FPN Bygg AB

FPN Bygg AB

Ring 070-244 25 75 fpn-stallningar.se

Välkommen till FPN Bygg AB! Vill du hyra en fasadställning till nästa byggprojekt eller fasadrenovering? Vi tillhandahåller byggnadsställningar av högsta kvalitet och kan skräddarsy en lösning som passar dig. Att hyra byggställning är en praktisk och snabb lösning för dig. Säkerhet på arbetsplatsen kan verka dyrt men en olycka...

19 omdömen om FPN Bygg AB

Britt J
Skrev om FPN Bygg AB

Mycket bra allt vi kom överens om utfördes. Duktiga målare kom tidigt åker sent hem. Proffsigt arbete. Skulle anlita de igen. Målade om mitt hus! Mvh. B.Johnstone

Eva D
Skrev om FPN Bygg AB

Fick hus, garage och bastu ommålade. Kan varmt rekommendera FPN bygg AB. Trevliga, vänliga ordentliga målare och snickare. Bra kommunikation med arbetsledaren och arbetet slutfördes inom given tidsram. Mycket nöjd med resultatet.

Håkan R
Skrev om FPN Bygg AB

Allt gick snabbt och smidigt när de satte upp byggställning för vårt takbyte.

Annelie J
Skrev om FPN Bygg AB

Byggställningen satt uppe i nästan tre veckor innan de kom och bytte taket. Svårt att gå ut och in genom entrédörren. Annars så jobbade killarna bra. Nämnde att mina pioner tog nog stryk vilket visade sig att av 5 pioner så klara sig en knappt, blev halvstor och endast en blomma. Snöhindret går bara över dörren. Grannens mittemot går över hela taket och så hade jag gärna också haft det.

Petter W
Skrev om FPN Bygg AB

Målade huset. Snabba noggranna samt prisvärda då de har egna ställningar i dotterbolag. Rekommenderas.

Nils H
Skrev om FPN Bygg AB

Byte av delar av fasaden och målning av huset samt ny uteplats. Allt välgjort med bra kommunikation. Jag är nöjd.

Johan C
Skrev om FPN Bygg AB

Nöjd med offert, kommunikation, utfört arbete och faktura.

Sarah L
Skrev om FPN Bygg AB

Trevliga och duktiga killar! De målade vår husfasad och installerade en pardörr.

Jessica B
Skrev om FPN Bygg AB

Jag var väldigt nöjd och byggställingen som levererades snabbt och smidigt och den var av bästa kvalitet, men sedan kom besvikelsen när jag fick fakturan. I offerten var inte momsen tydligt skriven så det blev en chock när den plötligt stod med i slutfakturan. Dessutom fick jag betala extra för några dagar trots att jag beställt ställningen till ett visst datum och leverantörerna bad om att få komma några dagar tidigare och ställa upp den, för det passade bättre i deras tidtabell. Om jag hade vetat att jag blir fakturerad för de dagarna, hade jag inte tillåtit tidigare uppmontering.

Svar från FPN Bygg AB

Hej, Först och främst är vi glada att du har valt vårt företag. Som svar på din feedback - kanske inte allt var som du har förklarat. Installationen ägde rum två dagar före det datum som överenskommits som startdatum för projektet. För de dagar mellan installationen och det faktiska startdatumet då ställningen redan stod tillkom inga extra kostnader för dig. Det andra är att varje kontrakt anger att beloppet är exklusive moms. Det angivna beloppet är alltid utan moms och det finns en mening på framsidan av avtalet...

Viktorija D
Skrev om FPN Bygg AB

Trevliga o proffs företag! Rekommenderar!

Johnny J
Skrev om FPN Bygg AB

Levererar alltid rätt ställning på utsatt tid

Erik S
Skrev om FPN Bygg AB

Proffsig byggnadsställning till bra pris. Trevliga gubbar!

Dennis B
Skrev om FPN Bygg AB

Ordning och reda, Kommer på utsatt tid, Har hjälp oss med ställningar för fasad målning & tak arbeten. Rekommenderas!

Gerhard W
Skrev om FPN Bygg AB

Bra och hållbar kommunikation och leverans. Dessutom bra pris.

Olof L
Skrev om FPN Bygg AB

Bra, inga problem, ställning anpassad efter behov, sattes upp och togs bort enligt överenskommelse. Faktura 30 dgr efter fullbordad leverans

Jens J
Skrev om FPN Bygg AB

Seriöst och punktliga samt väldigt genuint utförda ställningsbyggen

Marek K
Skrev om FPN Bygg AB

Proffsigt 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼😎😎😎😎😎😎😎

Mikael  T
Skrev om FPN Bygg AB

Vi på Tällberg Byggservice AB anlitar FPN när vi behöver byggställning och vi är väldigt nöjda. Snabba leveranser samt det viktigaste, säkra och ergonomiskt rätt byggda ställningar.

Gunnar P
Skrev om FPN Bygg AB

Fungerade mycket bra. De kom den dag som var bestämt, och de monterade ned den dag som det var bestämt. Ställningarna fungerade som de skulle, och var stadiga