Alla kategorier Begagnade bilar Västmanland Köping Framtida Bil

Framtida Bil

Ringvägen 84, 731 50 Köping — Visa karta

Vi på Framtida Bil i Köping hälsar dig välkommen till en komplett bilservice och bilhandlare. Här är vårt mål att du ska hitta din framtida bil som också är din drömbil. Är du osäker på vilken bil som passar just dig. Då är du välkommen att testa vår smidiga bokning av provkörning. Förutom att provköra bilar erbjuder vi även service för din bil - Äger du en Kia får du dessutom extra rabatt.

Här på Framtida Bil säljer vi allt från personbilar och transportbilar till husbilar, husvagnar och motorcyklar.

Har du aldrig funderat på en framtida Kia? Besök vår hemsida för att få 10 övertygande skäl på varför du borde. Välkommen till oss!
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 39 kunder tycker om Framtida Bil

• Mathias O
    Mathias O skrev om Framtida Bil
    Vi hade bestämt oss för en Kia Soul.
    Tittade runt i bl. a. Södertälje, Strängnäs och Sthlm.
    Fick ett bra pris och bestämde oss för Framtida Bil.
    Bra bemötande, enkel affär och ett föredömligt överlämnande av den nya bilen.
    Vi står ut med att åka några mil för att under våren serva bilen.

Mats & Margareta Ohlsson i Strängnäs Läs mer
  • Carina A skrev om Framtida Bil
    Trevlig firma och bemötande. Köpa bil=åk till Framtida Bil Läs mer
  • Martin E skrev om Framtida Bil
    Gick in och tittade på bilar för att bestämma vad vi skulle köpa. Vid första träffen så fick vi ett mycket positivt och proffsigt bemötande.

Vi gick genom våra behov och fick ett bra förslag på en bil som vi provkörde och sedan slutade med att vi köpte (en KIA Carens).

Under hela köpprocessen så var försäljaren väldigt proffsig och tillmötesgående (det blev lite ändringar då vi var tvungna att först säga upp vår tidigare leasingbil) trots att vi fick ändra lite på datum och när vi kunde hämta bilen.

Kan varmt rekommenderas för andra som är ute efter en bra upplevelse vid bilköp! Läs mer
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en Kia Rio och är supernöjd med både kundservice och bemötandet hos Framtida Bil! Jag upplevde personalen som mycket professionell, lyhörd och tillmötesgående inför kundens önskemål och förväntningar. Jag rekommenderar varmt dig som kund att besöka företaget. Läs mer
  • Rudolf M
    Rudolf M skrev om Framtida Bil
    Mycket bra personal! Trevlig , hjälpsam och kunnig👍 Läs mer
  • Unni S skrev om Framtida Bil
    Köpt ny kia soul blev fantastiskt bemött och trevlig personal och bra service Läs mer
  • Ronny G skrev om Framtida Bil
    Hej. Den här gången monterade dom dragkrok på min nyinköpta bil som är den fjärde nya bilen från dom. Jag har alltid blivit bra bemött av ägare och personal. Jag hade inte några speciella förväntningar när jag besökte firman eftersom jag vet att deras serviceanda är hög. Jag är helt nöjd med Framtida Bil. Läs mer
  • Evelyn N skrev om Framtida Bil
    Personligt, vänligt, trevligt, alldeles utmärkt känsla av att jag som kund är viktig.
    Kan varmt rekommendera Framtida bil.
    Trevlig helg.
    😄 Läs mer
  • Kjell Åke A skrev om Framtida Bil
    Har köpt bil servat bil och alltid blivit trevligt bemött. Hjälpsamma om det drygt upp något problem. Har ingenting att klaga på Läs mer
  • Emir S skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en bil Kia
    Jag var bemöt helt ok
    Allt ok förväntningar som jag hade jag är nöjd med det
    Det var bra jag fick allt.Jag har fått svar på alla frågor, det är en bra företag, och alla är ok. Jag har inte så mycket säga allt ok jag var nöjd
    Tack Läs mer
  • Berit R
    Berit R skrev om Framtida Bil
    Vi köpte en ny bil, vi blev väldigt fint bemötta av alla som arbetade där, fin service på alla sätt .jag ger toppen betyg. Läs mer
  • Viktoria S skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en ny Kia Niro och var väldigt nöjd med den hjälp och service jag fick under köpet och avhämtning av bilen. Det som jag upplevde som lite bökigt var att de ringde i efterhand och pressade på att få med sommardäck med bilen jag bytte in, trots att jag förklarade att de var väldigt dåliga. En av personalen kom sedan förbi för att hämta dess däck och konstaterade det samma, att de inte var kör dugliga. Hade gärna sluppit att stressa med att bära ut dessa däck och finnas hemma för upphämtning. Läs mer
  • Jonas Z skrev om Framtida Bil
    Köpte bil. Bemötandet är alltid den bästa. Framtida bil lever alltid upp till mina förväntningar. Min upplevelse är toppbetyg på. Läs mer
  • Roger V skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en kia rio

Bemötande var perfekt Läs mer
  • Milena P skrev om Framtida Bil
    Köpt en Kia.
    Alltid ett fantastisk och professionellt bemötande.Lyssnar på kundens krav och tillmötes går på bästa sätt.

Fantastisk bilfirma! Läs mer
  • Erik V skrev om Framtida Bil
    Har nu handlat vår andra bil hos firman. Det är vår tredje bil vi har på service/rep där.
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande både vid försäljning och verkstad. En del verkstadsfolk ser man bara skymten av (påminn de gärna om den lilla hälsningen och ett leende). De personer vi haft direktkontakt med sköter sig ypperligt. Trevliga, informativa och lyhörda för egna tankar och önskemål. De har förmågan att skapa god kontakt och inge känslan av att de ser oss som människor och inte bara en potentiell inkomstkälla Läs mer
  • Thimmy R skrev om Framtida Bil
    Bra bemötande och väldigt tillmötesgående vid köpet av min KIA. Läs mer
  • Karin K skrev om Framtida Bil
    Köpte en kia rio först som jag tyckte känndes för liten , provkörde en Stonic och va såld! Proffigt bemötande man kände sig viktig och inga frågor va för dumma kändes det som! Eftersom jag gick till samma återförsäljare andra gången så tycker jag att det talar för att jag var mer än nöjd! / Karin Klang nöjd stonic ägare Läs mer
  • Tamara J skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en bil som jag är väldigt nöjd med och jag fick ett bra bemötande av personalen.
    Allt har gått bra och skulle mer än gärna köpa min nästa bil på samma ställe Läs mer
  • Vått AB skrev om Framtida Bil
    Snabb service, håller vad de utlovar plus gör det där lilla extra! Är inne på min andra bil hos Framtida Bil, och det lär bli fler, Darko och Co är helt enastående! Läs mer
  • Praktikertjänst Ab P skrev om Framtida Bil
    KIA Optima Plugg-hybrid. MKT bra bil. Över förväntan. Läs mer
  • Annika H skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en KIA Sportage och blir alltid väl bemött när jag besöker dom. Dom infriar oftast mina förväntningar. Läs mer
  • Karl K skrev om Framtida Bil
    Allt var mycket bra , helnjd bilköpare.. Läs mer
  • K&e Rör Ab K skrev om Framtida Bil
    Är helnöjd med hjälp av bilval samt hela processen tills vi lämnade bilhallen . Framtida bil har ett helhetstänkande som verkligen passade oss. Läs mer
  • Alan T skrev om Framtida Bil
    Ny bil Väldigt bra. Lätt att lasta in bage och lätt komma in i framsättet. Bra bemötande ovh trevlig personal. Läs mer
  • Ulf Wessen W skrev om Framtida Bil
    Blev bra bemött på alla sätt vid mitt köp av ny bil.
    Nya bilen gicks igenom bra och alla som jag ev. kan träffa senare presenterades.
    Det enda lite negativt riktas mot Kia som har en instruktionsbok som troligen översatts av Google, konstig svenska och stavfel.
    Men alla funderingar jag hade hjälpte Framtida Bil mig med snabbt och enkelt.
    De har också hört av sig och undrat om allt är OK med bilen. Läs mer
  • Erik V
    Erik V skrev om Framtida Bil
    Otrevligt bemötande och arrogant säljare! Läs mer
  • Anders B skrev om Framtida Bil
    Köpte min BMW 530dA på Framtida Bil i Köping. Den importerades av firman från Tyskland. Vid gjord underhållsservice hos BWM auktoriserad verkstad fick jag service och reparationshistorik på bilen. Alla servicetillfällen som var stämplade i boken stämde med den information som fanns i den centrala BMW databasen. Enligt tekniken som gjorde servicen fanns det inga anmärkningar eller bra att veta, så ska en BMW se ut vid den åldern och milen, klockrent.
    Fortfarande riktigt nöjd med bilen och ett korrekt bemötande på firman. Hittar jag en bil som passar mig och min plånbok när det är dags att byta så kan jag absolut tänka mig att köpa bil där igen.
    Enligt min erfarenhet är Framtida Bil värd att rekommendera. Läs mer
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Framtida Bil
    Tittade på en BMW X5 som såg rätt ut!
    Stod inget om att den var beg.importerad!
    Men via Carfax..så är den NYLIGEN importerad!
    Då har man ingen aning om vad man får!
    Fundera på varför Framtida bil importerar begagnade bilar till Sverige och säljer dem här?
    Man ändrar mätarställning då det är svårt att se!
    Värre är att de KAN vara fusklagade i något baltland! Läs mer
  • Sune E
    Sune E skrev om Framtida Bil
    En helt fantastisk bra bilfirma gjorde affär med ägaren, jag är jättenöjd han gjorde verkligen allt för mig, jättebra pris på bilen o dessutom full tank det brukar man ej få. REKOMMENDERAS varmt Läs mer
  • Allan B skrev om Framtida Bil
    Åkte och tittde på en bil för 248.000skr, provade och var intresserad. Enligt en bilvärderingssajt som säljaren visade mig var min bil värd lite över 200.000skr, men han var tvungen och prata med chefen först och skulle sedan ringa.Han ringde inte, jag ringde och fick veta att bilen var såld, men det fanns en liknande som jag hade tittat på men inte på plats just nu.
    Jag fick reda på att den var något billigare p.g.a lite längre körsträcka, helt ok, men nu hade min bil sjunkit till 140.000skr p.g.a att det kostade dom i Italien. Skapligt. Om jag kommer att rekommendera Framtida Bil för nära och kära?
    knappast. Om jag kommer att besöka Framtida Bil igen? ALDRIG. Läs mer
  • Hannah B skrev om Framtida Bil
    Superbra bilfirma med toppservice, otroligt bra bemötande och mycket kompetent personal. Framtida Bil hjälper dig att få fram det absolut bästa avtalet som passar just dina behov. Vi är otroligt nöjda med den jättefina C30 som vi köpt och vi kommer att anlita Framtida Bil i alla framtida bilköp. Vi rekommenderar alla att åka till Framtida Bil även om det skulle vara en bit bort från dina hemtrakter, det är verkligen värt det! Läs mer
  • Micke L skrev om Framtida Bil
    Jag köpte min 4:e bil från Framtida Bil, Jag är jätte nöjd med den service som dom visade. Jag reste helt från Skåne för å hämta bilen, och dom hade fixat båda bilen och finans klart till jag kom. Bilar fungerade utmärkt och jag kan gärna rekommendera dom till andra.Son service får man leta efter.Men är man PAIN IN THE ASSSSSSS så kvittar det hyr dessa säljare är tillmötesgående. Vill ha allting gratis från reserv delar till service
    Idag kostar även en skjut i någon form.
    Jag vill varmt rekommendera Framtida bil till Alla. Läs mer
  • Anders B skrev om Framtida Bil
    Jag köpte min Opel för ca 3 år sedan av Framtida Bil och har efter det haft bilen på service 2-3 gånger där. Jag är jätte nöjd med den service som det visar. Bilen fungerade utmärkt och jag får alltid den hjälp som jag behöver och blir trevligt bemött. Läs mer
  • Göran W skrev om Framtida Bil
    Köpte en citroen C4 av dom och är helnöjd.
    trevligt bemötande Läs mer
  • Håkan F skrev om Framtida Bil
    Med Framtidabilar i Köping har bilskojet tagit ett nytt steg farmåt för att lura oss bilköpare.

VARNING för detta oseriösa företag och för säljaren Marko som INTE informerar om att bilarna är importerade!

Känner mej grundlurad av Framtidabilar i köping.
    En auktoriserad Toyotahandlare som sålde en Toyota Auris -09 med 1800 mil på mätaren och jag trodde ALDRIG att den var importerad eftersom bilen var så ny och att dom är just en aktoriserad Toyota handlare.

Hur kan Toyota Sweden tolerera detta?

Jag fick INGEN information om att bilen var importerad dessutom så fattas monteringskruvar som håller fast elektronikenheten i bilen!!! VARFÖR på en -09:a?? Läs mer
  • Urke T skrev om Framtida Bil
    Om du hittar en intressant bil, kom alltid ihåg att fråga om bilen är är direktimporterad. I så fall kan man räkna med att mätarställningen inte stämmer. Är du osäker, kolla med bilregistret.
    "Framtida Bil" försökte att blåsa mig. De hade en prima "Toyota Avensis", svensksåld och endast en ägare. När jag sedan kollat med bilregistret och nämnde att den direktimporterad hade de "ingen aaaning om det" och kände de sig "lurade av säljaren". Yeah, right.
    Så ett varningens ord för dessa gentlemen! Läs mer
  • Stig H skrev om Framtida Bil
    Jag köpte min Volvo V50 för ett år sen ved Framtida Bil, Jag var och är jätte nöjd med den service som dom visade. Jag reste helt från Norrland för å hämta bilen, och dom hade fixat båda bilen och finans klart till jag kom. Bilen fungerade utmärkt och jag kan gärna rekommendera dom till andra Läs mer
  • Lars A skrev om Framtida Bil
    När en bekant skulle hämta ut sin nya bil hade den helt plötsligt över 30 mil på mätaren utan någon rimlig förklaring. Det blev ingen affär, men Framtida Bil hotade med anspråk på skadestånd. Jag skulle tänka mig för minst 2 ggr innan jag gjorde affärer med dem. Läs mer

Ringvägen 84, 731 50 Köping