Alla kategorier Försäkringsbolag Västra Götaland Mölndal Försäkringskompaniet

Försäkringskompaniet

Prytzgatan 6, 431 31 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Försäkringskompaniet, en helt fristående försäkringsmäklare. När du arbetar med oss på Försäkringskompaniet kan du känna dig trygg i att din verksamhet alltid får bäst villkor för din försäkring, till bästa möjliga pris. Det kan vi lova dig som kund. Du behöver inte heller vara expert på försäkringar, vi hjälper dig nämligen att analysera ditt försäkringsbehov och förhandlar sedan fram det bästa möjliga alternativet för just dig. Vi är fristående och 100 procent oberoende när vi förmedlar företagsförsäkringar. Du hittar oss utanför Göteborg, i Mölndal men vi har kunder i hela Sverige. Välkommen till oss så hjälper vi dig!

Försäkringsbolag nära Försäkringskompaniet:

Kungsportsavenyn 32, Göteborg
iZave — för ett rikare liv! Läs mer ›
Gunvor E:
Jag hoppas att jag har gjort rätt val men jag blir orolig när jag läser att ni tar ur höga avgifter på ert förvaltande
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 26 kunder tycker om Försäkringskompaniet

• Michael P
    Michael P skrev om Försäkringskompaniet
    Superbra service!
    Jag fick hjälp med både företagsförsäkring och vagnparksförsäkring utan att behöva ringa ett enda samtal själv, dessutom blev bägge försäkringarna betydligt billigare än vad jag hade förväntat mig.

100% nöjd kund!
  • Roger A
    Roger A skrev om Försäkringskompaniet
    MYCKET NÖJD MED TELEFONKONTAKTEN .JAG FICK SVAR PÅ MINA FRÅGOR UTAN NÅGRA SVÅRBEGRIPLIGA ORD SAMT HJÄLP MED DET SOM JAG ÖNSKADE ATT FÅ HJÄLP MED.
  • Emma S
    Emma S skrev om Försäkringskompaniet
    Valde att kontakta försäkringskompaniet då vi helt själva gick "bet" på att finna ett företag som ville försäkra vårt företag. Ett rop på stöd o hjälp helt enkelt. Trevlig man återkopplade, vi blev direkt flyttade till en kvinna som var supergullig men som pressade på oss att fatta beslut innan semesterns start o det kunde vi bara inte, vi hade fler frågor som vi inte kunde få fram riktigt ens i våra egna huvud. Vi kopplades vidare till en tredje person, en vad vi tror äldre man, kändes mkt kompetent, lugn och otroligt saklig. DET var till stor hjälp för oss. Vi kunde där få svar på våra frågor och än bättre- Han ville inte bara få bokningen, han verkligen fick oss att kännas oss som det var för vår skull, så viktigt för oss.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Försäkringskompaniet
    Företagsförsäkring, hjälper till att räta ut frågetecken. Jobbar för vårt bästa och sätter sig in i den aktuella situationen för att kunna hjälpa på bästa sätt.
  • Azad B
    Azad B skrev om Försäkringskompaniet
    Kunnig och hjälpsam personal som sänkte våra kostnader.
  • Leads to you  A
    Leads to you A skrev om Försäkringskompaniet
    Otroligt nöjd med deras hjälp genom åren! Alexander gör det lilla extra som gör att jag gärna stannar kvar som kund hos dem!
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Försäkringskompaniet
    Enkelt, snabbt och noggrant arbete.
    Företagsförsäkringar och fordonsförsäkringar.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Försäkringskompaniet
    Alldeles utmärkt har jobbat med Daniel Jelf i 15 år aldrig några problem vi har gjort flera hundra affärer
  • Inlags Bil AB
    Inlags Bil AB skrev om Försäkringskompaniet
    Proffsig hjälp stort engagemang.
  • Bredsjö Estates
    Bredsjö Estates skrev om Försäkringskompaniet
    Proffsiga och riktigt bra service!
  • Grådö Såg
    Grådö Såg skrev om Försäkringskompaniet
    Är mycket nöjd med företaget, har fått ner priser och bättre villkor efter deras inblandning i försäkringsfrågor
  • Solotec AB
    Solotec AB skrev om Försäkringskompaniet
    Har fått hjälp med företagsförsäkring samt tagit fram en gruppförsäkring till våra fordon. Det har fungerat perfekt och vi är mycket nöjda.
  • Kiesel Skandinavia AB
    Kiesel Skandinavia AB skrev om Försäkringskompaniet
    Köpt Företags och Bilförsäkring.
  • KL Ledarforum AB
    KL Ledarforum AB skrev om Försäkringskompaniet
    Upplever Försäkringskompaniet som snabba ochrelationsmässigt duktiga!
    Mats
  • Eveco Handels Ab
    Eveco Handels Ab skrev om Försäkringskompaniet
    Mycket enkelt och fungerade mäkleri.
    Bra service och support!
  • Fruktimportören Ek förening
    Fruktimportören Ek förening skrev om Försäkringskompaniet
    Bra bemötande. De har levererat den tjänsten vi önskade.
  • Sim Bygg
    Sim Bygg skrev om Försäkringskompaniet
    Kan rekommendera Försäkringskompaniet alltid bra bemötande och service.
  • RODAB AB
    RODAB AB skrev om Försäkringskompaniet
    Från början fått ett bra förtroende av företaget och bra förklaringar och hjälp vid knepiga frågor. detta vbid alla tänkbara frågor om företagsförsäkringar, transport och bilförsäkringar likväl som för tankar om utställningar och uthyrning.
  • Brf Knut  Hahn
    Brf Knut Hahn skrev om Försäkringskompaniet
    Bostadsrättsföreningen har varit i kontakt med försäkringskompaniet nu under ett par års tid och bemötandet har alltid var mycket positivt från försäkringskompaniets sida.
  • Brf Alphyddans Ros
    Brf Alphyddans Ros skrev om Försäkringskompaniet
    Vår Brf har fått hjälp med att ta in offerter på fastighetsförsäkring från olika bolag.
  • 7H Bil
    7H Bil skrev om Försäkringskompaniet
    Fantastisk kundservice. Återkoppling i världsklass
  • Autohouse Sverige Ab
    Autohouse Sverige Ab skrev om Försäkringskompaniet
    Snabb och proffsig service vad det än gäller kring försäkringar för företaget! Rekommenderas!
  • Arbetsfordon Syd Ab
    Arbetsfordon Syd Ab skrev om Försäkringskompaniet
    Flytande försäkring samt försäkringar på import av husblar.
  • Din Plåt & Lack
    Din Plåt & Lack skrev om Försäkringskompaniet
    Helt ok Helt ok Helt ok Helt ok Helt ok Helt ok Helt ok
  • Clean Quality i Sverige AB
    Clean Quality i Sverige AB skrev om Försäkringskompaniet
    Jag har många bolag och under 6 år Försäkringskompaniet har sköt alla mina bolags försäkringar och alltid har gett ett bra service och de bästa villkoren när det gäller olika form av försäkringar. Utan dem skulle jag lägga massor av tid för att hitta rätt försäkring för mina bolag, bilar eller personalen och ändå ej få de bästa villkoren och de bästa möjliga priser men Försäkringskompaniet har gjort detta möjligt för mig att slippa denna bit och samtidigt ej tappa mig i den djungel som finns med olika bolags försäkringar och ha de bästa möjliga försäkringar för olika delar av mina bolag.Tack Försäkringskompaniet för all bra service och Era klocka val.
  • Kiwi Communications
    Kiwi Communications skrev om Försäkringskompaniet
    Försäkringskompaniet är bra och seriösa med stort kunnande.
    En stöttepelare att rekommendera till flera Företagsvänner med Försäkringsbehov.

Prytzgatan 6, 431 31 Mölndal