Alla kategorier Renovera badrum Västra Götaland Partille FP Badrumsspecialisten

FP Badrumsspecialisten

Industrivägen 55, 433 61 Sävedalen — Visa karta

Välkommen till FP Badrumsspecialisten!

Vi tar hand om din renovering från planering till slutgiltigt projekt.
Med många år i branschen blandar vi lång erfarenhet med modern teknik. Resultatet blir då hög kvalitet och sjysta helhetslösningar. Vi erbjuder tjänster inom badrum, kök och företag & BRF.

Kort om hur vi jobbar: Vi ger dig en kostnadsfri skriftlig offert inom 7 dagar. Vi tar sedan ett uppstartsmöte innan byggstart för att sedan sammanställa en skriftlig tidsplan. Vid avslut dokumenteras arbetet med tillhörande våtrumsintyg.

Besök gärna vår hemsida för mer information - Välkommen till oss!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om FP Badrumsspecialisten

• Nils C skrev om FP Badrumsspecialisten
    Jag är mycket nöjd med FP Badrumsspecialisten som renoverade vårt badrum. De var effektiva, höll rent runt sig och lyssnade på våra önskemål hela tiden. Jag kan absolut tänka mig att anlita dem för framtida renoveringar. Läs mer
  • Daniel S skrev om FP Badrumsspecialisten
    FP Badrumsspecialisten tog hand om renoveringen av mitt badrum och gjorde ett mycket bra jobb. Tydlig offert som stämde överens med fakturan. Bra och duktiga killar som fixade ett kanonfint badrum. Kan rekommendera till fler som funderar på att renovera. Läs mer
    2018-08-16 Magnus T svarar Daniel S
    Tack så mycket för ett gott samarbete under renoveringen.

• Hampus H
    Hampus H skrev om FP Badrumsspecialisten
    FP Bygg byggde om vårt badrum. De var mycket proffessionella, förtroendeingivande och trevliga inför, under och efter renoveringen. Vi är mycket nöjda med deras arbete och med vårt badrum nu när allt är klart. Som ohändiga och på renoveringsområdet oerfarna personer fick vi bra stöd med vad vi behövde tänka på före och under processen. Vi rekommenderar dem gärna! Läs mer
    2018-08-16 Magnus T svarar Hampus H
    Tack Hampus! Kul att du är nöjd med hela processen från start till mål.

• Mats N skrev om FP Badrumsspecialisten
    Renovering av badrum. Bra, trevlig kontakt med kompetent personal. Marknadsmässigt bra priser. Läs mer
  • Eva K skrev om FP Badrumsspecialisten
    Vi anlitade FP Badrumsspecialisten för helrenovering av ett badrum (5,2 kvm), toalett/tvättstuga (2,6 kvm) samt byte av varmvattenberedare.
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och arbetets genomförandet av de olika team med hantverkare som avlöste varandra.
    Vi förväntade oss att det skulle bli rätt jobbigt att bo i en byggarbetspats under 5 veckor men det förlöpte mycket bättre än vad vi trodde.
    Vi hade en genomgående bra kommunikation med arbetsledaren och enskilda hantverkare och uppkomna problem och frågor löstes smidigt under projektes gång.
    Tidplanen hölls trots utförandet av två större projket direkt efter varandra och arbetet blev t o m genomfört lite snabbare än vad som sagts.
    Extra positivt var att alla de olika hantverkarna varje dag städade upp efter sig, både inne i huset och utanför (sopat upp sågspån etc)

FP Badrumsspecialisten har absolut levt upp till mina förväntningar på ett proffsigt helentepenörsföretag och jag kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2018-09-19 Magnus T svarar Eva K
    Tack så mycket Eva! Killarna tyckte att det var ett nöje att ta hand om ert projekt. Tidplanen är till för att hållas och vi gör alltid vårt yttersta för att projektet skall drivas i mål till utsatt deadline.

• Robin H
    Robin H skrev om FP Badrumsspecialisten
    De de totalrenoverade mitt badrum samt rev en vägg för att göra badrummet större. Trevliga hantverkare, lätta att få tag på. Bra bemötande. Nöjd med resultatet och till ett konkurrenskraftigt pris. Läs mer
  • Ulf S skrev om FP Badrumsspecialisten
    Renovering av två badrum.

Man gjorde ett mycket bra jobb.

Hela jobbet gick som vi tänkt. Läs mer
  • Nada M
    Nada M skrev om FP Badrumsspecialisten
    Toralrenovering av mitt badrum.
    Blev väldigt bra bemött personligt och på telefon.
    Mina förväntningar var att de skulle lyssna på mina önskemål som kund, vilket de gjorde, hålla tider när de kommer och går, vilket de gjorde. Bli klara på utsatt datum, vilket de gjorde.
    Att hålla rent efter sig, vilket de gjorde.
    Det enda jag har att anmärka på är otydlig faktura och kommunikation när det blev dyrare än offerten.
    Allt som allt är jag nöjd och rekommenderar FB. Läs mer
  • Amanda A skrev om FP Badrumsspecialisten
    FP bygg badrumsspecialisten renoverade vårt badrum våren 2018.

Förutom några missförstånd, och att byggarna ibland var lite för snabba att fatta egna beslut istället för att kolla med oss en extra gång, så är vi supernöjda. Slutresultatet blev som önskat. Läs mer
  • Sanna G skrev om FP Badrumsspecialisten
    Snabba, duktiga och kompetenta killar! Blev som jag ville ha det och priset stämde med offerten. Kan starkt rekommendera FP Badrumsspecialisten Läs mer
  • Staffan H
    Staffan H skrev om FP Badrumsspecialisten
    Renoverade ett badrum om 10 kvm. Rivning, tätskikt, kakling, montering badrumsmöbler.
    Bara gott att säga. Höll tiden, bra kvalité på utförandet och höll snyggt och var noga med att pappa golv och tejpa igen till intilliggande rum. Var också tillmötesgående när vi pratat förbi varandra om placering av duschblandaren. Rättade till det utan tjafs. Det enda negativa var att dom var ca 30 min sen till uppstartsmötet, men sen kom dom som dom skulle. Läs mer

Industrivägen 55, 433 61 Sävedalen