FPN Bygg AB

Välkommen till FPN Bygg AB!

Vill du hyra en fasadställning till nästa byggprojekt eller fasadrenovering? Vi tillhandahåller byggnadsställningar av högsta kvalitet och kan skräddarsy en lösning som passar dig.

Att hyra byggställning är en praktisk och snabb lösning för dig. Säkerhet på arbetsplatsen kan verka dyrt men en olycka kan stå dig ännu dyrare. Vi erbjuder byggställningar för alla typer av arbeten. Till exempel byggställning för husbygge, målarställningar, byggställning för takarbete och väderskydd.

Varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor!

Läs vad 17 kunder tycker om FPN Bygg AB 2

• 2021-10-14
    Allt gick snabbt och smidigt när de satte upp byggställning för vårt takbyte.
  • 2021-10-13
    Byggställningen satt uppe i nästan tre veckor innan de kom och bytte taket. Svårt att gå ut och in genom entrédörren. Annars så jobbade killarna bra. Nämnde att mina pioner tog nog stryk vilket visade sig att av 5 pioner så klara sig en knappt, blev halvstor och endast en blomma.
    Snöhindret går bara över dörren. Grannens mittemot går över hela taket och så hade jag gärna också haft det.
  • 2021-10-04
    Målade huset. Snabba noggranna samt prisvärda då de har egna ställningar i dotterbolag. Rekommenderas.
  • 2021-10-03
    Byte av delar av fasaden och målning av huset samt ny uteplats. Allt välgjort med bra kommunikation. Jag är nöjd.
  • 2021-10-03
    Nöjd med offert, kommunikation, utfört arbete och faktura.
  • 2021-10-01
    Trevliga och duktiga killar!
    De målade vår husfasad och installerade en pardörr.
  • 2020-09-16
    Jag var väldigt nöjd och byggställingen som levererades snabbt och smidigt och den var av bästa kvalitet, men sedan kom besvikelsen när jag fick fakturan. I offerten var inte momsen tydligt skriven så det blev en chock när den plötligt stod med i slutfakturan. Dessutom fick jag betala extra för några dagar trots att jag beställt ställningen till ett visst datum och leverantörerna bad om att få komma några dagar tidigare och ställa upp den, för det passade bättre i deras tidtabell. Om jag hade vetat att jag blir fakturerad för de dagarna, hade jag inte tillåtit tidigare uppmontering.
    Hej,

Först och främst är vi glada att du har valt vårt företag.

Som svar på din feedback - kanske inte allt var som du har förklarat.

Installationen ägde rum två dagar före det datum som överenskommits som startdatum för projektet.
    För de dagar mellan installationen och det faktiska startdatumet då ställningen redan stod tillkom inga extra kostnader för dig.

Det andra är att varje kontrakt anger att beloppet är exklusive moms. Det angivna beloppet är alltid utan moms och det finns en mening på framsidan av avtalet som anger att alla priser är exklusive moms. Det markeras i avtalet med asterisk. Vi hade ännu inte haft ett enda fall där kunden inte visste att det angivna priset i avtalet är utan moms.

När det gäller nedmontering av byggnadsställningen - vi har ditt meddelande att vi kan ta ner byggnadsställningar när som helst från och med den dagen du skickade meddelanden till oss. Den dagen var 32 dagar från kontraktets början och därför tillkom 4 extra dagar till fakturan eftersom vi i avtalet har kommit överens om perioden på 4 veckor som är 28 dagar. Du beställde våra tjänster i 4 veckor medan byggnadsställningen stod och användes i 4 veckor och + 4 dagar totalt ..

Det är synd att ett sådant missförstånd har inträffat. Vi hoppas att vi kommer att lösa alla situationer tydligare i framtiden.

Vi är glada att du är vår klient - vi förbättras bara på grund av dina kommentarer :)
  • 2020-09-14
    Trevliga o proffs företag! Rekommenderar!
  • 2020-09-03
    Levererar alltid rätt ställning på utsatt tid
  • 2020-09-02
    Proffsig byggnadsställning till bra pris. Trevliga gubbar!
  • 2020-09-01
    Ordning och reda, Kommer på utsatt tid, Har hjälp oss med ställningar för fasad målning & tak arbeten. Rekommenderas!
  • 2020-08-31
    Bra och hållbar kommunikation och leverans. Dessutom bra pris.
  • 2020-08-31
    Bra, inga problem, ställning anpassad efter behov, sattes upp och togs bort enligt överenskommelse. Faktura 30 dgr efter fullbordad leverans
  • 2020-08-31
    Seriöst och punktliga samt väldigt genuint utförda ställningsbyggen
  • 2020-08-31
    Proffsigt 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼😎😎😎😎😎😎😎
  • 2020-08-31
    Vi på Tällberg Byggservice AB anlitar FPN när vi behöver byggställning och vi är väldigt nöjda.
    Snabba leveranser samt det viktigaste, säkra och ergonomiskt
    rätt byggda ställningar.
  • 2020-08-31
    Fungerade mycket bra. De kom den dag som var bestämt, och de monterade ned den dag som det var bestämt. Ställningarna fungerade som de skulle, och var stadiga