Alla kategorier Familjerådgivning Skåne Helsingborg Framtid Ek. Förening

Grustagsgatan 2, 254 64 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Framtid Ek. Förening

• Tim V
    Tim V skrev om Framtid Ek. Förening
    Stadsloppisar brukar inte vara någon höjdare, men Framtid sticker ut från mängden. Nya grejer varje vecka, och allt är uppdelat i separata rum. Här lullas det inte in när det behagar en, utan man står vid repet när det öppnar, och rusar in - precis som det ska vara på loppis!

Stället ser i stort sett likadant ut nu som för tio år sedan, men priserna har ändrats en del (p.g.a. Tradera). Att mycket inte är prismärkt, ser jag däremot personligen inte som någon nackdel. Men vissa anställda begär lika mycket som man hade behövt bjuda på Tradera (och då även få varan hemskickad), och då försvinner mycket av det roliga i det hela. Men nog går det att fynda lite än.

Rekommenderas starkt till alla stadsbor som är vana vid antikaffärer där allt kostar tusenlappar! :)
  • Karin W
    Karin W skrev om Framtid Ek. Förening
    Ett jättestort loppis fördelat på flera byggnader.
    Här är jag ofta och kikar och fyndar.Hur stort utbud som helst. Roligt och se vad man kan hitta där.
    Negativt är att många saker inte är prismärkta, utan personalen i kassan gör en egen bedömning av vad mina varor totalt ska kosta när jag kommer till kassan.Tyvärr sätter viss personal högre priser generellt än andra i kassan.Osmidigt att behöva stå i kö och vänta om man bara vill ha någon uppgift om priset. Bättre med prismärkta varor så man vet vad det kan komma att kosta och om det är en sak man inte tycker är värd priset innan man betalar.Krångligt system för kunden. Annars kul ställe.
  • Cissi N
    Cissi N skrev om Framtid Ek. Förening
    En fantastisk idé, som blivit något riktigt bra. Den som inte besökt Framtid har verkligen missat något! Mängder av intressanta böcker, fina lampor och möbler med mera för en spottstyver! Fräscha second hand-kläder till en mycket billig peng. Rekommenderas verkligen!

Grustagsgatan 2, 254 64 Helsingborg