Forma Kök & Bad

Gustav III Boulevard 16, 169 72 Solna — Visa karta

Välkommen till Forma Kök & Bad!

Är det dags att renovera badrummet? Eller behöver ditt kök rustas upp? Vi hjälper dig att gå från idé till verklighet då vi vet att det kan vara svårt att komma igång.

Du kan vara trygg när du lämnar över hela entreprenaden till oss då vi har alla de behörigheter som krävs. Med en fast tidsplan slipper du oroa dig över när renoveringen ska bli klar. Våra engagerade projektledare ser till att jobbet blir gjort, med kvalitet och till rätt pris.

Hos oss på Forma Kök & Bad får du även 5 års garanti på utfört arbete. Varmt välkommen att be om en kostnadsfri offert från oss här ovan eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 5 kunder tycker om Forma Kök & Bad

• 2019-11-04

Ann-Jessica T skrev om Forma Kök & Bad
    Renovering. Proffsigt bemötande. Arbetet utfört inom tidsram och med snyggt avslut. Snyggt och rent under arbetet och efter arbetet.
    Jag hade inga förväntningar på utfört arbete men blev mycket nöjd efter avslutat arbete. Över förväntan. Kan starkt rekommendera "Kök & Bad. Läs mer
  • 2019-11-04

Kay P skrev om Forma Kök & Bad
    Min kontakt med Forma Kök & Bad har varit otroligt positiv. Alla olika jobb de har gjort i vårt hus har utförts extremt noggrant och perfekt. Jag är mycket tacksam och kan varmt rekommendera detta bolag.
    Kay Pollak Filmregissör Läs mer
  • Susanna H

2019-11-01

Susanna H skrev om Forma Kök & Bad
    Forma Kök & Bad renoverade delar av mitt kök, bytte ut underskåp och luckor och en del snickeriarbete. Jag blev väldigt proffsigt bemött och fick alltid snabbt svar vid frågor. De levde verkligen upp till mina förväntningar. Jag är supernöjd och kommer definitivt att anlita dem igen. Läs mer
    2019-11-03 Robert A svarar Susanna H
    Hej Susanna
    Tack för ditt omdöme!
    Trevligt att läsa och skulle vara något så är det bara att ringa till oss på Forma Kök & Bad 070-7331189.
  • Linda N

2019-11-01

Linda N skrev om Forma Kök & Bad
    Väl mött och bra service. Bra feedback vid frågor och mycket bra jobb! Läs mer
    2019-11-03 Robert A svarar Linda N
    Hej Linda

Tack för omdömet, vad kul att du blev nöjd med det nya golvet.

Med vänliga hälsningar
    Robert Andersson
  • Victoria K

2019-10-31

Victoria K skrev om Forma Kök & Bad
    Snabbt, smidigt och snyggt vid renovering av kök och sovrum. Bra service. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-10-31 Robert A svarar Victoria K
    Tackar för de fina orden, på återseende.
    Mvh Robert

Gustav III Boulevard 16, 169 72 Solna