FP Badrumsspecialisten AB

FP Badrumsspecialisten AB

fpbygg.se
  • BadgeFourYears

Om FP Badrumsspecialisten. FP Badrumsspecialisten är certifierade för våtrumsarbeten via BKR, är ett auktoriserat VVS-företag genom ”SäkerVatten”. Vi utgår från Högsbo och utför projekt mot både privatpersoner och bostadsrättsföreningar inom Göteborg, Kungälv, Lerum och Kungsbacka. Med över 1000 genomförda badrumsrenoveringar...

91 omdömen om FP Badrumsspecialisten AB

Sedan starten hos Reco 2018

Jacob H
Skrev om FP Badrumsspecialisten AB

Vi renoverade vårt badrum våren 2022. Under början av 2024 märkte vi att sitsen till toalettstolen var defekt. Kontaktade då Peyman på Badrumsspecialisten som inom två dagar bytte den gamla mot en ny. Även om produkten täcktes av garanti så hanterade företaget det över förväntan. Vi är i övrigt fantastiskt nöjda med kvalitén på renoveringen av badrummet samt deras proffsiga bemötande! Rekommenderas varmt!

Hans B
Skrev om FP Badrumsspecialisten AB

Vi letade länge efter ett bra och seriöst företag som kunde renovera vårt badrum. Tog in offerter från rätt många, hittade ett som vi kände oss rätt säkra på men ändå inte 100%. Av en händelse nämnde vi detta för en släkting, som då berättade att de använt sig av FP badrumsspecialisten och var väldigt nöjda. Vi fick se deras badrum och kände direkt att vi äntligen hittat rätt. Nu är vårt badrum klart, gick förvånansvärt fort och vi är super nöjda. Blev till och med bättre än vi trott. Summan av allt, så är vi väldigt nöjda och kan starkt rekommendera FP badrumsspecialisten.

Svar från FP Badrumsspecialisten AB

Tack Hans! Alltid kul när andra rekommenderar oss vidare, för då är det som om kunden har redan fått förtroende för oss och det är just det vi jobbar för, att skapa förtroende.. Badrummet blev jätte fint och jag önskar er lycka till i ert ny inflyttade hus... Hoppas det löste sig med elen som elektrikern skulle åtgärda! Med vänlig hälsning, Peyman och teamet

Jie S
Skrev om FP Badrumsspecialisten AB

Vi fick dem att renovera vårt gamla badrum 6kvm. Det mest nöjda erbjudandet mottogs och de lyssnar på vad vi behöver. Vårt projekt är mycket smidigt och effektivt. Vårt gamla hus har alltid små problem och de hjälper oss att lösa dem med bra lösning. De förberedde också bra skydd för resten av huset under det pågående arbetet. Mycket glad att vi väljer dem för vårt projekt!!

Svar från FP Badrumsspecialisten AB

Tack Jei, så kul att ni är nöjda och jag ser fram emot att komma tillbaka och göra badrummet på övervåningen snart. önskar er all lycka i det nya huset ni köpt och på återseende. Med vänlig hälsning, peyman

Christoffer Mård L
Skrev om FP Badrumsspecialisten AB

Gjorde en helrenovering av badrummet med FP och resultatet har överträffat förväntningar. Från och med rivning har hantverkarna jobbat effektivt och proffsigt med god kommunikation under hela projektet. De har varit lyhörda för min vision och även kommit med egna förslag och insikter som har lyft badrummet ytterligare. Kan varmt rekommendera.

Svar från FP Badrumsspecialisten AB

Tack Cristoffer, så kul att få renovera upp din gamla badrum. Nu kan du njuta av det nya badrummet och få spa känsla varje gång du går in! Med vänlig hälsning, peyman

Nima A
Skrev om FP Badrumsspecialisten AB

Fantastisk proffsiga killar. Håller tider, utlovade priser och deadlines utan några konstigheter. Smidig och problem fri badrumsrenovering med fantastisk resultat. Önskar alla hantverkare kunde jobba så….

Svar från FP Badrumsspecialisten AB

Tack Nima för din fina recension! Kul att ni valde de gröna Kolmårdenplattorna från Bricmate. Lite vågat men riktigt snyggt slutresultat. Ser fram emot att renovera din mammas badrum senare i år. Mvh

Karl Peter Fredrik B
Skrev om FP Badrumsspecialisten AB

FP gjorde en totalrenovering av vårt badrum. Proffsiga och flexibla, mycket trevliga och hjälpsamma. De höll sig inom både uppskattad tidsram och priset från den tydliga offerten. Varje arbetsdag avslutade de dessutom med att städa undan och dammsuga. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera dem!

Svar från FP Badrumsspecialisten AB

Tack för det fina omdömet Peter! Var ett nöje att arbeta med dig och din familj. Kul att du uppskattade att vi alltid försöker hålla rent och städat efter oss. Hoppas ni trivs i ert nya fina badrum som vi dessutom byggde ut för att få mer yta så hela familjen får plats :) Mvh Peyman och byggteamet!

Olof Per Johan N
Skrev om FP Badrumsspecialisten AB

Efter en lyckad badrumsrenovering för några år sedan valde vi att även låta FP renovera vår hall/groventre med golvvärme och klinker. De har varit vänliga och snabba med både offert och jobb har båda gångerna varit klara på utsatt tid till offererat pris och kakling och övrig finnish har varit mycket bra. De är vårt första val om vi ska göra någon mer renovering!

Svar från FP Badrumsspecialisten AB

Kul med återkommande kunder, då vet vi att vi gjort ett bra jobb. Nu har du inga mer våtutrymmen att renovera så hoppas du flyttar till större hus med renoveringsbehov ;) Mvh FP Badrumsspecialisten

Eva Nathalie T
Skrev om FP Badrumsspecialisten AB

Vi anlitade FP Badrumsspecialisten för renovering av 1 av våra 2 väldigt gamla badrum som precis har blivit färdigt, och vi är mycket nöjda med allt från start till slut. Trevligt och proffsigt bemötande av alla som har varit här och som vi har varit i kontakt med längs vägen. Också lättsamma att ha att göra med vilket är uppskattat. God kommunikation och har varit snabba med återkoppling vid frågor som har uppstått under tiden. Slutfakturan matchade också offerten bra. De var måna om att göra ett fint och bra jobb och det...

Svar från FP Badrumsspecialisten AB

Hej Nathalie! Stort tack själva! Fantastiskt resultat om man tittar på hur det såg ut innan. Vår vision är alltid att slutfakturan ska hamna på samma pris som offerten. Ser fram emot att renovera ert andra badrum också.

Julia Denise G
Skrev om FP Badrumsspecialisten AB

Vi är mycket nöjda över att ni gjorde vårt badrum! 4,6 kvm på 12 arbetsdagar. God kommunikation med projektledare Peyman. Jobbet sköttes snyggt, stilrent och effektivt. Var lyhörda till våra idéer och hjälpte oss med det lilla extra. Detaljerad offert och där slutsumman blev detsamma. Mycket nöjda med resultatet och kan starkt rekommenderar alla att renovera badrummet med dessa!

Svar från FP Badrumsspecialisten AB

Tack! Vi hade en bra planering samt förarbete vilket resulterade i att projektet flöt på utan avbrott. Önskar er lycka till i det nya badrummet!

Fredrik Johan S
Skrev om FP Badrumsspecialisten AB

Vi anlitade fpbadrumsspeciallisten för totalrenovering utav vårat badrum och fick ett tryggt och proffisigt bemöntande från första dag. Offerten dom skickade var tydlig och stämde bra överens med slutfaktura. Då dom även hjälpte oss med inköp och frakt utav material samt inredning. Även mycket trevliga hantverkare på plats.

Svar från FP Badrumsspecialisten AB

Tack för ett bra samarbete! Vi är också väldigt nöjda med resultatet som vi tillsammans ritade upp och utformade hos oss i vårt showroom. Hoppas att höra från er när det blir dags att renovera ert andra badrum. Mvh FP Badrumsspecialisten

Rikard A
Skrev om FP Badrumsspecialisten AB

Vi är mycket nöjda med FP badrummsspecialisten och kan varmt rekommendera dem om du ska renovera ditt badrum. Peyman och hans team är proffsiga, kunniga och ser till att dina förväntningar överträffas.

Svar från FP Badrumsspecialisten AB

Tack för omdömet! Det var ett nöje att arbeta med er också!

Pernilla H
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Suveränt renoverat badrum och gäst wc! Vi är mycket glada över att ha blivit omhändertagna av FP badrumspecialisten och studio badrum i vår renovering som sköttes smidigt av kunniga hantverkare. Mycket proffsigt bemötande och service hela vägen från materialval till implementering och utförande. Tider hölls som utlovat med god kommunikation. FP badrumsspecialisten har extremt hög yrkesstolthet, vilket lyser igenom i kvaliteten av deras arbete. Det blev helt enkelt superbra! Rekommenderar varmt till alla som ska renovera!

Svar från FP Badrumsspecialisten

Tack Pernilla, alltid kul att läsa när kunden är nöjd och lyfter bolaget. Ni har varit lätta att jobba med och vi hoppas komma tillbaka snart igen då ni ska göra framtida jobb i tvättstugan. Hoppas ni får njuta nu i era fina utrymmen. Med vänlig hälsning, Peyman

Anna Karin Birgitta S
Skrev om FP Badrumsspecialisten

FP Badrumsspecislisten renoverade vårt badrum hösten -23 och vi är mycket nöjda med resultatet. Lätt att få kontakt med och bra återkoppling mm under renoveringen. Kan varmt rekommendera detta företag till andra som ska göra badrum.

Svar från FP Badrumsspecialisten

Tusen tack för att ni rekommenderar oss vidare, detta är trotts allt det vi lever på som jag brukar säga. Ha en god fortsättning Med vänlig hälsning, Peyman

Christoffer J
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Vi lät FPB Renovera två badrum i vår lägenhet, detta var 2019 och vi har varit super nöjda med allt från första mötet, kontinuerlig kontakt, hjälpen med special lösningar som krävdes mellan kök och badrum och det fantastiska resultatet. Detta var vår första renovering men vi kände oss riktigt trygga i deras händer. Även nu, efter 4år när jag behövde hjälp med en paxfläkt var grabbarna på plats inom 24timmar, undersökte problemet, föreslog lösningar och inom en vecka var allt fixat. Snacka om service!! Garanterat att jag...

Svar från FP Badrumsspecialisten

Så fint skrivet Cristoffer, är glad att vi kunde lösa ventilation snabbt och smidigt och att du var nöjd. vi ser fram emot att göra era framtida projekt bara att höra av sig. Må bäst Med vänlig hälsning, Peyman

Johan Magnus S
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Väldigt bra och duktiga. Bra återkoppling samt bemötande.

Svar från FP Badrumsspecialisten

Tack så mycket, lycka till med erat nya hus. Med vänlig hälsning, peyman

Simon Erik A
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Renoverade mitt badrum i min lägenhet under hösten och där bolaget var snabba och tillmötesgående i allt från planering till slutförande. Är väldigt nöjd med mitt intryck och där de är väldigt kunniga och vid ev frågor bollar de tankar under tidens gång så kunden blir så nöjd som möjligt, vilket uppskattas. Kan starkt rekommendera FP Badrumsspecialisten för totalentreprenad för ett helt badrum. Tveka inte, boka!

Svar från FP Badrumsspecialisten

Tack bästa Simon, det blev verkligen snyggt hos dig och att du valde fina möbler som passade in med det mörka kaklet, kul att lämna så snygga projekt efter sig. med varma hälsningar peyman

Agneta Susanne G
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Vi anlitade FP Bygg Badrumsspecialisten under hösten för att renovera ett badrum och bygga om en bastu till tvättstuga med gästdusch, i vårt 70-talshus. De ger verkligen skäl för namnet då vi har mött idel kunniga och trevliga hantverkare under de fyra veckor projektet pågick. Ett inledande och ett avslutande möte med säljare Magnus och i princip daglig kontakt med projektledare Peyman bidrog till att vi kände oss trygga under hela processen. Inte minst Peymans lösningsfokus och genomförande då vi stötte på problem. Han...

Svar från FP Badrumsspecialisten

tack för att ni tar er tid att recomendera oss, detta ger oss energi. sen så kändes det skönt att det löste sig med golvvärmen i hallen som skadades men som åtgärdades, hoppas ni får njuta av era fina badrum och tvättstuga med varma hälsningar Peyman

First-Name L
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Härligt med bra service. Snabb hjälp med slangen från badkaret lossnat fastän det är snart två år sedan badrummet blev klart. Tack Payman!

Svar från FP Badrumsspecialisten

Hej Lena, kul att det löste sig snabbt och smidigt och att ni är nöjda.

Peter B
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Med ett badrum i stort sett i original från 1979 var det äntligen dags att göra en totalrenovering. Efter att ha haft kontakt med några byggfirmor valde jag till slut att anlita FP Badrumsspecialisten. Det jag som jag värderade var att företaget är specialiserat på just badrumsrenoveringar med specialkompetens inom just detta område. Jag kunde också köpa all inredning via företaget vilket gjorde att jag inte behövde oroa mig för eventuella felaktiga eller försenade leveranser. FP Badrumsspecialisten tog ett helhetsansvar...

Svar från FP Badrumsspecialisten

Hej peter tack för att du tog dig tiden att ge oss beröm, det är alltid kul att få veta att kunden blivit nöjd och att ni kan rekommendera oss vidare. hoppas du får njuta i din fina badrum. du vet vart vi finns... PS jag lämnade en hink utanför din dörr som jag lovat

Andreas Bo L
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Renoverade tre våtrum hos oss för två år sedan och dom kunde inte ha gjort bättre ifrån sig! Alla problem som uppstod löstes snabbt och utan krångel. Småproblem som har dykt upp sedan dess har ingått i garantin utan några frågor, oftast har dom kommit samma dag inom någon timme för att åtgärda. Rekommenderar dom till 100%

Svar från FP Badrumsspecialisten

Tack Andreas, såå kul att få höra beröm det är just detta som gör att vi tycker att det är kul att få leverera fina badrum.. må bäst

Dan Eric F
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Har fått mitt badrum och gästtoalett i villan renoverat efter 38 år sedan det byggdes. Allt från rivning ner till stommen till färdiginstallerat och klart. Tydliga offerter och lätt att följa samt hjälp med materialval ifrån showrummet. Inte billigast men proffsigt och tidplanen hölls med god marginal. Killarna var trevliga och mycket serviceminded. Speciellt noggranna var killarna med städningen innan de gick hem för dagen. Det var roligt att följa deras effektiva och snygga arbeten så jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera dem..

Svar från FP Badrumsspecialisten

Tack Bästa Dan, det var kul att jobba hos dig som alltid var pratglad och snäll, du gav oss god kaffe och vi levererade ett fint badrum samt wc.. hoppas du njuter må bäst!

Daniel J
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Har i över två års tid gett upp! Ett fel begicks i vårat badrum med en felmonterad handukstork. Efter ett tiotal telefonsamtal och sms-kontakt med löfte om att företaget minsann skulle komma och åtgärda felet dök det aldrig upp någon och heller ingen som kontaktade oss. Vi lommer nu få stå för den kostnaden själva för att åtgärda felet. Hoppas detta inlägget kan hjälpa andra i jakt på BRA hantverkare som tar sitt ansvar och inte på det sättet FP arbetar.

Svar från FP Badrumsspecialisten

Hej Daniel! Du köpte en bostadsrätt där vi renoverade badrummet för den tidigare ägaren. Den tidigare ägaren hade inte några problem med att handdukstorken sitter nära tvättmaskinen och får även ut tvättmaskinen utan bekymmer. Vi har erbjudit oss att flytta handdukstorken men då behöver vi fakturera dig för arbetstiden. Vi ansvarar för badrummet i 10 år och åtgärdar givetvis om det är ett fel som uppstår. I detta fallet så finns det inte något fel att åtgärda. /Magnus

Andres M
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Vi blev jättenöjda med badrummet! Bättre än vi hade förväntat oss till och med. Amar som var arbetsledare är så trevlig och proffsig och fixade allt efter våra önskemål. Dom blev klara på drygt tre veckor, jobbade på både vardagar och helger. Det var lite småfix kvar som behövde åtgärdas när dom var klara, men det har dom kommit och gjort omgående i princip. Priset stämde bra överens med offerten, och vissa förslag som vi kom med under arbetets gång fixade gubbarna utan problem. Det enda som vi kan ha som förbättringspunkt...

Malin Helena F
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Företaget gav ett initialt jättebra intryck med hembesök från en trevlig, kompetent och lösningsorienterad kontaktperson. Offert utlovades men har sen inte kommit. Vi lyckas inte heller få kontakt trots upprepade kontaktförsök.

Svar från FP Badrumsspecialisten

Hej Malin! Jag har tagit en koll i vårt system och din offert för gäst-wc är mailad till dig. Kan den ha hamnat i skräpposten? Kan inte heller se att jag har fått något mail från dig ang ditt projekt? Är alltid bäst att maila så har jag möjlighet att återkoppla då jag är ute på våra projekt stora delar av arbetstiden. Jag mailar ut din offert igen så håll utkik i inkorgen. /Magnus Ternström

Johan A
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Vintern/våren 2023 anlitade vi FP Badrumsspecialisten för att renovera ett litet WC. Vi fick goda råd och hjälp att välja material och inredning i deras showroom i Sisjön. Alla hantverkare som var hos oss och jobbade var vänliga, respektfulla, verkade mycket skickliga och måna om att göra ett bra jobb. Fort gick det med. Vi var oroliga för om den inredning vi valt skulle gå att montera som vi ville, men snickarna löste det fantastiskt bra! Vårt lilla WC har nu mer förvaringsutrymme och känns samtidigt rymligare än förut. Dessutom är det supersnyggt!

Sara I
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Kan varmt rekommendera FP Badrumsspecialisten. Vi valde att ta hjälp med hela renoveringen. (Rivning till stommen) Tydlig offert och fantastiskt hjälp av Malick när det kom till val av interiören mm.. Noggrant och proffsigt arbete av Peyman och de andra hantverkarna. Alla som var hemma hos oss var trevliga, lyhörda, proffsiga. Arbetet var klart i tid och det var lätt att få kontakt med byggledare mm vid frågor under arbetets gång. Vi älskar vårt fina badrum. Enda lilla negativa var att det tog ett litet tag innan de kom...

WILLIAM J
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Vi anlitade FP Badrumsspecialisten AB för att renovera vårt badrum (totalt och fullkomlig helrenovering där rummet revs helt ned till stommen) och vi kunde inte vara mer nöjda med resultatet. Från början till slut var de professionella och uppmärksamma på våra behov och önskemål, från första besök till byggstart till avslut. De var också mycket effektiva och slutförde arbetet före utsatt tid, vilket var en mycket trevlig överraskning. För att säkerställa att vi skulle vara klara på fredagen istället för måndagen jobbade...

Tina U
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Kan varmt rekommendera FP Bygg. Proffsigt från början till slut. Effektivt (färdiga innan utsatt tid dessutom), proffsiga hantverkare. Lösta dom speciella önskningar vi hade. Trevliga och städade efter dagens slut. Projektledaren Peyman som kontinuerligt ringde och informerade om vad som skulle hända härnäst. Så uppskattat. Malick som hjälpte till med all inredning var väldigt engagerad och smidig att jobba med. Fick så många bra tips av honom. Mori, elektrikern superbra. Kommer inte ihåg namn på alla men en eloge till samtliga. Vi är såå nöjda Tack FP bygg

Svar från FP Badrumsspecialisten

Tack Tina! Kul att du är nöjd med vårt arbete och extra roligt att du hittade all inredning via vårt showroom i Sisjön. Även vi är nöjda med slutresultatet.

Kristina D
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Badrumsrenoveringen gick snabbt, det blev snyggt och FP löste problemet med min golvbrunn som inte gick att flytta. Mycket nöjd.

Svar från FP Badrumsspecialisten

Stort tack för gott samarbete genom hela projektet! Underlättar för oss att leverera ett badrum av kvalitét inom uppsatt tidsram.

TOMMY B
Skrev om FP Badrumsspecialisten

De var väldigt effektiva och följde tidsplanen. Bra rådgivning innan arbetet påbörjades när det gällde val till badrummet. Skönt med avstämningar under arbetets gång. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet.

Fredrik O
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Snabbt svar och återkoppling. Lätta att få kontakt med och verkade veta vad de gjorde. Tydlig offert och slutpriset stämde överens med den. Bra slutresultat och rekommenderar denna firma till andra. 👍

Kristin W
Skrev om FP Badrumsspecialisten

I det stora hela är jag nöjd med badrumsrenoveringen från FP badrumspecialisten AB. Arbetet flöt på med med bra tempo och varje dag hade något arbetsmoment utförts. Arbetsgrupp var till och med klart tidigare än beräknat. Offerten och fakturan var mycket mycket bra. Dem innehöll alla delmoment samt dess priser. Fakturan följde offerten vid varje delmoment med inga negativa överraskningar. Detta var mycket uppskattat. Kommunikationen var dock inte optimal med rum för utveckling. Jag hade önskat fler avstämningar innan...

AGNETA D
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Fick en offert i september och bestämde mig för att totalrenovera badrummet före jul 2022. Arbetet påbörjades 28 november och före det blev jag inbjuden till FP Badrumsspecialisten i Sisjön för att gå igenom inredningen, Hela hanteringen från första besöket har fungerat fantastiskt bra. Vi har stämt av under renoveringen och hantverkarna har också kommit med egna lösningar vilket uppskattades. De beräknade att vara klara 18 december men de drog ut på tiden till den 22 december vilket både jag och mina grannar uppskattade!...

Camilla B
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Vi renoverade två badrum samtidigt och kunde inte vara mer nöjda. Proffsigt och smidigt hela vägen. Otroligt snabba och effektiva personer som hela tiden stämde av och frågade hur vi ville ha det. Hela jobbet tog fem veckor inklusive påsk. Däremot saknar jag fortfarande åtgärd på två lådor i båda mina byråer som inte var tillräckligt bra installerade. Lådorna har problem att stängas. Jag har heller inte tjatat ska nämnas. Kan verkligen rekommendera FP!

Leif T

Bra bemötande Bra jobb Lätta att få tag i Bra service Trevlig o kunnig personal

Erik G
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Vi valde FB för att renovera båda våra badrum samtidigt. FB har sedan första kontakten varit väldigt proffsiga, enkla och tydliga. I offertstadiet hade FB (Magnus) klart tydligast offert bland de vi jämförde mellan och ändringar gick enkelt att uppdatera i offerten. Deras showroom och genomgången med Malick var kanon för att inte missa något i planeringen. Enkla inköp, vi valde en hel del eget och resterande köpte FB in utan krångel eller missnöje. Under arbetet gick allt väldigt snabbt, det var hantverkare på plats...

Caroline D
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Jag anlitade FP Badrumsspecialisten för totalrenovering av mitt badrum. Arbetet gick fort, hanterverkarna var jättetrevliga och proffsiga. Jag är jättenöjd med resultatet av badrummet, kan varmt rekommenderar detta företag. /Caroline

Tack för ett gott samarbete under projektet! /Magnus Ternström

YLVA GERTRUD G
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Vi är jättenöjda med vårt badrum. Arbetet gick fort, de få problem som uppstod löstes smidigt och vi är jättenöjda med resultatet. All kommunikation var proffsig och snabb. Rekommenderar detta företag!

Katarina B
Skrev om FP Badrumsspecialisten

FP badrumsspecialisten är proffs ut i figertopparna! Helt från hembesök, offert, samt planering och utförande. Magnus, Zach, Peyman, Amar och resten av gänget kan rekommenderas varmt. Vårt 4 kvm badrum blev klart på drygt 2 veckor och vi planerar nytt uppdrag åt dem😀 Kattis och Robin

Viktoria S
Skrev om FP Badrumsspecialisten

FP badrumsspecialisten hjälpte oss med totalrenovering av vårt slitna 70-talsbadrum. Vi är väldigt nöjda överlag och slutresultatet bättre än vi föreställt oss. De gav ett trevligt och proffsigt första intryck vid besök, tydlig offert och all kommunikation fungerade hela vägen igenom. De var otroligt snabba och noggranna. De gånger något uppstod förklarade de bra för en oinsatt vad som gällde och svarade på våra frågor. När en spricka i väggen i ett angränsande rum uppstod så åtgärdades det snabbt och noggrant. Jag var hemma...

Tony Arne N
Skrev om FP Badrumsspecialisten

De har totalrenoverat en tvättstuga. Arbetet har gått mycket smidigt och blev mycket bra. Personalen har alltid varit tillmötesgående och duktiga. Vi är en mycket nöjd kund. Tony

PER J
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Vi bokade in ett möte för att titta på våra badrum och fick ett väldigt bra bemötande och bra genomgång. Den utlovade offerten kom dock aldrig. Efter många försöka att nå företaget via mail och telefon gav vi upp. Lite tråkigt att slösa bort sin egen och vår tid med ett hembesök och sedan ignorera oss.

Andreas B
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Vi är supernöjda med Magnus och hans team som fixade både vårt badrum och tvättstuga. Redan vid första mötet fick vi en väldigt god känsla för Magnus, när han på ett drivet sätt kom med lösningar och förslag, detta fortsatte även under projektet då de hittade en lösning för att höja vårt tak som ökade känslan markant för badrummet. Vi är mer än nöjda med slutresultatet, trots att vi fick en liten ”skönhetsfläck” vid ena fönstret, men vi blev bra kompenserade för det utan något tjafs eller dumma bortförklaringar. Vi har...

Mari M
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Bemöttande var alltid trevligt från dagen de kom för att kolla badrummet och lämna offerten tills badrummet var färdigt. Jag är pensionär och hade ingen aning vad jag skulle ha i inredning men de föreslog en färdig paket som jag tackade ja till eftersom de visste bättre än jag resonerade jag. Jag var mer än nöjd med resultatet. Badrummet har en wow faktor som jag inte hade väntat mig. Jag har redan rekommenderat företaget till en bekant som vill göra om sitt badrum. Det kanske finns onödig information men jag tillbringade...

Fredrik B
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Bra service och duktiga på badrum. Jag kan varmt rekommendera dom.

Carlos Gonzalo G
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Hjälper föräldrarna med att leta efter en seriös hantverkare att hjälpa dom med deras badrumsrenovering. En god första kontakt med Magnus på FP och han kunde komma ut relativt snabbt för besök och översyn av jobbet som vi efterfrågade. Detta gjordes ca 2 veckor innan sommar-semestern skulle dra igång för de "flesta" och blev lovad en offert innan det. Vilket lät helt rimligt. Semestern passerade och jag återkom för att se vad som hänt och blev lovad flera gånger att de skulle återkomma. Nu ungefär 2 månader senare har fortfarande...

Anna L
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Bra bemötande vid kontakt för våra badrumsrenoveringar. Företaget levde upp till våra förväntningar på ett snabbt och smidigt sätt. Vi är väldigt nöjda med resultaten.

Dan Jimmy Tomas I
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Väldigt bra bemötande från början till slut, och super nöjda med resultatet av helrenovering av badrummet. Killarna som va här va professionella och noggranna. Och dom lyssnade verkligen på hur vi ville ha det. Hade vi frågor så fick vi bra svar. Utförlig och noggrann offert.

Peter David S
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Ett bra första intryck och detaljerad offert ledde senare till mycket dålig kommunikation, flertalet onödiga småfel och behov för efterjusteringar. Att de var snabba vid grundprojektet blev helt på bekostnad av kvaliteten. Om man t.ex. inte kan hänga fyra krokar med jämnt avstånd mellan undrar jag vart deras hantverkarstolthet tagit vägen. Utlovad offert för badrum nr 2 har helt uteblivit trots påminnelse och fråga, vilket de inte längre behöver bemöda sig med.

Patrick M gillar detta
Svar från FP Badrumsspecialisten

Hej Peter, Är förvånad över de hårda orden samt en "etta" i omdöme? Det fanns en kakelplatta som både du och jag inte var nöjda med och vi kom därför överens om ett avdrag. Du fick själv välja om plattan skulle bytas ut eller vara kvar. Inte särskilt rättvist att både ta avdraget och sen klaga i efterhand då vi hade kunnat byta plattan för dig. Vid mitt återbesök var du nöjd och efterfrågade en offert även för badrum nr 2. Om du är så missnöjd med vårt arbete att vi förtjänar en "etta" i omdöme så upplever jag det som...

Charlotte Ä
Skrev om FP Badrumsspecialisten

Vi helrenoverade vårt badrum och det blev precis som vi förväntade oss. Dem höll tiden och killarna som gjorde det var väldigt proffsiga, smidiga att ha och göra med samt väldigt bra service. Dem fanns alltid tillgängliga för frågor och funderingar under projektet. Vi kan verkligen rekommendera FP badrumsspecialisten.

Svar från FP Badrumsspecialisten

Tack själv! Ni var bra förberedda och visste vad ni ville ha. Det underlättar vårt arbete. Tack för ett gott samarbete. /Magnus