Alla kategorier Begagnade bilar Västmanland Köping Framtida Bil

Framtida Bil

Ringvägen 84, 731 50 Köping — Visa karta

Vi på Framtida Bil i Köping hälsar dig välkommen till en komplett bilservice och bilhandlare. Här är vårt mål att du ska hitta din framtida bil som också är din drömbil. Är du osäker på vilken bil som passar just dig. Då är du välkommen att testa vår smidiga bokning av provkörning. Förutom att provköra bilar erbjuder vi även service för din bil - Äger du en Kia får du dessutom extra rabatt.

Här på Framtida Bil säljer vi allt från personbilar och transportbilar till husbilar, husvagnar och motorcyklar.

Har du aldrig funderat på en framtida Kia? Besök vår hemsida för att få 10 övertygande skäl på varför du borde. Välkommen till oss!
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 64 kunder tycker om Framtida Bil

Östen K skrev om Framtida Bil
    Bra hjälp när bilen inte startade, pga för lite ström ibatteriet. Alltid trevligt bemötande. Företaget levde upp till mina förväntningar idén uppkomna situationen. Arbetar för att göra så bra dom möjligt fö kunderna 👍 Läs mer

Mari-louise S skrev om Framtida Bil
    Köpte ny bil.
    Kunde inte betala handpenning med bankkort, utan fick gå hem och betala via nätet.
    Bara tal om säljarens inkomster och utgifter. inte kundens. Läs mer

Mikael L skrev om Framtida Bil
    1.Kia Sportage GT Line 2019
    2. Bemötandet var väldigt bra
    3. Att få till ett bra köp av ny bil,jag tycker att företaget var mån om att bägge parter skulle bli nöjda i affären.
    4. Åkte därifrån med en ny KIA och kände att allt hade blivit till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-02-22

Bengt H skrev om Framtida Bil
    nköp av bil kia stonic-
    Trevligt bemötande av så väl säljare som kundtjänst.
    Har fått information av frågor på ett utmärkt sätt.

Hoppas och tror att få samma bemötande i framtiden
    när det gäller service.

Mycket nöjd kund Läs mer
  • 2019-02-18

Madde O skrev om Framtida Bil
    Bra service och trevlig personal. Lite ”hemtrevlig” känsla. Rekommenderas! Läs mer
  • Heidi K

2019-02-15

Heidi K skrev om Framtida Bil
    Otroligt bra service och trevlig personal. Supernöjda! Läs mer
  • Arne L

2019-02-15

Arne L skrev om Framtida Bil
    Blev mycket bra bemött då vi köpte vår Kia Niro hybrid. Hade inga speciella förväntningar, men ett bra och trevligt bemötande avgjorde att vi köpte vår bil Läs mer
  • 2019-02-11

Malin L skrev om Framtida Bil
    Köpt en KIA,väldigt trevliga och proffitionella medarbetare. Läs mer
  • 2019-02-07

Thomas H skrev om Framtida Bil
    Fick ett utmärkt bemötande och all information jag behövde i samband med bilköpet Läs mer
  • 2019-01-31

Madelene F skrev om Framtida Bil
    HELT fantastiskt bemötande. Lyhörda och såg till att allt skulle passa mig. Så himla nöjd!!!! Läs mer
  • 2019-01-25

John A skrev om Framtida Bil
    Två års service. Bemötande bra men lånebil var helt översnöad och isig och tog 15 minuter att frosta av och borsta bort snö vid minus 10 grader. (utan handskar). Läs mer
  • 2019-01-23

Sebastian F skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en ny Kia Stonic.
    Väldigt bra bemötande och trevlig personal. Bra service. Läs mer
  • 2019-01-17

Ulrica V skrev om Framtida Bil
    Är hel nöjd med mitt köp av bil på Framtida Bil. Trevligt bemötande och service inriktade. Rekommenderar varmt att köpa bil där. Läs mer
  • 2019-01-14

Malin W skrev om Framtida Bil
    Bra bemötande.
    De fick mig att känna att jag gjorde en bra affär. Läs mer
  • 2019-01-14

Sakari J skrev om Framtida Bil
    Väldigt trevligt bemötande kan inte klaga på det. Köpte begagnad bil som skulle vara nyservad av dem själva, lämnade in den till en verkstad för kontroll, de tyckte att oljan omöjligt kunde vara bytt p g a färgen efter 200 mil...de hydraliska lyftarna tickar rejält när den är kall...vidare var jag tvungen att byta alla skivor runt om då det var rostiga. Nja gamla sortens bilförsäljare ...bara snack.. Läs mer
    2019-01-15 Darko M svarar Sakari J
    Kunden Sakari J. köpte av oss en begagnad bil, Audi A3 reg.NMC318, pris 49000kr, uttagen i trafik oktober 2006, bilen var ny besiktigad 2018.11.19. vid 9386mil. utan anmärkning. Bilen provkördes av Sakari J. innan köpet, servicebok fanns med alla service som gjordes av förra ägare.
    Mer än så på en 13 år gammal bil som var nybesiktigad innan försäljningen vi som säljande företag kunde inte göra . Hoppas på att kunden Sakari J. i övrigt nöjd med bilen. Ansvarig säljare på Framtida Bil AB, Dario Duic.
  • 2019-01-09

Maria K skrev om Framtida Bil
    Bra bilförsäljare och bra killar på verkstad. De lyssnar på kunden o man känner sig välkommen Läs mer
  • 2019-01-08

Agneta J skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en ny Kia laddhybrid.
    Jag har haft en mycket god kontakt med företaget genom hela processen. Eftersom bilen inte fanns i lager har vi haft mycket kontakt ang planering av beställning och leverans.
    Allt har gott väldigt smidigt och vi har haft ett mycket förtroendefullt samarbete. Jag har blivit väldigt fint bemött. Läs mer
  • Gustav Lennart S

2018-12-21

Gustav Lennart S skrev om Framtida Bil
    Mycket bra. Finns inget att klaga på. Personalen visade mig alla teckniska finesser på bilen så jag kan rekommendera Framtida Bil om ni skall köpa bil. MVH Sirpa... Läs mer
  • 2018-12-17

Lars-erik A skrev om Framtida Bil
    Kunniga hjälpsamma ärliga
    Otroligt serviceminded gäller
    All personal
    Bra bilar hyfsade priser en ägare o
    Säljchef so är otroligt bra Läs mer
  • 2018-12-17

Elisabeth H skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en bil, och lämnade in min gamla för försäljning.

Jag blev bemött på ett mycket bra sätt.
    Framtida bil sätter verkligen kunden i focus.
    Jag hade inga förväntningar men blev glatt överraskad, eftersom de lyssnade in mina önskemål och var mycket tillmötesgående.
    Samt mycket service inriktade, när jag haft frågor har jag fått svar omgående. Läs mer
  • 2018-11-19

Pajo V skrev om Framtida Bil
    Inbjudande miljö, stor utbud av produkter,
    kunnig, glad, trevlig personal som tar hand om kunden på bästa sätt
    Återkommer gärna till de Läs mer
  • 2018-11-19

Risto S skrev om Framtida Bil
    Köpte en Kia Niro plug in hybrid
    Helt ok
    Helt ok
    Bra service Läs mer
  • 2018-11-15

Annica L skrev om Framtida Bil
    Köpte en Kia Soul. Har blivit utmärkt bemött från första träff till leverans och även därefter. Läs mer
  • Janne B

2018-11-06

Janne B skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en ny Kia Ceed, och fick ett riktigt bra bemötande från samtliga inblandade. Jag hade en Kia Ceed innan, så förväntningarna var "EN BRA BIL", och det fick jag. Nu vet jag att jag åker tryggt till år 2025. Läs mer
  • 2018-10-27

Amra T skrev om Framtida Bil
    Trevlig personal med Darko på toppen. Läs mer
  • Mathias O

2018-10-16

Mathias O skrev om Framtida Bil
    Vi hade bestämt oss för en Kia Soul.
    Tittade runt i bl. a. Södertälje, Strängnäs och Sthlm.
    Fick ett bra pris och bestämde oss för Framtida Bil.
    Bra bemötande, enkel affär och ett föredömligt överlämnande av den nya bilen.
    Vi står ut med att åka några mil för att under våren serva bilen.

Mats & Margareta Ohlsson i Strängnäs Läs mer
  • 2018-10-11

Carina A skrev om Framtida Bil
    Trevlig firma och bemötande. Köpa bil=åk till Framtida Bil Läs mer
  • 2018-10-11

Martin E skrev om Framtida Bil
    Gick in och tittade på bilar för att bestämma vad vi skulle köpa. Vid första träffen så fick vi ett mycket positivt och proffsigt bemötande.

Vi gick genom våra behov och fick ett bra förslag på en bil som vi provkörde och sedan slutade med att vi köpte (en KIA Carens).

Under hela köpprocessen så var försäljaren väldigt proffsig och tillmötesgående (det blev lite ändringar då vi var tvungna att först säga upp vår tidigare leasingbil) trots att vi fick ändra lite på datum och när vi kunde hämta bilen.

Kan varmt rekommenderas för andra som är ute efter en bra upplevelse vid bilköp! Läs mer
  • Jenny G

2018-10-10

Jenny G skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en Kia Rio och är supernöjd med både kundservice och bemötandet hos Framtida Bil! Jag upplevde personalen som mycket professionell, lyhörd och tillmötesgående inför kundens önskemål och förväntningar. Jag rekommenderar varmt dig som kund att besöka företaget. Läs mer
  • Rudolf M

2018-10-08

Rudolf M skrev om Framtida Bil
    Mycket bra personal! Trevlig , hjälpsam och kunnig👍 Läs mer
  • 2018-10-07

Unni S skrev om Framtida Bil
    Köpt ny kia soul blev fantastiskt bemött och trevlig personal och bra service Läs mer
  • 2018-10-06

Ronny G skrev om Framtida Bil
    Hej. Den här gången monterade dom dragkrok på min nyinköpta bil som är den fjärde nya bilen från dom. Jag har alltid blivit bra bemött av ägare och personal. Jag hade inte några speciella förväntningar när jag besökte firman eftersom jag vet att deras serviceanda är hög. Jag är helt nöjd med Framtida Bil. Läs mer
  • 2018-10-05

Evelyn N skrev om Framtida Bil
    Personligt, vänligt, trevligt, alldeles utmärkt känsla av att jag som kund är viktig.
    Kan varmt rekommendera Framtida bil.
    Trevlig helg.
    😄 Läs mer
  • 2018-10-03

Kjell Åke A skrev om Framtida Bil
    Har köpt bil servat bil och alltid blivit trevligt bemött. Hjälpsamma om det drygt upp något problem. Har ingenting att klaga på Läs mer
  • 2018-10-03

Emir S skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en bil Kia
    Jag var bemöt helt ok
    Allt ok förväntningar som jag hade jag är nöjd med det
    Det var bra jag fick allt.Jag har fått svar på alla frågor, det är en bra företag, och alla är ok. Jag har inte så mycket säga allt ok jag var nöjd
    Tack Läs mer
  • Berit R

2018-09-27

Berit R skrev om Framtida Bil
    Vi köpte en ny bil, vi blev väldigt fint bemötta av alla som arbetade där, fin service på alla sätt .jag ger toppen betyg. Läs mer
  • 2018-09-26

Viktoria S skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en ny Kia Niro och var väldigt nöjd med den hjälp och service jag fick under köpet och avhämtning av bilen. Det som jag upplevde som lite bökigt var att de ringde i efterhand och pressade på att få med sommardäck med bilen jag bytte in, trots att jag förklarade att de var väldigt dåliga. En av personalen kom sedan förbi för att hämta dess däck och konstaterade det samma, att de inte var kör dugliga. Hade gärna sluppit att stressa med att bära ut dessa däck och finnas hemma för upphämtning. Läs mer
  • 2018-09-24

Jonas Z skrev om Framtida Bil
    Köpte bil. Bemötandet är alltid den bästa. Framtida bil lever alltid upp till mina förväntningar. Min upplevelse är toppbetyg på. Läs mer

Roger V skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en kia rio

Bemötande var perfekt Läs mer

Milena P skrev om Framtida Bil
    Köpt en Kia.
    Alltid ett fantastisk och professionellt bemötande.Lyssnar på kundens krav och tillmötes går på bästa sätt.

Fantastisk bilfirma! Läs mer

Erik V skrev om Framtida Bil
    Har nu handlat vår andra bil hos firman. Det är vår tredje bil vi har på service/rep där.
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande både vid försäljning och verkstad. En del verkstadsfolk ser man bara skymten av (påminn de gärna om den lilla hälsningen och ett leende). De personer vi haft direktkontakt med sköter sig ypperligt. Trevliga, informativa och lyhörda för egna tankar och önskemål. De har förmågan att skapa god kontakt och inge känslan av att de ser oss som människor och inte bara en potentiell inkomstkälla Läs mer

Thimmy R skrev om Framtida Bil
    Bra bemötande och väldigt tillmötesgående vid köpet av min KIA. Läs mer
  • 2018-09-21

Karin K skrev om Framtida Bil
    Köpte en kia rio först som jag tyckte känndes för liten , provkörde en Stonic och va såld! Proffigt bemötande man kände sig viktig och inga frågor va för dumma kändes det som! Eftersom jag gick till samma återförsäljare andra gången så tycker jag att det talar för att jag var mer än nöjd! / Karin Klang nöjd stonic ägare Läs mer
  • 2018-09-21

Tamara J skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en bil som jag är väldigt nöjd med och jag fick ett bra bemötande av personalen.
    Allt har gått bra och skulle mer än gärna köpa min nästa bil på samma ställe Läs mer

Vått AB skrev om Framtida Bil
    Snabb service, håller vad de utlovar plus gör det där lilla extra! Är inne på min andra bil hos Framtida Bil, och det lär bli fler, Darko och Co är helt enastående! Läs mer

Praktikertjänst Ab P skrev om Framtida Bil
    KIA Optima Plugg-hybrid. MKT bra bil. Över förväntan. Läs mer

Annika H skrev om Framtida Bil
    Jag köpte en KIA Sportage och blir alltid väl bemött när jag besöker dom. Dom infriar oftast mina förväntningar. Läs mer

Karl K skrev om Framtida Bil
    Allt var mycket bra , helnjd bilköpare.. Läs mer

K&e Rör Ab K skrev om Framtida Bil
    Är helnöjd med hjälp av bilval samt hela processen tills vi lämnade bilhallen . Framtida bil har ett helhetstänkande som verkligen passade oss. Läs mer

Alan T skrev om Framtida Bil
    Ny bil Väldigt bra. Lätt att lasta in bage och lätt komma in i framsättet. Bra bemötande ovh trevlig personal. Läs mer

Ringvägen 84, 731 50 Köping