Fottas Mc, Fritid & Terräng AB

2.2

5 omdömen om Fottas Mc, Fritid & Terräng AB

Kjell I
Skrev om Fottas Mc, Fritid & Terräng AB

Vi köpte en Linhai 650 2024 och vi är supernöjda, fungerar helt utan anmärkning.

Snatas N
Skrev om Fottas Mc, Fritid & Terräng AB

Otroligt amatörmässig service på verkstaden. Böt ej oljan men tog betalt för den.

Dahij K
Skrev om Fottas Mc, Fritid & Terräng AB

Lämmnade in min nya Honda på service vid Fottas mc och de repade sönder bensintanken på den. Jag vet att min mc var felfri vid inlämnandet men fottas vägras stå för omlackeringen. Vill ni ha er mc intakt så lämna in den på service någon annanstans.

janne k
Skrev om Fottas Mc, Fritid & Terräng AB

låter som Uffe inte har spänt efter ekrarna. vilket är väldigt viktigt. allra helst när fälgen är ny

Uffe
Skrev om Fottas Mc, Fritid & Terräng AB

Jag lämnade in min Triumph Amerika för däckbyte på Fottas MC. När jag hämtade den så var bakhjulet ovalt. Fottas MC vägrar erkänna att de gjort fel utan menar att hjulet var ovalt redan innan däckbytet. Fotta själv påstår att det gamla däcket slitit in sig så att ovaliteten i fälgen inte kändes. Enligt andra däckhandlare som jag kontanktat för referens så är detta helt omöjligt. Fottas Mc har alltså klämt sönder fälgen vid monteringen av det nya däcket. Tilläggas ska att jag köpt min motorcykel helt ny och vet att den var...