Alla kategorier Försäkringsbolag Västra Götaland Mölndal Försäkringskompaniet

Försäkringskompaniet

Metangatan 3, 431 53 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Försäkringskompaniet, en helt fristående försäkringsmäklare. När du arbetar med oss på Försäkringskompaniet kan du känna dig trygg i att din verksamhet alltid får bäst villkor för din försäkring, till bästa möjliga pris. Det kan vi lova dig som kund. Du behöver inte heller vara expert på försäkringar, vi hjälper dig nämligen att analysera ditt försäkringsbehov och förhandlar sedan fram det bästa möjliga alternativet för just dig. Vi är fristående och 100 procent oberoende när vi förmedlar företagsförsäkringar. Du hittar oss utanför Göteborg, i Mölndal men vi har kunder i hela Sverige. Välkommen till oss så hjälper vi dig!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 44 kunder tycker om Försäkringskompaniet

• Swe Fisk Ab S skrev om Försäkringskompaniet
    Grymt bra förslag som gavs. Vi tjänade pengar ... Läs mer
  • Skylttorget Ab S skrev om Försäkringskompaniet
    Företagsförsäkring. Mycket bra, proffsigt bemötande, informativ, snabb återkoppling. Läs mer
  • Hansahus Ab H skrev om Försäkringskompaniet
    Jag köpte en företagsförsäkring
    Bemötandet var avslappnat, tydligt i att mitt behov var förstått
    Mina förväntningar blev levererade Läs mer
  • Gt-naturmåleri Ab G skrev om Försäkringskompaniet
    Jag köpte försäkringar med bra jämförelse både för pris och allmänna villkor.
    Jag bemötts med ett mycket proffsigt och vänligt sätt samtidigt.
    Jag skulle ha den bästa pris för den jag köpte och personligt service när jag behöver den. Jag fick en bra känsla för Olle Byrman och jag tycker att han är en mycket bra person och series mäklare.
    Jag rekommenderar försäkringskompaniet starkt till alla som vill ha en bra försäkringsmäklare. Läs mer
  • Foamglas S skrev om Försäkringskompaniet
    Snabb och effektiv service räcker långt Läs mer
  • Köksforum
    Köksforum skrev om Försäkringskompaniet
    Köksforum på första Långgatan 14 i Göteborg har alla sina företags försäkringar via Försäkringskompaniet. Olle Byrman vår kontakt person är helt otroligt bra. Aldrig någonsin blivit så bra bemött med så extremt professionell service och total koll på vad det är som gäller inom försäkringsfrågor. Han är sakkunnig, engagerat, håller koll, förhandlar fram de bästa alternativ. Han tar upp sådant som man inte ens kunde ana sig till. Aldrig någonsin mött en så engagerat person inom försäkringsbranschen. Bara bäst. av 5 stjärnor får han 10 av oss. Vi är djupt imponerade och har 100% förtroende. Läs mer
  • Brf Ångslupen D skrev om Försäkringskompaniet
    Fullvärdesförsäkring m m för bostadsrättsfastighet. Smidig kontakt och bra och tillmötesgående service. Läs mer
  • Danielsson & Wallner Ab N skrev om Försäkringskompaniet
    Ett telefonsamtal och allt är löst 👍 Läs mer
  • Fabian W skrev om Försäkringskompaniet
    Fungerar perfekt! Säger bara till vad som önskas så ser dem till och lösa det på bästa sätt! Läs mer
  • Levol Oljan Ab L skrev om Försäkringskompaniet
    Försäkringskompaniet har hjälp oss att samla ihop våra försäkringsobjekt och tagit fram besparande försäkringsförslag med motsvarande försäkringsskydd som vi haft tidigare.
    Vad vi kommer att teckna är fordonsförsäkringar och företagsförsäkring.
    Än så länge känner jag mig väldigt nöjd med: föreslagna försäkringar, bemötande, kunnande, tillgänglighet och service. Läs mer
  • Engineeringpartner F skrev om Försäkringskompaniet
    Trevligt bemötande och seriös framtoning. Läs mer
  • Garden Tales F skrev om Försäkringskompaniet
    Underbar! Bra service funkar perfekt! Läs mer
  • Mikael Z skrev om Försäkringskompaniet
    En aktiv partner med en tydlig och bra dialog som förstår och läser av behoven på ett riktigt sätt. Läs mer
  • Become An Athlete Sweden Ab M skrev om Försäkringskompaniet
    Vi fick fin service och det gick snabbt. Vi fick tre alternativ i olika prisklasser och valde det förslaget som vi tyckte passade oss bäst. Läs mer
  • Redito Ab V skrev om Försäkringskompaniet
    Mycket trevlig kompetent och snabb personal Läs mer
  • Alingsås Riv O Gräv Ab A skrev om Försäkringskompaniet
    Bra bemötande och snabba ryck Läs mer
  • Lagerhaus Ab J skrev om Försäkringskompaniet
    Bra support och personlig service. Läs mer
    Alexander F gillar detta
  • Joel G skrev om Försäkringskompaniet
    Grymt bolag som hjälpt mig att hitta försäkring när inget bolag ville ta eventbranchen! Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Försäkringskompaniet
    Superbra service!
    Jag fick hjälp med både företagsförsäkring och vagnparksförsäkring utan att behöva ringa ett enda samtal själv, dessutom blev bägge försäkringarna betydligt billigare än vad jag hade förväntat mig.

100% nöjd kund! Läs mer
  • Roger A skrev om Försäkringskompaniet
    MYCKET NÖJD MED TELEFONKONTAKTEN .JAG FICK SVAR PÅ MINA FRÅGOR UTAN NÅGRA SVÅRBEGRIPLIGA ORD SAMT HJÄLP MED DET SOM JAG ÖNSKADE ATT FÅ HJÄLP MED. Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Försäkringskompaniet
    Valde att kontakta försäkringskompaniet då vi helt själva gick "bet" på att finna ett företag som ville försäkra vårt företag. Ett rop på stöd o hjälp helt enkelt. Trevlig man återkopplade, vi blev direkt flyttade till en kvinna som var supergullig men som pressade på oss att fatta beslut innan semesterns start o det kunde vi bara inte, vi hade fler frågor som vi inte kunde få fram riktigt ens i våra egna huvud. Vi kopplades vidare till en tredje person, en vad vi tror äldre man, kändes mkt kompetent, lugn och otroligt saklig. DET var till stor hjälp för oss. Vi kunde där få svar på våra frågor och än bättre- Han ville inte bara få bokningen, han verkligen fick oss att kännas oss som det var för vår skull, så viktigt för oss. Läs mer
  • Jenny A skrev om Försäkringskompaniet
    Företagsförsäkring, hjälper till att räta ut frågetecken. Jobbar för vårt bästa och sätter sig in i den aktuella situationen för att kunna hjälpa på bästa sätt. Läs mer
  • Azad B skrev om Försäkringskompaniet
    Kunnig och hjälpsam personal som sänkte våra kostnader. Läs mer
  • Leads to you A skrev om Försäkringskompaniet
    Otroligt nöjd med deras hjälp genom åren! Alexander gör det lilla extra som gör att jag gärna stannar kvar som kund hos dem! Läs mer
  • Niklas O skrev om Försäkringskompaniet
    Enkelt, snabbt och noggrant arbete.
    Företagsförsäkringar och fordonsförsäkringar. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Försäkringskompaniet
    Alldeles utmärkt har jobbat med Daniel Jelf i 15 år aldrig några problem vi har gjort flera hundra affärer Läs mer
  • Inlags Bil AB skrev om Försäkringskompaniet
    Proffsig hjälp stort engagemang. Läs mer
  • Bredsjö Estates skrev om Försäkringskompaniet
    Proffsiga och riktigt bra service! Läs mer
  • Grådö Såg skrev om Försäkringskompaniet
    Är mycket nöjd med företaget, har fått ner priser och bättre villkor efter deras inblandning i försäkringsfrågor Läs mer
  • Solotec AB skrev om Försäkringskompaniet
    Har fått hjälp med företagsförsäkring samt tagit fram en gruppförsäkring till våra fordon. Det har fungerat perfekt och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Kiesel Skandinavia AB skrev om Försäkringskompaniet
    Köpt Företags och Bilförsäkring. Läs mer
  • KL Ledarforum AB skrev om Försäkringskompaniet
    Upplever Försäkringskompaniet som snabba ochrelationsmässigt duktiga!
    Mats Läs mer
  • Eveco Handels Ab skrev om Försäkringskompaniet
    Mycket enkelt och fungerade mäkleri.
    Bra service och support! Läs mer
  • Fruktimportören Ek förening skrev om Försäkringskompaniet
    Bra bemötande. De har levererat den tjänsten vi önskade. Läs mer
  • Sim Bygg skrev om Försäkringskompaniet
    Kan rekommendera Försäkringskompaniet alltid bra bemötande och service. Läs mer
  • RODAB AB
    RODAB AB skrev om Försäkringskompaniet
    Från början fått ett bra förtroende av företaget och bra förklaringar och hjälp vid knepiga frågor. detta vbid alla tänkbara frågor om företagsförsäkringar, transport och bilförsäkringar likväl som för tankar om utställningar och uthyrning. Läs mer
  • Brf Knut Hahn skrev om Försäkringskompaniet
    Bostadsrättsföreningen har varit i kontakt med försäkringskompaniet nu under ett par års tid och bemötandet har alltid var mycket positivt från försäkringskompaniets sida. Läs mer
  • Brf Alphyddans Ros skrev om Försäkringskompaniet
    Vår Brf har fått hjälp med att ta in offerter på fastighetsförsäkring från olika bolag. Läs mer
  • 7H Bil
    7H Bil skrev om Försäkringskompaniet
    Fantastisk kundservice. Återkoppling i världsklass Läs mer
  • Autohouse Sverige Ab skrev om Försäkringskompaniet
    Snabb och proffsig service vad det än gäller kring försäkringar för företaget! Rekommenderas! Läs mer
  • Arbetsfordon Syd Ab skrev om Försäkringskompaniet
    Flytande försäkring samt försäkringar på import av husblar. Läs mer
  • Din Plåt & Lack skrev om Försäkringskompaniet
    Helt ok Helt ok Helt ok Helt ok Helt ok Helt ok Helt ok Läs mer
  • Clean Quality i Sverige AB
    Clean Quality i Sverige AB skrev om Försäkringskompaniet
    Jag har många bolag och under 6 år Försäkringskompaniet har sköt alla mina bolags försäkringar och alltid har gett ett bra service och de bästa villkoren när det gäller olika form av försäkringar. Utan dem skulle jag lägga massor av tid för att hitta rätt försäkring för mina bolag, bilar eller personalen och ändå ej få de bästa villkoren och de bästa möjliga priser men Försäkringskompaniet har gjort detta möjligt för mig att slippa denna bit och samtidigt ej tappa mig i den djungel som finns med olika bolags försäkringar och ha de bästa möjliga försäkringar för olika delar av mina bolag.Tack Försäkringskompaniet för all bra service och Era klocka val. Läs mer
  • Kiwi Communications
    Kiwi Communications skrev om Försäkringskompaniet
    Försäkringskompaniet är bra och seriösa med stort kunnande.
    En stöttepelare att rekommendera till flera Företagsvänner med Försäkringsbehov. Läs mer

Metangatan 3, 431 53 Mölndal