Framtida Bil

Ringvägen 84, 731 50 Köping — Visa karta

Vi på Framtida Bil i Köping hälsar dig välkommen till en komplett bilservice och bilhandlare. Här är vårt mål att du ska hitta din framtida bil som också är din drömbil. Är du osäker på vilken bil som passar just dig. Då är du välkommen att testa vår smidiga bokning av provkörning. Förutom att provköra bilar erbjuder vi även service för din bil - Äger du en Kia får du dessutom extra rabatt.

Här på Framtida Bil säljer vi allt från personbilar och transportbilar till husbilar, husvagnar och motorcyklar.

Har du aldrig funderat på en framtida Kia? Besök vår hemsida för att få 10 övertygande skäl på varför du borde. Välkommen till oss!
Lör: 10:00-14:00

Kia niro köpte jag. Fick ett bra bemötande. Läs mer
  • Emma M

2019-09-16

Emma M skrev om Framtida Bil
    Jag va på jakt på en billigare bil, tänkte leasa men blev rådd att köpa. Diskutera och kom fram till en Kia Picanto.
    Super nöjd med säljaren. Läs mer
  • 2019-09-16

Lisa P skrev om Framtida Bil
    Vi har både köpt och sålt via Framtida bil. Stort engagemang vid båda affärerna.
    Vi kan varmt rekommendera Framtida bil vid ert nästa bil köp. Läs mer
  • Daniel S

Daniel S skrev om Framtida Bil
    Vi köpte en ny KIA Ceed SW i augusti 2019 hos Framtida Bil. Vår andra Ceed - var mycket nöjd med den förra så det fick bli en till. Trevligt och professionellt bemötande av säljare och verkstadspersonal. Uppskattar mycket att säljaren inte var "pushig" - utan var saklig - vi fick tid att tänka över tillval vi ville göra och vi fick svar på våra frågor.

Vi fick vår nya bil levererad enligt överrenskommelse - och vi är mycket nöjda med både leverans och med bil. Läs mer
  • 2019-09-15

Hårman Ab H skrev om Framtida Bil
    Företagleasat vår andra bil och är super nöjda med servicen Läs mer
  • Jessica P

Jessica P skrev om Framtida Bil
    Köpte en ny Kia Ceed.
    Är mycket nöjd med bemötande och service av företagets vd och säljare. Läs mer
  • 2019-09-15

Margret Lisbet T skrev om Framtida Bil
    Köpte en Kia Stonic fick bra bemötande, köper bil där för att det är nära till service och man kan snabbt få hjälp om det är någon lampa el dyl som är fel på. Läs mer
  • Anders G

Anders G skrev om Framtida Bil
    Jag var nöjd med den bil och även säljare som jag hade köp förut hos Framtida bil. Brukar byta bil vart tredje år. Då åkte jag tillbaka till samma bilfirma och kollade om mellanskillnaden på en ny var okej. Då blev det ett byte. Läs mer

Tage F skrev om Framtida Bil
    Kia Niro hybrid.
    Trevligt o snyggt bemött.
    Har bytt bilmärke bra marknadsföring från företaget.
    Är supernöjd. Läs mer

Torbjörn S skrev om Framtida Bil
    Köpt bil
    Bra bemötande
    Mina förväntansfulla blev som jag hoppats på.
    Behövde bil snabbt och fick det. Läs mer

Marie V skrev om Framtida Bil
    Köpte en Kia Rio.
    Blev väldigt bra bemött av personalen som var måna om att hitta rätt bil för mig.
    Jag kommer att rekommendera ett besök på Framtida bil till mina vänner inför deras kommande bilköp.
    Mycket nöjd från första kontakten till avslutande köp. Läs mer

Carina K skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en Kia Niro Plug in hybrid. Jag blev mycket väl mottagen och alla var trevliga mot mig. Jag ger högsta betyg till Framtida Bil. Läs mer

Ilkka N skrev om Framtida Bil
    Trevligt bemötande och jättebra personlig service.
    Man känner sig alltid välkommen! Läs mer

Senad P skrev om Framtida Bil
    Allting är jättebra. Personalen var jätte trevliga och hjälpsamma med allt. Läs mer

V Company V skrev om Framtida Bil
    Köpte en E-soul.
    Kunniga och intresserade.
    Snabba med offert och tydliga under leverans processen. Läs mer

Temmu R skrev om Framtida Bil
    Köpte en bil, mycket nöjd med köpet.

Ända som jag är lite missnöjd med är att mitt namn är felstavad i detta mail/undersökningen.... Läs mer

Östen K skrev om Framtida Bil
    Bra hjälp när bilen inte startade, pga för lite ström ibatteriet. Alltid trevligt bemötande. Företaget levde upp till mina förväntningar idén uppkomna situationen. Arbetar för att göra så bra dom möjligt fö kunderna 👍 Läs mer

Mari-louise S skrev om Framtida Bil
    Köpte ny bil.
    Kunde inte betala handpenning med bankkort, utan fick gå hem och betala via nätet.
    Bara tal om säljarens inkomster och utgifter. inte kundens. Läs mer

Mikael L skrev om Framtida Bil
    1.Kia Sportage GT Line 2019
    2. Bemötandet var väldigt bra
    3. Att få till ett bra köp av ny bil,jag tycker att företaget var mån om att bägge parter skulle bli nöjda i affären.
    4. Åkte därifrån med en ny KIA och kände att allt hade blivit till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-02-22

Bengt H skrev om Framtida Bil
    nköp av bil kia stonic-
    Trevligt bemötande av så väl säljare som kundtjänst.
    Har fått information av frågor på ett utmärkt sätt.

Hoppas och tror att få samma bemötande i framtiden
    när det gäller service.

Mycket nöjd kund Läs mer
  • 2019-02-18

Madde O skrev om Framtida Bil
    Bra service och trevlig personal. Lite ”hemtrevlig” känsla. Rekommenderas! Läs mer
  • Heidi K

2019-02-15

Heidi K skrev om Framtida Bil
    Otroligt bra service och trevlig personal. Supernöjda! Läs mer
  • Arne L

2019-02-15

Arne L skrev om Framtida Bil
    Blev mycket bra bemött då vi köpte vår Kia Niro hybrid. Hade inga speciella förväntningar, men ett bra och trevligt bemötande avgjorde att vi köpte vår bil Läs mer
  • 2019-02-11

Malin L skrev om Framtida Bil
    Köpt en KIA,väldigt trevliga och proffitionella medarbetare. Läs mer
  • 2019-02-07

Thomas H skrev om Framtida Bil
    Fick ett utmärkt bemötande och all information jag behövde i samband med bilköpet Läs mer
  • 2019-01-31

Madelene F skrev om Framtida Bil
    HELT fantastiskt bemötande. Lyhörda och såg till att allt skulle passa mig. Så himla nöjd!!!! Läs mer
  • 2019-01-25

John A skrev om Framtida Bil
    Två års service. Bemötande bra men lånebil var helt översnöad och isig och tog 15 minuter att frosta av och borsta bort snö vid minus 10 grader. (utan handskar). Läs mer
  • 2019-01-23

Sebastian F skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en ny Kia Stonic.
    Väldigt bra bemötande och trevlig personal. Bra service. Läs mer
  • 2019-01-17

Ulrica V skrev om Framtida Bil
    Är hel nöjd med mitt köp av bil på Framtida Bil. Trevligt bemötande och service inriktade. Rekommenderar varmt att köpa bil där. Läs mer
  • 2019-01-14

Malin W skrev om Framtida Bil
    Bra bemötande.
    De fick mig att känna att jag gjorde en bra affär. Läs mer
  • 2019-01-14

Sakari J skrev om Framtida Bil
    Väldigt trevligt bemötande kan inte klaga på det. Köpte begagnad bil som skulle vara nyservad av dem själva, lämnade in den till en verkstad för kontroll, de tyckte att oljan omöjligt kunde vara bytt p g a färgen efter 200 mil...de hydraliska lyftarna tickar rejält när den är kall...vidare var jag tvungen att byta alla skivor runt om då det var rostiga. Nja gamla sortens bilförsäljare ...bara snack.. Läs mer
    2019-01-15 Darko M svarar Sakari J
    Kunden Sakari J. köpte av oss en begagnad bil, Audi A3 reg.NMC318, pris 49000kr, uttagen i trafik oktober 2006, bilen var ny besiktigad 2018.11.19. vid 9386mil. utan anmärkning. Bilen provkördes av Sakari J. innan köpet, servicebok fanns med alla service som gjordes av förra ägare.
    Mer än så på en 13 år gammal bil som var nybesiktigad innan försäljningen vi som säljande företag kunde inte göra . Hoppas på att kunden Sakari J. i övrigt nöjd med bilen. Ansvarig säljare på Framtida Bil AB, Dario Duic.
  • 2019-01-09

Maria K skrev om Framtida Bil
    Bra bilförsäljare och bra killar på verkstad. De lyssnar på kunden o man känner sig välkommen Läs mer
  • 2019-01-08

Agneta J skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en ny Kia laddhybrid.
    Jag har haft en mycket god kontakt med företaget genom hela processen. Eftersom bilen inte fanns i lager har vi haft mycket kontakt ang planering av beställning och leverans.
    Allt har gott väldigt smidigt och vi har haft ett mycket förtroendefullt samarbete. Jag har blivit väldigt fint bemött. Läs mer
  • Gustav Lennart S

2018-12-21

Gustav Lennart S skrev om Framtida Bil
    Mycket bra. Finns inget att klaga på. Personalen visade mig alla teckniska finesser på bilen så jag kan rekommendera Framtida Bil om ni skall köpa bil. MVH Sirpa... Läs mer
  • 2018-12-17

Lars-erik A skrev om Framtida Bil
    Kunniga hjälpsamma ärliga
    Otroligt serviceminded gäller
    All personal
    Bra bilar hyfsade priser en ägare o
    Säljchef so är otroligt bra Läs mer
  • 2018-12-17

Elisabeth H skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en bil, och lämnade in min gamla för försäljning.

Jag blev bemött på ett mycket bra sätt.
    Framtida bil sätter verkligen kunden i focus.
    Jag hade inga förväntningar men blev glatt överraskad, eftersom de lyssnade in mina önskemål och var mycket tillmötesgående.
    Samt mycket service inriktade, när jag haft frågor har jag fått svar omgående. Läs mer
  • 2018-11-19

Pajo V skrev om Framtida Bil
    Inbjudande miljö, stor utbud av produkter,
    kunnig, glad, trevlig personal som tar hand om kunden på bästa sätt
    Återkommer gärna till de Läs mer
  • 2018-11-19

Risto S skrev om Framtida Bil
    Köpte en Kia Niro plug in hybrid
    Helt ok
    Helt ok
    Bra service Läs mer
  • 2018-11-15

Annica L skrev om Framtida Bil
    Köpte en Kia Soul. Har blivit utmärkt bemött från första träff till leverans och även därefter. Läs mer
  • Janne B

2018-11-06

Janne B skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en ny Kia Ceed, och fick ett riktigt bra bemötande från samtliga inblandade. Jag hade en Kia Ceed innan, så förväntningarna var "EN BRA BIL", och det fick jag. Nu vet jag att jag åker tryggt till år 2025. Läs mer
  • 2018-10-27

Amra T skrev om Framtida Bil
    Trevlig personal med Darko på toppen. Läs mer
  • Mathias O

2018-10-16

Mathias O skrev om Framtida Bil
    Vi hade bestämt oss för en Kia Soul.
    Tittade runt i bl. a. Södertälje, Strängnäs och Sthlm.
    Fick ett bra pris och bestämde oss för Framtida Bil.
    Bra bemötande, enkel affär och ett föredömligt överlämnande av den nya bilen.
    Vi står ut med att åka några mil för att under våren serva bilen.

Mats & Margareta Ohlsson i Strängnäs Läs mer
  • 2018-10-11

Carina A skrev om Framtida Bil
    Trevlig firma och bemötande. Köpa bil=åk till Framtida Bil Läs mer
  • 2018-10-11

Martin E skrev om Framtida Bil
    Gick in och tittade på bilar för att bestämma vad vi skulle köpa. Vid första träffen så fick vi ett mycket positivt och proffsigt bemötande.

Vi gick genom våra behov och fick ett bra förslag på en bil som vi provkörde och sedan slutade med att vi köpte (en KIA Carens).

Under hela köpprocessen så var försäljaren väldigt proffsig och tillmötesgående (det blev lite ändringar då vi var tvungna att först säga upp vår tidigare leasingbil) trots att vi fick ändra lite på datum och när vi kunde hämta bilen.

Kan varmt rekommenderas för andra som är ute efter en bra upplevelse vid bilköp! Läs mer
  • Jenny G

2018-10-10

Jenny G skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en Kia Rio och är supernöjd med både kundservice och bemötandet hos Framtida Bil! Jag upplevde personalen som mycket professionell, lyhörd och tillmötesgående inför kundens önskemål och förväntningar. Jag rekommenderar varmt dig som kund att besöka företaget. Läs mer
  • Rudolf M

2018-10-08

Rudolf M skrev om Framtida Bil
    Mycket bra personal! Trevlig , hjälpsam och kunnig👍 Läs mer
  • 2018-10-07

Unni S skrev om Framtida Bil
    Köpt ny kia soul blev fantastiskt bemött och trevlig personal och bra service Läs mer
  • 2018-10-06

Ronny G skrev om Framtida Bil
    Hej. Den här gången monterade dom dragkrok på min nyinköpta bil som är den fjärde nya bilen från dom. Jag har alltid blivit bra bemött av ägare och personal. Jag hade inte några speciella förväntningar när jag besökte firman eftersom jag vet att deras serviceanda är hög. Jag är helt nöjd med Framtida Bil. Läs mer
  • 2018-10-05

Evelyn N skrev om Framtida Bil
    Personligt, vänligt, trevligt, alldeles utmärkt känsla av att jag som kund är viktig.
    Kan varmt rekommendera Framtida bil.
    Trevlig helg.
    😄 Läs mer
  • 2018-10-03

Kjell Åke A skrev om Framtida Bil
    Har köpt bil servat bil och alltid blivit trevligt bemött. Hjälpsamma om det drygt upp något problem. Har ingenting att klaga på Läs mer

Ringvägen 84, 731 50 Köping