!

P.a.l Projekt A
Skrev om Fordonsgruppen

Smidig och snabb affär. Jag är nöjd med hur hela affären utfördes.

Brindar A
Skrev om Fordonsgruppen

Bästa firman och bra personal

Vilicic E
Skrev om Fordonsgruppen

Fantastiskt personal, lyhörda och vill kundens bästa.

Marcus K
Skrev om Fordonsgruppen

Om man vill bli nöjd med sin bilaffär och ha seriösa bilhandlare så ska man handla här. Om alla bilhandlare va som fordonsgruppen så skulle alla bli 1000% nöjda med sina bilaffärer

Roaks V
Skrev om Fordonsgruppen

grym service rakt igenom hela afffären

Oskar E

Trevligt och proffsigt bemötande

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Oskar! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fullutrustade BMW 530d xDrive! :)

Åstrand Anders C
Skrev om Fordonsgruppen

Hjälpsamma, trevliga att ha göra med! Rekommenderas varmt!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Caj! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Volvo XC40! :)

Ahmad I
Skrev om Fordonsgruppen

Alltid lika bra service av Fordonsgruppen, tack för proffsig bemötande som vanligt!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Irphan! Vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Mercedes-Benz CLS! :)

Jan Inge L
Skrev om Fordonsgruppen

Efter mycket letande hittade jag till slut bilen som jag sökt, den fanns hos Fordonsgruppen. Blev där vänligt och professionellt bemött. Bilaffären gjordes upp på ett smidigt sätt. Har bara positiva ord att säga om Fordonsgruppen. De tog sig tid, lyssnade och var intresserade av mina önskemål. Kan rekommendera dem, skulle gärna göra affär där igen.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Jan! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska Er många trevliga mil i Er nya fina Audi A5 Cabriolet! :)

Thunberg Mikael Hyun H

Kan starkt rekommendera Fordonsgruppen. Bra säljare som höll en uppdaterad från början till slutet av bilaffären. Riktigt bra service.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Mikael! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Polestar 2! :)

Aleksandar I
Skrev om Fordonsgruppen

Tack att du säljer bra bil till mig!!! Besta grabar!!🤣🤣

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Aleksandar! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina BMW X5:a! :)

Emil E
Skrev om Fordonsgruppen

Köpte en BMW X5 50d. Supernöjd med allt ifrån bilen till kontakten på bilfirma!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Emil! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina BMW X5 M50d! :)

Peter L
Skrev om Fordonsgruppen

Köpte bilen på distans och hade en mycket bra kommunikation både via e-post och telefon som gjorde att jag fick en bra bild över bilen genom bl.a. de historiska dokument över bilen som sändes till mig.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Peter! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din lågmilade Mercedes-Benz SLK! :)

Ebrahim H
Skrev om Fordonsgruppen

Mycket bra bemötande, bra planerad och smärtfritt bilköp. Genomgångnen kring bilköpet var kanon. Kommer att rekommendera dem.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Ebrahim! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Porsche Panamera! :)

Alexandra A
Skrev om Fordonsgruppen

Tack för ett smidigt bilköp . Köper mer än gärna nästa bil hos Fordonsgruppen . Tack // Alexandra med fam

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Alexandra! Vi vill även tacka er för visat förtroende samt önska er många trevliga mil i Er nya Golf R! :)

Bergman John R
Skrev om Fordonsgruppen

Hjälpsamma , håller vad dom lovar och bilar av rätt kvalité - Proffs !!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Robert! Vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende samt önska dig många trevliga mil i kanske det finaste exemplaret utav en 911 997 Carrera 4S i Sverige! :)

Ingrid T
Skrev om Fordonsgruppen

Trevligt och proffesionellt bemötande.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Ingrid! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya Peugeot Partner! :)

Ostrogonac Z
Skrev om Fordonsgruppen

Kan rekommendera fordonsgruppen för ett säker och bra bil köp!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Zlatko! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya Mercedes-Benz CLA AMG :)

Fahlström Ingrid G
Skrev om Fordonsgruppen

Snabbt och fint men ändå lugnt och sakligt

Svar från Fordonsgruppen

Tack för det fina omdömet Ingrid! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Skoda Scala! :)

Kenneth J
Skrev om Fordonsgruppen

Trevligt bemötande, kunnig personal, kändes tryggt att ha med dom att göra

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Kenneth! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Volvo V40! :)

Johan J
Skrev om Fordonsgruppen

Supertrevligt och proffsigt bemötande, jag är otroligt nöjd med både affären och bilen! Rekommenderas starkt!! :)

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Johan! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Volvo V90 Cross Country! :)

Pettersson Erik A
Skrev om Fordonsgruppen

Toppen service och trevligt bemötande av säljaren.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Erik! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Skoda Kodiaq Sport Line! :)

Jessica L
Skrev om Fordonsgruppen

Fantastiskt bra bemötande. Kan verkligen rekommendera Ali o hans bror . Proffsigt o enkelt . Vi återkommer igen då det är dags att byta bil igen 😊

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Jessica! Vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina BMW 530e xDrive! Varmt välkomna igen när det är dags för nästa bilaffär! :)

Isak Markus K
Skrev om Fordonsgruppen

Bilhandlaren mötte och till och med överträffade våra förväntningar. Snabb, trygg och smidig affär. Trevligt och hjälpsamt bemötande av delägaren Ali. Bra priser i förhållande till andra bilhandlare. Väldigt tillmötesgående vid inbyte av begagnad bil. Vi är väldigt nöjda. Bilen är i toppskick.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Isak! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig och familjen många trevliga mil i Er nya fina Volvo V60 Cross Country! :)

Bawan R
Skrev om Fordonsgruppen

Grym service, trevliga killar och riktigt hjälpsamma alltid en smidig affär på fordonsgruppen

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för de fina omdömet Bawan! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya Corolla Sport! :)

Daniel S
Skrev om Fordonsgruppen

Tryggt, professionellt och bra service!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Daniel! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya Volvo XC60 R-Design! :)

John Carlos Sören O
Skrev om Fordonsgruppen

Mycket trevligt och bra bemötande. Köpte en bil på export vilket innebar en del extra frågor och steg - vilka jag alla fick hjälp med av Majid. Rekommenderas starkt!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet John! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil med din nya fina BMW 330e M Sport i Schweiz ! :)

Emil D
Skrev om Fordonsgruppen

Väldigt bra service med hemleverans, plus att bilen var i utlovat skick och trevlig personal

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Emil! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina BMW 435i xDrive! :)

Mirella F
Skrev om Fordonsgruppen

Trevligt & proffsigt bemötande. Några mindre saker som upptäcktes efter köp har åtgärdats utan problem. Mycket nöjd. //Mirella

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Mirella! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i dina nya fina BMW 520 d xDrive! :)

Alexander V
Skrev om Fordonsgruppen

Köpt cirka 5 bilar av fordonsgruppen. Alltid 100% nöjd!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Alexander! Vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende samt önska dig många trevliga mil nu i din nya fina BMW M3 Competition Touring! :)

Lena B
Skrev om Fordonsgruppen

Jag är mer än nöjd! Killarna är genomtrevliga o tillmötesgående o tog sig tid o visa bilarna vi frågade om….Köpte en bil o allt gick smidigt o lätt!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Lena! Vi vill även tacka för Ert återkommande förtroende samt önska Er många trevliga mil i dina nya fina Skoda Scala! :)

Karel S
Skrev om Fordonsgruppen

Helt magiskt bemötande och hantering. Kunde inte önska för bättre hjälp och bemötande, Proffs !!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Karel! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Porsche Cayenne! :)

Anton A
Skrev om Fordonsgruppen

Grabbarna på fordonsgruppen var grymma

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Anton! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska Er många trevliga mi l i Er nya fina XC90 R-Design! :)

Andreas N
Skrev om Fordonsgruppen

Otroligt proffsiga och trevliga säljare. Köpte min BMW 530d i somras av säljaren Majid och från första mötet till avslutad affär blev man bemött på ett proffsigt och trevligt sätt. Några dagar efter köpet fick jag lite problem med bilen, men det löste Majid på ett snyggt sätt utan krångel vilket uppskattas som köpare. Nån månad efter det var det en annan grej som strulade och även det löste han åt mig utan problem. Jag har köpt ca 20 bilar av bilfirmor under åren som gått och jag har aldrig varit med om en lika bra och krångelfri...

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Andreas! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina BMW 530d xDrive! :)

Anders Å
Skrev om Fordonsgruppen

Fantastiskt trevligt bemötande, proffsigt !! Fick mycket gott förtroende från första samtalet, eftersom jag inte bor på orten så möttes vi på Facetime coh jag fick en fullständig genomgång av den bil jag var intresserad av. Som blev ett köp! Kändes så ärligt från första stund och avspänt vilket inte alltid är situationen med bilbranschen. Rekommenderar Fordonsgruppen för tryggt köp!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Anders! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i Er nya Chrysler Grand Voyager! :)

Theofilaktou P
Skrev om Fordonsgruppen

Tack till Ali för fint bemötande och bra service! Supernöjd med BMW:n!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Panagiotis! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina BMW 530d xDrive! :)

René H
Skrev om Fordonsgruppen

Tha conversation was good and clearly, the car was also good. Majid is a nice gay!

Svar från Fordonsgruppen

Thank you for the nice review Rene! We would also like to thank you for your trust and wish you many pleasant miles in your new Audi Q7! :)

Hamid G
Skrev om Fordonsgruppen

Bemötande varit proffsig och ändå vänlig och välkommande. Rent och klar affär vilket har skapat förtroende hos mig och företaget har därmed skaffat mig som kund. Sammanfattningsvis tycker att företaget är seriös och vill framstå som proffsig och pålitlig och de enligt mig har uppfyllt målet.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Hamid! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Mercedes C-Klass! :)

Henrik P
Skrev om Fordonsgruppen

Netter Händler zuverlässig und alles wie beschrieben .

Svar från Fordonsgruppen

Vielen Dank für die nette Bewertung, Henrik! Wir möchten uns auch bei Ihnen für Ihr Vertrauen bedanken und wünschen Ihnen viele schöne Kilometer mit Ihrem neuen tollen RS6 Performance! Willkommen zurück :)

Robin Olov Harry J
Skrev om Fordonsgruppen

Trevliga och professionella säljare.

Svar från Fordonsgruppen

Tack för det fina omdömet Robin! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya Mercedes-Benz E-Klass :)

Roger Ö
Skrev om Fordonsgruppen

Säljaren Ali Hussein (i Västerås) var professionell samtidigt som han hade ett otroligt vänligt och mänskligt bemötande. Det var vår son (17 år) som köpte sin 1:a bil som samtidigt varit hans drömbil sedan han var 12 år. Ali svarade tålmodigt på alla hans frågor :). Vi kan varmt rekommendera Fordonsgruppen och Ali!!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Roger! Vi även tacka för visat förtroende samt önska både dig och sonen många trevliga mil i Er nya fina Audi TT! :)

Filtrera omdömen