Mycket bra och snabb leverans
Fotgrossisten.se
Om företaget
Välkommen till Fotgrossisten.se, din expert på fotvård och komfort! Vi erbjuder ett brett sortiment av noga utvalda produkter för fötterna till både konsumenter och återförsäljare. Vi erbjuder kvalitativa produkter till marknadens bästa priser, alltid med snabba leveranser. I vårt utbud hittar du allt från stödstrumpor till...
205 omdömen om Fotgrossisten.se
Sedan starten hos Reco 2024
En vild chansning att beställa hälkilar från fotgrossisten. Mycket nöjd med snabb leverans och funktionell produkt.
Bra linne som täckte behoven,.snabb leverans
Toppen produkt! Plus för snabb frakt!
Pris vanlig och snabb leverans!
Älskar min tåsandaler, snygga och sköna
Nöjd med det jag har beställt.
Lätt att hitta och snabb leverans
Så oh go in the bi ok gå ut full och hu fy oj gå i ok ut ja kh ha k ok ch
Bra pris snabb leverans mycket bra kvalitet
Snabb leverans och produkten motsvarade mina förväntningar.
Korrekt information om produkten, väl packat och skickat iväg väldigt snabbt. Fortsätt så och lycka till. 👍🏻 Trevlig helg.
Jag letade efter stödstrumpbyxor och hittade fotgrossisten . Ingen förväntning alls . Strumpbyxorna verkar ok
Snabb leverans, varan var som förväntat. Björn M
Otroligt snabb leverans. Bra bemötande vid mailkontakt. Dock har ännu inte den felbeställning jag tyvärr gjorde rättats till Stig Strömberg Tranås
Snabb leverans, men vet ännu inget om produktens kvalitet.
Allt är perfekt. Jag är nöjd med produkterna.
Stort sortiment med bra produkter, snabb leverans
För att jag fick helt fel artiklar. Men sen ordnar de upp upp det.
Har ej fått varan än, så vad ska jag tycka ?
helt ok xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Snabb leverans, varorna testar jag just nu.
Snabb och säker leverans. Nöjd med mitt köp.
Ingen personlig kontakt. När jag mailade dem efter mina varor kommit superkontakt mkt bra. Tack för bra köp.
Snabb leverans men har ännu inte provat produkten så kan ej säga mer.
Ljumskbandet fungerar bra :-) , lindrar vid rörelse
Gillade den inte alls Skulle ha varit som en roll on istället
Sköna, stadiga skor som funkar jättebra både i skog och på asfalt. Töjer sig lite, jag köpte en storlek mindre än vad jag brukar ha i löparskor , man vill inte att de blir "sladdriga". Fin röd färg också!
Bra produkter och snabb leverans
Очень хорошее качество изделия, размер немного великоват,но это не страшно. В целом я очень довольна
Jag beställde,betalade,fick leveransmeddelande även från transportör därefter kom beskedet att man inte kunde leverera! Återbetalning gjordes men det vore skam annars!
Hej! Vi är inte nöjda med den! Därför att det blev trasiga efter två gånger användning.
Allting gick smidigt. Prisvärda produkter och levererades snabbt.
Bra vara och snabb leverans till ett bra pris
Toppen enkelt att beställa ,snabb service
Jättesnabb leverans!! Bra produkter, rekommenderar!
Googlade och hittade produkten snabbt. Bra prissättning. Otroligt snabb leverans. Flera betalningsalternativ. Genomgående toppen
Snabbt o bra. Gör fötterna mjuka o lena.
Snabbt bra och enkelt. Jag kommer igen.
Bra kundtjänst. Bevakade leverarnsen
Snabb service från beställning fram till serviceboxen
Mycket snabb leveranstid och och mycket bra produkt jag köpte av er
Tack för ditt fina omdömet. Du får gärna betygsätta produkten också. Det är bra information för andra som tittar på samma produkt. https://fotgrossisten.se/products/ansiktskram-mot-ytliga-blodkarl
Allt bra xxxxxxc. Cxxxxxx xxxxxxc. Cxxxxxxxxxxxcx
Ger mjuka fina fötter. Applicerar före sänggående och tar på mjuka bomulls-strumpor.
Snabb leverans men med tanke på det lilla gummibandet jag beställde så hade det fått plats i ett vanligt kuvert så fraktkostnaden hade kunnat vara mindre.
Jag fick min vara fort och smidigt, det är bra
Köpte salva och fotbad , är jättenöjd med dom. Hyfsad pris är det också, tack för hjälpen med mina fötter. Vänligen Soile.
Fantastisk service snabb leverans och varan var till stor belåtenhet
Jag vet inte, skickades med PostNord den 8/1 men inte fått min beställning än😟
Hej Kristina Ditt paket anlände till utlämningsställe i din närhet den 12 januari. Det har du antagligen fått mail om. Men jag skickar uppgifterna till dig igen. Med vänlig hälsning Kundservice Fotgrossisten
Jättebra varor snabbt och enkelt.