Gustav III Boulevard 16, 169 72 Solna — Visa karta

Välkommen till Forma Kök & Bad!

Är det dags att renovera badrummet? Eller behöver ditt kök rustas upp? Vi hjälper dig att gå från idé till verklighet då vi vet att det kan vara svårt att komma igång.

Du kan vara trygg när du lämnar över hela entreprenaden till oss då vi har alla de behörigheter som krävs. Med en fast tidsplan slipper du oroa dig över när renoveringen ska bli klar. Våra engagerade projektledare ser till att jobbet blir gjort, med kvalitet och till rätt pris.

Hos oss på Forma Kök & Bad får du även 5 års garanti på utfört arbete. Varmt välkommen att be om en kostnadsfri offert från oss här ovan eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 15 kunder tycker om Forma Kök & Bad

• 2020-04-14

Madeleine J skrev om Forma Kök & Bad
    Jag lät lägga in ett nytt balkonggolv.
    Det blev hur bra som helst. Hantverkaren var verkligen professionell och lämnade en väldigt välstädad arbetsplats efter sig.
    Sammanfattningsvis vill jag ge Forma Kök & Bad de allra bästa rekommendationer.
    Madeleine Jufors Läs mer
  • 2020-04-10

Åsa B skrev om Forma Kök & Bad
    Jag anlitade Forma för att montera mitt nya kök och jag är väldigt nöjd med allt ifrån första mötet till slutresultatet!
    De kom med egna designförslag och löste oförutsedda händelser på ett smidigt och lyhört sätt. De gjorde dessutom klart hela jobbet inom kort tid och med ett perfekt slutresultat. Jag kommer definitivt att anlita Forma igen! Läs mer
  • 2020-04-08

Melanie C skrev om Forma Kök & Bad
    Forma Kök och Bad renoverade vårt kök och badrum och gjorde ett jättebra jobb. De kom när de sa att de skulle, fixade allt inom tisdplanen och gjorde ett bra jobb både när de kom med rekommendationer på vad som kunde (eller inte kunde) göras och i själva utförandet. Vi behövde ett lite knepigare snickeriarbete utfört för att få plats med kyl och frys och de fick till en väldigt snygg lösning. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar dem absolut. Läs mer
    Forma Kök & Bad gillar detta
  • 2020-02-17

Linda S skrev om Forma Kök & Bad
    Forma Kök & Bad byggde väggpanel samt målade den och väggar i ett personalrum på vårt kontor.
    Jobbet både startades och avslutades enligt överenskommelse, samt de tillägg vi önskade fixades samma dag. Smidigt och lätt att samarbeta.
    Vi rekommenderar Forma Kök & bad till byggarbeten, de är duktiga och prisvärda. Läs mer
    Forma Kök & Bad gillar detta
  • 2020-02-17

Tim M skrev om Forma Kök & Bad
    Grym service och ett jättefint resultat av montering och bygge!! Läs mer
  • 2019-12-06

Maria F skrev om Forma Kök & Bad
    Mycket bra och proffsig hantverkare som jobbade hårt för att mitt sovrum skulle bli klart så fort som möjligt. Han jobbade till och med på en lördag. Dessutom var han jättetrevlig och respektfull.
    Kommer anlita dom igen för andra uppdrag.
    Jättenöjd, helt enkelt. Läs mer
  • 2019-12-05

Elisabeth H skrev om Forma Kök & Bad
    De rev en vägg samt satte in en köksfläkt, det gick snabbt och blev snyggt och alla var mycket trevliga Läs mer
    2019-12-05 Robert A svarar Elisabeth H
    Hej Elisabeth,

Vi är så glada över att höra att du är nöjda med resultatet!

Tackar så mycket för fina omdöme och din rekommendation :)

Allt gott!
    0707-331189
  • 2019-12-04

Aki A skrev om Forma Kök & Bad
    Vi anlitade Forma Kök & Bad för att installera vårat kök. De kom på utlovad tid, var effektiva och gjorde ett bra jobb. Vi är mycket nöjda över resultatet och hur snabbt det blev klart. Läs mer
    2019-12-05 Robert A svarar Aki A
    Hej Aki

Vad kul att du gillade vårt arbete med köket.
    Återkom gärna om det ät något mer vi kan hjälpa till med.

Robert Anderson
    0707-331189
  • 2019-12-04

Torsten E skrev om Forma Kök & Bad
    Trevliga och mycket effektivar! Läs mer
  • 2019-11-26

INGVAR F skrev om Forma Kök & Bad
    Forma Kök & Bad hjälpte oss fixa ett vattenskadat tak, att bygga om en större garderob samt platsbygga en skohylla. Vi var väldigt nöjda med resultatet. Kommunikationen med företaget var väldigt smidigt och enkelt och killarna som var hemma oss oss var väldigt proffsiga och enkla att kommunicera med. Jag kan absolut rekommendera Forma om du söker pålitlig och duktiga hantverkare! /Ingvar Läs mer
    2019-12-03 Robert A svarar INGVAR F
    Hej Ingvar

Stort tack för det fina omdömet och rekommendation.
    Vad roligt att du är nöjd med projektet.

Alla på Forma Kök & Bad
  • 2019-11-04

Ann-Jessica T skrev om Forma Kök & Bad
    Renovering. Proffsigt bemötande. Arbetet utfört inom tidsram och med snyggt avslut. Snyggt och rent under arbetet och efter arbetet.
    Jag hade inga förväntningar på utfört arbete men blev mycket nöjd efter avslutat arbete. Över förväntan. Kan starkt rekommendera "Kök & Bad. Läs mer
    2019-12-03 Robert A svarar Ann-Jessica T
    Hej Ann-Jessica

Tack för dom fina orden.
    Ses snart igen för ditt nästa projekt :-)

• 2019-11-04

Kay P skrev om Forma Kök & Bad
    Min kontakt med Forma Kök & Bad har varit otroligt positiv. Alla olika jobb de har gjort i vårt hus har utförts extremt noggrant och perfekt. Jag är mycket tacksam och kan varmt rekommendera detta bolag.
    Kay Pollak Filmregissör Läs mer
  • Susanna H

2019-11-01

Susanna H skrev om Forma Kök & Bad
    Forma Kök & Bad renoverade delar av mitt kök, bytte ut underskåp och luckor och en del snickeriarbete. Jag blev väldigt proffsigt bemött och fick alltid snabbt svar vid frågor. De levde verkligen upp till mina förväntningar. Jag är supernöjd och kommer definitivt att anlita dem igen. Läs mer
    2019-11-03 Robert A svarar Susanna H
    Hej Susanna
    Tack för ditt omdöme!
    Trevligt att läsa och skulle vara något så är det bara att ringa till oss på Forma Kök & Bad 070-7331189.
  • Linda N

2019-11-01

Linda N skrev om Forma Kök & Bad
    Väl mött och bra service. Bra feedback vid frågor och mycket bra jobb! Läs mer
    2019-11-03 Robert A svarar Linda N
    Hej Linda

Tack för omdömet, vad kul att du blev nöjd med det nya golvet.

• Victoria K

2019-10-31

Victoria K skrev om Forma Kök & Bad
    Snabbt, smidigt och snyggt vid renovering av kök och sovrum. Bra service. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-10-31 Robert A svarar Victoria K
    Tackar för de fina orden, på återseende.
    Mvh Robert

Gustav III Boulevard 16, 169 72 Solna