Fordonsgruppen

Fordonsgruppen

www.fordonsgruppen.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Fordonsgruppen! Vi på Fordonsgruppen har en stor passion för bilar och deras mekanik, estetik och teknik. Det som började som en hobby har nu gjort att vi kan hålla på med det vi älskar på heltid. Med stort engagemang och hög ambitionsnivå hjälper vi dig när du behöver hjälp att sälja din bil, förmedla den vidare...

380 omdömen om Fordonsgruppen

Sedan starten hos Reco 2020

Carlsson Rolf Erik A
Skrev om Fordonsgruppen

Mycket nöjd med bemötande och service

Swenson Olof L
Skrev om Fordonsgruppen

Mycket bra bemötande , och Dom levde upp till mina förväntningar allt fungerade bra med mitt byte av Audi A7 till en Audi A7 hybrid

Jefferson Dasig Dela C

The car is in superb condition.. Dealer was very helpful and very promt answering my queries.. highly recommended.. best transaction i had experienced..😊😊

Hans Stefan H
Skrev om Fordonsgruppen

Allt funkade toppen! Fina bilar i butiken och bra säljare som mötte upp oss.

Foad M
Skrev om Fordonsgruppen

Bra personal med bra kunskaper om bilar.

Napelion R
Skrev om Fordonsgruppen

Trevligt och hjälpsam personal,rekommenderar!

Johan S
Skrev om Fordonsgruppen

Bästa tänkbara rådgivning och hjälp vid bilköp! De löser och fixar allt, du kan lita på dem!

Azhar Saleh Mohammed S

Jag tycker att ni har bra bilar billigt och bästa bemötande har jag sett Bästa :) Rekommenderar

Crainea Claudiu D
Skrev om Fordonsgruppen

Trevlig bemötande samt fint kommunikation!

Teodor G
Skrev om Fordonsgruppen

Väldigt smidig affär och en bra köpupplevelse. Bra information och uppriktig handlare. Ersatte en trasig nyckel utan problem. Lite synd att priset inte kunde förhandlas baserat på vilka fynd som gjordes vid genomgången.

Benny N
Skrev om Fordonsgruppen

Vänligt bemötande mycket trevlig personal och kunnig, Fick hjälp med det som var viktigt för mig! Jag kan starkt rekommendera Fordonsgruppen!

Hallin Naumanen Emil Joakim I

Fordonsgruppen lever upp till alla förväntningar. Proffesionella, ansvarstagande och väldigt trevliga. Kommer att kolla fordonsgruppen först nästa gång jag byter bil.

Adrian P
Skrev om Fordonsgruppen

Varje gång jag handlat hos Fordonsgruppen har jag gått iväg med ett leende. Gjort mina 3 senaste bilaffärer hos dom och kommer defentivt tillbaka för den fjärde! Mvh Adrian

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Adrian! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya Honda Civic Type-R ! :)

Dealace O
Skrev om Fordonsgruppen

Super fast business and also very friendly and help how client wants. Next time also business with you.

Svar från Fordonsgruppen

Thank you for the nice review Oliver! We also want to thank you for showing trust and hope for more business in the future. I also wish you many pleasant miles in your new Porsche Cayenne Coupé! :)

Peter N

-Trevlig personal. -Snabb smidig affär. Kan varmt rekommenderas / Dalmasen

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Peter! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya BMW Z4 M40i ! :)

Hay L
Skrev om Fordonsgruppen

Ärliga,hjälpsamma,problemlösning om det ske, trevliga,bra bil alternativ och smedigare affärer finns inte.. Det är inte första gång jag handlar från fordonsgruppen och inte sista gången.. Mvh Hayder Al-saffar

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Hayder! Vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya BMW 520! :)

Haglund John Erik A
Skrev om Fordonsgruppen

Bra bemötande i butiken. Smidig affär. På tok för långa svarstider på mail samt på formuläret på hemsidan

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för ditt omdöme samt feedback John! Vi ber om ursäkt för den långa svarstiden, vi har haft fullt tryck på försäljningen under sommaren och varit en man kort på försäljning pga semestertiderna. Vi tar till oss utav din feedback och hoppas på att kunna erbjuda ännu snabbare svarstider i fortsättningen! Passar även på att tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya Harley-Davidson Fatboy :)

Höstsjön Förvaltning A

240802 Jag hade åkt 125 mil för att leta ett fordon , hade 5 altrnativa leverantörer, och gjorde affär med Ali på Fordonsgruppen i Västerås, mottogs med ett trevligt bemötande och god service, jag känner mig trygg i min färd som omfattar ca 300 mil på 10 dagar , Och om byte sker i framtiden återkommer jag dit. Eilert i Gällivare

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Nils! Vi vill även tacka för visat förtroende och är glada över att ha fått möjligheten att leverera en fin MB GLC till Er på Höstsjön Förvaltning AB! :)

Erik D
Skrev om Fordonsgruppen

Jätte trevlig och tillmötesgående personal.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tacka för det fina omdömet Erik! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska Er många trevliga mil i din nya KTM-1190! :)

Lars B
Skrev om Fordonsgruppen

Bra bemötande av en trevlig personal.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Lars! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska Er många trevliga mil i din nya Toyota Prius! :)

Simonsen Karl P
Skrev om Fordonsgruppen

Snabbt trevligt och enkelt bra bemötande

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Karl! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska Er många trevliga mil i Er nya VW Caddy! :)

Henriks Johansson Karin E

Hej! Vi blev omhändertagna av Ali. Han var den bästa vi har haft. Räcker med att säga det. Tack Ali för din hjälp när vi köpte V 60 Hälsningar Karin Henriks- Johansson, köparen Roland Johansson, han som kan bilar bättre än jag

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Karin & Roland! :) Vi vill tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya Volvo V60.

Roland K
Skrev om Fordonsgruppen

Jag fick hjälp med finansiering när Klaravik inte kunde erbjuda något

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Roland! Vi tackar för förtroende och är glada över att kunna hjälpa till med finansieringen kring din VW Transporter! :)

Svensson Lars G
Skrev om Fordonsgruppen

Ali gav ett bra intryck från början till slut. Jag är helnöjd.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Lars! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya BMW X1 xDrive25e! :)

Nenad S
Skrev om Fordonsgruppen

Trevligt och hjälpsam personal,rekommenderar!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Nenad! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya BMW X3:a :)

Birgitta M
Skrev om Fordonsgruppen

Fick sånt fint bemötande när jag kom. Mycket trevliga killar som jobbar där. Dom är kunniga i sitt yrke. Mina förväntningar var att hitta en bra och prisvärd bil. Fick all hjälp jag kunde få med att hitta den rätta bilen. Kan varmt rekommendera fordonsgruppen . Jag är så nöjd med min fina merzedes. Tack så mycket mvh Birgitta Mälberg

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Birgitta! Vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Mercedes A-Klass! :)

Thelin Anders T

Bra bemötande. Hjälpsam säljare👏

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Anders! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya VW Tiguan! :)

Venegas Arenas Jorge A

Allt gick smidigt, ända punkten var att bilen var ej servad , så första 50 km utlöste alla service larmen bromsbelägg samt olje byte när de sa att bilen var servade samtidigt som annonserade som bilen var servad.

Svar från Fordonsgruppen

Tack för det omdömet Jorge! Ber om ursäkt för detta och ber dig gärna att mejla in till oss ska vi kolla närmare på detta och försöka lösa det, mejla gärna in till: info@fordonsgruppen.se. Tackar dig för visat förtroende samt önskar dig många trevliga mil i din nya MINI Cooper JCW! :)

Samir M
Skrev om Fordonsgruppen

Trevlig bemötande.Upplever att säljare Ali gjorde bra jobb för att göra mig nöjd efter att man åkt 60 mil upp för att köpa bilen. Ett tips är att dubbelkolla annonsen så att den stämmer i överens med bilens beskrivning kring utrustning !!!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det omdömet Samir! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya MB GLA! :) Vi vill även passa på att be om ursäkt för felskrivningen i annonsen, vi jobbat aktivt med att hela tiden försöka minska fel som dyker upp ur den automatiska hämtning av utrustning för bilarna.

P.a.l Projekt A
Skrev om Fordonsgruppen

Smidig och snabb affär. Jag är nöjd med hur hela affären utfördes.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Patrik! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska Er många trevliga mil i Er nya BMW i4! :)

Brindar A
Skrev om Fordonsgruppen

Bästa firman och bra personal

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Ahmed! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya VW Crafter :)

Vilicic E
Skrev om Fordonsgruppen

Fantastiskt personal, lyhörda och vill kundens bästa.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Ernest! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya Kia Sportage! :)

Marcus K
Skrev om Fordonsgruppen

Om man vill bli nöjd med sin bilaffär och ha seriösa bilhandlare så ska man handla här. Om alla bilhandlare va som fordonsgruppen så skulle alla bli 1000% nöjda med sina bilaffärer

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Marcus! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya Skoda Superb L&K :)

Roaks V
Skrev om Fordonsgruppen

grym service rakt igenom hela afffären

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Vienar! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya BMW X5 xDrive45e :)

Oskar E

Trevligt och proffsigt bemötande

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Oskar! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fullutrustade BMW 530d xDrive! :)

Åstrand Anders C
Skrev om Fordonsgruppen

Hjälpsamma, trevliga att ha göra med! Rekommenderas varmt!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Caj! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Volvo XC40! :)

Ahmad I
Skrev om Fordonsgruppen

Alltid lika bra service av Fordonsgruppen, tack för proffsig bemötande som vanligt!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Irphan! Vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Mercedes-Benz CLS! :)

Jan Inge L
Skrev om Fordonsgruppen

Efter mycket letande hittade jag till slut bilen som jag sökt, den fanns hos Fordonsgruppen. Blev där vänligt och professionellt bemött. Bilaffären gjordes upp på ett smidigt sätt. Har bara positiva ord att säga om Fordonsgruppen. De tog sig tid, lyssnade och var intresserade av mina önskemål. Kan rekommendera dem, skulle gärna göra affär där igen.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Jan! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska Er många trevliga mil i Er nya fina Audi A5 Cabriolet! :)

Thunberg Mikael Hyun H

Kan starkt rekommendera Fordonsgruppen. Bra säljare som höll en uppdaterad från början till slutet av bilaffären. Riktigt bra service.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Mikael! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Polestar 2! :)

Aleksandar I
Skrev om Fordonsgruppen

Tack att du säljer bra bil till mig!!! Besta grabar!!🤣🤣

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Aleksandar! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina BMW X5:a! :)

Emil E
Skrev om Fordonsgruppen

Köpte en BMW X5 50d. Supernöjd med allt ifrån bilen till kontakten på bilfirma!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Emil! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina BMW X5 M50d! :)

Peter L
Skrev om Fordonsgruppen

Köpte bilen på distans och hade en mycket bra kommunikation både via e-post och telefon som gjorde att jag fick en bra bild över bilen genom bl.a. de historiska dokument över bilen som sändes till mig.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Peter! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din lågmilade Mercedes-Benz SLK! :)

Ebrahim H
Skrev om Fordonsgruppen

Mycket bra bemötande, bra planerad och smärtfritt bilköp. Genomgångnen kring bilköpet var kanon. Kommer att rekommendera dem.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Ebrahim! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Porsche Panamera! :)

Alexandra A
Skrev om Fordonsgruppen

Tack för ett smidigt bilköp . Köper mer än gärna nästa bil hos Fordonsgruppen . Tack // Alexandra med fam

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Alexandra! Vi vill även tacka er för visat förtroende samt önska er många trevliga mil i Er nya Golf R! :)

Bergman John R
Skrev om Fordonsgruppen

Hjälpsamma , håller vad dom lovar och bilar av rätt kvalité - Proffs !!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Robert! Vi vill även tacka för ditt återkommande förtroende samt önska dig många trevliga mil i kanske det finaste exemplaret utav en 911 997 Carrera 4S i Sverige! :)

Ingrid T
Skrev om Fordonsgruppen

Trevligt och proffesionellt bemötande.

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Ingrid! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya Peugeot Partner! :)

Ostrogonac Z
Skrev om Fordonsgruppen

Kan rekommendera fordonsgruppen för ett säker och bra bil köp!

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Zlatko! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya Mercedes-Benz CLA AMG :)

Fahlström Ingrid G
Skrev om Fordonsgruppen

Snabbt och fint men ändå lugnt och sakligt

Svar från Fordonsgruppen

Tack för det fina omdömet Ingrid! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Skoda Scala! :)

Kenneth J
Skrev om Fordonsgruppen

Trevligt bemötande, kunnig personal, kändes tryggt att ha med dom att göra

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Kenneth! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Volvo V40! :)

Johan J
Skrev om Fordonsgruppen

Supertrevligt och proffsigt bemötande, jag är otroligt nöjd med både affären och bilen! Rekommenderas starkt!! :)

Svar från Fordonsgruppen

Tusen tack för det fina omdömet Johan! Vi vill även tacka för visat förtroende samt önska dig många trevliga mil i din nya fina Volvo V90 Cross Country! :)